Ik bel weleens met mijn werktelefoon naar mijn privé telefoon omdat ik die niet kan vindenquote:Op dinsdag 25 november 2025 16:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Op zoek zijn naar je bril terwijl die op je neus zit.
Op zoek zijn naar je telefoon terwijl je muziek aan het luisteren bent op je telefoon.
etc. etc. etc
Ik heb daar een handige tool voor op mijn pcquote:Op dinsdag 25 november 2025 16:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik bel weleens met mijn werktelefoon naar mijn privé telefoon omdat ik die niet kan vinden
Of jij bent telefoon verslaafd.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Stelletje leeghoofden. Ik ben mijn telefoon nog NOOIT kwijt geweest.
Ik ben eens van kantoor weer terug naar huis gegaan, omdat ik mijn werktelefoon was vergeten en die had ik nodig voor het inloggen op de werkomgeving. Toen ben ik maar thuis gaan werken.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb daar een handige tool voor op mijn pc
En toen ik ooit na een wedstrijd mijn telefoon niet kon vinden en via de telefoon van iemand anders die tool wilde gebruiken, moest ik mijn inlog verifiëren met... mijn telefoon
Ja, anders blijf je heen en weer rijden.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben eens van kantoor weer terug naar huis gegaan, omdat ik mijn werktelefoon was vergeten en die had ik nodig voor het inloggen op de werkomgeving. Toen ben ik maar thuis gaan werken.
Gewoon via whatsapp op je pc een bel gesprek starten, is ook een truc.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb daar een handige tool voor op mijn pc
En toen ik ooit na een wedstrijd mijn telefoon niet kon vinden en via de telefoon van iemand anders die tool wilde gebruiken, moest ik mijn inlog verifiëren met... mijn telefoon
Ik heb geen horloge en mijn bluetooth staat altijd uit.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tegenwoordig kun je met je horloge je telefoon zoeken. Moet ie wel natuurlijk wel dmv bluetooth aan elkaar zijn gekoppeld.
lukt niet met mijn horloge gelukkigquote:Op dinsdag 25 november 2025 16:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tegenwoordig kun je met je horloge je telefoon zoeken. Moet ie wel natuurlijk wel dmv bluetooth aan elkaar zijn gekoppeld.
Dit heeft me al een keertje gered ja aangezien mijn telefoon altijd op stil staat tenzij ik belangrijk telefoontje verwacht maar dat is ook niet zo vaak.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Of jij bent telefoon verslaafd.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn vader is best wel digibeet, Maar ik moet wel eens dingen voor hem regelen, dus ik weet zijn wachtwoorden.
Moest ik laatst iets voor hem wijzigen bij KPN. Log ik in. krijg ik de melding we hebben een verificatiecode gestuurd naar het bij ons bekende 06-nummer (zijn nummer dus)
Ik dus pa bellen, heeft hij geen idee hoe hij die code moet lezen op zijn telefoon. Kostte me heel veel moeite en geduld om die code te krijgen...
Ik denk dat Fles dit herkent. En ik ook.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn vader is best wel digibeet, Maar ik moet wel eens dingen voor hem regelen, dus ik weet zijn wachtwoorden.
Moest ik laatst iets voor hem wijzigen bij KPN. Log ik in. krijg ik de melding we hebben een verificatiecode gestuurd naar het bij ons bekende 06-nummer (zijn nummer dus)
Ik dus pa bellen, heeft hij geen idee hoe hij die code moet lezen op zijn telefoon. Kostte me heel veel moeite en geduld om die code te krijgen...
Die voor de noodsituatie??quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
tevens: preppersboekje ontvangenEens even lezen vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |