Ik heb net zes flessen gevuld met water, dat vind ik al heel wat.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:57 schreef Ama het volgende:
Noodpakketje kopen?https://www.kruidvat.nl/n(...)udbaar/p/mp-00033502
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb net zes flessen gevuld met water, dat vind ik al heel wat.
Slaapzak in de auto? Morgen moet je er toch om 6 uur weer zijn?quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te moeten afsluiten
Oh dan moet hij ook gewoon door werken tot 1900 en dan pas naar huisquote:Op dinsdag 25 november 2025 17:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij is pas om 10u begonnen, dus is gewoon een parttimer
huh wat heb ik met jouw auto te maken?quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik heb alleen geen auto. Maar bij Nizno anders lag er een slaapzak in. En een kuub brandhout, voor het geval.
Ik zit nu in de auto rustig te wachtenquote:Op dinsdag 25 november 2025 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Slaapzak in de auto? Morgen moet je er toch om 6 uur weer zijn?
Niks verderquote:Op dinsdag 25 november 2025 18:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
huh wat heb ik met jouw auto te maken?
Dit is echt heel raar.quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit nu in de auto rustig te wachten
Het is nu onder een uur, dus denk dat ik zo wel vertrek.
ik kan maar 1 keer op +1 drukken, maar ben het hier meermaals mee eensquote:
Ik zit wel vaker even 10 minuten in m'n auto te chillen voor ik vertrek, even een mentale reset uit werk.quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit wel vaker even 10 minuten in m'n auto te chillen voor ik vertrek, even een mentale reset uit werk.
Hij zit 10 minuten te wachten in de hoop dat de reistijd dan 3 minuten korter wordt.quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die tien minuten had je ook kunnen gebruiken om al naar huis te komen
Klopt, maar het gebeurt gewoonquote:Op dinsdag 25 november 2025 18:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Echt he.quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:
Okee Donald Jquote:Op dinsdag 25 november 2025 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit nu in de auto rustig te wachten
Dit vinden wij niet raar, alleen maar heel bijzonder.quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij zit 10 minuten te wachten in de hoop dat de reistijd dan 3 minuten korter wordt.
Dat is Echt Heel Raar.
Laat het me anders verwoorden: echt files vermijden deed ik door langer op kantoor te blijven.quote:
je hoeft er geen andere lamp bij aan te hebben in huis?quote:
Ik vind het wel handig dat ik nu in de keuken kan zien wat ik doe zonder het plafondlicht aan te zetten.quote:
Zal ook wel weer nikswordenquote:Op dinsdag 25 november 2025 18:34 schreef Karzai het volgende:
zo al gegeten en gedoest, smurfkleding aan, nu lekker onder een dekentje ajax kijken![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |