staat ie wel op de juiste tijd?quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n gewone kaarsjes gaan na zes uur uit.
Ik heb zoiets, gebruikte ik vroeger als ik niet thuis was in m'n pauperwijk:
https://www.praxis.nl/ele(...)ko-ip20-wit/10291515
Dat pijltje wijst de huidige tijd aan en die tandjes rondom kun je indrukken om de tijd aan te geven waarop hij aan moet.quote:
je weet t niet hequote:Op dinsdag 25 november 2025 17:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik heb hem ingesteld op 2 uur vannacht, leek me leuk.
Ik zou ChatGPT vragen in zo'n geval lol.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat pijltje wijst de huidige tijd aan en die tandjes rondom kun je indrukken om de tijd aan te geven waarop hij aan moet.
Maar blijkbaar doe ik toch iets fout.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
@:nattekat ik denk dat er geen reet terecht komt van ons leuke idee.
'Waarom doet m'n timer het niet.'quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou ChatGPT vragen in zo'n geval lol.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Waarom doet m'n timer het niet.'
Ik heb hem een aantal jaar geleden gekocht. Weet dus niet of het dezefde zal zijnquote:Op dinsdag 25 november 2025 17:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja zag ik ook.Maar ja ga het niet doen.
Oh vast niet.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb hem een aantal jaar geleden gekocht. Weet dus niet of het dezefde zal zijn
Je tijd naar huis?quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:43 schreef Nattekat het volgende:
Het daalde even naar 1:08, maar nu weer 1:11
Over 2 uur is het 1:03. Overwerken zul je, slaaf!quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:43 schreef Nattekat het volgende:
Het daalde even naar 1:08, maar nu weer 1:11
Ja. Ik ga maar lekker richting de parkeergarage, anders ben ik al helemaal laat zo.quote:
Ook fijn.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee gewoon, bezorgmoment "verzet".
Ik heb geen zin om te moeten afsluitenquote:Op dinsdag 25 november 2025 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over 2 uur is het 1:03. Overwerken zul je, slaaf!
Dat is ook wel beetje lang enzo.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja. Ik ga maar lekker richting de parkeergarage, anders ben ik al helemaal laat zo.
Oeh lekker. Ik kom eraanquote:
hij is pas om 10u begonnen, dus is gewoon een parttimerquote:Op dinsdag 25 november 2025 17:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is ook wel beetje lang enzo.
[..]
Met worst en spek?quote:
Ik heb net zes flessen gevuld met water, dat vind ik al heel wat.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:57 schreef Ama het volgende:
Noodpakketje kopen?https://www.kruidvat.nl/n(...)udbaar/p/mp-00033502
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb net zes flessen gevuld met water, dat vind ik al heel wat.
Slaapzak in de auto? Morgen moet je er toch om 6 uur weer zijn?quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te moeten afsluiten
Oh dan moet hij ook gewoon door werken tot 1900 en dan pas naar huisquote:Op dinsdag 25 november 2025 17:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij is pas om 10u begonnen, dus is gewoon een parttimer
huh wat heb ik met jouw auto te maken?quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik heb alleen geen auto. Maar bij Nizno anders lag er een slaapzak in. En een kuub brandhout, voor het geval.
Ik zit nu in de auto rustig te wachtenquote:Op dinsdag 25 november 2025 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Slaapzak in de auto? Morgen moet je er toch om 6 uur weer zijn?
Niks verderquote:Op dinsdag 25 november 2025 18:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
huh wat heb ik met jouw auto te maken?
Dit is echt heel raar.quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit nu in de auto rustig te wachten
Het is nu onder een uur, dus denk dat ik zo wel vertrek.
ik kan maar 1 keer op +1 drukken, maar ben het hier meermaals mee eensquote:
Ik zit wel vaker even 10 minuten in m'n auto te chillen voor ik vertrek, even een mentale reset uit werk.quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit wel vaker even 10 minuten in m'n auto te chillen voor ik vertrek, even een mentale reset uit werk.
Hij zit 10 minuten te wachten in de hoop dat de reistijd dan 3 minuten korter wordt.quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die tien minuten had je ook kunnen gebruiken om al naar huis te komen
Klopt, maar het gebeurt gewoonquote:Op dinsdag 25 november 2025 18:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Echt he.quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:
Okee Donald Jquote:Op dinsdag 25 november 2025 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit nu in de auto rustig te wachten
Dit vinden wij niet raar, alleen maar heel bijzonder.quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij zit 10 minuten te wachten in de hoop dat de reistijd dan 3 minuten korter wordt.
Dat is Echt Heel Raar.
Laat het me anders verwoorden: echt files vermijden deed ik door langer op kantoor te blijven.quote:
je hoeft er geen andere lamp bij aan te hebben in huis?quote:
Ik vind het wel handig dat ik nu in de keuken kan zien wat ik doe zonder het plafondlicht aan te zetten.quote:
Zal ook wel weer nikswordenquote:Op dinsdag 25 november 2025 18:34 schreef Karzai het volgende:
zo al gegeten en gedoest, smurfkleding aan, nu lekker onder een dekentje ajax kijken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mourinho blijft een verschrikkelijke man, daarom mag ajax van mij best winnen
Goede wedstrijd om de was te vouwen straks.quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:38 schreef Karzai het volgende:
zie dat hierna chelsea- barca wordt uitgezonden
Altijd lekker!quote:
lang genoeg gewacht in de auto om nu te kunnen gaan rijden?quote:
Dat dacht Ajax ook.quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dacht dat het pas om 19:00 begon
Denk maar gewoon wat je wil denken.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
lang genoeg gewacht in de auto om nu te kunnen gaan rijden?
Wat voor kleur is die slaapzak?quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk maar gewoon wat je wil denken.
Als ik echt had gewacht, had ik de garage niet meer uit gekund.
welke huehue is dit nu weer een metafoor voor?quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerst even een bak kwark uit de bosjes vissen.
Is het wel weer het seizoen voor.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerst even een bak kwark uit de bosjes vissen.
Ik had laatst mijn handenvol en zette even een pak melk in de plantenbak neer om de voordeur open te maken. Toen moest ik even aan je denken wel.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het wel weer het seizoen voor.
Toch wel mooi dat die ene keer dat ik dat deed voor altijd een stempel heeft achtergelaten.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had laatst mijn handenvol en zette even een pak melk in de plantenbak neer om de voordeur open te maken. Toen moest ik even aan je denken wel.
Dat maak je altijd wel eens mee. Heb ook eens tijdens het wandelen gehad dat hij ergens een struik in liep en er daarna ook ineens vandoor was. Half uur lang lopen zoekenquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Manmanman
Ook wel eigen schuld dit. Hond weggelopen.
Gelukkig weer gevonden in de donkere uiterwaarden terwijl hij probeert een konijn te vangen
Hond weet van niks. Was gewoon bezig. Had jou nog niet gemist.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Manmanman
Gelukkig weer gevonden in de donkere uiterwaarden terwijl hij probeert een konijn te vangen
Ik was blij dat hij licht om heeft en dat het goed te zien was. Daardoor kon ik hem volgen. Enig nadeel hij duikt zo door de hekken met prikkeldraad, ik niet.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat maak je altijd wel eens mee. Heb ook eens tijdens het wandelen gehad dat hij ergens een struik in liep en er daarna ook ineens vandoor was. Half uur lang lopen zoeken
Daar kwam het wel op neer ja toen ik hem te pakken had. Zo van: ah je bent nu ook hier. Mooiquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hond weet van niks. Was gewoon bezig. Had jou nog niet gemist.
Ja nou ja wat had je dan precies verwacht bij een jachthond?quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Neem een jachthond she said it would be fun she said
Ondertussen 6 konijnen, 3 schapen, 2 egels en een paar loslopende kinderen aangevallen zodat ze weer kunnen gaan miepen over de wolvenquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoed 1820 ontsnapt en 1845 had ik hem weer aangelijnd
Dat ze er een boot bij kreeg?quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja nou ja wat had je dan precies verwacht bij een jachthond?
Dit alleen ietsjes minder. Minder obsessiefquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja nou ja wat had je dan precies verwacht bij een jachthond?
Portugezen stellen zich wel vaker aanquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit alleen ietsjes minder. Minder obsessief
Ik probeer het zo te plannen dat ik ook met 2 keer zoveel reistijd gewoon op tijd benquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:47 schreef LTVDK het volgende:
Was vanochtend wel goed mistig trouwens, kon nauwelijks de overkant van de straat zien, ook bijna twee keer zo lang gedaan om op werk te komen
Ja was ik ook welquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik probeer het zo te plannen dat ik ook met 2 keer zoveel reistijd gewoon op tijd ben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heet ze Anna?quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een hele mooie splinternieuwe booot
Is het de allermooiste boot?quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Manmanman
Als je in het donker loopt en er opeens zo'n moordlustig monster uit de hel op je af komt gerendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |