Hond weet van niks. Was gewoon bezig. Had jou nog niet gemist.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Manmanman
Ook wel eigen schuld dit. Hond weggelopen.
Gelukkig weer gevonden in de donkere uiterwaarden terwijl hij probeert een konijn te vangen
Ik was blij dat hij licht om heeft en dat het goed te zien was. Daardoor kon ik hem volgen. Enig nadeel hij duikt zo door de hekken met prikkeldraad, ik niet.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat maak je altijd wel eens mee. Heb ook eens tijdens het wandelen gehad dat hij ergens een struik in liep en er daarna ook ineens vandoor was. Half uur lang lopen zoeken
Daar kwam het wel op neer ja toen ik hem te pakken had. Zo van: ah je bent nu ook hier. Mooiquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hond weet van niks. Was gewoon bezig. Had jou nog niet gemist.
Ja nou ja wat had je dan precies verwacht bij een jachthond?quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Neem een jachthond she said it would be fun she said
Ondertussen 6 konijnen, 3 schapen, 2 egels en een paar loslopende kinderen aangevallen zodat ze weer kunnen gaan miepen over de wolvenquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoed 1820 ontsnapt en 1845 had ik hem weer aangelijnd
Dat ze er een boot bij kreeg?quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja nou ja wat had je dan precies verwacht bij een jachthond?
Dit alleen ietsjes minder. Minder obsessiefquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja nou ja wat had je dan precies verwacht bij een jachthond?
Portugezen stellen zich wel vaker aanquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit alleen ietsjes minder. Minder obsessief
Ik probeer het zo te plannen dat ik ook met 2 keer zoveel reistijd gewoon op tijd benquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:47 schreef LTVDK het volgende:
Was vanochtend wel goed mistig trouwens, kon nauwelijks de overkant van de straat zien, ook bijna twee keer zo lang gedaan om op werk te komen
Ja was ik ook welquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik probeer het zo te plannen dat ik ook met 2 keer zoveel reistijd gewoon op tijd ben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heet ze Anna?quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een hele mooie splinternieuwe booot
Is het de allermooiste boot?quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Manmanman
Ook wel eigen schuld dit. Hond weggelopen.
Gelukkig weer gevonden in de donkere uiterwaarden terwijl hij probeert een konijn te vangen
Als je in het donker loopt en er opeens zo'n moordlustig monster uit de hel op je af komt gerendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |