Beetje als een band uit Limburg "Hollandse metal" noemen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Puur geografisch gezien is Scandinavië het gebied dat overeenkomt met het Scandinavisch Schiereiland, dat voor het grootste deel bestaat uit het Scandinavisch Hoogland. Dit betreft de landen Noorwegen en Zweden.
Politiek gezien bestaat Scandinavië uit Denemarken, Noorwegen en Zweden. Dit is de definitie die in Scandinavië zelf wordt gehanteerd en men kan aan de hand van deze definitie stellen dat Scandinavië een deel van "Norden" is (zie derde definitie).
https://nl.wikipedia.org/wiki/Scandinavi%C3%AB
Maar als ik het over Scandinavische metal heb, schaar ik daar de Finse tak ook onder...![]()
Mijn eerste kennismaking met Brian Cox.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor, als abnormale mensen abnormale zaken voor waarheid aan gaan zien dienen ze van repliek gediend te worden, dit is juist weer erg hard nodig in de wereld.
Professor Brian Cox is het roerend met me eens.
Ik vind Holland alleen meer die twee provincies, de andere 8 zijn Nederlandquote:Op dinsdag 25 november 2025 15:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beetje als een band uit Limburg "Hollandse metal" noemen.
Klopt wel, de Finnen zijn eigenlijk veel nauwer verwant aan de Hongaren en verderop de Komi en de Moksha.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Puur geografisch gezien is Scandinavië het gebied dat overeenkomt met het Scandinavisch Schiereiland, dat voor het grootste deel bestaat uit het Scandinavisch Hoogland. Dit betreft de landen Noorwegen en Zweden.
Politiek gezien bestaat Scandinavië uit Denemarken, Noorwegen en Zweden. Dit is de definitie die in Scandinavië zelf wordt gehanteerd en men kan aan de hand van deze definitie stellen dat Scandinavië een deel van "Norden" is (zie derde definitie).
https://nl.wikipedia.org/wiki/Scandinavi%C3%AB
Maar als ik het over Scandinavische metal heb, schaar ik daar de Finse tak ook onder...![]()
Jij gaat ook ergens in januari of februari toch?quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn eerste kennismaking met Brian Cox.
Bekijk deze YouTube-video
en Limburg en Zeeland geef je aan de Belgen?quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind Holland alleen meer die twee provincies, de andere 8 zijn Nederland
Dit is een warme geruststelling.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ook, het is jouw feestje. We accepteren je toch niet, US.
Ja, da's het punt precies. Finland zit niet op het stukje grond wat met Scandinavië wordt aangeduid, net als Limburg niet in Holland ligt.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind Holland alleen meer die twee provincies, de andere 8 zijn Nederland
Estland is toch ook vrij nauw verbonden aan Suomi??quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt wel, de Finnen zijn eigenlijk veel nauwer verwant aan de Hongaren en verderop de Komi en de Moksha.
Ja.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij gaat ook ergens in januari of februari toch?
Friesland ipv Zeelandquote:Op dinsdag 25 november 2025 15:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
en Limburg en Zeeland geef je aan de Belgen?
Of leef jij nog in de tijd dat er 10 provincies waren?
don't fuck with @ESF1Gamer !!quote:
wie is dit?quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn eerste kennismaking met Brian Cox.
Bekijk deze YouTube-video
aangezien er boven staat:quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
aangezien er boven staat:
"Mijn eerste kennis making met Brian Cox"
denk ik zo maar dat het Brian Cox is.
Die komen er makkelijk mee weg.quote:De pleegouders uit Vlaardingen hebben dinsdag acht jaar cel gekregen voor onder meer zware mishandeling van een tienjarig meisje dat bij hen verbleef. Beide ouders zijn volgens de rechtbank verminderd toerekeningsvatbaar en krijgen daardoor een lagere straf dan was geëist.
En dan de Mari overslaan.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt wel, de Finnen zijn eigenlijk veel nauwer verwant aan de Hongaren en verderop de Komi en de Moksha.
Ja die ook, en eigenlijk zijn zij ook de voorouders van de Russen, Wit-Russen en de Oekraīners, daarom noemen ze de huidige strapatsen in het Donetsbekken ook wel broedermoord.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Estland is toch ook vrij nauw verbonden aan Suomi??
Over vijf jaar weer in de parenclub.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die komen er makkelijk mee weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |