SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
nee, precies.. Phabletsquote:Op zaterdag 22 november 2025 18:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja he
Je loopt gewoon met een tablet, dat is toch niet praktisch
Watquote:Op zaterdag 22 november 2025 18:02 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, precies.. Phablets
en wel grappig.. bij tweakers is die norm ook al opgeschoven, 5,5" werd paar jaar geleden nog een phablert genoemd, nu ligt die grens in iedergeval boven de 6,7"
quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:03 schreef Ama het volgende:
Maar kan dit prima vasthouden eigenlijk. Ook met een halve vinger minder hehe.
correct, die zijn er nog steeds trouwensquote:Op zaterdag 22 november 2025 18:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat
Je had toch een tijdje dat je een kleine tablet kon kopen
Die waren 8 - 10 inch oid
Oh dat lukt me ook niet, zo lang is mijn duim niet.quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:04 schreef mschol het volgende:
[..]
vasthouden is het probleem niet.. lastiger is als je helemaal links bovenin moet zijn en je maar 1 hand vrij hebt, vind ik dan
precies.. daarom moettie eigenlijk max 6" ofzo zijn, dan zou ik dat wel redden denk ikquote:Op zaterdag 22 november 2025 18:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat lukt me ook niet, zo lang is mijn duim niet.
Maar goed zolang je twee handen hebt is dat ook geen probleem toch?quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:05 schreef mschol het volgende:
[..]
precies.. daarom moettie eigenlijk max 6" ofzo zijn, dan zou ik dat wel redden denk ik
nee, dan niet, maar voel me toch wel gehandicapt als ik 2 handen moet gebruiken als het niet perse nodig zou moeten zijn..quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar goed zolang je twee handen hebt is dat ook geen probleem toch?
helaas woon je tever, anders had ik ze wel een slag verkocht..quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:08 schreef Ama het volgende:
Er komt geen geluid meer uit mijn speakers.Eerder vanmiddag ook al een tijdje mee lopen kloten maar mweh krijg het niet meer aan de praat.
Met dit niet ben ik bang. Maar ik kwam nog tegen om de stekker er even 10 minuten uit te laten. Is het proberen waard. 🥲quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:10 schreef mschol het volgende:
[..]
helaas woon je tever, anders had ik ze wel een slag verkocht..
meestal helpt dat met electronica
Nou vooruit dan maar. Dan doe ik het zo zelf welquote:Op zaterdag 22 november 2025 17:35 schreef Nattekat het volgende: [..] Nee. Niet omdat ik het je niet gun, maar omdat ik geen tijd heb om op en neer te rijden.
Steakquote:Op zaterdag 22 november 2025 18:25 schreef mschol het volgende:
[..]
geen lekker sappig en gezond stuk steak?
Rustaaaaaghquote:Op zaterdag 22 november 2025 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
@:kwiwi waar blijven de sneeuwplaatjes? St Gallen 33 cm zag ik
Percussie-onderhoudquote:Op zaterdag 22 november 2025 18:10 schreef mschol het volgende:
[..]
helaas woon je tever, anders had ik ze wel een slag verkocht..
meestal helpt dat met electronica
quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Rustaaaaagh![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waaaaauwwquote:Op zaterdag 22 november 2025 18:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Rustaaaaagh![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat word eindeloos sneeuwruimen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Rustaaaaagh![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even teruggezocht, de eerste tablet die ik had was zo'n ding dat je gratis bij ziggo kreeg, was een 7 inch dingquote:Op zaterdag 22 november 2025 18:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat
Je had toch een tijdje dat je een kleine tablet kon kopen
Die waren 8 - 10 inch oid
Waarom hebben we dit hier nietquote:Op zaterdag 22 november 2025 18:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Rustaaaaagh![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Smelt wel weer een keer. In Aprilquote:Op zaterdag 22 november 2025 18:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat word eindeloos sneeuwruimen.
geefquote:Op zaterdag 22 november 2025 18:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Rustaaaaagh![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Flikker dan even een paar bergen in die zeequote:
quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even teruggezocht, de eerste tablet die ik had was zo'n ding dat je gratis bij ziggo kreeg, was een 7 inch ding
quote:
Je hebt wel Bergen aan Zeequote:Op zaterdag 22 november 2025 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Flikker dan even een paar bergen in die zee
quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Je hebt wel Bergen aan Zee
Ook niet echt de Himalayaquote:Bergen aan Zee, hoogte, reliëf
Gemiddelde hoogte: 6 m
Minimale hoogte: -3 m
Maximale hoogte: 31 m
eetsequote:Op zaterdag 22 november 2025 18:49 schreef LTVDK het volgende:
De Chinees is weer terug van vakantieHet pinapparaat was wel kapot en heb nooit cash dus stond ik daar lekker kneuterig op mijn telefoon geld over te maken
Dank, het is al opquote:
Was het weer kipkerrie?quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dank, het is al opAlthans voor vandaag, kan er nog wel 2 dagen van eten
Kipderriequote:
quote:
Dan dienen ze zelf als een soort knaldemper.quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Lekker veel geknal hier. Echt. Ik wens ze ondertussen een cobra toe in hun kont
Dat word lastig zitten.quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Lekker veel geknal hier. Echt. Ik wens ze ondertussen een cobra toe in hun kont
quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:19 schreef LTVDK het volgende:
Was wel echt lang geleden de chinees zie ik, 15 augustus voor het laatst
99 dagen geleden
Bijna een record?quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:19 schreef LTVDK het volgende:
99 dagen geleden
Klopt. Emmen Roda JC 1-1quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:19 schreef Ama het volgende:
Hier net ook maar denk dat er een voetbalwedstrijd in het stadion was want zo klonk het.
quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:19 schreef LTVDK het volgende:
99 dagen geleden
Oh ik hoorde denk ik toen Emmen scoorde.quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klopt. Emmen Roda JC 1-1
Misschien wel jaquote:
Dat is al zeker een uur geleden. Wedstrijd is nu al afgelopen en Emmen scoorde in de 17e minuut.quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik hoorde denk ik toen Emmen scoorde.
Maar ik hoorde het toen ik buiten was toen ik net weer thuis kwam.quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is al zeker een uur geleden. Wedstrijd is nu al afgelopen en Emmen scoorde in de 17e minuut.
Dan zou het kunnen. Vuurwerk wordt ook vaak afgestoken op het moment dat de spelers op het veld komen. Schijnt leuk voor de sfeer te zijn...quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik hoorde het toen ik buiten was toen ik net weer thuis kwam.
in de whocares divisiequote:Op zaterdag 22 november 2025 19:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klopt. Emmen Roda JC 1-1
Ik hoorde vooral veel geschreeuw.quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan zou het kunnen. Vuurwerk wordt ook vaak afgestoken op het moment dat de spelers op het veld komen. Schijnt leuk voor de sfeer te zijn...
Welke?quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk mn den haag chinees weer hebben
die was echt lekker.. deze hier is lang niet zo goed
👀quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:35 schreef mschol het volgende:
[..]
iemand heeft zn hand eraf geblazen?
Handjeklap.quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:35 schreef mschol het volgende:
[..]
iemand heeft zn hand eraf geblazen?
Ik volg het ook niet hoor, maar ja ik wilde even Ama helpen door te kijken of er voetbal was aan de (oude) Meerdijkquote:
Ik ben vandaag begonnen aan het Monsterboekquote:Op zaterdag 22 november 2025 19:40 schreef Ama het volgende:
Chill morgen meteen even grote LEGO dozen dumpen bij de jarige op zolder.Er liggen daar toch al tientallen lege dozen van LEGO dus die paar van mij boeit ook niet dan.
Oeh leukquote:Op zaterdag 22 november 2025 19:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben vandaag begonnen aan het Monsterboek
Vandaag krijg ik het niet meer af, morgen wellicht. Ligt er aan hoe ik me morgen voel en hoe laat ik op staquote:
Ik ga er morgen weer eentje maken maar mijn verjaardagsvoorraadje begint wel klein te worden nu, sowieso allemaal kleine sets nog dus is ook zo af.quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vandaag krijg ik het niet meer af, morgen wellicht. Ligt er aan hoe ik me morgen voel en hoe laat ik op sta
quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:57 schreef Ama het volgende:
Oh iemand in Emmen voor de trein gesprongen.
Dammquote:Op zaterdag 22 november 2025 19:57 schreef Ama het volgende:
Gewoon doorrijden als de slagbomen omlaag zijn?quote:Op zaterdag 22 november 2025 20:21 schreef Ama het volgende:
Of het is weer een pizzabezorger. Dat was de vorige keer op die plek.
quote:Op zaterdag 22 november 2025 20:21 schreef Ama het volgende:
Of het is weer een pizzabezorger. Dat was de vorige keer op die plek.
Ja was toen wel zo.quote:Op zaterdag 22 november 2025 20:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gewoon doorrijden als de slagbomen omlaag zijn?
Alles voor de fooi?quote:
Die's fijn ja.quote:
Woooowquote:Op zaterdag 22 november 2025 21:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Even een Pizza Ama besteld...
Da's een pizza met een hele gefrituurde olifant erop
Bijna 60 jaar is 'ie.quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:21 schreef Flory- het volgende:
Boris Becker heeft er ook nog een spruit bij
Wow met search en allesquote:Op zaterdag 22 november 2025 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
http://foqueville.nl/smilies.html
Zijn ze nog lang niet allemaal volgens mij.
quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker bezig.quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
@bitterbalquote:Op zaterdag 22 november 2025 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zie sneeuw in aantocht.
[ afbeelding ]
Hij wilde, ik wilde niet.quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ambar wil nog met je mee of moest je alleen gaan?
Oh echt, ik weet het nieteens meer blijkbaarquote:Op zaterdag 22 november 2025 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waren volgens mij gewoon de filenames zoals ze in mijn cache stonden.
Even goed tegen elkaar aankruipen helpt ook wel.quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:56 schreef Flory- het volgende:
Aangezien ons winterdekbed al was ingepakt heeft mrflory nu ook het tussendekbed van het logeerbed er bij gelegd, dubbel dons herfstdekbed dus
Over 9 maanden minifloryquote:Op zaterdag 22 november 2025 23:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even goed tegen elkaar aankruipen helpt ook wel.
We hebben een Foqueville domeinquote:Op zaterdag 22 november 2025 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je wil mag je ook je eigen e-mailadres hebben.quote:Op zaterdag 22 november 2025 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hebben een Foqueville domein [ afbeelding ]
grmbl@foqueville voor alle wilde post?quote:Op zaterdag 22 november 2025 23:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je wil mag je ook je eigen e-mailadres hebben.
quote:Op zaterdag 22 november 2025 23:30 schreef mschol het volgende:
[..]
gelijk de rotte vis er weer bijpakken [ afbeelding ]
Ehm hier is dat wat te laatquote:Op zaterdag 22 november 2025 23:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Over 9 maanden miniflory
We houden het wel bij oefenen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 23:50 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ehm hier is dat wat te laat![]()
Dus... tenzij @:Citizen.Erased en @:Cali nog plannen hebben met mijn nick
gaafquote:Op zaterdag 22 november 2025 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
wat een mooie sitequote:Op zaterdag 22 november 2025 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik mis loveshiiquote:Op zaterdag 22 november 2025 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
Tof hčquote:
Loveshii en de rest moet ik nog doorsturen naar de smileybeheerdersquote:Op zondag 23 november 2025 01:59 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik mis loveshii![]()
Maar gaaf dat de Flory smilies weer in de lucht zijn.
ja super tofquote:Op zondag 23 november 2025 02:08 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
Tof hč
[..]
Loveshii en de rest moet ik nog doorsturen naar de smileybeheerders![]()
En hier ligt opeens een laag sneeuw [ afbeelding ]
Meeste wel. Die favorieten opslaan had ik anders niet zo gemaaktquote:Op zondag 23 november 2025 03:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Heb je dat met chatgpt gemaakt?
oh dat moet je gaan doenquote:Op zondag 23 november 2025 04:33 schreef mschol het volgende:
laagje sneeuw
ik zou bijna me aankleden en wandeling maken door verse sneeuw
Ja, viel mij ook wat tegen.quote:Op zondag 23 november 2025 03:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uur te vroeg voor Formule 1 zelfs
hier ook een heel dun laagje witquote:
Dan uitkijken dat ze het niet proberen af te raffelen en slechte kwaliteit leveren. Dat is achteraf zo kutquote:Op zondag 23 november 2025 07:10 schreef bitterbal het volgende:
ik was bij de woning wezen kijken. ik weet niet of ze het gaan reddenmaar goed als ze het niet redden moeten ze elke dag een boete betalen.
Badkamer vloer tegen liggen
[ afbeelding ]
en de gewone vloertegels zijn ook geleverd
[ afbeelding ]
Ik was vroeg wakker en heb het wčl gedaan. 7.000 stapjes al vandaag.quote:Op zondag 23 november 2025 04:33 schreef mschol het volgende:
laagje sneeuw
ik zou bijna me aankleden en wandeling maken door verse sneeuw
nee idd. ze hebben tegen de verkoper gezegd dat er idd misschien een paar dagen vertraging is omdat ze moesten wachten op de tegelsquote:Op zondag 23 november 2025 07:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan uitkijken dat ze het niet proberen af te raffelen en slechte kwaliteit leveren. Dat is achteraf zo kut
quote:Op zondag 23 november 2025 07:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was vroeg wakker en heb het wčl gedaan. 7.000 stapjes al vandaag.En nu weer terug naar bed.
gewoon alvast verhurenquote:Op zondag 23 november 2025 07:10 schreef bitterbal het volgende:
ik was bij de woning wezen kijken. ik weet niet of ze het gaan reddenmaar goed als ze het niet redden moeten ze elke dag een boete betalen.
Badkamer vloer tegen liggen
[ afbeelding ]
en de gewone vloertegels zijn ook geleverd
[ afbeelding ]
Wat?quote:
Morguh Stigquote:
Dank je.quote:
Hier ook een superdun laagje welliswaarquote:
die slaapt inmiddels alweerquote:
Ja, die was druk met de race.quote:
Same. Om 0500 was alles wit. Hoewel de straat toen ook al minder was.quote:Op zondag 23 november 2025 08:09 schreef mschol het volgende:
vannochtend toen ik wakker was lag alles bedekt met een dun laagje sneeuw, inmiddels alleen nog daken en auto's
moet nog meer bij, 2 meter minstensquote:Op zondag 23 november 2025 08:17 schreef drakin het volgende:
Wat een rare natte sneeuw, het blijft liggen
Dat we dat ooit mogen mee maken hier in Nederlandquote:
en welk deel daarvan is mijn probleem?quote:Op zondag 23 november 2025 08:24 schreef mschol het volgende:
[..]
weet niet of mn baas daar echt blij van wordt als er 2 meter sneeuw ligt
Morgen 7 graden hier dus dan is alles wel weer wegquote:Op zondag 23 november 2025 08:24 schreef mschol het volgende:
vanavond weer kans op sneeuwbuien trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi vriendjequote:
Ben je al bevrorenquote:
Buiten of binnen?quote:
Helloquote:
De sneeuw die hier ligt is zo weinig dat een mier zich er nog niet in verstoppen kanquote:Op zondag 23 november 2025 08:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Het waait ook flink. Maar nog geen sneeuw hier. Dat komt misschien aan het eind van de dag.
Nee. Komt waarschijnlijk zodra ik m'n bed verlaat en op de bank plof om F1 te kijken.quote:
Ik zou alle nieuwsbronnen even mijden.quote:Op zondag 23 november 2025 08:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Komt waarschijnlijk zodra ik m'n bed verlaat en op de bank plof om F1 te kijken.
Is het geen poedersuiker dan?quote:Op zondag 23 november 2025 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De sneeuw die hier ligt is zo weinig dat een mier zich er nog niet in verstoppen kan
Zou maar zo kunnen dat die poederbus van de oliebollen kraam ontploft isquote:
Ik maak niet dezelfde fout twee keer op rijquote:Op zondag 23 november 2025 08:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou alle nieuwsbronnen even mijden.
We kunnen er wel een paar opsturen?quote:Op zondag 23 november 2025 08:49 schreef bitterbal het volgende:
ja jammer dat ik die oliebollen mis ga lopen
www.klikhiervoordeuitslagvanvroemvroemautootjerijden.nlquote:Op zondag 23 november 2025 08:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Komt waarschijnlijk zodra ik m'n bed verlaat en op de bank plof om F1 te kijken.
hmm weet niet of die dan nog lekker zijn.quote:
Je kan ze ook zelf bakkenquote:Op zondag 23 november 2025 08:49 schreef bitterbal het volgende:
Op nu.nl begint een bericht in de liveblog met:quote:Op zondag 23 november 2025 08:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik maak niet dezelfde fout twee keer op rij
dat dan weer wel ja, geen idee hoe warm het hier morgen wordt, maar geen sneeuw-blijft-liggen temperaturenquote:Op zondag 23 november 2025 08:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Morgen 7 graden hier dus dan is alles wel weer weg
Wel een pan en olie toch, daar kan je het ook in doenquote:
Je hebt soms van die harde oliebollen. Ik denk dat die eeuwig goedblijven.quote:Op zondag 23 november 2025 08:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm weet niet of die dan nog lekker zijn.![]()
Maar laatste keer kon ik hier oliebollen kopen. waren best te doen
jaaaa k bespaar mijzelf de moeitequote:Op zondag 23 november 2025 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel een pan en olie toch, daar kan je het ook in doen
zijn dat niet van die dummies?quote:Op zondag 23 november 2025 08:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt soms van die harde oliebollen. Ik denk dat die eeuwig goedblijven.
Jij bent het type die heel irritant gaat doen naar iemand die vrij van spoilers wil blijven en onbewust veel weggeeft wat zonder context van alles kan betekenenquote:Op zondag 23 november 2025 08:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Op nu.nl begint een bericht in de liveblog met:
GROOT NIEUWS:
quote:Op zondag 23 november 2025 08:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaaaa k bespaar mijzelf de moeite
mis je niks aan, kleffe meelballenquote:Op zondag 23 november 2025 08:49 schreef bitterbal het volgende:
Dat heb je helemaal juist! Maar verder is het nieuws ook nog geen echt nieuws, dus ik weet het ook niet.quote:Op zondag 23 november 2025 08:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent het type die heel irritant gaat doen naar iemand die vrij van spoilers wil blijven en onbewust veel weggeeft wat zonder context van alles kan betekenen
Zeg, gozer, laat mij eerst even de race kijkenquote:Op zondag 23 november 2025 08:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
McLarens mogelijk gediskwalificeerd.
quote:Op zondag 23 november 2025 08:55 schreef Haags het volgende:
Ik heb ook niet gekeken @:nattekat
Maar Yuki heeft de race gewonnen
Ik werd echt precies wakker toen de uitslag van de race bekend was via melding op m'n telefoonquote:
quote:Op zondag 23 november 2025 08:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
McLarens mogelijk gediskwalificeerd.
Ik werd om 6 uur uit mezelf even wakker.quote:Op zondag 23 november 2025 08:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik werd echt precies wakker toen de uitslag van de race bekend was via melding op m'n telefoonook een kunst opzich
eensquote:Op zondag 23 november 2025 09:03 schreef Ama het volgende:
Maar dit is wel echt heel licht sneeuw mag nog wel iets harder sneeuwen.
Dat gaat 'm niet worden nu. Misschien eind van de middag/begin van de avond wat meer.quote:Op zondag 23 november 2025 09:03 schreef Ama het volgende:
Maar dit is wel echt heel licht sneeuw mag nog wel iets harder sneeuwen.
kijk je op sky?quote:
alles beter dan een nattekatquote:
ah oke... dan kun je doorspoelen...quote:
1 voelt als -4quote:
Is toch een cm meer dan normaalquote:
Oke okequote:Op zondag 23 november 2025 08:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet denk ik even wachten tot later op de dag om daar achter te komen.quote:Op zondag 23 november 2025 09:13 schreef mschol het volgende:
[..]
benieuwd hoe die reageert op sneeuw
Lekker stokenquote:
Dat gezeur over die verwarming gaat waarschijnlijk nog de hele winter door.quote:Op zondag 23 november 2025 09:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker stoken
Compenseren doen we wel weer als het warmer wordt.
Gebeurt best met regelmaat hoor.quote:
Jouw gezeur?quote:Op zondag 23 november 2025 09:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat gezeur over die verwarming gaat waarschijnlijk nog de hele winter door.
Of als de zon schijnt net zoals gisterenquote:Op zondag 23 november 2025 09:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker stoken
Compenseren doen we wel weer als het warmer wordt.
Ja dat scheelde wel een hoopquote:Op zondag 23 november 2025 09:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of als de zon schijnt net zoals gisteren
welke zon?quote:Op zondag 23 november 2025 09:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of als de zon schijnt net zoals gisteren
Heb jij gisteren geen zon gehad? Hebben wij netjes gedeeld hoor.quote:
laat ik het zo zeggen, ik kan mij niet herinneren dat ik zon gezien heb..quote:Op zondag 23 november 2025 09:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb jij gisteren geen zon gehad? Hebben wij netjes gedeeld hoor.
Heb je de gordijnen wel open gehad?quote:Op zondag 23 november 2025 09:50 schreef mschol het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen, ik kan mij niet herinneren dat ik zon gezien heb..
Wij zijn erg socialquote:Op zondag 23 november 2025 09:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb jij gisteren geen zon gehad? Hebben wij netjes gedeeld hoor.
Zo zijn wijquote:
ligt er nog sneeuw dan?quote:Op zondag 23 november 2025 10:06 schreef Nizno het volgende:
ideaal. ik hoef geen sneeuw te ruimen, 1 van de buurkinderen wil een sneeuwpop maken dus die is bezig alle stoepjes enzo schoon te maken.
Nederlandersquote:Op zondag 23 november 2025 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.iamexpat.nl/e(...)dfkZ--zmtRZoFphARnDw
jaquote:
Ijzel?quote:Op zondag 23 november 2025 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor weertype zorgt voor roze diamantjes die naar beneden komen? 🤔
Beetje als een Chinees die met hun week vakantie per jaar heel Europa willen zienquote:Op zondag 23 november 2025 10:13 schreef bitterbal het volgende:
oud collega is voor 7 dagen nu in thailand. heb je 1 dag denk ik een jetlag dus dat is nog maar 6 dagen over
ja dat moet toch een stressvolle ervaring zijnquote:Op zondag 23 november 2025 10:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
Beetje als een Chinees die met hun week vakantie per jaar heel Europa willen zien
Moest wel lachen in Zwitserland vertelde een restauranthouder dat die Chinezen kaasfondue bestelde een foto namen van de prikker met het brood en kaas, er geen hap van namen en weer snel de bus inquote:Op zondag 23 november 2025 10:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat moet toch een stressvolle ervaring zijn
quote:Op zondag 23 november 2025 10:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Moest wel lachen in Zwitserland vertelde een restauranthouder dat die Chinezen kaasfondue bestelde een foto namen van de prikker met het brood en kaas, er geen hap van namen en weer snel de bus in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |