SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
nee, precies.. Phabletsquote:Op zaterdag 22 november 2025 18:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja he
Je loopt gewoon met een tablet, dat is toch niet praktisch
Watquote:Op zaterdag 22 november 2025 18:02 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, precies.. Phablets
en wel grappig.. bij tweakers is die norm ook al opgeschoven, 5,5" werd paar jaar geleden nog een phablert genoemd, nu ligt die grens in iedergeval boven de 6,7"
quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:03 schreef Ama het volgende:
Maar kan dit prima vasthouden eigenlijk. Ook met een halve vinger minder hehe.
correct, die zijn er nog steeds trouwensquote:Op zaterdag 22 november 2025 18:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat
Je had toch een tijdje dat je een kleine tablet kon kopen
Die waren 8 - 10 inch oid
Oh dat lukt me ook niet, zo lang is mijn duim niet.quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:04 schreef mschol het volgende:
[..]
vasthouden is het probleem niet.. lastiger is als je helemaal links bovenin moet zijn en je maar 1 hand vrij hebt, vind ik dan
precies.. daarom moettie eigenlijk max 6" ofzo zijn, dan zou ik dat wel redden denk ikquote:Op zaterdag 22 november 2025 18:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat lukt me ook niet, zo lang is mijn duim niet.
Maar goed zolang je twee handen hebt is dat ook geen probleem toch?quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:05 schreef mschol het volgende:
[..]
precies.. daarom moettie eigenlijk max 6" ofzo zijn, dan zou ik dat wel redden denk ik
nee, dan niet, maar voel me toch wel gehandicapt als ik 2 handen moet gebruiken als het niet perse nodig zou moeten zijn..quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar goed zolang je twee handen hebt is dat ook geen probleem toch?
helaas woon je tever, anders had ik ze wel een slag verkocht..quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:08 schreef Ama het volgende:
Er komt geen geluid meer uit mijn speakers.Eerder vanmiddag ook al een tijdje mee lopen kloten maar mweh krijg het niet meer aan de praat.
Met dit niet ben ik bang. Maar ik kwam nog tegen om de stekker er even 10 minuten uit te laten. Is het proberen waard. 🥲quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:10 schreef mschol het volgende:
[..]
helaas woon je tever, anders had ik ze wel een slag verkocht..
meestal helpt dat met electronica
Nou vooruit dan maar. Dan doe ik het zo zelf welquote:Op zaterdag 22 november 2025 17:35 schreef Nattekat het volgende: [..] Nee. Niet omdat ik het je niet gun, maar omdat ik geen tijd heb om op en neer te rijden.
Steakquote:Op zaterdag 22 november 2025 18:25 schreef mschol het volgende:
[..]
geen lekker sappig en gezond stuk steak?
Rustaaaaaghquote:Op zaterdag 22 november 2025 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
@:kwiwi waar blijven de sneeuwplaatjes? St Gallen 33 cm zag ik
Percussie-onderhoudquote:Op zaterdag 22 november 2025 18:10 schreef mschol het volgende:
[..]
helaas woon je tever, anders had ik ze wel een slag verkocht..
meestal helpt dat met electronica
quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Rustaaaaagh![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waaaaauwwquote:Op zaterdag 22 november 2025 18:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Rustaaaaagh![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat word eindeloos sneeuwruimen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Rustaaaaagh![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even teruggezocht, de eerste tablet die ik had was zo'n ding dat je gratis bij ziggo kreeg, was een 7 inch dingquote:Op zaterdag 22 november 2025 18:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat
Je had toch een tijdje dat je een kleine tablet kon kopen
Die waren 8 - 10 inch oid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |