Nu wel.quote:
Ja weet ik veel wanneer dat ingezet wordt. Dacht na de herfstvakantie ofzo.quote:Op zaterdag 22 november 2025 09:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Winterstop?het is 22 november... die "winterstop" is pas half december of zo maar tegenwoordig gaan ze dan ook de zaal in en organiseren ze daar weer wat toernooitjes en weet ik het wat allemaal.
11.30 thuiswedstrijd, lekker man.
Fijn voor jequote:Op zaterdag 22 november 2025 09:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier staat ie op 16,5. Nog niet onder de 17,5 geweest.
Oke okequote:Op zaterdag 22 november 2025 09:56 schreef Haags het volgende:
Oh ik zie net dat weekend van sinterklaas de zaalcompetitie begint. Dan nog 2 weken tot "winterstop" @:dud0r
Waarom?quote:Op zaterdag 22 november 2025 09:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier staat ie op 16,5. Nog niet onder de 17,5 geweest.
Ripperdepipquote:Op zaterdag 22 november 2025 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu wel.![]()
Viel tegen op weg hierheen. Volle bak wind tegen.
Heb je ballies locatie ingesteld?quote:Op zaterdag 22 november 2025 09:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb een weerapp die wel goed voorspelt maar rare teksten uitkraamt.
Nu staat er:
Verwachting: De hoge temperatuur van vandaag zal iets koeler zijn dan gisteren.
Milfjesquote:Op zaterdag 22 november 2025 09:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja weet ik veel wanneer dat ingezet wordt. Dacht na de herfstvakantie ofzo.
[..]
Fijn voor je
[..]
Oke oke
Nu blijft het minstens 60 minuten droog.quote:Op zaterdag 22 november 2025 09:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik krijg de hele week al meldingen maar ik heb nog geen één keer sneeuw gezien.
Zie het als warming-up.quote:Op zaterdag 22 november 2025 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu wel.![]()
Viel tegen op weg hierheen. Volle bak wind tegen.
Ja die zie ik tegenwoordig niet meer. Kind moet eigenlijk weer op een sport. En in de sportschool lopen geen milfjes rond.quote:
Daarna komt er nog 60 minuten bijquote:Op zaterdag 22 november 2025 10:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu blijft het minstens 60 minuten droog.
Was je weg danquote:
Omdat ik geen verwarming aan ga zetten op basis van cijfertjes op mijn thermostaat.quote:
JA JIJ MIST MIJ NIETquote:
ik ga ook meestal voor de berliner bol of appelflapquote:Op zaterdag 22 november 2025 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet het altijd wel treffen hoor bij zo kraam. Heb ook wel eens gehad dat ze niet luchtig waren van binnen. Dan zijn ze niet lekker
Je kan me veel vertellen maar niet dat 16,5 chill is als je stil zit de hele tijd.quote:Op zaterdag 22 november 2025 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ik geen verwarming aan ga zetten op basis van cijfertjes op mijn thermostaat.
Wat stoer van hem!quote:Op zaterdag 22 november 2025 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JA JIJ MIST MIJ NIETKIJKT ALLEN DUDOR MIST MIJ NIET
Maar het is 18quote:Op zaterdag 22 november 2025 10:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan me veel vertellen maar niet dat 16,5 chill is als je stil zit de hele tijd.
chill juist wel. Letterlijk.quote:Op zaterdag 22 november 2025 10:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan me veel vertellen maar niet dat 16,5 chill is als je stil zit de hele tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Die heeft het te druk met strudeltjes eten denk ikquote:Op zaterdag 22 november 2025 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
@:kwiwi waar blijven de sneeuwplaatjes? St Gallen 33 cm zag ik
quote:Op zaterdag 22 november 2025 06:00 schreef kwiwi het volgende:
vandaag lekker door de sneeuw wandelen en tussendoor schnitzel en apfelstrudel eten
Ja niks mee te makenquote:Op zaterdag 22 november 2025 10:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heeft het te druk met strudeltjes eten denk ik
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |