Lekker hoor. Hier staat over een half uur een auto voor de deur om boodschappen te gaan doen in Kranenburg Duitsland. Vanaf R'dam de A15 over.quote:Op zaterdag 22 november 2025 06:00 schreef kwiwi het volgende:
vandaag lekker door de sneeuw wandelen en tussendoor schnitzel en apfelstrudel eten
ik kom ook voor het laatste onderdeelquote:Op zaterdag 22 november 2025 06:00 schreef kwiwi het volgende:
vandaag lekker door de sneeuw wandelen en tussendoor schnitzel en apfelstrudel eten
ga je nog iets speciaals kopen?quote:Op zaterdag 22 november 2025 06:08 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Lekker hoor. Hier staat over een half uur een auto voor de deur om boodschappen te gaan doen in Kranenburg Duitsland. Vanaf R'dam de A15 over.
Ik kan dat restaurant maar beter bellen dat ze alvast beginnen met extra schnitzeltjes bakken.quote:Op zaterdag 22 november 2025 06:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kom ook voor het laatste onderdeel
Ja genoeg maar eerst moet het op mijn naam komen. Als het goed is staat maandag het bedrijf op mijn naam dan kunnen we daarna naar de 'landoffice' om het stuk grond met huis op mijn bedrijf te laten zetten en dan kan ik het koopcontract tekenen en betalenquote:Op zaterdag 22 november 2025 06:48 schreef kwiwi het volgende:
Hoe staat het met de appartementen @:bitterbal ? Moet je nog dingen uitzoeken?
Nou dat is nog een behoorlijke to-do lijst, je verveelt je niet meer denk ik zo?quote:Op zaterdag 22 november 2025 06:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja genoeg maar eerst moet het op mijn naam komen. Als het goed is staat maandag het bedrijf op mijn naam dan kunnen we daarna naar de 'landoffice' om het stuk grond met huis op mijn bedrijf te laten zetten en dan kan ik het koopcontract tekenen en betalen![]()
Ik moet matrassen kopen , denk tv's toch voor ieder appartement , keuken gerei , handdoeken en bedlinnen. Dat heb ik zo snel uit mijn hoofd. Dan moet ik nog een verzekering afsluiten voor de woning, afval ophaal service regelen. En moet ook een accountant vinden want geloof dat ik dat verplicht ben.
En daarnaast moet ik ook beginnen met de aanvraag van de workpermit
Ik heb de ANWB gids er even bijgepaktquote:Op vrijdag 21 november 2025 23:09 schreef Koen66 het volgende:
iemand nog leuke plannen voor het weekend?
ja met al die aankopen wacht ik nog even totdat ik heb getekend. Dus nu kan ik niet zoveel doen nogquote:Op zaterdag 22 november 2025 07:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dat is nog een behoorlijke to-do lijst, je verveelt je niet meer denk ik zo?
peeskamertjes?quote:Op zaterdag 22 november 2025 07:11 schreef bitterbal het volgende:
boven zijn er 2 kamers en er is maar 1 bed voor boven dus denk dat ik nog een slaapbank moet kopen
Ja zou ik wel doen, dat is een beetje standaard in verhuurappartementen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 07:11 schreef bitterbal het volgende:
boven zijn er 2 kamers en er is maar 1 bed voor boven dus denk dat ik nog een slaapbank moet kopen
short term dus airBnB voor nuquote:Op zaterdag 22 november 2025 07:19 schreef Karzai het volgende:
Is het voor permanente bewoning? of meer voor toeristen
ja kan ik bij ikea bestellen of nog een 2e bed maar dan heb je geen living areaquote:Op zaterdag 22 november 2025 07:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja zou ik wel doen, dat is een beetje standaard in verhuurappartementen.
Dat is niet slim. Ik ga straks eerst naar de sportschool en ga daarna terugkijken.quote:Op zaterdag 22 november 2025 07:59 schreef Nattekat het volgende:
En het eerste wat ik doe met m'n brakke kop is de kwalificatie spoilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |