Ruimt die het wel zelf op?quote:Op vrijdag 21 november 2025 23:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zondag komt Sinterklaas bij mijn broer
F1 kijken om een ongoddelijk uur.quote:Op vrijdag 21 november 2025 23:09 schreef Koen66 het volgende:
iemand nog leuke plannen voor het weekend?
Ik kijk het wel gewoon terug en dan even alle sites ontwijkenquote:Op vrijdag 21 november 2025 23:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
F1 kijken om een ongoddelijk uur.
race zelf wil ik wel live kijken, kwalificatie kijk ik wel later terug.quote:Op vrijdag 21 november 2025 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kijk het wel gewoon terug en dan even alle sites ontwijken
05.00 uur is me echt te vroeg hoorquote:Op vrijdag 21 november 2025 23:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
race zelf wil ik wel live kijken, kwalificatie kijk ik wel later terug.
Dan was het gewoon laat naar bedquote:Op vrijdag 21 november 2025 23:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Australië was altijd nog vroeger.
ik had eigenlijk niet echt plannen; ik twijfel nog of ik morgen pannekoeken ga scorenquote:Op vrijdag 21 november 2025 23:09 schreef Koen66 het volgende:
iemand nog leuke plannen voor het weekend?
*zwaaitquote:Op vrijdag 21 november 2025 23:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had eigenlijk niet echt plannen; ik twijfel nog of ik morgen pannekoeken ga scoren
ben net weer thuis trouwens
weltrustenquote:Op vrijdag 21 november 2025 23:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga ook maar slapen.
Morgen weer een dag
Lekker hoor. Hier staat over een half uur een auto voor de deur om boodschappen te gaan doen in Kranenburg Duitsland. Vanaf R'dam de A15 over.quote:Op zaterdag 22 november 2025 06:00 schreef kwiwi het volgende:
vandaag lekker door de sneeuw wandelen en tussendoor schnitzel en apfelstrudel eten
ik kom ook voor het laatste onderdeelquote:Op zaterdag 22 november 2025 06:00 schreef kwiwi het volgende:
vandaag lekker door de sneeuw wandelen en tussendoor schnitzel en apfelstrudel eten
ga je nog iets speciaals kopen?quote:Op zaterdag 22 november 2025 06:08 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Lekker hoor. Hier staat over een half uur een auto voor de deur om boodschappen te gaan doen in Kranenburg Duitsland. Vanaf R'dam de A15 over.
Ik kan dat restaurant maar beter bellen dat ze alvast beginnen met extra schnitzeltjes bakken.quote:Op zaterdag 22 november 2025 06:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kom ook voor het laatste onderdeel
Ja genoeg maar eerst moet het op mijn naam komen. Als het goed is staat maandag het bedrijf op mijn naam dan kunnen we daarna naar de 'landoffice' om het stuk grond met huis op mijn bedrijf te laten zetten en dan kan ik het koopcontract tekenen en betalenquote:Op zaterdag 22 november 2025 06:48 schreef kwiwi het volgende:
Hoe staat het met de appartementen @:bitterbal ? Moet je nog dingen uitzoeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |