SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Same shit, different day
SC hopper present
Ik zie het heel somber in.quote:
Ik hoop dat de EU nog iets kan betekenen. Dit zou wel echt een heel akelige afloop zijn.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:12 schreef Nattekat het volgende:
En diep in mijn hart hoop ik dat Oekraīne niet akkoord gaat, maar mijn hoofd weet dat het niet zo simpel is.
Corrupte Zelenski staat er ook al niet al te best opquote:Op vrijdag 21 november 2025 19:12 schreef Nattekat het volgende:
En diep in mijn hart hoop ik dat Oekraīne niet akkoord gaat, maar mijn hoofd weet dat het niet zo simpel is.
Is het wel een lieve hond?quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga die jankende hont eens fiksen dan
Waarom moet ik hier zo hard om lachen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga die jankende hont eens fiksen dan
Nou zoals de buurvrouw altijd aan het schreeuwen is zou je denken van niet maar dat ligt meer aan haar.quote:
Wij mogen misschien nog een banket voor Trump organiseren.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik hoop dat de EU nog iets kan betekenen. Dit zou wel echt een heel akelige afloop zijn.
Koffietafel, plakkie cake. Mieke Telkamp. If ya know wha I'm sayinquote:Op vrijdag 21 november 2025 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij mogen misschien nog een banket voor Trump organiseren.
quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij mogen misschien nog een banket voor Trump organiseren.
Ja dat zijn 20.000 documenten las ik tering.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:18 schreef Recce het volgende:
[..]Misschien heeft Trump haast vanwege de vrijgave van de Epstein mails.
Awww... arm beestje.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou zoals de buurvrouw altijd aan het schreeuwen is zou je denken van niet maar dat ligt meer aan haar.
Denk dat hij net zoals Assad een plekje aan het reserveren is.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:18 schreef Recce het volgende:
[..]Misschien heeft Trump haast vanwege de vrijgave van de Epstein mails.
Thanksquote:
Hoop mensen zouden geen dieren mogen houden.quote:
Zou best kunnen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat hij net zoals Assad een plekje aan het reserveren is.
Zolang de vriendjes van Trump nog veel geld kunnen verdienen zullen ze hem wel steunen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou best kunnen.Epstein was wel bezig met de Russen in 2018.
Waarschijnlijk gaat-ie de Epstein-toestand wel overleven, maar z'n approvalrating is gezakt naar 36%. Als dat verder daalt, kan-ie wel in de problemen komen. Dan wordt-ie een gevaar voor Republikeinse politici.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zolang de vriendjes van Trump nog veel geld kunnen verdienen zullen ze hem wel steunen.
Ze mogen die centen ook wel aan mij geven hoor. Geen enkel probleem.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zolang de vriendjes van Trump nog veel geld kunnen verdienen zullen ze hem wel steunen.
Ondertussen heb ik dit jaar al zeker vijfhonderd keer "THIS IS CRUSHING FOR TRUMP" gezien overal en er verandert geen ene kut.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat-ie de Epstein-toestand wel overleven, maar z'n approvalrating is gezakt naar 36%. Als dat verder daalt, kan-ie wel in de problemen komen. Dan wordt-ie een gevaar voor Republikeinse politici.
Eens welquote:Op vrijdag 21 november 2025 19:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hoop mensen zouden geen dieren mogen houden.
Je kunt je gewoon inkopenquote:Op vrijdag 21 november 2025 19:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ze mogen die centen ook wel aan mij geven hoor. Geen enkel probleem.
Net zo glad als Mark Rutte.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ondertussen heb ik dit jaar al zeker vijfhonderd keer "THIS IS CRUSHING FOR TRUMP" gezien overal en er verandert geen ene kut.
Ja, ik verwacht ook weinig positiefs. Volgens mij is het enige scenario waarbij hij echt in de problemen komt dat er een filmpje van 'm is met één van de Epsteinmeisjes.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ondertussen heb ik dit jaar al zeker vijfhonderd keer "THIS IS CRUSHING FOR TRUMP" gezien overal en er verandert geen ene kut.
Redelijk.quote:
Maakt mij dat geen verrader?quote:
Dat is wel fijn. Voel je je ook echt beter na een dagje rust? Of is dat eigenlijk te weinig?quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Redelijk.Vanmorgen gesport en daarna de keukenvloer gedaan.
Nee, dat is wel echt te kort. Maar goed, nog even volhouden.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel fijn. Voel je je ook echt beter na een dagje rust? Of is dat eigenlijk te weinig?
Je moet op juiste moment overboord springen. De winnaar schrijft de geschiedenis.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Maakt mij dat geen verrader?
Ja, snap ik, dat dat te kort is. Even doorzetten.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dat is wel echt te kort. Maar goed, nog even volhouden.
Denk dat hij ook met een minderjarig meisje er wel mee weg komt. Dat kun je wel wegbidden.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik verwacht ook weinig positiefs. Volgens mij is het enige scenario waarbij hij echt in de problemen komt dat er een filmpje van 'm is met één van de Epsteinmeisjes.
Wat extra afremtijd naar het weekend toe.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dat is wel echt te kort. Maar goed, nog even volhouden.
Zit wat in.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet op juiste moment overboord springen. De winnaar schrijft de geschiedenis.
Hmm, ik weet het niet hoor. Hij had al ruzie met die Marjorie.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat hij ook met een minderjarig meisje er wel mee weg komt. Dat kun je wel wegbidden.
quote:Op vrijdag 21 november 2025 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die heb ik vanmiddag ook gezien.
Ja, die film duurt ff.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Woensdag vond ik het te laat worden om hem te kijken.
2,5 uur ongeveer. En op tv iets van 3 uur of zo.quote:
Beetje energie bewaren voor de leuke shizzle.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat extra afremtijd naar het weekend toe.
Ja, je moet wel eerst naar die klote soaps kijken.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan beginnen ze pas om 20:30
Wat had je willen spelen dan?quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, ik had m'n switch willen opladen.
Ja, daar kon ik 'm dus vanmiddag op kijken.quote:
Recentste Pokémon, Legends ZA.quote:
Toekitoquote:
Dat gaat ie ook gewoon ontkennen. Lalalaquote:Op vrijdag 21 november 2025 19:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik verwacht ook weinig positiefs. Volgens mij is het enige scenario waarbij hij echt in de problemen komt dat er een filmpje van 'm is met één van de Epsteinmeisjes.
Fake news!!quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gaat ie ook gewoon ontkennen. Lalala
quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo nog even uurtje knutselen om de KSC-smilies weer online te krijgen
Ga jij Flory's werk voortzettenquote:Op vrijdag 21 november 2025 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo nog even uurtje knutselen om de KSC-smilies weer online te krijgen
Gemini 3 schijnt nu de beste website-in-elkaar-flanser te zijn.quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het is vooral chatGPT en smilies die ik nog lokaal had staan.
Best wel aantal leuke demo's gezien voor simpele dingen. ChatGPT kom ik ook wel een heel eind mee.quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Gemini 3 schijnt nu de beste website-in-elkaar-flanser te zijn.
Alleen wel hopen dat cloudflare niet weer vastloopt danquote:Op vrijdag 21 november 2025 20:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Best wel aantal leuke demo's gezien voor simpele dingen. ChatGPT kom ik ook wel een heel eind mee.
Moet nu alleen nog even de smilies categoriseren.
Gewoon lokaal hostenquote:Op vrijdag 21 november 2025 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen wel hopen dat cloudflare niet weer vastloopt dan
Kan ChatGPT dat ook niet even voor je doen?quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Best wel aantal leuke demo's gezien voor simpele dingen. ChatGPT kom ik ook wel een heel eind mee.
Moet nu alleen nog even de smilies categoriseren.
Meer voor als je het wilt gaan maken in de chatgptquote:
Denk dat balkast.gif lastig te plaatsen is.quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Kan ChatGPT dat ook niet even voor je doen?
Krijgen we ook vlammenwerpers en snacks?quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar we krijgen er features bij
- darkmode
- favoriete smilies in local storage
ChatGPT leest hier toch ook mee?quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat balkast.gif lastig te plaatsen is.
Alles en iedereen leest hier meequote:
Ik wilde het een beetje rustig houden. Misschien kan ik nog wel een bal-mode doenquote:Op vrijdag 21 november 2025 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijgen we ook vlammenwerpers en snacks?
Even zwaaien naar alles en iedereenquote:Op vrijdag 21 november 2025 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alles en iedereen leest hier mee
Dus denk het wel
Dat denk jij maar ...quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even zwaaien naar alles en iedereen
Ze post hier nietquote:
4.749.550quote:
Uitslovertquote:
Maar zuinige jaartjes, in 2020 en 2021 zat ik bijna aan de 7 miljoen per jaarquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar zuinige jaartjes, in 2020 en 2021 zat ik bijna aan de 7 miljoen per jaar
Dit kan echt nietquote:Op vrijdag 21 november 2025 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar zuinige jaartjes, in 2020 en 2021 zat ik bijna aan de 7 miljoen per jaar
Ongeveer 19k per dagquote:
Dat zijn aantallen die haal ik misschien 4-5 keer per jaar. 5 is veel.quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik niet op kalenderjaar maar op 12 aaneengesloten maanden kijk is het nog ietsjes meer
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik niet op kalenderjaar maar op 12 aaneengesloten maanden kijk is het nog ietsjes meer
[ afbeelding ]
quote:
Ja sloeg toen ook wel een beetje door, combinatie van revalidatie en coronaquote:Op vrijdag 21 november 2025 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zijn aantallen die haal ik misschien 4-5 keer per jaar. 5 is veel.
Op jouquote:
Voor je revalidatie was het wel goed toch?quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sloeg toen ook wel een beetje door, combinatie van revalidatie en corona
Ik niet, ik kom nooit in Disneyquote:Op vrijdag 21 november 2025 20:39 schreef CherryLips het volgende:
Zulke aantallen haal ik alleen in Disney misschien.
Dat wel, was ook bezig fit te worden voor de operaties, maar doordat operaties telkens werden uitgesteld door de crisis sloeg ik mogelijk wat doorquote:Op vrijdag 21 november 2025 20:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voor je revalidatie was het wel goed toch?
Disney ok?quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan hier een opmerking over maken.
Geen idee of ik dat wil maar klinkt interessant. 🤔quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komende week peperkoekmuffins bij de Lidl.
O_oquote:Op vrijdag 21 november 2025 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik op recepten voor peperkoekmuffins zoek dan komen die aardig overeen met mijn kruidige appelgember muffinsquote:Op vrijdag 21 november 2025 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komende week peperkoekmuffins bij de Lidl.
mooi op tijd.quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo maar eens pitten. Ben het wel weer zat
Doesnie.quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
\o/quote:
sssstquote:Op vrijdag 21 november 2025 21:38 schreef CherryLips het volgende:
Het wordt hier steeds vroeger stil.
Ik was die film kijken.quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:38 schreef CherryLips het volgende:
Iedereen met een kruikje in bed.quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik voel een maar aankomen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet nog vanalles doen voordat ik naar bed toe ga.
Heb ik niet.quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen met een kruikje in bed.
Als ik de keuken niet opruim is Cali morgen boos teleurgesteld. Dus kan maar beter zorgen dat ik netjes opruim.quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik voel een maar aankomen.
Braafquote:Op vrijdag 21 november 2025 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik de keuken niet opruim is Cali morgen boos teleurgesteld. Dus kan maar beter zorgen dat ik netjes opruim.
Als hier de keuken 's avonds niet schoon is kan ik niet gaan slapen, want 's ochtends in een onopgeruimde keuken de dag moeten beginnen is 100% kans op een slecht humeurquote:Op vrijdag 21 november 2025 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik de keuken niet opruim is Cali morgen boos teleurgesteld. Dus kan maar beter zorgen dat ik netjes opruim.
Beetje wel ja.quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:38 schreef CherryLips het volgende:
Bejaardenleef.quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:38 schreef CherryLips het volgende:
EXIIITTT LIGHT EEENTERRR LIIIHIGHHT!quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben morgen denk ik mijn stem kwijt.
Enter Sandman grunten bij karaoke was misschien toch niet verstandig
Nah, serie aan het kijken met ventquote:
Dat is een hele fijne gave.quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een gave en dat heet mijn rommel en leefomgeving negeren
Dat dus. Moet mezelf niet in mijn eigen voet schieten.quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als hier de keuken 's avonds niet schoon is kan ik niet gaan slapen, want 's ochtends in een onopgeruimde keuken de dag moeten beginnen is 100% kans op een slecht humeur
Ik ga zo een aflevering van Fargo kijken. Is echt een goede serie.quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, serie aan het kijken met vent
Oost-Indisch blind.quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een gave en dat heet mijn rommel en leefomgeving negeren
Op welke streamingdienst staat die tegenwoordig?quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga zo een aflevering van Fargo kijken. Is echt een goede serie.
Eeuhm, op mijn eigen dienst.quote:Op vrijdag 21 november 2025 22:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op welke streamingdienst staat die tegenwoordig?
Oh ik vroeg me al af of je aan het slapen was maar nee dus.quote:Op vrijdag 21 november 2025 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanmiddag was ik moe. Intussen natuurlijk totaal geen last meer van.
Ja zoietsquote:Op vrijdag 21 november 2025 21:54 schreef Recce het volgende:
[..]
EXIIITTT LIGHT EEENTERRR LIIIHIGHHT!
Oh, wacht, het moest NIIHIIIGHHHT zijn. Tikfoutje. Op die deur is meer aan de hand dan een tikfoutje.quote:Op vrijdag 21 november 2025 22:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja zoiets
Het was echt gezellig en een leuke locatie
Maar hier vind ik iets van
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker in bed gaan liggen danquote:
Nee.quote:Op vrijdag 21 november 2025 22:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik vroeg me al af of je aan het slapen was maar nee dus.
cerieus.quote:Op vrijdag 21 november 2025 22:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja zoiets
Het was echt gezellig en een leuke locatie
Maar hier vind ik iets van
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh noooos, wat zit er in?quote:Op vrijdag 21 november 2025 22:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb hier de airfryer aan het werk gezet![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2025 22:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb hier de airfryer aan het werk gezet![]()
Zo'n mix van Mora.quote:
nicequote:Op vrijdag 21 november 2025 22:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo'n mix van Mora.
Met kaassouffle en kipfingers
echt he. Mijn nekharen staan nog steeds overeindquote:
Zou etenquote:Op vrijdag 21 november 2025 22:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo'n mix van Mora.
Met kaassouffle en kipfingers
Maar kaartjes zullen zeker 100 euro plus zijn, of niet??quote:Op vrijdag 21 november 2025 22:55 schreef Flory- het volgende:
Allemaggies, Neil Young komt volgend jaar alweer, die man is 80!!! jaar
Nog geen prijzen gezien, Bospop en Rock Zottegem komt hijquote:Op vrijdag 21 november 2025 22:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar kaartjes zullen zeker 100 euro plus zijn, of niet??
quote:Op vrijdag 21 november 2025 22:55 schreef Flory- het volgende:
Hey Koen, ja hoor, zit tussen veel verhuisdozen, maar ander huisje is ook wel spannendquote:
Snap ik.quote:Op vrijdag 21 november 2025 22:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
echt he. Mijn nekharen staan nog steeds overeind
2025 is nog niet voorbij.quote:Op vrijdag 21 november 2025 22:55 schreef Flory- het volgende:
Ja sorry, het nieuws wacht daar niet opquote:Op vrijdag 21 november 2025 23:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
2025 is nog niet voorbij.
ach, het doet geen pijnquote:Op vrijdag 21 november 2025 23:00 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hey Koen, ja hoor, zit tussen veel verhuisdozen, maar ander huisje is ook wel spannend![]()
Hoe ist weer een jaartje ouder?
I knowquote:
Zondag komt Sinterklaas bij mijn broerquote:Op vrijdag 21 november 2025 23:09 schreef Koen66 het volgende:
iemand nog leuke plannen voor het weekend?
Die komt vroeg voor zo'n ouwe vent!quote:Op vrijdag 21 november 2025 23:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zondag komt Sinterklaas bij mijn broer
da's een vroege sintquote:Op vrijdag 21 november 2025 23:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ruimt die het wel zelf op?quote:Op vrijdag 21 november 2025 23:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
F1 kijken om een ongoddelijk uur.quote:Op vrijdag 21 november 2025 23:09 schreef Koen66 het volgende:
Ik kijk het wel gewoon terug en dan even alle sites ontwijkenquote:Op vrijdag 21 november 2025 23:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
F1 kijken om een ongoddelijk uur.
race zelf wil ik wel live kijken, kwalificatie kijk ik wel later terug.quote:Op vrijdag 21 november 2025 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kijk het wel gewoon terug en dan even alle sites ontwijken
05.00 uur is me echt te vroeg hoorquote:Op vrijdag 21 november 2025 23:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
race zelf wil ik wel live kijken, kwalificatie kijk ik wel later terug.
Dan was het gewoon laat naar bedquote:Op vrijdag 21 november 2025 23:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Australië was altijd nog vroeger.
ik had eigenlijk niet echt plannen; ik twijfel nog of ik morgen pannekoeken ga scorenquote:Op vrijdag 21 november 2025 23:09 schreef Koen66 het volgende:
*zwaaitquote:Op vrijdag 21 november 2025 23:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had eigenlijk niet echt plannen; ik twijfel nog of ik morgen pannekoeken ga scoren
ben net weer thuis trouwens
weltrustenquote:Op vrijdag 21 november 2025 23:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga ook maar slapen.
Morgen weer een dag
Lekker hoor. Hier staat over een half uur een auto voor de deur om boodschappen te gaan doen in Kranenburg Duitsland. Vanaf R'dam de A15 over.quote:Op zaterdag 22 november 2025 06:00 schreef kwiwi het volgende:
vandaag lekker door de sneeuw wandelen en tussendoor schnitzel en apfelstrudel eten
ik kom ook voor het laatste onderdeelquote:Op zaterdag 22 november 2025 06:00 schreef kwiwi het volgende:
vandaag lekker door de sneeuw wandelen en tussendoor schnitzel en apfelstrudel eten
ga je nog iets speciaals kopen?quote:Op zaterdag 22 november 2025 06:08 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Lekker hoor. Hier staat over een half uur een auto voor de deur om boodschappen te gaan doen in Kranenburg Duitsland. Vanaf R'dam de A15 over.
Ik kan dat restaurant maar beter bellen dat ze alvast beginnen met extra schnitzeltjes bakken.quote:Op zaterdag 22 november 2025 06:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kom ook voor het laatste onderdeel
Ja genoeg maar eerst moet het op mijn naam komen. Als het goed is staat maandag het bedrijf op mijn naam dan kunnen we daarna naar de 'landoffice' om het stuk grond met huis op mijn bedrijf te laten zetten en dan kan ik het koopcontract tekenen en betalenquote:Op zaterdag 22 november 2025 06:48 schreef kwiwi het volgende:
Hoe staat het met de appartementen @:bitterbal ? Moet je nog dingen uitzoeken?
Nou dat is nog een behoorlijke to-do lijst, je verveelt je niet meer denk ik zo?quote:Op zaterdag 22 november 2025 06:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja genoeg maar eerst moet het op mijn naam komen. Als het goed is staat maandag het bedrijf op mijn naam dan kunnen we daarna naar de 'landoffice' om het stuk grond met huis op mijn bedrijf te laten zetten en dan kan ik het koopcontract tekenen en betalen![]()
Ik moet matrassen kopen , denk tv's toch voor ieder appartement , keuken gerei , handdoeken en bedlinnen. Dat heb ik zo snel uit mijn hoofd. Dan moet ik nog een verzekering afsluiten voor de woning, afval ophaal service regelen. En moet ook een accountant vinden want geloof dat ik dat verplicht ben.
En daarnaast moet ik ook beginnen met de aanvraag van de workpermit
Ik heb de ANWB gids er even bijgepaktquote:Op vrijdag 21 november 2025 23:09 schreef Koen66 het volgende:
ja met al die aankopen wacht ik nog even totdat ik heb getekend. Dus nu kan ik niet zoveel doen nogquote:Op zaterdag 22 november 2025 07:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dat is nog een behoorlijke to-do lijst, je verveelt je niet meer denk ik zo?
peeskamertjes?quote:Op zaterdag 22 november 2025 07:11 schreef bitterbal het volgende:
boven zijn er 2 kamers en er is maar 1 bed voor boven dus denk dat ik nog een slaapbank moet kopen
Ja zou ik wel doen, dat is een beetje standaard in verhuurappartementen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 07:11 schreef bitterbal het volgende:
boven zijn er 2 kamers en er is maar 1 bed voor boven dus denk dat ik nog een slaapbank moet kopen
short term dus airBnB voor nuquote:Op zaterdag 22 november 2025 07:19 schreef Karzai het volgende:
Is het voor permanente bewoning? of meer voor toeristen
ja kan ik bij ikea bestellen of nog een 2e bed maar dan heb je geen living areaquote:Op zaterdag 22 november 2025 07:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja zou ik wel doen, dat is een beetje standaard in verhuurappartementen.
Dat is niet slim. Ik ga straks eerst naar de sportschool en ga daarna terugkijken.quote:Op zaterdag 22 november 2025 07:59 schreef Nattekat het volgende:
En het eerste wat ik doe met m'n brakke kop is de kwalificatie spoilen.
het was hier 16 graden vanochtend, ik heb hem maar even op 18 gezetquote:Op zaterdag 22 november 2025 08:10 schreef dud0r het volgende:
@:nattekat het is zover. De thermostaat is zo laag gedaald dat de verwarming aan springt
quote:Op zaterdag 22 november 2025 08:10 schreef dud0r het volgende:
@:nattekat het is zover. De thermostaat is zo laag gedaald dat de verwarming aan springt
Nieuws checken is mijn vaste ritueel vlak na het wakker worden, dat was echt niet zo slim neequote:Op zaterdag 22 november 2025 08:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is niet slim. Ik ga straks eerst naar de sportschool en ga daarna terugkijken.
Ik ben ook in die val getrapt.quote:Op zaterdag 22 november 2025 08:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nieuws checken is mijn vaste ritueel vlak na het wakker worden, dat was echt niet zo slim nee
En het was ook nog eens de uitgelichte titel.
Ja heb 'm niet zelf aangezet maar blijkbaar dook het onder de 17.quote:
Dan heb jij een warm huis als het nog niet onder de 17 is geweestquote:Op zaterdag 22 november 2025 08:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja heb 'm niet zelf aangezet maar blijkbaar dook het onder de 17.
quote:Op zaterdag 22 november 2025 08:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nieuws checken is mijn vaste ritueel vlak na het wakker worden, dat was echt niet zo slim nee
En het was ook nog eens de uitgelichte titel.
scheelt weer tijd, kan je andere nuttigere dingen doenquote:Op zaterdag 22 november 2025 08:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben ook in die val getrapt.
Haken of borduren en terugkijkenquote:Op zaterdag 22 november 2025 08:34 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
scheelt weer tijd, kan je andere nuttigere dingen doen
Hey ESF, hoe is het nu met jou?quote:Op zaterdag 22 november 2025 08:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Haken of borduren en terugkijken
Overal prima, maar sinds gisteren gaat het eventjes meh qua gezondheid.quote:
O wel fijn dat je er boven op was. Ben je grieperig?quote:Op zaterdag 22 november 2025 08:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Overal prima, maar sinds gisteren gaat het eventjes meh qua gezondheid.
quote:Op zaterdag 22 november 2025 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wel fijn dat je er boven op was. Ben je grieperig?
O dat is kudt, dikke knuffelquote:Op zaterdag 22 november 2025 08:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..], last van mijn chronische ziekte.
sterktequote:Op zaterdag 22 november 2025 08:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..], last van mijn chronische ziekte.
en weer een nieuw verhaal van dikkie dik jongens en meisjesquote:Op zaterdag 22 november 2025 09:01 schreef Ama het volgende:
Ik zou eigenlijk gisteravond op verjaardag gaan maar ik ga vanmiddag want dan kan ik ook langs de oliebollenkraam.![]()
Ik kon gewoon het hele weekend komen dus dit was ook prima.
Mooie combi toch. Heb twee weken geleden een oliebol gekocht toen ik langs zo kraampje kan. En was echt lekkerquote:Op zaterdag 22 november 2025 09:01 schreef Ama het volgende:
Ik zou eigenlijk gisteravond op verjaardag gaan maar ik ga vanmiddag want dan kan ik ook langs de oliebollenkraam.![]()
Ik kon gewoon het hele weekend komen dus dit was ook prima.
Uhmquote:Op zaterdag 22 november 2025 09:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
en weer een nieuw verhaal van dikkie dik jongens en meisjes
Jaquote:Op zaterdag 22 november 2025 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooie combi toch. Heb twee weken geleden een oliebol gekocht toen ik langs zo kraampje kan. En was echt lekker
Je moet het altijd wel treffen hoor bij zo kraam. Heb ook wel eens gehad dat ze niet luchtig waren van binnen. Dan zijn ze niet lekkerquote:
Ik twijfel ook nog of ik ze bij hun in de wijk haal of dat ik even door fiets naar het centrum van Emmen. De kraam bij hun staat wel bijna naast hun huis maar volgens mij is die in het centrum van Emmen lekkerder.quote:Op zaterdag 22 november 2025 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet het altijd wel treffen hoor bij zo kraam. Heb ook wel eens gehad dat ze niet luchtig waren van binnen. Dan zijn ze niet lekker
en dan kan het met het jaar nog verschillen ookquote:Op zaterdag 22 november 2025 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet het altijd wel treffen hoor bij zo kraam. Heb ook wel eens gehad dat ze niet luchtig waren van binnen. Dan zijn ze niet lekker
Dan doe je bij allebei 1 halen kan je testen wie het beste isquote:Op zaterdag 22 november 2025 09:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik twijfel ook nog of ik ze bij hun in de wijk haal of dat ik even door fiets naar het centrum van Emmen. De kraam bij hun staat wel bijna naast hun huis maar volgens mij is die in het centrum van Emmen lekkerder.
Geen idee, als ik een keer zo niet gare bol heb gekocht ga ik naar die kraam niet meer.quote:Op zaterdag 22 november 2025 09:13 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan kan het met het jaar nog verschillen ook
Er is vast wel een kraam in de buurtquote:
Mijn dochter was ook al razend enthousiast.quote:Op zaterdag 22 november 2025 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer: "Waarschijnlijk gaat het over 54 minuten sneeuwen."
Dat hoeft helemaal niet.
Gevoelstemperatuur is wel nog steeds min 6 graden.quote:Op zaterdag 22 november 2025 09:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Mijn dochter was ook al razend enthousiast.
Ik heb het maar getemperd want zeker hier gaat er natuurlijk niet of nauwelijks sneeuw van betekenis vallen.
Ben je al in de sportschoolquote:Op zaterdag 22 november 2025 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gevoelstemperatuur is wel nog steeds min 6 graden.
Hier staat er niks in de voorspelling. Hoorde er gisteren op werk ook al mensen over dat het zou gaan sneeuwenquote:Op zaterdag 22 november 2025 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat hoeft helemaal niet.
Oh ik krijg de hele week al meldingen maar ik heb nog geen één keer sneeuw gezien.quote:Op zaterdag 22 november 2025 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat hoeft helemaal niet.
Heerlie de peerliequote:Op zaterdag 22 november 2025 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gevoelstemperatuur is wel nog steeds min 6 graden.
Hoi Haags hopjequote:
Geniet van de dag het wordt al vroeg donker vandaag @Dr_Flashquote:Op zaterdag 22 november 2025 09:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb een weerapp die wel goed voorspelt maar rare teksten uitkraamt.
Nu staat er:
Verwachting: De hoge temperatuur van vandaag zal iets koeler zijn dan gisteren.
Sturen ze dan ook een strooiwagen?quote:Op zaterdag 22 november 2025 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat hoeft helemaal niet.
Mijne is wat ehh matigquote:Op zaterdag 22 november 2025 09:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Nu staat er:
Moet je weer langs het veld staan straks of is er winterstopquote:
Winterstop?quote:Op zaterdag 22 november 2025 09:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet je weer langs het veld staan straks of is er winterstop
Hier staat ie op 16,5. Nog niet onder de 17,5 geweest.quote:Op zaterdag 22 november 2025 08:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja heb 'm niet zelf aangezet maar blijkbaar dook het onder de 17.
Nu wel.quote:
Ja weet ik veel wanneer dat ingezet wordt. Dacht na de herfstvakantie ofzo.quote:Op zaterdag 22 november 2025 09:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Winterstop?het is 22 november... die "winterstop" is pas half december of zo maar tegenwoordig gaan ze dan ook de zaal in en organiseren ze daar weer wat toernooitjes en weet ik het wat allemaal.
11.30 thuiswedstrijd, lekker man.
Fijn voor jequote:Op zaterdag 22 november 2025 09:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier staat ie op 16,5. Nog niet onder de 17,5 geweest.
Oke okequote:Op zaterdag 22 november 2025 09:56 schreef Haags het volgende:
Oh ik zie net dat weekend van sinterklaas de zaalcompetitie begint. Dan nog 2 weken tot "winterstop" @:dud0r
Waarom?quote:Op zaterdag 22 november 2025 09:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier staat ie op 16,5. Nog niet onder de 17,5 geweest.
Ripperdepipquote:Op zaterdag 22 november 2025 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu wel.![]()
Viel tegen op weg hierheen. Volle bak wind tegen.
Heb je ballies locatie ingesteld?quote:Op zaterdag 22 november 2025 09:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Nu staat er:
Milfjesquote:Op zaterdag 22 november 2025 09:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja weet ik veel wanneer dat ingezet wordt. Dacht na de herfstvakantie ofzo.
[..]
Fijn voor je
[..]
Oke oke
Nu blijft het minstens 60 minuten droog.quote:Op zaterdag 22 november 2025 09:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik krijg de hele week al meldingen maar ik heb nog geen één keer sneeuw gezien.
Zie het als warming-up.quote:Op zaterdag 22 november 2025 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu wel.![]()
Viel tegen op weg hierheen. Volle bak wind tegen.
Ja die zie ik tegenwoordig niet meer. Kind moet eigenlijk weer op een sport. En in de sportschool lopen geen milfjes rond.quote:
Daarna komt er nog 60 minuten bijquote:Op zaterdag 22 november 2025 10:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu blijft het minstens 60 minuten droog.
Was je weg danquote:
Omdat ik geen verwarming aan ga zetten op basis van cijfertjes op mijn thermostaat.quote:
JA JIJ MIST MIJ NIETquote:
ik ga ook meestal voor de berliner bol of appelflapquote:Op zaterdag 22 november 2025 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan me veel vertellen maar niet dat 16,5 chill is als je stil zit de hele tijd.quote:Op zaterdag 22 november 2025 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ik geen verwarming aan ga zetten op basis van cijfertjes op mijn thermostaat.
Wat stoer van hem!quote:Op zaterdag 22 november 2025 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JA JIJ MIST MIJ NIETKIJKT ALLEN DUDOR MIST MIJ NIET
Maar het is 18quote:Op zaterdag 22 november 2025 10:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan me veel vertellen maar niet dat 16,5 chill is als je stil zit de hele tijd.
chill juist wel. Letterlijk.quote:Op zaterdag 22 november 2025 10:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan me veel vertellen maar niet dat 16,5 chill is als je stil zit de hele tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Die heeft het te druk met strudeltjes eten denk ikquote:Op zaterdag 22 november 2025 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
@:kwiwi waar blijven de sneeuwplaatjes? St Gallen 33 cm zag ik
quote:Op zaterdag 22 november 2025 06:00 schreef kwiwi het volgende:
Ja niks mee te makenquote:Op zaterdag 22 november 2025 10:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heeft het te druk met strudeltjes eten denk ik
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |