SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Same shit, different day
SC hopper present
Ik zie het heel somber in.quote:
Ik hoop dat de EU nog iets kan betekenen. Dit zou wel echt een heel akelige afloop zijn.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:12 schreef Nattekat het volgende:
En diep in mijn hart hoop ik dat Oekraīne niet akkoord gaat, maar mijn hoofd weet dat het niet zo simpel is.
Corrupte Zelenski staat er ook al niet al te best opquote:Op vrijdag 21 november 2025 19:12 schreef Nattekat het volgende:
En diep in mijn hart hoop ik dat Oekraīne niet akkoord gaat, maar mijn hoofd weet dat het niet zo simpel is.
Is het wel een lieve hond?quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga die jankende hont eens fiksen dan
Waarom moet ik hier zo hard om lachen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga die jankende hont eens fiksen dan
Nou zoals de buurvrouw altijd aan het schreeuwen is zou je denken van niet maar dat ligt meer aan haar.quote:
Wij mogen misschien nog een banket voor Trump organiseren.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik hoop dat de EU nog iets kan betekenen. Dit zou wel echt een heel akelige afloop zijn.
Koffietafel, plakkie cake. Mieke Telkamp. If ya know wha I'm sayinquote:Op vrijdag 21 november 2025 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij mogen misschien nog een banket voor Trump organiseren.
quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij mogen misschien nog een banket voor Trump organiseren.
Ja dat zijn 20.000 documenten las ik tering.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:18 schreef Recce het volgende:
[..]Misschien heeft Trump haast vanwege de vrijgave van de Epstein mails.
Awww... arm beestje.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou zoals de buurvrouw altijd aan het schreeuwen is zou je denken van niet maar dat ligt meer aan haar.
Denk dat hij net zoals Assad een plekje aan het reserveren is.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:18 schreef Recce het volgende:
[..]Misschien heeft Trump haast vanwege de vrijgave van de Epstein mails.
Thanksquote:
Hoop mensen zouden geen dieren mogen houden.quote:
Zou best kunnen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat hij net zoals Assad een plekje aan het reserveren is.
Zolang de vriendjes van Trump nog veel geld kunnen verdienen zullen ze hem wel steunen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou best kunnen.Epstein was wel bezig met de Russen in 2018.
Waarschijnlijk gaat-ie de Epstein-toestand wel overleven, maar z'n approvalrating is gezakt naar 36%. Als dat verder daalt, kan-ie wel in de problemen komen. Dan wordt-ie een gevaar voor Republikeinse politici.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zolang de vriendjes van Trump nog veel geld kunnen verdienen zullen ze hem wel steunen.
Ze mogen die centen ook wel aan mij geven hoor. Geen enkel probleem.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zolang de vriendjes van Trump nog veel geld kunnen verdienen zullen ze hem wel steunen.
Ondertussen heb ik dit jaar al zeker vijfhonderd keer "THIS IS CRUSHING FOR TRUMP" gezien overal en er verandert geen ene kut.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat-ie de Epstein-toestand wel overleven, maar z'n approvalrating is gezakt naar 36%. Als dat verder daalt, kan-ie wel in de problemen komen. Dan wordt-ie een gevaar voor Republikeinse politici.
Eens welquote:Op vrijdag 21 november 2025 19:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hoop mensen zouden geen dieren mogen houden.
Je kunt je gewoon inkopenquote:Op vrijdag 21 november 2025 19:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ze mogen die centen ook wel aan mij geven hoor. Geen enkel probleem.
Net zo glad als Mark Rutte.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ondertussen heb ik dit jaar al zeker vijfhonderd keer "THIS IS CRUSHING FOR TRUMP" gezien overal en er verandert geen ene kut.
Ja, ik verwacht ook weinig positiefs. Volgens mij is het enige scenario waarbij hij echt in de problemen komt dat er een filmpje van 'm is met één van de Epsteinmeisjes.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ondertussen heb ik dit jaar al zeker vijfhonderd keer "THIS IS CRUSHING FOR TRUMP" gezien overal en er verandert geen ene kut.
Redelijk.quote:
Maakt mij dat geen verrader?quote:
Dat is wel fijn. Voel je je ook echt beter na een dagje rust? Of is dat eigenlijk te weinig?quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Redelijk.Vanmorgen gesport en daarna de keukenvloer gedaan.
Nee, dat is wel echt te kort. Maar goed, nog even volhouden.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel fijn. Voel je je ook echt beter na een dagje rust? Of is dat eigenlijk te weinig?
Je moet op juiste moment overboord springen. De winnaar schrijft de geschiedenis.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Maakt mij dat geen verrader?
Ja, snap ik, dat dat te kort is. Even doorzetten.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dat is wel echt te kort. Maar goed, nog even volhouden.
Denk dat hij ook met een minderjarig meisje er wel mee weg komt. Dat kun je wel wegbidden.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik verwacht ook weinig positiefs. Volgens mij is het enige scenario waarbij hij echt in de problemen komt dat er een filmpje van 'm is met één van de Epsteinmeisjes.
Wat extra afremtijd naar het weekend toe.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dat is wel echt te kort. Maar goed, nog even volhouden.
Zit wat in.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet op juiste moment overboord springen. De winnaar schrijft de geschiedenis.
Hmm, ik weet het niet hoor. Hij had al ruzie met die Marjorie.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat hij ook met een minderjarig meisje er wel mee weg komt. Dat kun je wel wegbidden.
quote:Op vrijdag 21 november 2025 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die heb ik vanmiddag ook gezien.
Ja, die film duurt ff.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Woensdag vond ik het te laat worden om hem te kijken.
2,5 uur ongeveer. En op tv iets van 3 uur of zo.quote:
Beetje energie bewaren voor de leuke shizzle.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat extra afremtijd naar het weekend toe.
Ja, je moet wel eerst naar die klote soaps kijken.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan beginnen ze pas om 20:30
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |