Wat had je willen spelen dan?quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, ik had m'n switch willen opladen.
Ja, daar kon ik 'm dus vanmiddag op kijken.quote:
Recentste Pokémon, Legends ZA.quote:
Toekitoquote:
Dat gaat ie ook gewoon ontkennen. Lalalaquote:Op vrijdag 21 november 2025 19:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik verwacht ook weinig positiefs. Volgens mij is het enige scenario waarbij hij echt in de problemen komt dat er een filmpje van 'm is met één van de Epsteinmeisjes.
Fake news!!quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gaat ie ook gewoon ontkennen. Lalala
quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo nog even uurtje knutselen om de KSC-smilies weer online te krijgen
Ga jij Flory's werk voortzettenquote:Op vrijdag 21 november 2025 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo nog even uurtje knutselen om de KSC-smilies weer online te krijgen
Gemini 3 schijnt nu de beste website-in-elkaar-flanser te zijn.quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het is vooral chatGPT en smilies die ik nog lokaal had staan.
Best wel aantal leuke demo's gezien voor simpele dingen. ChatGPT kom ik ook wel een heel eind mee.quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Gemini 3 schijnt nu de beste website-in-elkaar-flanser te zijn.
Alleen wel hopen dat cloudflare niet weer vastloopt danquote:Op vrijdag 21 november 2025 20:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Best wel aantal leuke demo's gezien voor simpele dingen. ChatGPT kom ik ook wel een heel eind mee.
Moet nu alleen nog even de smilies categoriseren.
Gewoon lokaal hostenquote:Op vrijdag 21 november 2025 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen wel hopen dat cloudflare niet weer vastloopt dan
Kan ChatGPT dat ook niet even voor je doen?quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Best wel aantal leuke demo's gezien voor simpele dingen. ChatGPT kom ik ook wel een heel eind mee.
Moet nu alleen nog even de smilies categoriseren.
Meer voor als je het wilt gaan maken in de chatgptquote:
Denk dat balkast.gif lastig te plaatsen is.quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Kan ChatGPT dat ook niet even voor je doen?
Krijgen we ook vlammenwerpers en snacks?quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar we krijgen er features bij
- darkmode
- favoriete smilies in local storage
ChatGPT leest hier toch ook mee?quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat balkast.gif lastig te plaatsen is.
Alles en iedereen leest hier meequote:
Ik wilde het een beetje rustig houden. Misschien kan ik nog wel een bal-mode doenquote:Op vrijdag 21 november 2025 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijgen we ook vlammenwerpers en snacks?
Even zwaaien naar alles en iedereenquote:Op vrijdag 21 november 2025 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alles en iedereen leest hier mee
Dus denk het wel
Dat denk jij maar ...quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even zwaaien naar alles en iedereen
Ze post hier nietquote:
4.749.550quote:
Uitslovertquote:
Maar zuinige jaartjes, in 2020 en 2021 zat ik bijna aan de 7 miljoen per jaarquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar zuinige jaartjes, in 2020 en 2021 zat ik bijna aan de 7 miljoen per jaar
Dit kan echt nietquote:Op vrijdag 21 november 2025 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar zuinige jaartjes, in 2020 en 2021 zat ik bijna aan de 7 miljoen per jaar
Ongeveer 19k per dagquote:
Dat zijn aantallen die haal ik misschien 4-5 keer per jaar. 5 is veel.quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik niet op kalenderjaar maar op 12 aaneengesloten maanden kijk is het nog ietsjes meer
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik niet op kalenderjaar maar op 12 aaneengesloten maanden kijk is het nog ietsjes meer
[ afbeelding ]
quote:
Ja sloeg toen ook wel een beetje door, combinatie van revalidatie en coronaquote:Op vrijdag 21 november 2025 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zijn aantallen die haal ik misschien 4-5 keer per jaar. 5 is veel.
Op jouquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |