O dat is kudt, dikke knuffelquote:Op zaterdag 22 november 2025 08:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..], last van mijn chronische ziekte.
sterktequote:Op zaterdag 22 november 2025 08:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..], last van mijn chronische ziekte.
en weer een nieuw verhaal van dikkie dik jongens en meisjesquote:Op zaterdag 22 november 2025 09:01 schreef Ama het volgende:
Ik zou eigenlijk gisteravond op verjaardag gaan maar ik ga vanmiddag want dan kan ik ook langs de oliebollenkraam.![]()
Ik kon gewoon het hele weekend komen dus dit was ook prima.
Mooie combi toch. Heb twee weken geleden een oliebol gekocht toen ik langs zo kraampje kan. En was echt lekkerquote:Op zaterdag 22 november 2025 09:01 schreef Ama het volgende:
Ik zou eigenlijk gisteravond op verjaardag gaan maar ik ga vanmiddag want dan kan ik ook langs de oliebollenkraam.![]()
Ik kon gewoon het hele weekend komen dus dit was ook prima.
Uhmquote:Op zaterdag 22 november 2025 09:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
en weer een nieuw verhaal van dikkie dik jongens en meisjes
Jaquote:Op zaterdag 22 november 2025 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooie combi toch. Heb twee weken geleden een oliebol gekocht toen ik langs zo kraampje kan. En was echt lekker
Je moet het altijd wel treffen hoor bij zo kraam. Heb ook wel eens gehad dat ze niet luchtig waren van binnen. Dan zijn ze niet lekkerquote:
Ik twijfel ook nog of ik ze bij hun in de wijk haal of dat ik even door fiets naar het centrum van Emmen. De kraam bij hun staat wel bijna naast hun huis maar volgens mij is die in het centrum van Emmen lekkerder.quote:Op zaterdag 22 november 2025 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet het altijd wel treffen hoor bij zo kraam. Heb ook wel eens gehad dat ze niet luchtig waren van binnen. Dan zijn ze niet lekker
en dan kan het met het jaar nog verschillen ookquote:Op zaterdag 22 november 2025 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet het altijd wel treffen hoor bij zo kraam. Heb ook wel eens gehad dat ze niet luchtig waren van binnen. Dan zijn ze niet lekker
Dan doe je bij allebei 1 halen kan je testen wie het beste isquote:Op zaterdag 22 november 2025 09:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik twijfel ook nog of ik ze bij hun in de wijk haal of dat ik even door fiets naar het centrum van Emmen. De kraam bij hun staat wel bijna naast hun huis maar volgens mij is die in het centrum van Emmen lekkerder.
Geen idee, als ik een keer zo niet gare bol heb gekocht ga ik naar die kraam niet meer.quote:Op zaterdag 22 november 2025 09:13 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan kan het met het jaar nog verschillen ook
Er is vast wel een kraam in de buurtquote:
Mijn dochter was ook al razend enthousiast.quote:Op zaterdag 22 november 2025 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer: "Waarschijnlijk gaat het over 54 minuten sneeuwen."
Dat hoeft helemaal niet.
Gevoelstemperatuur is wel nog steeds min 6 graden.quote:Op zaterdag 22 november 2025 09:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Mijn dochter was ook al razend enthousiast.
Ik heb het maar getemperd want zeker hier gaat er natuurlijk niet of nauwelijks sneeuw van betekenis vallen.
Ben je al in de sportschoolquote:Op zaterdag 22 november 2025 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gevoelstemperatuur is wel nog steeds min 6 graden.
Hier staat er niks in de voorspelling. Hoorde er gisteren op werk ook al mensen over dat het zou gaan sneeuwenquote:Op zaterdag 22 november 2025 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat hoeft helemaal niet.
Oh ik krijg de hele week al meldingen maar ik heb nog geen één keer sneeuw gezien.quote:Op zaterdag 22 november 2025 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat hoeft helemaal niet.
Heerlie de peerliequote:Op zaterdag 22 november 2025 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gevoelstemperatuur is wel nog steeds min 6 graden.
Hoi Haags hopjequote:
Geniet van de dag het wordt al vroeg donker vandaag @Dr_Flashquote:Op zaterdag 22 november 2025 09:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb een weerapp die wel goed voorspelt maar rare teksten uitkraamt.
Nu staat er:
Verwachting: De hoge temperatuur van vandaag zal iets koeler zijn dan gisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |