SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
kadoquote:
Heb je daar instructies voor?quote:
Gift.quote:
donatiequote:
Heb ik een PM?quote:
oeh heeft Fles iemand verbannen??quote:Op zaterdag 22 november 2025 11:06 schreef Ama het volgende:
Laatste keer dat iemand zoiets zei was het bye bye.
De weermodellen zeggen allemaal iets anders. Het lijkt een beetje op kans op sneeuw in het westen 's ochtends en dan aan het eind van de middag kans in het noordoosten.quote:Op zaterdag 22 november 2025 11:13 schreef Ama het volgende:
Ik denk dat we morgen hier wel sneeuw krijgen.
Oh nou ja misschien toch niet.quote:Op zaterdag 22 november 2025 11:16 schreef Recce het volgende:
[..]
De weermodellen zeggen allemaal iets anders. Het lijkt een beetje op kans op sneeuw in het westen 's ochtends en dan aan het eind van de middag kans in het noordoosten.
Waarschijnlijk even een laagje sneeuw dus, @ama.quote:Op de tweede occlusie zien we zondagavond in het noordoosten wat hogere intensiteiten bij de sneeuwval, waarschijnlijk leidt dit wel tot tijdelijke accumulatie."
Klinkt toch minder spectaculair dan ik voor ogen had.quote:Op zaterdag 22 november 2025 11:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk even een laagje sneeuw dus, @:ama.
lekker warrumquote:Op zaterdag 22 november 2025 11:20 schreef Recce het volgende:
In het dorp van de Kerstman is het nu -19 °C.![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ze lopen er zelfs overheen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 11:23 schreef Nizno het volgende:
en ook niemand die dat omgevallen bord weer rechtop zet
dat was geen lopen... dat was op de snuffert gaanquote:
weet ik veel hoe jouw banrechten zijn ingesteldquote:
Ik zag een kind onderuit gaan.quote:Op zaterdag 22 november 2025 11:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat was geen lopen... dat was op de snuffert gaan
Ik denk "ook even kijken" binnen 5 seconden 2 kindjes onderuitquote:Op zaterdag 22 november 2025 11:23 schreef Nizno het volgende:
en ook niemand die dat omgevallen bord weer rechtop zet
Ik denk dat die rechten heel minimaal zijn, anders zat Fles hier nu alleen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 11:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
weet ik veel hoe jouw banrechten zijn ingesteld
Of naar de monstertruck experience (2 km).quote:Op zaterdag 22 november 2025 11:28 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
kan dat kind zo door glijden naar de angry birds
[ afbeelding ]
Ja Fles is de enige die nooit iets raars zegt bedoel je.quote:Op zaterdag 22 november 2025 11:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat die rechten heel minimaal zijn, anders zat Fles hier nu alleen.
Ook dat, maar als jij banrechten had gehad, had je nu iedereen wel een ban gegeven.quote:Op zaterdag 22 november 2025 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja Fles is de enige die nooit iets raars zegt bedoel je.
Welnee.quote:Op zaterdag 22 november 2025 11:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ook dat, maar als jij banrechten had gehad, had je nu iedereen wel een ban gegeven.
Ik zie nu allemaal Aziaten daar.quote:Op zaterdag 22 november 2025 11:36 schreef Nizno het volgende:
op Urk kun je een orka laten spuiten terwijl je webcam kijkt... maar ik vind -19 toch spannender
ja bijzonder hoe mensen gewoon weer door gaan met de orde van de dagquote:Op zaterdag 22 november 2025 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Op Tenerife zwemmen ze alweer in de haven van Puerto de la Cruz. Waar vorige week nog drie man van de pier gespoeld zijn.
Ik moest een keer iets meenemen voor iemand anders. Ik ken verdomme alles wat er op het etiket staat, doe niet zo moeilijk mens.quote:Op zaterdag 22 november 2025 11:28 schreef dud0r het volgende:
De ene keer dat ik m'n portemonnee vergeet richting de sportschool heb ik m'n identiteitsbewijs nodig voor het ophalen van een pakje.
Vanmiddag maar weer terug dan.
Extra stapjes
Ik ga naar de Eksjun voor kerstrotzooitjes.quote:Op zaterdag 22 november 2025 11:45 schreef Nattekat het volgende:
Zijn jullie serieus die stream aan het kijken?
Helemaal mee eens. Dat bord was echt spannend.quote:Op zaterdag 22 november 2025 11:47 schreef Nizno het volgende:
ja, maar het is minder leuk met dat bord weer omhoog
Je krijgt het koud van die stream hč?quote:Op zaterdag 22 november 2025 11:49 schreef Nizno het volgende:
heb de stream aangezet op TV....
maar vind de haardvuur streams wel verstandiger
jahquote:Op zaterdag 22 november 2025 11:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Je krijgt het koud van die stream hč?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE niet het bord!!quote:
nice dat je bent geweestquote:Op zaterdag 22 november 2025 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug thuis van de sportschool. @:bitterbal
Het is lekker zonnig, maar op de fiets was daar niks van te merken met die koude harde wind.
Ik ben de Europese kampioenschappen stream aan het kijken.quote:Op zaterdag 22 november 2025 11:45 schreef Nattekat het volgende:
Zijn jullie serieus die stream aan het kijken?
Goed bezig luckyquote:Op zaterdag 22 november 2025 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug thuis van de sportschool. @:bitterbal
Het is lekker zonnig, maar op de fiets was daar niks van te merken met die koude harde wind.
ter info.quote:Op zaterdag 22 november 2025 11:08 schreef Aether het volgende:
Black Friday: 6 maanden Apple TV voor ¤ 4,99/maand.
Nieuwe of oude abonnees.
https://tv.apple.com/nl
1888 is wel heul lang geledenquote:
Ik dezequote:Op zaterdag 22 november 2025 12:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat voor stream kijken jullie trouwens?
mn zus noemt ze watjes... die zat 2 jaar gelden met -37quote:
Meer brrrquote:Op zaterdag 22 november 2025 12:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
mn zus noemt ze watjes... die zat 2 jaar gelden met -37
ja beswelquote:
Ja, klopt.quote:Op zaterdag 22 november 2025 12:31 schreef Nizno het volgende:
hoewel ik denk dat de rest al is afgehaakt want de temperatuur stijgt naar -18
jaquote:
De zon gaat over drie kwartier onder daar.quote:Op zaterdag 22 november 2025 12:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja
logische plek om het streepje neer te zetten...
het begint donker te worden in Rovaniemi
die sorteert al goed op tijd voorquote:Op zaterdag 22 november 2025 12:46 schreef Recce het volgende:
[..]
De zon gaat over drie kwartier onder daar.
Niet meer eten. Dan maak je ook geen dingen vies.quote:Op zaterdag 22 november 2025 12:41 schreef Nizno het volgende:
gisteren de kamer stof gezogen.. eet een tijgerbolletje en kruimel meteen weer de hele vloer vol![]()
Zo houd je jezelf bezig
Tip van de dag.quote:Op zaterdag 22 november 2025 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet meer eten. Dan maak je ook geen dingen vies.
of gewoon straks weer de stofzuiger pakkenquote:Op zaterdag 22 november 2025 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
alvast in je kist gaan liggen met een trechter en een rietjequote:Op zaterdag 22 november 2025 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Pfffquote:Op zaterdag 22 november 2025 13:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zat net op een website voor Magic te kijken. Nu op sommige producten 20% black friday korting. Is de prijs gelijk of zelfs iets hoger dan dat het voor black friday was.
niets nieuws in de commerciequote:Op zaterdag 22 november 2025 13:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zat net op een website voor Magic te kijken. Nu op sommige producten 20% black friday korting. Is de prijs gelijk of zelfs iets hoger dan dat het voor black friday was.
Genoeg zwakbegaafden die in Zwarte Vrijdag trappen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:
Ik had hier ergens in deze reeks aan @dud0r de prijs van die boxen gestuurd, maar dat kan ik natuurlijk niet vinden nu.quote:
"Maar ober, even duidelijk, ik wil KIIIIIIP!"quote:
160?quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Ik had hier ergens in deze reeks aan @:dud0r de prijs van die boxen gestuurd, maar dat kan ik natuurlijk niet vinden nu.
Oh ja, die. Hoezo kan jij die wel zo vinden. En kon ik het niet.quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
160?
Luctor.et.Emergo in GC / [KSC #19018] TOTALE CHAOS!
quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, die. Hoezo kan jij die wel zo vinden. En kon ik het niet.![]()
Dus toen waren ze 159,95 zonder korting en nu met 5%quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
160?
Luctor.et.Emergo in GC / [KSC #19018] TOTALE CHAOS!
en terechtquote:Op zaterdag 22 november 2025 13:22 schreef essnhills het volgende:
Dille en Kamille is gesloten op black friday
je moet niet in je oog smerenquote:Op zaterdag 22 november 2025 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had last van mijn oog, vanwege droge huid. Ik zalf gesmeerd en nu jeukt mijn oog natuurlijk en doet ie pijn.
5 % korting durven noemenquote:Op zaterdag 22 november 2025 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus toen waren ze 159,95 zonder korting en nu met 5%black friday korting zijn ze 189,95
Natuurlijk is het korter geleden, maar om aan te geven dat het wel heel lang geleden is gezien de computers ed.quote:
En echte black friday deals hebben we hier ook nooit gehad.quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:27 schreef Nizno het volgende:
die hele black friday slaat sowieso nergens meer op.
Het was voor de middenstand daar in de U S of A de dag na Thanksgiving om te zorgen dat er klanten kwamen. Want die vrijdag was er niets te doen.
Tegenwoordig is het schreeuwende online zooi wereldwijd zonder dat er Thanksgiving aan de orde is.
Bijna alle uit de States overgewaaide dingen slaan nergens op.quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:27 schreef Nizno het volgende:
die hele black friday slaat sowieso nergens meer op.
Het was voor de middenstand daar in de U S of A de dag na Thanksgiving om te zorgen dat er klanten kwamen. Want die vrijdag was er niets te doen.
Tegenwoordig is het schreeuwende online zooi wereldwijd zonder dat er Thanksgiving aan de orde is.
goed bezug!quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb net wat diepvries tompouchjes en diepvries macarons gekocht. Alvast voor volgende week om dan een klein feestje te vieren als ik 12.5 jaar in dienst ben.
nee omdat het hier ook niet dezelfde motivering heeftquote:Op zaterdag 22 november 2025 13:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En echte black friday deals hebben we hier ook nooit gehad.
Welke boxen?quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Ik had hier ergens in deze reeks aan @:dud0r de prijs van die boxen gestuurd, maar dat kan ik natuurlijk niet vinden nu.
Ik weet niet eens meer over welkeboxen dat ging. Gezien het juni was gok ik Final Fantasyquote:Op zaterdag 22 november 2025 13:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, die. Hoezo kan jij die wel zo vinden. En kon ik het niet.![]()
Ja, ging over FF.quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Welke boxen?
[..]
Ik weet niet eens meer over welkeboxen dat ging. Gezien het juni was gok ik Final Fantasy
uhm...quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ohleuk, in januari een weekje weg naar een leuk klein dorpje in het SauerlandEens zien wat daar te doen is. Een Heimatmuseum! Altijd leuk.
Drie uur in de maand geopend
Ik zou ook niet dankbaar zijn voor 2 of 5% korting.quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:27 schreef Nizno het volgende:
kwam door jouw postquote:Op zaterdag 22 november 2025 13:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Welke boxen?
[..]
Ik weet niet eens meer over welkeboxen dat ging. Gezien het juni was gok ik Final Fantasy
quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ohleuk, in januari een weekje weg naar een leuk klein dorpje in het SauerlandEens zien wat daar te doen is. Een Heimatmuseum! Altijd leuk.
ja hebben we niet veel aan dusquote:
Gesticht na 1933?quote:
Of na 1933 een gesticht.quote:
Het verhaal gaat toch coca cola de kerstman heeft verzonnen?quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:38 schreef Nizno het volgende:
Thanksgiving is trouwens wel door de Europeanen in Amerika begonnen.
Net als dat de kerstman door o.a. de Nederlanders die kant op is gebracht door Sinterklaas mee te slepen daar naar toe
Geen wonder dat ze maar zo weinig open zijn.quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of na 1933 een gesticht.
Staat me ook wat van bij ja.quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het verhaal gaat toch coca cola de kerstman heeft verzonnen?
CocaCola heeft gezorgd dat het uiterlijk nog minder kenmerken van onze Sinterklaas hadquote:Op zaterdag 22 november 2025 13:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het verhaal gaat toch coca cola de kerstman heeft verzonnen?
Die Coca-Cola toch.quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
CocaCola heeft gezorgd dat het uiterlijk nog minder kenmerken van onze Sinterklaas had
Ik maak dan ook lauter kwaliteitspostsquote:
louter denk ikquote:Op zaterdag 22 november 2025 13:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik maak dan ook lauter kwaliteitsposts
misschien kun je daar ingrediënten halen voor een Australische Beef Wellingtonquote:Op zaterdag 22 november 2025 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
er is wel een paddestoelenmuseum een dorp verderop.
woensdag tot vrijdag van 13:30 tot 17:00Daar maar eens kijken
Misschien zie je @Shii daar welquote:Op zaterdag 22 november 2025 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
er is wel een paddestoelenmuseum een dorp verderop.
woensdag tot vrijdag van 13:30 tot 17:00Daar maar eens kijken
Kans is wel groot dat daar sneeuw ligt in januari en jij houdt toch niet van gladdigheid?quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Komt door de Rabobank
https://www.duurzaam-bele(...)ramme-with-rabobank/
*proest*quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik maak dan ook lauter kwaliteitsposts
Lijken wel kaken.quote:
En spek?quote:
doen ze dan ?quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:09 schreef bitterbal het volgende:
die grote gecko's zijn super mooi maar die zie ik niet zo vaak en zitten meestal verdekt opgesteld. Die zijn ook agressief dus kom ik liever niet te dicht in de buurt
Nee dat niet, wel met het eiwit krokant gebakken en de dooier nog lekker natquote:
Dan doen ze een beetje geckoquote:
Gaan soms achter je aan en hebbenquote:
Lijken wel zuignapjesquote:
oh, ik lees juist dat gecko's niet de kracht hebben om door de huid heen te komen.. vandaar dat ik er benieuwd naar wasquote:Op zaterdag 22 november 2025 14:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gaan soms achter je aan en hebben
Een gemene beet. Thai zeggen dat ze niet meer los laten als ze je hebben te pakken hebben :p
Dotjequote:
Hey Stigquote:
Hier is altijd levenquote:Op zaterdag 22 november 2025 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Stig![]()
Kwam even buurten of er hier nog leven was. Het is zo rustig op FOK!
Hier vallen ook wel eens stiltes ben ook wel eens wezen spieken en was er niemandquote:Op zaterdag 22 november 2025 14:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier is altijd leven
Fok gaat doodquote:Op zaterdag 22 november 2025 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier vallen ook wel eens stiltes ben ook wel eens wezen spieken en was er niemand
Zal net elders, waar altijd leven is zelfs in de nacht een uur alleen
Ben boodschappen gaan doen en toen ik terug kwam had nog niemand na mij gepost
Dat is mij nog nooit overkomen
Het is wel heel rustigquote:
Allemaal bevroren.quote:
Je zou het b ijna denkenquote:
quote:
Ze zullen zo wel ontdooien, het vriest niet meerquote:
Ik straal warmte uit, ik bevries niet zo snelquote:Op zaterdag 22 november 2025 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zullen zo wel ontdooien, het vriest niet meer
Een geluk voor jouquote:Op zaterdag 22 november 2025 14:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik straal warmte uit, ik bevries niet zo snel
Maar dat is gewoon stil zitten, daar wordt niemand blij van.quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een geluk voor jou![]()
Ik moet zeggen dat ik het op de scootmobiel erg koud vond, voornamelijk de knieen.
Ik heb het niet snel koud, maar bbrrrr
Het is wel lekker weer verder, deze vrieskou en de zon samen is fijn
Alleen niet sinds ik op de scoot zit
Nee, met dit weer niet.quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon stil zitten, daar wordt niemand blij van.
Ja dan gaat de verwarming aanquote:Op zaterdag 22 november 2025 14:45 schreef Nizno het volgende:
inmiddels is het -16
het gaat daar gewoon andersom, hoe donkerder hoe warmer
Ja die grote schijnen dat wel te kunnen maar spreek niet uit ervaring :pquote:Op zaterdag 22 november 2025 14:18 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, ik lees juist dat gecko's niet de kracht hebben om door de huid heen te komen.. vandaar dat ik er benieuwd naar was
ow vandaar dat die sneeuw niet smeltquote:
Die bedoelde ik inderdaadquote:
zegt wel genoeg over de kwaliteitspostsquote:Op zaterdag 22 november 2025 14:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die bedoelde ik inderdaad
Pakketje opgehaald. Ik kom niet meer buiten vandaag.
Nee maar wel van sneeuwquote:Op zaterdag 22 november 2025 14:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kans is wel groot dat daar sneeuw ligt in januari en jij houdt toch niet van gladdigheid?
waar zit jij? niet in nederland danquote:Op zaterdag 22 november 2025 14:45 schreef Nizno het volgende:
inmiddels is het -16
het gaat daar gewoon andersom, hoe donkerder hoe warmer
dus toen moest je nog even omlopen op weg naar huisquote:Op zaterdag 22 november 2025 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kwam nog langs de oliebollenkraam maar die had even niks (nou ja nog 4) liggen en ging (because reasons) pas over een kwartier weer bakken. Dus ik zeg "doe me er dan maar gewoon ééntje, voor nu ff"
Opgewarmd en al, hoefde niks te kostenZe kennen me daar denk ik
ik zit op de bankquote:Op zaterdag 22 november 2025 15:00 schreef mschol het volgende:
[..]
waar zit jij? niet in nederland dan
ahaquote:Op zaterdag 22 november 2025 15:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zit op de bank
maar ben nog steeds aan het kijken naar Rovaniemi
Bekijk deze YouTube-video
Kom.quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
zegt wel genoeg over de kwaliteitsposts
nee ben druk met spruitjes doppenquote:Op zaterdag 22 november 2025 15:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kom.
Vechten.
Dan.
Tijd voor kaas en crackers
Hoe ga je ze klaar maken straks?quote:
even koken en daarna bij de aardappelplakjes in de koekepan met wat ui en spekjesquote:
Dat klinkt wel lekker.quote:Op zaterdag 22 november 2025 15:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
even koken en daarna bij de aardappelplakjes in de koekepan met wat ui en spekjes
Ik bak meestal op het fornuisquote:Op zaterdag 22 november 2025 15:18 schreef Nizno het volgende:
ja maar ik heb aardappeltjes om op te bakken
op aardappeltjes is goedkoperquote:
Die ga ik morgen eten, altijd afwachten of er een smaak aan zitquote:
Nee ik ga morgen wel een grote zak halen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 15:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus toen moest je nog even omlopen op weg naar huis
En als de aardappeltjes op zijn?quote:
steek ik wel wat anders in de fikquote:
nog even volhouden, het is bijna 5amquote:
Die kan je ook in de oven erbij bakkenquote:Op zaterdag 22 november 2025 15:18 schreef Nizno het volgende:
ja maar ik heb aardappeltjes om op te bakken
* dud0r steekt kroketje inquote:
Lig ik nog gewoon in bed te slapen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 15:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
nog even volhouden, het is bijna 5am
doe ik liever in de koekepanquote:Op zaterdag 22 november 2025 15:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die kan je ook in de oven erbij bakken
[..]
* dud0r steekt kroketje in
Duurt nog wel ruim 12 uur hoor. Tenminste in deze tijdzonequote:Op zaterdag 22 november 2025 15:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
nog even volhouden, het is bijna 5am
Dat mag.quote:
Ga slapen danquote:
quote:Op zaterdag 22 november 2025 15:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Of er is zeker dan FOrmule 1 ofzo
quiet piggyquote:
Helaas verwarmt dat hier het huis niet meer, heeft geen kracht genoeg voor dat eventjes dat het er op staatquote:Op zaterdag 22 november 2025 16:10 schreef Nattekat het volgende:
En toen was het plotseling koud in huis.
Die zon mag wel weer even terugkomen, was best lekker.
Het warmt ook niet echt meer op, maar het maakt het desondanks wel gewoon lekker binnen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 16:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas verwarmt dat hier het huis niet meer, heeft geen kracht genoeg voor dat eventjes dat het er op staat
Verder is de zon zo laag dat de boom van de buuf dat zon er niet doorlaat ( is een spar)
Das wel fijn, hier doet die dat niet meer helaas.quote:Op zaterdag 22 november 2025 16:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het warmt ook niet echt meer op, maar het maakt het desondanks wel gewoon lekker binnen.
Wat een leukerd Essquote:
Is een cadeautjequote:
Wel een leuk en apart cadeautjequote:
Een aantal weken had ik het met mijn tante over haken, over wat ik allemaal heb gemaakt de afgelopen jaren.quote:
ik zie een verdienmodel,quote:Op zaterdag 22 november 2025 16:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een aantal weken had ik het met mijn tante over haken, over wat ik allemaal heb gemaakt de afgelopen jaren.
Daarna stuurde ze een website door met haakpatronen (ze kan zelf niet haken). En daar stond deze op. Die stuurde ze ook specifiek door met "kijk dan hoe leuk! Zou bijna zelf willen leren haken"
En in december dan zijn oom en tante zoveel jaar getrouwd en worden ze allebei 60 dus geven ze een groot feest.
Dus nou oke, dan maak ik die als cadeautje
Dat was een stille hintquote:Op zaterdag 22 november 2025 16:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een aantal weken had ik het met mijn tante over haken, over wat ik allemaal heb gemaakt de afgelopen jaren.
Daarna stuurde ze een website door met haakpatronen (ze kan zelf niet haken). En daar stond deze op. Die stuurde ze ook specifiek door met "kijk dan hoe leuk! Zou bijna zelf willen leren haken"
En in december dan zijn oom en tante zoveel jaar getrouwd en worden ze allebei 60 dus geven ze een groot feest.
Dus nou oke, dan maak ik die als cadeautje
Ja dat denk ik ookquote:Op zaterdag 22 november 2025 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was een stille hintwel slim. Je weet in ieder geval zeker dat ze het leuk gaat vinden
Die is leuk.quote:
Ja die was best aangenaam zo op het raam vanmiddagquote:Op zaterdag 22 november 2025 16:10 schreef Nattekat het volgende:
En toen was het plotseling koud in huis.
Die zon mag wel weer even terugkomen, was best lekker.
Hoorde je de wekker dan wel goed genoeg als die zo ver weg was?quote:Op zaterdag 22 november 2025 16:49 schreef Nattekat het volgende:
Geslapen
Was echt ver weg toen die wekker ding.
Morgen is het ook weer vroeg om f1 te kijken.quote:Op zaterdag 22 november 2025 16:49 schreef Nattekat het volgende:
Geslapen
wekker gezet om een half uurtje te slapen?quote:Op zaterdag 22 november 2025 16:49 schreef Nattekat het volgende:
Geslapen
Ik blijf lekker in mijn bed liggen slapen rond dat tijdstip.quote:Op zaterdag 22 november 2025 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen is het ook weer vroeg om f1 te kijken.
25 minuten. Perfecte powernaptijd.quote:Op zaterdag 22 november 2025 16:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
wekker gezet om een half uurtje te slapen?
Ik ook.quote:Op zaterdag 22 november 2025 16:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik blijf lekker in mijn bed liggen slapen rond dat tijdstip.
Het is toch altijd tijd om te etenquote:Op zaterdag 22 november 2025 17:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
25 minuten. Perfecte powernaptijd.
En ik moet op tijd eten, dus heel veel langer had niet eens gekund als ik had gewild.
Ja. Daarom ook.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is toch altijd tijd om te eten
Ga jij ook eten voor mij makenquote:
Inderdaad behoorlijk frips toen de zon weg was.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gevoelstemperatuur intussen naar de min 10. 🥶
Vanmiddag rondje lopen met mijn vader.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gevoelstemperatuur intussen naar de min 10. 🥶
ben eigenlijk wel blij met mn fietslampen, die zijn aangesloten op de naafdynamo.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:30 schreef Ama het volgende:
Zo maar eens kijken of ik de batterijen van mijn fietslamp kan vervangen, ja moet sowieso kunnen maar nog nooit gedaan bij deze fiets.
Ik moet gewoon leren om die lampen uit te drukken als ik weer thuis ben.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ben eigenlijk wel blij met mn fietslampen, die zijn aangesloten op de naafdynamo.
mn oude barrel had dat ook, en de fiets daarvoor werd opgeladen met USB stekkertje
Nee. Niet omdat ik het je niet gun, maar omdat ik geen tijd heb om op en neer te rijden.quote:
zelfs gewone post is praktisch onmogelijk..quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tegenwoordig is het wel lastig om een pakket op de afgesproken datum ergens te krijgen zeg.
Waar ik heb gehaald was tot 17:00. Die in het centrum van Emmen volgens mij ook.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:34 schreef mschol het volgende:
ik ga zo nog even naar de Dirk, daarna ben ik niet meer van plan de deur uit te gaan vandaag.. mocht er nog een oliebolletje onderweg gescoord kunnen worden doen we dat maar waarschijnlijk zijn ze allemaal al dicht
kloptquote:Op zaterdag 22 november 2025 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tegenwoordig is het wel lastig om een pakket op de afgesproken datum ergens te krijgen zeg.
er zijn er hier een paar tot 18:00 open, en ik weet niet tot hoe laat de ijsboer (die nu oliebollenboer is) open isquote:Op zaterdag 22 november 2025 17:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Waar ik heb gehaald was tot 17:00. Die in het centrum van Emmen volgens mij ook.
ijsje in de winter. lekkerquote:Op zaterdag 22 november 2025 17:36 schreef mschol het volgende:
[..]
er zijn er hier een paar tot 18:00 open, en ik weet niet tot hoe laat de ijsboer (die nu oliebollenboer is) open is
Ik wil het gewoon op een afgesproken moment hebben. Hoeft nog niet eens morgen te zijn.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:35 schreef mschol het volgende:
[..]
zelfs gewone post is praktisch onmogelijk..
wij leveren voor levering volgende dag.. een WEEK (!) later krijgen we bericht van de klant dat het afgeleverd is..![]()
Ja, er staat een erg koude wind.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vanmiddag rondje lopen met mijn vader.
Sjaal om, handschoenen en muts in mijn jaszak.
In de steeg dacht ik nog, oh dat valt best mee.
En toen liepen we de steeg uit de weg op. De snijdend koude wind in.
Jezus wat koud ineens. Snel muts op en handschoenen aan.
Brrr
Wel lekker gelopen
mja, koeriersdienst dan als je zekerheid wiltquote:Op zaterdag 22 november 2025 17:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon op een afgesproken moment hebben. Hoeft nog niet eens morgen te zijn.
jawel hoor..quote:Of webwinkels die ineens geen voorraad meer hebben. Dat kan in 2025 ook niet meer.
Allemaal dropshippers. Hebben alleen een website en gaan pas in de kindfabrieken in China bestellen als jij bestelt.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:46 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, koeriersdienst dan als je zekerheid wilt![]()
[..]
jawel hoor..
zo raar is dat niet.. wij kunnen regelmatig zaken tijdelijk niet krijgen bij onze leveranciers (soms bij een andere, en dan klagen klanten dat ze het te duur vinden)
tja, dat soort zaken mogen ergens in een zwart gat verdwijnenquote:Op zaterdag 22 november 2025 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Allemaal dropshippers. Hebben alleen een website en gaan pas in de kindfabrieken in China bestellen als jij bestelt.
Dan moet je niet claimen voorraad te hebben.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:46 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, koeriersdienst dan als je zekerheid wilt![]()
[..]
jawel hoor..
zo raar is dat niet.. wij kunnen regelmatig zaken tijdelijk niet krijgen bij onze leveranciers (soms bij een andere, en dan klagen klanten dat ze het te duur vinden)
Sauerland is wel echt prachtigquote:Op zaterdag 22 november 2025 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar wel van sneeuw![]()
Maar eens zien hoe het gaat. Als gezegd, er is ook een zwembad met jacuzzi en ze bieden ook massages aan. Komt wel goed
nee, dat moet je inderdaad niet doen nee (tenzij oprechte voorraad fout, gebeurd bij ons soms ook)quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet je niet claimen voorraad te hebben.
quote:“De vandaag besteld morgen verzonden” is ook een leuke voor dat spul uit China.
Smelt zo weg.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:55 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Eerst zien en dan geloven.
HORROR SNIL DES DOODSquote:Op zaterdag 22 november 2025 17:55 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Eerst zien en dan geloven.
Ik riep drie telefoons ofzo geleden al dat het echt niet groter hoeft.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:58 schreef mschol het volgende:
ik ben aan het koekeloeren naar een nieuwe android telefoon.. ik mag em eventueel via de baas kopen (dan wel onder de 450 ex btw)
maar wat zijn al die dingen gigantisch geworden
Lijkt me wel lachen als we weer een keer wakker worden met zoveel sneeuw voor de deur dat je nergens meer heen kan (behalve lopend dan).quote:
Zekerquote:Op zaterdag 22 november 2025 17:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, er staat een erg koude wind.
ik heb nu 6,7" en dat is echt de max qua grootte.. ik kan em anders niet meer met 1 hand bedienen (is met deze maat al lastig)quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik riep drie telefoons ofzo geleden al dat het echt niet groter hoeft.Maar ja heb ik nu toch.
Ja hequote:Op zaterdag 22 november 2025 17:58 schreef mschol het volgende:
ik ben aan het koekeloeren naar een nieuwe android telefoon.. ik mag em eventueel via de baas kopen (dan wel onder de 450 ex btw)
maar wat zijn al die dingen gigantisch geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |