quiet piggyquote:
Helaas verwarmt dat hier het huis niet meer, heeft geen kracht genoeg voor dat eventjes dat het er op staatquote:Op zaterdag 22 november 2025 16:10 schreef Nattekat het volgende:
En toen was het plotseling koud in huis.
Die zon mag wel weer even terugkomen, was best lekker.
Het warmt ook niet echt meer op, maar het maakt het desondanks wel gewoon lekker binnen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 16:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas verwarmt dat hier het huis niet meer, heeft geen kracht genoeg voor dat eventjes dat het er op staat
Verder is de zon zo laag dat de boom van de buuf dat zon er niet doorlaat ( is een spar)
Das wel fijn, hier doet die dat niet meer helaas.quote:Op zaterdag 22 november 2025 16:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het warmt ook niet echt meer op, maar het maakt het desondanks wel gewoon lekker binnen.
Wat een leukerd Essquote:
Is een cadeautjequote:
Wel een leuk en apart cadeautjequote:
Een aantal weken had ik het met mijn tante over haken, over wat ik allemaal heb gemaakt de afgelopen jaren.quote:
ik zie een verdienmodel,quote:Op zaterdag 22 november 2025 16:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een aantal weken had ik het met mijn tante over haken, over wat ik allemaal heb gemaakt de afgelopen jaren.
Daarna stuurde ze een website door met haakpatronen (ze kan zelf niet haken). En daar stond deze op. Die stuurde ze ook specifiek door met "kijk dan hoe leuk! Zou bijna zelf willen leren haken"
En in december dan zijn oom en tante zoveel jaar getrouwd en worden ze allebei 60 dus geven ze een groot feest.
Dus nou oke, dan maak ik die als cadeautje
Dat was een stille hintquote:Op zaterdag 22 november 2025 16:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een aantal weken had ik het met mijn tante over haken, over wat ik allemaal heb gemaakt de afgelopen jaren.
Daarna stuurde ze een website door met haakpatronen (ze kan zelf niet haken). En daar stond deze op. Die stuurde ze ook specifiek door met "kijk dan hoe leuk! Zou bijna zelf willen leren haken"
En in december dan zijn oom en tante zoveel jaar getrouwd en worden ze allebei 60 dus geven ze een groot feest.
Dus nou oke, dan maak ik die als cadeautje
Ja dat denk ik ookquote:Op zaterdag 22 november 2025 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was een stille hintwel slim. Je weet in ieder geval zeker dat ze het leuk gaat vinden
Die is leuk.quote:
Ja die was best aangenaam zo op het raam vanmiddagquote:Op zaterdag 22 november 2025 16:10 schreef Nattekat het volgende:
En toen was het plotseling koud in huis.
Die zon mag wel weer even terugkomen, was best lekker.
Hoorde je de wekker dan wel goed genoeg als die zo ver weg was?quote:Op zaterdag 22 november 2025 16:49 schreef Nattekat het volgende:
Geslapen
Was echt ver weg toen die wekker ding.
Morgen is het ook weer vroeg om f1 te kijken.quote:Op zaterdag 22 november 2025 16:49 schreef Nattekat het volgende:
Geslapen
wekker gezet om een half uurtje te slapen?quote:Op zaterdag 22 november 2025 16:49 schreef Nattekat het volgende:
Geslapen
Ik blijf lekker in mijn bed liggen slapen rond dat tijdstip.quote:Op zaterdag 22 november 2025 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen is het ook weer vroeg om f1 te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |