ahaquote:Op zaterdag 22 november 2025 15:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zit op de bank
maar ben nog steeds aan het kijken naar Rovaniemi
Bekijk deze YouTube-video
Kom.quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
zegt wel genoeg over de kwaliteitsposts
nee ben druk met spruitjes doppenquote:Op zaterdag 22 november 2025 15:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kom.
Vechten.
Dan.
Tijd voor kaas en crackers
Hoe ga je ze klaar maken straks?quote:
even koken en daarna bij de aardappelplakjes in de koekepan met wat ui en spekjesquote:
Dat klinkt wel lekker.quote:Op zaterdag 22 november 2025 15:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
even koken en daarna bij de aardappelplakjes in de koekepan met wat ui en spekjes
Ik bak meestal op het fornuisquote:Op zaterdag 22 november 2025 15:18 schreef Nizno het volgende:
ja maar ik heb aardappeltjes om op te bakken
op aardappeltjes is goedkoperquote:
Die ga ik morgen eten, altijd afwachten of er een smaak aan zitquote:
Nee ik ga morgen wel een grote zak halen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 15:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus toen moest je nog even omlopen op weg naar huis
En als de aardappeltjes op zijn?quote:
steek ik wel wat anders in de fikquote:
nog even volhouden, het is bijna 5amquote:
Die kan je ook in de oven erbij bakkenquote:Op zaterdag 22 november 2025 15:18 schreef Nizno het volgende:
ja maar ik heb aardappeltjes om op te bakken
* dud0r steekt kroketje inquote:
Lig ik nog gewoon in bed te slapen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 15:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
nog even volhouden, het is bijna 5am
doe ik liever in de koekepanquote:Op zaterdag 22 november 2025 15:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die kan je ook in de oven erbij bakken
[..]
* dud0r steekt kroketje in
Duurt nog wel ruim 12 uur hoor. Tenminste in deze tijdzonequote:Op zaterdag 22 november 2025 15:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
nog even volhouden, het is bijna 5am
Dat mag.quote:
Ga slapen danquote:
quote:Op zaterdag 22 november 2025 15:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Of er is zeker dan FOrmule 1 ofzo
quiet piggyquote:
Helaas verwarmt dat hier het huis niet meer, heeft geen kracht genoeg voor dat eventjes dat het er op staatquote:Op zaterdag 22 november 2025 16:10 schreef Nattekat het volgende:
En toen was het plotseling koud in huis.
Die zon mag wel weer even terugkomen, was best lekker.
Het warmt ook niet echt meer op, maar het maakt het desondanks wel gewoon lekker binnen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 16:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas verwarmt dat hier het huis niet meer, heeft geen kracht genoeg voor dat eventjes dat het er op staat
Verder is de zon zo laag dat de boom van de buuf dat zon er niet doorlaat ( is een spar)
Das wel fijn, hier doet die dat niet meer helaas.quote:Op zaterdag 22 november 2025 16:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het warmt ook niet echt meer op, maar het maakt het desondanks wel gewoon lekker binnen.
Wat een leukerd Essquote:
Is een cadeautjequote:
Wel een leuk en apart cadeautjequote:
Een aantal weken had ik het met mijn tante over haken, over wat ik allemaal heb gemaakt de afgelopen jaren.quote:
ik zie een verdienmodel,quote:Op zaterdag 22 november 2025 16:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een aantal weken had ik het met mijn tante over haken, over wat ik allemaal heb gemaakt de afgelopen jaren.
Daarna stuurde ze een website door met haakpatronen (ze kan zelf niet haken). En daar stond deze op. Die stuurde ze ook specifiek door met "kijk dan hoe leuk! Zou bijna zelf willen leren haken"
En in december dan zijn oom en tante zoveel jaar getrouwd en worden ze allebei 60 dus geven ze een groot feest.
Dus nou oke, dan maak ik die als cadeautje
Dat was een stille hintquote:Op zaterdag 22 november 2025 16:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een aantal weken had ik het met mijn tante over haken, over wat ik allemaal heb gemaakt de afgelopen jaren.
Daarna stuurde ze een website door met haakpatronen (ze kan zelf niet haken). En daar stond deze op. Die stuurde ze ook specifiek door met "kijk dan hoe leuk! Zou bijna zelf willen leren haken"
En in december dan zijn oom en tante zoveel jaar getrouwd en worden ze allebei 60 dus geven ze een groot feest.
Dus nou oke, dan maak ik die als cadeautje
Ja dat denk ik ookquote:Op zaterdag 22 november 2025 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was een stille hintwel slim. Je weet in ieder geval zeker dat ze het leuk gaat vinden
Die is leuk.quote:
Ja die was best aangenaam zo op het raam vanmiddagquote:Op zaterdag 22 november 2025 16:10 schreef Nattekat het volgende:
En toen was het plotseling koud in huis.
Die zon mag wel weer even terugkomen, was best lekker.
Hoorde je de wekker dan wel goed genoeg als die zo ver weg was?quote:Op zaterdag 22 november 2025 16:49 schreef Nattekat het volgende:
Geslapen
Was echt ver weg toen die wekker ding.
Morgen is het ook weer vroeg om f1 te kijken.quote:Op zaterdag 22 november 2025 16:49 schreef Nattekat het volgende:
Geslapen
wekker gezet om een half uurtje te slapen?quote:Op zaterdag 22 november 2025 16:49 schreef Nattekat het volgende:
Geslapen
Ik blijf lekker in mijn bed liggen slapen rond dat tijdstip.quote:Op zaterdag 22 november 2025 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen is het ook weer vroeg om f1 te kijken.
25 minuten. Perfecte powernaptijd.quote:Op zaterdag 22 november 2025 16:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
wekker gezet om een half uurtje te slapen?
Ik ook.quote:Op zaterdag 22 november 2025 16:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik blijf lekker in mijn bed liggen slapen rond dat tijdstip.
Het is toch altijd tijd om te etenquote:Op zaterdag 22 november 2025 17:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
25 minuten. Perfecte powernaptijd.
En ik moet op tijd eten, dus heel veel langer had niet eens gekund als ik had gewild.
Ja. Daarom ook.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is toch altijd tijd om te eten
Ga jij ook eten voor mij makenquote:
Inderdaad behoorlijk frips toen de zon weg was.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gevoelstemperatuur intussen naar de min 10. 🥶
Vanmiddag rondje lopen met mijn vader.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gevoelstemperatuur intussen naar de min 10. 🥶
ben eigenlijk wel blij met mn fietslampen, die zijn aangesloten op de naafdynamo.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:30 schreef Ama het volgende:
Zo maar eens kijken of ik de batterijen van mijn fietslamp kan vervangen, ja moet sowieso kunnen maar nog nooit gedaan bij deze fiets.
Ik moet gewoon leren om die lampen uit te drukken als ik weer thuis ben.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ben eigenlijk wel blij met mn fietslampen, die zijn aangesloten op de naafdynamo.
mn oude barrel had dat ook, en de fiets daarvoor werd opgeladen met USB stekkertje
Nee. Niet omdat ik het je niet gun, maar omdat ik geen tijd heb om op en neer te rijden.quote:
zelfs gewone post is praktisch onmogelijk..quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tegenwoordig is het wel lastig om een pakket op de afgesproken datum ergens te krijgen zeg.
Waar ik heb gehaald was tot 17:00. Die in het centrum van Emmen volgens mij ook.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:34 schreef mschol het volgende:
ik ga zo nog even naar de Dirk, daarna ben ik niet meer van plan de deur uit te gaan vandaag.. mocht er nog een oliebolletje onderweg gescoord kunnen worden doen we dat maar waarschijnlijk zijn ze allemaal al dicht
kloptquote:Op zaterdag 22 november 2025 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tegenwoordig is het wel lastig om een pakket op de afgesproken datum ergens te krijgen zeg.
er zijn er hier een paar tot 18:00 open, en ik weet niet tot hoe laat de ijsboer (die nu oliebollenboer is) open isquote:Op zaterdag 22 november 2025 17:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Waar ik heb gehaald was tot 17:00. Die in het centrum van Emmen volgens mij ook.
ijsje in de winter. lekkerquote:Op zaterdag 22 november 2025 17:36 schreef mschol het volgende:
[..]
er zijn er hier een paar tot 18:00 open, en ik weet niet tot hoe laat de ijsboer (die nu oliebollenboer is) open is
Ik wil het gewoon op een afgesproken moment hebben. Hoeft nog niet eens morgen te zijn.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:35 schreef mschol het volgende:
[..]
zelfs gewone post is praktisch onmogelijk..
wij leveren voor levering volgende dag.. een WEEK (!) later krijgen we bericht van de klant dat het afgeleverd is..![]()
Ja, er staat een erg koude wind.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vanmiddag rondje lopen met mijn vader.
Sjaal om, handschoenen en muts in mijn jaszak.
In de steeg dacht ik nog, oh dat valt best mee.
En toen liepen we de steeg uit de weg op. De snijdend koude wind in.
Jezus wat koud ineens. Snel muts op en handschoenen aan.
Brrr
Wel lekker gelopen
mja, koeriersdienst dan als je zekerheid wiltquote:Op zaterdag 22 november 2025 17:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon op een afgesproken moment hebben. Hoeft nog niet eens morgen te zijn.
jawel hoor..quote:Of webwinkels die ineens geen voorraad meer hebben. Dat kan in 2025 ook niet meer.
Allemaal dropshippers. Hebben alleen een website en gaan pas in de kindfabrieken in China bestellen als jij bestelt.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:46 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, koeriersdienst dan als je zekerheid wilt![]()
[..]
jawel hoor..
zo raar is dat niet.. wij kunnen regelmatig zaken tijdelijk niet krijgen bij onze leveranciers (soms bij een andere, en dan klagen klanten dat ze het te duur vinden)
tja, dat soort zaken mogen ergens in een zwart gat verdwijnenquote:Op zaterdag 22 november 2025 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Allemaal dropshippers. Hebben alleen een website en gaan pas in de kindfabrieken in China bestellen als jij bestelt.
Dan moet je niet claimen voorraad te hebben.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:46 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, koeriersdienst dan als je zekerheid wilt![]()
[..]
jawel hoor..
zo raar is dat niet.. wij kunnen regelmatig zaken tijdelijk niet krijgen bij onze leveranciers (soms bij een andere, en dan klagen klanten dat ze het te duur vinden)
Sauerland is wel echt prachtigquote:Op zaterdag 22 november 2025 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar wel van sneeuw![]()
Maar eens zien hoe het gaat. Als gezegd, er is ook een zwembad met jacuzzi en ze bieden ook massages aan. Komt wel goed
nee, dat moet je inderdaad niet doen nee (tenzij oprechte voorraad fout, gebeurd bij ons soms ook)quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet je niet claimen voorraad te hebben.
quote:“De vandaag besteld morgen verzonden” is ook een leuke voor dat spul uit China.
Smelt zo weg.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:55 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Eerst zien en dan geloven.
HORROR SNIL DES DOODSquote:Op zaterdag 22 november 2025 17:55 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Eerst zien en dan geloven.
Ik riep drie telefoons ofzo geleden al dat het echt niet groter hoeft.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:58 schreef mschol het volgende:
ik ben aan het koekeloeren naar een nieuwe android telefoon.. ik mag em eventueel via de baas kopen (dan wel onder de 450 ex btw)
maar wat zijn al die dingen gigantisch geworden
Lijkt me wel lachen als we weer een keer wakker worden met zoveel sneeuw voor de deur dat je nergens meer heen kan (behalve lopend dan).quote:
Zekerquote:Op zaterdag 22 november 2025 17:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, er staat een erg koude wind.
ik heb nu 6,7" en dat is echt de max qua grootte.. ik kan em anders niet meer met 1 hand bedienen (is met deze maat al lastig)quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik riep drie telefoons ofzo geleden al dat het echt niet groter hoeft.Maar ja heb ik nu toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |