Allemaal bevroren.quote:
Je zou het b ijna denkenquote:
quote:
Ze zullen zo wel ontdooien, het vriest niet meerquote:
Ik straal warmte uit, ik bevries niet zo snelquote:Op zaterdag 22 november 2025 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zullen zo wel ontdooien, het vriest niet meer
Een geluk voor jouquote:Op zaterdag 22 november 2025 14:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik straal warmte uit, ik bevries niet zo snel
Maar dat is gewoon stil zitten, daar wordt niemand blij van.quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een geluk voor jou![]()
Ik moet zeggen dat ik het op de scootmobiel erg koud vond, voornamelijk de knieen.
Ik heb het niet snel koud, maar bbrrrr
Het is wel lekker weer verder, deze vrieskou en de zon samen is fijn
Alleen niet sinds ik op de scoot zit
Nee, met dit weer niet.quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon stil zitten, daar wordt niemand blij van.
Ja dan gaat de verwarming aanquote:Op zaterdag 22 november 2025 14:45 schreef Nizno het volgende:
inmiddels is het -16
het gaat daar gewoon andersom, hoe donkerder hoe warmer
Ja die grote schijnen dat wel te kunnen maar spreek niet uit ervaring :pquote:Op zaterdag 22 november 2025 14:18 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, ik lees juist dat gecko's niet de kracht hebben om door de huid heen te komen.. vandaar dat ik er benieuwd naar was
ow vandaar dat die sneeuw niet smeltquote:
Die bedoelde ik inderdaadquote:
zegt wel genoeg over de kwaliteitspostsquote:Op zaterdag 22 november 2025 14:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die bedoelde ik inderdaad
Pakketje opgehaald. Ik kom niet meer buiten vandaag.
Nee maar wel van sneeuwquote:Op zaterdag 22 november 2025 14:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kans is wel groot dat daar sneeuw ligt in januari en jij houdt toch niet van gladdigheid?
waar zit jij? niet in nederland danquote:Op zaterdag 22 november 2025 14:45 schreef Nizno het volgende:
inmiddels is het -16
het gaat daar gewoon andersom, hoe donkerder hoe warmer
dus toen moest je nog even omlopen op weg naar huisquote:Op zaterdag 22 november 2025 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kwam nog langs de oliebollenkraam maar die had even niks (nou ja nog 4) liggen en ging (because reasons) pas over een kwartier weer bakken. Dus ik zeg "doe me er dan maar gewoon ééntje, voor nu ff"
Opgewarmd en al, hoefde niks te kostenZe kennen me daar denk ik
ik zit op de bankquote:Op zaterdag 22 november 2025 15:00 schreef mschol het volgende:
[..]
waar zit jij? niet in nederland dan
ahaquote:Op zaterdag 22 november 2025 15:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zit op de bank
maar ben nog steeds aan het kijken naar Rovaniemi
Bekijk deze YouTube-video
Kom.quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
zegt wel genoeg over de kwaliteitsposts
nee ben druk met spruitjes doppenquote:Op zaterdag 22 november 2025 15:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kom.
Vechten.
Dan.
Tijd voor kaas en crackers
Hoe ga je ze klaar maken straks?quote:
even koken en daarna bij de aardappelplakjes in de koekepan met wat ui en spekjesquote:
Dat klinkt wel lekker.quote:Op zaterdag 22 november 2025 15:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
even koken en daarna bij de aardappelplakjes in de koekepan met wat ui en spekjes
Ik bak meestal op het fornuisquote:Op zaterdag 22 november 2025 15:18 schreef Nizno het volgende:
ja maar ik heb aardappeltjes om op te bakken
op aardappeltjes is goedkoperquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |