Tip van de dag.quote:Op zaterdag 22 november 2025 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet meer eten. Dan maak je ook geen dingen vies.
of gewoon straks weer de stofzuiger pakkenquote:Op zaterdag 22 november 2025 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
alvast in je kist gaan liggen met een trechter en een rietjequote:Op zaterdag 22 november 2025 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Pfffquote:Op zaterdag 22 november 2025 13:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zat net op een website voor Magic te kijken. Nu op sommige producten 20% black friday korting. Is de prijs gelijk of zelfs iets hoger dan dat het voor black friday was.
niets nieuws in de commerciequote:Op zaterdag 22 november 2025 13:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zat net op een website voor Magic te kijken. Nu op sommige producten 20% black friday korting. Is de prijs gelijk of zelfs iets hoger dan dat het voor black friday was.
Genoeg zwakbegaafden die in Zwarte Vrijdag trappen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:
Ik had hier ergens in deze reeks aan @dud0r de prijs van die boxen gestuurd, maar dat kan ik natuurlijk niet vinden nu.quote:
"Maar ober, even duidelijk, ik wil KIIIIIIP!"quote:
160?quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Ik had hier ergens in deze reeks aan @:dud0r de prijs van die boxen gestuurd, maar dat kan ik natuurlijk niet vinden nu.
Oh ja, die. Hoezo kan jij die wel zo vinden. En kon ik het niet.quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
160?
Luctor.et.Emergo in GC / [KSC #19018] TOTALE CHAOS!
quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, die. Hoezo kan jij die wel zo vinden. En kon ik het niet.![]()
Dus toen waren ze 159,95 zonder korting en nu met 5%quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
160?
Luctor.et.Emergo in GC / [KSC #19018] TOTALE CHAOS!
en terechtquote:Op zaterdag 22 november 2025 13:22 schreef essnhills het volgende:
Dille en Kamille is gesloten op black friday
je moet niet in je oog smerenquote:Op zaterdag 22 november 2025 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had last van mijn oog, vanwege droge huid. Ik zalf gesmeerd en nu jeukt mijn oog natuurlijk en doet ie pijn.
5 % korting durven noemenquote:Op zaterdag 22 november 2025 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus toen waren ze 159,95 zonder korting en nu met 5%black friday korting zijn ze 189,95
Natuurlijk is het korter geleden, maar om aan te geven dat het wel heel lang geleden is gezien de computers ed.quote:
En echte black friday deals hebben we hier ook nooit gehad.quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:27 schreef Nizno het volgende:
die hele black friday slaat sowieso nergens meer op.
Het was voor de middenstand daar in de U S of A de dag na Thanksgiving om te zorgen dat er klanten kwamen. Want die vrijdag was er niets te doen.
Tegenwoordig is het schreeuwende online zooi wereldwijd zonder dat er Thanksgiving aan de orde is.
Bijna alle uit de States overgewaaide dingen slaan nergens op.quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:27 schreef Nizno het volgende:
die hele black friday slaat sowieso nergens meer op.
Het was voor de middenstand daar in de U S of A de dag na Thanksgiving om te zorgen dat er klanten kwamen. Want die vrijdag was er niets te doen.
Tegenwoordig is het schreeuwende online zooi wereldwijd zonder dat er Thanksgiving aan de orde is.
goed bezug!quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb net wat diepvries tompouchjes en diepvries macarons gekocht. Alvast voor volgende week om dan een klein feestje te vieren als ik 12.5 jaar in dienst ben.
nee omdat het hier ook niet dezelfde motivering heeftquote:Op zaterdag 22 november 2025 13:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En echte black friday deals hebben we hier ook nooit gehad.
Welke boxen?quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Ik had hier ergens in deze reeks aan @:dud0r de prijs van die boxen gestuurd, maar dat kan ik natuurlijk niet vinden nu.
Ik weet niet eens meer over welkeboxen dat ging. Gezien het juni was gok ik Final Fantasyquote:Op zaterdag 22 november 2025 13:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, die. Hoezo kan jij die wel zo vinden. En kon ik het niet.![]()
Ja, ging over FF.quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Welke boxen?
[..]
Ik weet niet eens meer over welkeboxen dat ging. Gezien het juni was gok ik Final Fantasy
uhm...quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ohleuk, in januari een weekje weg naar een leuk klein dorpje in het SauerlandEens zien wat daar te doen is. Een Heimatmuseum! Altijd leuk.
Drie uur in de maand geopend
Ik zou ook niet dankbaar zijn voor 2 of 5% korting.quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:27 schreef Nizno het volgende:
kwam door jouw postquote:Op zaterdag 22 november 2025 13:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Welke boxen?
[..]
Ik weet niet eens meer over welkeboxen dat ging. Gezien het juni was gok ik Final Fantasy
quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ohleuk, in januari een weekje weg naar een leuk klein dorpje in het SauerlandEens zien wat daar te doen is. Een Heimatmuseum! Altijd leuk.
ja hebben we niet veel aan dusquote:
Gesticht na 1933?quote:
Of na 1933 een gesticht.quote:
Het verhaal gaat toch coca cola de kerstman heeft verzonnen?quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:38 schreef Nizno het volgende:
Thanksgiving is trouwens wel door de Europeanen in Amerika begonnen.
Net als dat de kerstman door o.a. de Nederlanders die kant op is gebracht door Sinterklaas mee te slepen daar naar toe
Geen wonder dat ze maar zo weinig open zijn.quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of na 1933 een gesticht.
Staat me ook wat van bij ja.quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het verhaal gaat toch coca cola de kerstman heeft verzonnen?
CocaCola heeft gezorgd dat het uiterlijk nog minder kenmerken van onze Sinterklaas hadquote:Op zaterdag 22 november 2025 13:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het verhaal gaat toch coca cola de kerstman heeft verzonnen?
Die Coca-Cola toch.quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
CocaCola heeft gezorgd dat het uiterlijk nog minder kenmerken van onze Sinterklaas had
Ik maak dan ook lauter kwaliteitspostsquote:
louter denk ikquote:Op zaterdag 22 november 2025 13:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik maak dan ook lauter kwaliteitsposts
misschien kun je daar ingrediënten halen voor een Australische Beef Wellingtonquote:Op zaterdag 22 november 2025 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
er is wel een paddestoelenmuseum een dorp verderop.
woensdag tot vrijdag van 13:30 tot 17:00Daar maar eens kijken
Misschien zie je @Shii daar welquote:Op zaterdag 22 november 2025 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
er is wel een paddestoelenmuseum een dorp verderop.
woensdag tot vrijdag van 13:30 tot 17:00Daar maar eens kijken
Kans is wel groot dat daar sneeuw ligt in januari en jij houdt toch niet van gladdigheid?quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Komt door de Rabobank
https://www.duurzaam-bele(...)ramme-with-rabobank/
*proest*quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik maak dan ook lauter kwaliteitsposts
Lijken wel kaken.quote:
En spek?quote:
doen ze dan ?quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:09 schreef bitterbal het volgende:
die grote gecko's zijn super mooi maar die zie ik niet zo vaak en zitten meestal verdekt opgesteld. Die zijn ook agressief dus kom ik liever niet te dicht in de buurt
Nee dat niet, wel met het eiwit krokant gebakken en de dooier nog lekker natquote:
Dan doen ze een beetje geckoquote:
Gaan soms achter je aan en hebbenquote:
Lijken wel zuignapjesquote:
oh, ik lees juist dat gecko's niet de kracht hebben om door de huid heen te komen.. vandaar dat ik er benieuwd naar wasquote:Op zaterdag 22 november 2025 14:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gaan soms achter je aan en hebben
Een gemene beet. Thai zeggen dat ze niet meer los laten als ze je hebben te pakken hebben :p
Dotjequote:
Hey Stigquote:
Hier is altijd levenquote:Op zaterdag 22 november 2025 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Stig![]()
Kwam even buurten of er hier nog leven was. Het is zo rustig op FOK!
Hier vallen ook wel eens stiltes ben ook wel eens wezen spieken en was er niemandquote:Op zaterdag 22 november 2025 14:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier is altijd leven
Fok gaat doodquote:Op zaterdag 22 november 2025 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier vallen ook wel eens stiltes ben ook wel eens wezen spieken en was er niemand
Zal net elders, waar altijd leven is zelfs in de nacht een uur alleen
Ben boodschappen gaan doen en toen ik terug kwam had nog niemand na mij gepost
Dat is mij nog nooit overkomen
Het is wel heel rustigquote:
Allemaal bevroren.quote:
Je zou het b ijna denkenquote:
quote:
Ze zullen zo wel ontdooien, het vriest niet meerquote:
Ik straal warmte uit, ik bevries niet zo snelquote:Op zaterdag 22 november 2025 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zullen zo wel ontdooien, het vriest niet meer
Een geluk voor jouquote:Op zaterdag 22 november 2025 14:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik straal warmte uit, ik bevries niet zo snel
Maar dat is gewoon stil zitten, daar wordt niemand blij van.quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een geluk voor jou![]()
Ik moet zeggen dat ik het op de scootmobiel erg koud vond, voornamelijk de knieen.
Ik heb het niet snel koud, maar bbrrrr
Het is wel lekker weer verder, deze vrieskou en de zon samen is fijn
Alleen niet sinds ik op de scoot zit
Nee, met dit weer niet.quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon stil zitten, daar wordt niemand blij van.
Ja dan gaat de verwarming aanquote:Op zaterdag 22 november 2025 14:45 schreef Nizno het volgende:
inmiddels is het -16
het gaat daar gewoon andersom, hoe donkerder hoe warmer
Ja die grote schijnen dat wel te kunnen maar spreek niet uit ervaring :pquote:Op zaterdag 22 november 2025 14:18 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, ik lees juist dat gecko's niet de kracht hebben om door de huid heen te komen.. vandaar dat ik er benieuwd naar was
ow vandaar dat die sneeuw niet smeltquote:
Die bedoelde ik inderdaadquote:
zegt wel genoeg over de kwaliteitspostsquote:Op zaterdag 22 november 2025 14:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die bedoelde ik inderdaad
Pakketje opgehaald. Ik kom niet meer buiten vandaag.
Nee maar wel van sneeuwquote:Op zaterdag 22 november 2025 14:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kans is wel groot dat daar sneeuw ligt in januari en jij houdt toch niet van gladdigheid?
waar zit jij? niet in nederland danquote:Op zaterdag 22 november 2025 14:45 schreef Nizno het volgende:
inmiddels is het -16
het gaat daar gewoon andersom, hoe donkerder hoe warmer
dus toen moest je nog even omlopen op weg naar huisquote:Op zaterdag 22 november 2025 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kwam nog langs de oliebollenkraam maar die had even niks (nou ja nog 4) liggen en ging (because reasons) pas over een kwartier weer bakken. Dus ik zeg "doe me er dan maar gewoon ééntje, voor nu ff"
Opgewarmd en al, hoefde niks te kostenZe kennen me daar denk ik
ik zit op de bankquote:Op zaterdag 22 november 2025 15:00 schreef mschol het volgende:
[..]
waar zit jij? niet in nederland dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |