Ik moest een keer iets meenemen voor iemand anders. Ik ken verdomme alles wat er op het etiket staat, doe niet zo moeilijk mens.quote:Op zaterdag 22 november 2025 11:28 schreef dud0r het volgende:
De ene keer dat ik m'n portemonnee vergeet richting de sportschool heb ik m'n identiteitsbewijs nodig voor het ophalen van een pakje.
Vanmiddag maar weer terug dan.
Extra stapjes
Ik ga naar de Eksjun voor kerstrotzooitjes.quote:Op zaterdag 22 november 2025 11:45 schreef Nattekat het volgende:
Zijn jullie serieus die stream aan het kijken?
Helemaal mee eens. Dat bord was echt spannend.quote:Op zaterdag 22 november 2025 11:47 schreef Nizno het volgende:
ja, maar het is minder leuk met dat bord weer omhoog
Je krijgt het koud van die stream hè?quote:Op zaterdag 22 november 2025 11:49 schreef Nizno het volgende:
heb de stream aangezet op TV....
maar vind de haardvuur streams wel verstandiger
jahquote:Op zaterdag 22 november 2025 11:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Je krijgt het koud van die stream hè?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE niet het bord!!quote:
nice dat je bent geweestquote:Op zaterdag 22 november 2025 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug thuis van de sportschool. @:bitterbal
Het is lekker zonnig, maar op de fiets was daar niks van te merken met die koude harde wind.
Ik ben de Europese kampioenschappen stream aan het kijken.quote:Op zaterdag 22 november 2025 11:45 schreef Nattekat het volgende:
Zijn jullie serieus die stream aan het kijken?
Goed bezig luckyquote:Op zaterdag 22 november 2025 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug thuis van de sportschool. @:bitterbal
Het is lekker zonnig, maar op de fiets was daar niks van te merken met die koude harde wind.
ter info.quote:Op zaterdag 22 november 2025 11:08 schreef Aether het volgende:
Black Friday: 6 maanden Apple TV voor ¤ 4,99/maand.
Nieuwe of oude abonnees.
https://tv.apple.com/nl
1888 is wel heul lang geledenquote:
Ik dezequote:Op zaterdag 22 november 2025 12:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat voor stream kijken jullie trouwens?
mn zus noemt ze watjes... die zat 2 jaar gelden met -37quote:
Meer brrrquote:Op zaterdag 22 november 2025 12:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
mn zus noemt ze watjes... die zat 2 jaar gelden met -37
ja beswelquote:
Ja, klopt.quote:Op zaterdag 22 november 2025 12:31 schreef Nizno het volgende:
hoewel ik denk dat de rest al is afgehaakt want de temperatuur stijgt naar -18
jaquote:
De zon gaat over drie kwartier onder daar.quote:Op zaterdag 22 november 2025 12:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja
logische plek om het streepje neer te zetten...
het begint donker te worden in Rovaniemi
die sorteert al goed op tijd voorquote:Op zaterdag 22 november 2025 12:46 schreef Recce het volgende:
[..]
De zon gaat over drie kwartier onder daar.
Niet meer eten. Dan maak je ook geen dingen vies.quote:Op zaterdag 22 november 2025 12:41 schreef Nizno het volgende:
gisteren de kamer stof gezogen.. eet een tijgerbolletje en kruimel meteen weer de hele vloer vol![]()
Zo houd je jezelf bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |