Staat me ook wat van bij ja.quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het verhaal gaat toch coca cola de kerstman heeft verzonnen?
CocaCola heeft gezorgd dat het uiterlijk nog minder kenmerken van onze Sinterklaas hadquote:Op zaterdag 22 november 2025 13:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het verhaal gaat toch coca cola de kerstman heeft verzonnen?
Die Coca-Cola toch.quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
CocaCola heeft gezorgd dat het uiterlijk nog minder kenmerken van onze Sinterklaas had
Ik maak dan ook lauter kwaliteitspostsquote:
louter denk ikquote:Op zaterdag 22 november 2025 13:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik maak dan ook lauter kwaliteitsposts
misschien kun je daar ingrediënten halen voor een Australische Beef Wellingtonquote:Op zaterdag 22 november 2025 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
er is wel een paddestoelenmuseum een dorp verderop.
woensdag tot vrijdag van 13:30 tot 17:00Daar maar eens kijken
Misschien zie je @Shii daar welquote:Op zaterdag 22 november 2025 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
er is wel een paddestoelenmuseum een dorp verderop.
woensdag tot vrijdag van 13:30 tot 17:00Daar maar eens kijken
Kans is wel groot dat daar sneeuw ligt in januari en jij houdt toch niet van gladdigheid?quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ohleuk, in januari een weekje weg naar een leuk klein dorpje in het SauerlandEens zien wat daar te doen is. Een Heimatmuseum! Altijd leuk.
Drie uur in de maand geopend
quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Komt door de Rabobank
https://www.duurzaam-bele(...)ramme-with-rabobank/
*proest*quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik maak dan ook lauter kwaliteitsposts
Lijken wel kaken.quote:
En spek?quote:
doen ze dan ?quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:09 schreef bitterbal het volgende:
die grote gecko's zijn super mooi maar die zie ik niet zo vaak en zitten meestal verdekt opgesteld. Die zijn ook agressief dus kom ik liever niet te dicht in de buurt
Nee dat niet, wel met het eiwit krokant gebakken en de dooier nog lekker natquote:
Dan doen ze een beetje geckoquote:
Gaan soms achter je aan en hebbenquote:
Lijken wel zuignapjesquote:
oh, ik lees juist dat gecko's niet de kracht hebben om door de huid heen te komen.. vandaar dat ik er benieuwd naar wasquote:Op zaterdag 22 november 2025 14:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gaan soms achter je aan en hebben
Een gemene beet. Thai zeggen dat ze niet meer los laten als ze je hebben te pakken hebben :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |