Ze lopen er zelfs overheen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 11:23 schreef Nizno het volgende:
en ook niemand die dat omgevallen bord weer rechtop zet
dat was geen lopen... dat was op de snuffert gaanquote:
weet ik veel hoe jouw banrechten zijn ingesteldquote:
Ik zag een kind onderuit gaan.quote:Op zaterdag 22 november 2025 11:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat was geen lopen... dat was op de snuffert gaan
Ik denk "ook even kijken" binnen 5 seconden 2 kindjes onderuitquote:Op zaterdag 22 november 2025 11:23 schreef Nizno het volgende:
en ook niemand die dat omgevallen bord weer rechtop zet
Ik denk dat die rechten heel minimaal zijn, anders zat Fles hier nu alleen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 11:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
weet ik veel hoe jouw banrechten zijn ingesteld
Of naar de monstertruck experience (2 km).quote:Op zaterdag 22 november 2025 11:28 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
kan dat kind zo door glijden naar de angry birds
[ afbeelding ]
Ja Fles is de enige die nooit iets raars zegt bedoel je.quote:Op zaterdag 22 november 2025 11:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat die rechten heel minimaal zijn, anders zat Fles hier nu alleen.
Ook dat, maar als jij banrechten had gehad, had je nu iedereen wel een ban gegeven.quote:Op zaterdag 22 november 2025 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja Fles is de enige die nooit iets raars zegt bedoel je.
Welnee.quote:Op zaterdag 22 november 2025 11:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ook dat, maar als jij banrechten had gehad, had je nu iedereen wel een ban gegeven.
Ik zie nu allemaal Aziaten daar.quote:Op zaterdag 22 november 2025 11:36 schreef Nizno het volgende:
op Urk kun je een orka laten spuiten terwijl je webcam kijkt... maar ik vind -19 toch spannender
ja bijzonder hoe mensen gewoon weer door gaan met de orde van de dagquote:Op zaterdag 22 november 2025 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Op Tenerife zwemmen ze alweer in de haven van Puerto de la Cruz. Waar vorige week nog drie man van de pier gespoeld zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |