Dat is al zeker een uur geleden. Wedstrijd is nu al afgelopen en Emmen scoorde in de 17e minuut.quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik hoorde denk ik toen Emmen scoorde.
Maar ik hoorde het toen ik buiten was toen ik net weer thuis kwam.quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is al zeker een uur geleden. Wedstrijd is nu al afgelopen en Emmen scoorde in de 17e minuut.
Dan zou het kunnen. Vuurwerk wordt ook vaak afgestoken op het moment dat de spelers op het veld komen. Schijnt leuk voor de sfeer te zijn...quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik hoorde het toen ik buiten was toen ik net weer thuis kwam.
in de whocares divisiequote:Op zaterdag 22 november 2025 19:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klopt. Emmen Roda JC 1-1
Ik hoorde vooral veel geschreeuw.quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan zou het kunnen. Vuurwerk wordt ook vaak afgestoken op het moment dat de spelers op het veld komen. Schijnt leuk voor de sfeer te zijn...
Welke?quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk mn den haag chinees weer hebben
die was echt lekker.. deze hier is lang niet zo goed
👀quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:35 schreef mschol het volgende:
[..]
iemand heeft zn hand eraf geblazen?
Handjeklap.quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:35 schreef mschol het volgende:
[..]
iemand heeft zn hand eraf geblazen?
Ik volg het ook niet hoor, maar ja ik wilde even Ama helpen door te kijken of er voetbal was aan de (oude) Meerdijkquote:
Ik ben vandaag begonnen aan het Monsterboekquote:Op zaterdag 22 november 2025 19:40 schreef Ama het volgende:
Chill morgen meteen even grote LEGO dozen dumpen bij de jarige op zolder.Er liggen daar toch al tientallen lege dozen van LEGO dus die paar van mij boeit ook niet dan.
Oeh leukquote:Op zaterdag 22 november 2025 19:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben vandaag begonnen aan het Monsterboek
Vandaag krijg ik het niet meer af, morgen wellicht. Ligt er aan hoe ik me morgen voel en hoe laat ik op staquote:
Ik ga er morgen weer eentje maken maar mijn verjaardagsvoorraadje begint wel klein te worden nu, sowieso allemaal kleine sets nog dus is ook zo af.quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vandaag krijg ik het niet meer af, morgen wellicht. Ligt er aan hoe ik me morgen voel en hoe laat ik op sta
quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:57 schreef Ama het volgende:
Oh iemand in Emmen voor de trein gesprongen.
Dammquote:Op zaterdag 22 november 2025 19:57 schreef Ama het volgende:
Gewoon doorrijden als de slagbomen omlaag zijn?quote:Op zaterdag 22 november 2025 20:21 schreef Ama het volgende:
Of het is weer een pizzabezorger. Dat was de vorige keer op die plek.
quote:Op zaterdag 22 november 2025 20:21 schreef Ama het volgende:
Of het is weer een pizzabezorger. Dat was de vorige keer op die plek.
Ja was toen wel zo.quote:Op zaterdag 22 november 2025 20:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gewoon doorrijden als de slagbomen omlaag zijn?
Alles voor de fooi?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |