Hoi vriendjequote:
Ben je al bevrorenquote:
Buiten of binnen?quote:
Helloquote:
De sneeuw die hier ligt is zo weinig dat een mier zich er nog niet in verstoppen kanquote:Op zondag 23 november 2025 08:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Het waait ook flink. Maar nog geen sneeuw hier. Dat komt misschien aan het eind van de dag.
Nee. Komt waarschijnlijk zodra ik m'n bed verlaat en op de bank plof om F1 te kijken.quote:
Ik zou alle nieuwsbronnen even mijden.quote:Op zondag 23 november 2025 08:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Komt waarschijnlijk zodra ik m'n bed verlaat en op de bank plof om F1 te kijken.
Is het geen poedersuiker dan?quote:Op zondag 23 november 2025 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De sneeuw die hier ligt is zo weinig dat een mier zich er nog niet in verstoppen kan
Zou maar zo kunnen dat die poederbus van de oliebollen kraam ontploft isquote:
Ik maak niet dezelfde fout twee keer op rijquote:Op zondag 23 november 2025 08:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou alle nieuwsbronnen even mijden.
We kunnen er wel een paar opsturen?quote:Op zondag 23 november 2025 08:49 schreef bitterbal het volgende:
ja jammer dat ik die oliebollen mis ga lopen
www.klikhiervoordeuitslagvanvroemvroemautootjerijden.nlquote:Op zondag 23 november 2025 08:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Komt waarschijnlijk zodra ik m'n bed verlaat en op de bank plof om F1 te kijken.
hmm weet niet of die dan nog lekker zijn.quote:
Je kan ze ook zelf bakkenquote:Op zondag 23 november 2025 08:49 schreef bitterbal het volgende:
Op nu.nl begint een bericht in de liveblog met:quote:Op zondag 23 november 2025 08:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik maak niet dezelfde fout twee keer op rij
dat dan weer wel ja, geen idee hoe warm het hier morgen wordt, maar geen sneeuw-blijft-liggen temperaturenquote:Op zondag 23 november 2025 08:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Morgen 7 graden hier dus dan is alles wel weer weg
Wel een pan en olie toch, daar kan je het ook in doenquote:
Je hebt soms van die harde oliebollen. Ik denk dat die eeuwig goedblijven.quote:Op zondag 23 november 2025 08:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm weet niet of die dan nog lekker zijn.![]()
Maar laatste keer kon ik hier oliebollen kopen. waren best te doen
jaaaa k bespaar mijzelf de moeitequote:Op zondag 23 november 2025 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel een pan en olie toch, daar kan je het ook in doen
zijn dat niet van die dummies?quote:Op zondag 23 november 2025 08:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt soms van die harde oliebollen. Ik denk dat die eeuwig goedblijven.
Jij bent het type die heel irritant gaat doen naar iemand die vrij van spoilers wil blijven en onbewust veel weggeeft wat zonder context van alles kan betekenenquote:Op zondag 23 november 2025 08:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Op nu.nl begint een bericht in de liveblog met:
GROOT NIEUWS:
quote:Op zondag 23 november 2025 08:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaaaa k bespaar mijzelf de moeite
mis je niks aan, kleffe meelballenquote:Op zondag 23 november 2025 08:49 schreef bitterbal het volgende:
Dat heb je helemaal juist! Maar verder is het nieuws ook nog geen echt nieuws, dus ik weet het ook niet.quote:Op zondag 23 november 2025 08:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent het type die heel irritant gaat doen naar iemand die vrij van spoilers wil blijven en onbewust veel weggeeft wat zonder context van alles kan betekenen
Zeg, gozer, laat mij eerst even de race kijkenquote:Op zondag 23 november 2025 08:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
McLarens mogelijk gediskwalificeerd.
quote:Op zondag 23 november 2025 08:55 schreef Haags het volgende:
Ik heb ook niet gekeken @:nattekat
Maar Yuki heeft de race gewonnen
Ik werd echt precies wakker toen de uitslag van de race bekend was via melding op m'n telefoonquote:
quote:Op zondag 23 november 2025 08:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
McLarens mogelijk gediskwalificeerd.
Ik werd om 6 uur uit mezelf even wakker.quote:Op zondag 23 november 2025 08:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik werd echt precies wakker toen de uitslag van de race bekend was via melding op m'n telefoonook een kunst opzich
eensquote:Op zondag 23 november 2025 09:03 schreef Ama het volgende:
Maar dit is wel echt heel licht sneeuw mag nog wel iets harder sneeuwen.
Dat gaat 'm niet worden nu. Misschien eind van de middag/begin van de avond wat meer.quote:Op zondag 23 november 2025 09:03 schreef Ama het volgende:
Maar dit is wel echt heel licht sneeuw mag nog wel iets harder sneeuwen.
kijk je op sky?quote:
alles beter dan een nattekatquote:
ah oke... dan kun je doorspoelen...quote:
1 voelt als -4quote:
Is toch een cm meer dan normaalquote:
Oke okequote:Op zondag 23 november 2025 08:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet denk ik even wachten tot later op de dag om daar achter te komen.quote:Op zondag 23 november 2025 09:13 schreef mschol het volgende:
[..]
benieuwd hoe die reageert op sneeuw
Lekker stokenquote:
Dat gezeur over die verwarming gaat waarschijnlijk nog de hele winter door.quote:Op zondag 23 november 2025 09:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker stoken
Compenseren doen we wel weer als het warmer wordt.
Gebeurt best met regelmaat hoor.quote:
Jouw gezeur?quote:Op zondag 23 november 2025 09:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat gezeur over die verwarming gaat waarschijnlijk nog de hele winter door.
Of als de zon schijnt net zoals gisterenquote:Op zondag 23 november 2025 09:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker stoken
Compenseren doen we wel weer als het warmer wordt.
Ja dat scheelde wel een hoopquote:Op zondag 23 november 2025 09:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of als de zon schijnt net zoals gisteren
welke zon?quote:Op zondag 23 november 2025 09:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of als de zon schijnt net zoals gisteren
Heb jij gisteren geen zon gehad? Hebben wij netjes gedeeld hoor.quote:
laat ik het zo zeggen, ik kan mij niet herinneren dat ik zon gezien heb..quote:Op zondag 23 november 2025 09:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb jij gisteren geen zon gehad? Hebben wij netjes gedeeld hoor.
Heb je de gordijnen wel open gehad?quote:Op zondag 23 november 2025 09:50 schreef mschol het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen, ik kan mij niet herinneren dat ik zon gezien heb..
Wij zijn erg socialquote:Op zondag 23 november 2025 09:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb jij gisteren geen zon gehad? Hebben wij netjes gedeeld hoor.
Zo zijn wijquote:
ligt er nog sneeuw dan?quote:Op zondag 23 november 2025 10:06 schreef Nizno het volgende:
ideaal. ik hoef geen sneeuw te ruimen, 1 van de buurkinderen wil een sneeuwpop maken dus die is bezig alle stoepjes enzo schoon te maken.
Nederlandersquote:Op zondag 23 november 2025 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.iamexpat.nl/e(...)dfkZ--zmtRZoFphARnDw
jaquote:
Ijzel?quote:Op zondag 23 november 2025 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor weertype zorgt voor roze diamantjes die naar beneden komen? 🤔
Beetje als een Chinees die met hun week vakantie per jaar heel Europa willen zienquote:Op zondag 23 november 2025 10:13 schreef bitterbal het volgende:
oud collega is voor 7 dagen nu in thailand. heb je 1 dag denk ik een jetlag dus dat is nog maar 6 dagen over
ja dat moet toch een stressvolle ervaring zijnquote:Op zondag 23 november 2025 10:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
Beetje als een Chinees die met hun week vakantie per jaar heel Europa willen zien
Moest wel lachen in Zwitserland vertelde een restauranthouder dat die Chinezen kaasfondue bestelde een foto namen van de prikker met het brood en kaas, er geen hap van namen en weer snel de bus inquote:Op zondag 23 november 2025 10:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat moet toch een stressvolle ervaring zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |