Hoi vriendjequote:
Ben je al bevrorenquote:
Buiten of binnen?quote:
Helloquote:
De sneeuw die hier ligt is zo weinig dat een mier zich er nog niet in verstoppen kanquote:Op zondag 23 november 2025 08:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Het waait ook flink. Maar nog geen sneeuw hier. Dat komt misschien aan het eind van de dag.
Nee. Komt waarschijnlijk zodra ik m'n bed verlaat en op de bank plof om F1 te kijken.quote:
Ik zou alle nieuwsbronnen even mijden.quote:Op zondag 23 november 2025 08:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Komt waarschijnlijk zodra ik m'n bed verlaat en op de bank plof om F1 te kijken.
Is het geen poedersuiker dan?quote:Op zondag 23 november 2025 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De sneeuw die hier ligt is zo weinig dat een mier zich er nog niet in verstoppen kan
Zou maar zo kunnen dat die poederbus van de oliebollen kraam ontploft isquote:
Ik maak niet dezelfde fout twee keer op rijquote:Op zondag 23 november 2025 08:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou alle nieuwsbronnen even mijden.
We kunnen er wel een paar opsturen?quote:Op zondag 23 november 2025 08:49 schreef bitterbal het volgende:
ja jammer dat ik die oliebollen mis ga lopen
www.klikhiervoordeuitslagvanvroemvroemautootjerijden.nlquote:Op zondag 23 november 2025 08:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Komt waarschijnlijk zodra ik m'n bed verlaat en op de bank plof om F1 te kijken.
hmm weet niet of die dan nog lekker zijn.quote:
Je kan ze ook zelf bakkenquote:Op zondag 23 november 2025 08:49 schreef bitterbal het volgende:
ja jammer dat ik die oliebollen mis ga lopen
Op nu.nl begint een bericht in de liveblog met:quote:Op zondag 23 november 2025 08:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik maak niet dezelfde fout twee keer op rij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |