Lekker stokenquote:
Dat gezeur over die verwarming gaat waarschijnlijk nog de hele winter door.quote:Op zondag 23 november 2025 09:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker stoken
Compenseren doen we wel weer als het warmer wordt.
Gebeurt best met regelmaat hoor.quote:
Jouw gezeur?quote:Op zondag 23 november 2025 09:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat gezeur over die verwarming gaat waarschijnlijk nog de hele winter door.
Of als de zon schijnt net zoals gisterenquote:Op zondag 23 november 2025 09:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker stoken
Compenseren doen we wel weer als het warmer wordt.
Ja dat scheelde wel een hoopquote:Op zondag 23 november 2025 09:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of als de zon schijnt net zoals gisteren
welke zon?quote:Op zondag 23 november 2025 09:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of als de zon schijnt net zoals gisteren
Heb jij gisteren geen zon gehad? Hebben wij netjes gedeeld hoor.quote:
laat ik het zo zeggen, ik kan mij niet herinneren dat ik zon gezien heb..quote:Op zondag 23 november 2025 09:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb jij gisteren geen zon gehad? Hebben wij netjes gedeeld hoor.
Heb je de gordijnen wel open gehad?quote:Op zondag 23 november 2025 09:50 schreef mschol het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen, ik kan mij niet herinneren dat ik zon gezien heb..
Wij zijn erg socialquote:Op zondag 23 november 2025 09:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb jij gisteren geen zon gehad? Hebben wij netjes gedeeld hoor.
Zo zijn wijquote:
ligt er nog sneeuw dan?quote:Op zondag 23 november 2025 10:06 schreef Nizno het volgende:
ideaal. ik hoef geen sneeuw te ruimen, 1 van de buurkinderen wil een sneeuwpop maken dus die is bezig alle stoepjes enzo schoon te maken.
Nederlandersquote:Op zondag 23 november 2025 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.iamexpat.nl/e(...)dfkZ--zmtRZoFphARnDw
jaquote:
Ijzel?quote:Op zondag 23 november 2025 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor weertype zorgt voor roze diamantjes die naar beneden komen? 🤔
Beetje als een Chinees die met hun week vakantie per jaar heel Europa willen zienquote:Op zondag 23 november 2025 10:13 schreef bitterbal het volgende:
oud collega is voor 7 dagen nu in thailand. heb je 1 dag denk ik een jetlag dus dat is nog maar 6 dagen over
ja dat moet toch een stressvolle ervaring zijnquote:Op zondag 23 november 2025 10:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
Beetje als een Chinees die met hun week vakantie per jaar heel Europa willen zien
Moest wel lachen in Zwitserland vertelde een restauranthouder dat die Chinezen kaasfondue bestelde een foto namen van de prikker met het brood en kaas, er geen hap van namen en weer snel de bus inquote:Op zondag 23 november 2025 10:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat moet toch een stressvolle ervaring zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |