Meeste wel. Die favorieten opslaan had ik anders niet zo gemaaktquote:Op zondag 23 november 2025 03:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Heb je dat met chatgpt gemaakt?
oh dat moet je gaan doenquote:Op zondag 23 november 2025 04:33 schreef mschol het volgende:
laagje sneeuw
ik zou bijna me aankleden en wandeling maken door verse sneeuw
Ja, viel mij ook wat tegen.quote:Op zondag 23 november 2025 03:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uur te vroeg voor Formule 1 zelfs
hier ook een heel dun laagje witquote:
Dan uitkijken dat ze het niet proberen af te raffelen en slechte kwaliteit leveren. Dat is achteraf zo kutquote:Op zondag 23 november 2025 07:10 schreef bitterbal het volgende:
ik was bij de woning wezen kijken. ik weet niet of ze het gaan reddenmaar goed als ze het niet redden moeten ze elke dag een boete betalen.
Badkamer vloer tegen liggen
[ afbeelding ]
en de gewone vloertegels zijn ook geleverd
[ afbeelding ]
Ik was vroeg wakker en heb het wèl gedaan. 7.000 stapjes al vandaag.quote:Op zondag 23 november 2025 04:33 schreef mschol het volgende:
laagje sneeuw
ik zou bijna me aankleden en wandeling maken door verse sneeuw
nee idd. ze hebben tegen de verkoper gezegd dat er idd misschien een paar dagen vertraging is omdat ze moesten wachten op de tegelsquote:Op zondag 23 november 2025 07:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan uitkijken dat ze het niet proberen af te raffelen en slechte kwaliteit leveren. Dat is achteraf zo kut
quote:Op zondag 23 november 2025 07:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was vroeg wakker en heb het wèl gedaan. 7.000 stapjes al vandaag.En nu weer terug naar bed.
gewoon alvast verhurenquote:Op zondag 23 november 2025 07:10 schreef bitterbal het volgende:
ik was bij de woning wezen kijken. ik weet niet of ze het gaan reddenmaar goed als ze het niet redden moeten ze elke dag een boete betalen.
Badkamer vloer tegen liggen
[ afbeelding ]
en de gewone vloertegels zijn ook geleverd
[ afbeelding ]
Wat?quote:
Morguh Stigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |