Bijna 60 jaar is 'ie.quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:21 schreef Flory- het volgende:
Boris Becker heeft er ook nog een spruit bij
Wow met search en allesquote:Op zaterdag 22 november 2025 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
http://foqueville.nl/smilies.html
Zijn ze nog lang niet allemaal volgens mij.
quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker bezig.quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
@bitterbalquote:Op zaterdag 22 november 2025 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zie sneeuw in aantocht.
[ afbeelding ]
Hij wilde, ik wilde niet.quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ambar wil nog met je mee of moest je alleen gaan?
Oh echt, ik weet het nieteens meer blijkbaarquote:Op zaterdag 22 november 2025 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waren volgens mij gewoon de filenames zoals ze in mijn cache stonden.
Even goed tegen elkaar aankruipen helpt ook wel.quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:56 schreef Flory- het volgende:
Aangezien ons winterdekbed al was ingepakt heeft mrflory nu ook het tussendekbed van het logeerbed er bij gelegd, dubbel dons herfstdekbed dus
Over 9 maanden minifloryquote:Op zaterdag 22 november 2025 23:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even goed tegen elkaar aankruipen helpt ook wel.
We hebben een Foqueville domeinquote:Op zaterdag 22 november 2025 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je wil mag je ook je eigen e-mailadres hebben.quote:Op zaterdag 22 november 2025 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hebben een Foqueville domein [ afbeelding ]
grmbl@foqueville voor alle wilde post?quote:Op zaterdag 22 november 2025 23:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je wil mag je ook je eigen e-mailadres hebben.
quote:Op zaterdag 22 november 2025 23:30 schreef mschol het volgende:
[..]
gelijk de rotte vis er weer bijpakken [ afbeelding ]
Ehm hier is dat wat te laatquote:Op zaterdag 22 november 2025 23:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Over 9 maanden miniflory
We houden het wel bij oefenen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 23:50 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ehm hier is dat wat te laat![]()
Dus... tenzij @:Citizen.Erased en @:Cali nog plannen hebben met mijn nick
gaafquote:Op zaterdag 22 november 2025 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
wat een mooie sitequote:Op zaterdag 22 november 2025 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik mis loveshiiquote:Op zaterdag 22 november 2025 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
Tof hèquote:
Loveshii en de rest moet ik nog doorsturen naar de smileybeheerdersquote:Op zondag 23 november 2025 01:59 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik mis loveshii![]()
Maar gaaf dat de Flory smilies weer in de lucht zijn.
ja super tofquote:Op zondag 23 november 2025 02:08 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
Tof hè
[..]
Loveshii en de rest moet ik nog doorsturen naar de smileybeheerders![]()
En hier ligt opeens een laag sneeuw [ afbeelding ]
Meeste wel. Die favorieten opslaan had ik anders niet zo gemaaktquote:Op zondag 23 november 2025 03:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Heb je dat met chatgpt gemaakt?
oh dat moet je gaan doenquote:Op zondag 23 november 2025 04:33 schreef mschol het volgende:
laagje sneeuw
ik zou bijna me aankleden en wandeling maken door verse sneeuw
Ja, viel mij ook wat tegen.quote:Op zondag 23 november 2025 03:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uur te vroeg voor Formule 1 zelfs
hier ook een heel dun laagje witquote:
Dan uitkijken dat ze het niet proberen af te raffelen en slechte kwaliteit leveren. Dat is achteraf zo kutquote:Op zondag 23 november 2025 07:10 schreef bitterbal het volgende:
ik was bij de woning wezen kijken. ik weet niet of ze het gaan reddenmaar goed als ze het niet redden moeten ze elke dag een boete betalen.
Badkamer vloer tegen liggen
[ afbeelding ]
en de gewone vloertegels zijn ook geleverd
[ afbeelding ]
Ik was vroeg wakker en heb het wèl gedaan. 7.000 stapjes al vandaag.quote:Op zondag 23 november 2025 04:33 schreef mschol het volgende:
laagje sneeuw
ik zou bijna me aankleden en wandeling maken door verse sneeuw
nee idd. ze hebben tegen de verkoper gezegd dat er idd misschien een paar dagen vertraging is omdat ze moesten wachten op de tegelsquote:Op zondag 23 november 2025 07:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan uitkijken dat ze het niet proberen af te raffelen en slechte kwaliteit leveren. Dat is achteraf zo kut
quote:Op zondag 23 november 2025 07:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was vroeg wakker en heb het wèl gedaan. 7.000 stapjes al vandaag.En nu weer terug naar bed.
gewoon alvast verhurenquote:Op zondag 23 november 2025 07:10 schreef bitterbal het volgende:
ik was bij de woning wezen kijken. ik weet niet of ze het gaan reddenmaar goed als ze het niet redden moeten ze elke dag een boete betalen.
Badkamer vloer tegen liggen
[ afbeelding ]
en de gewone vloertegels zijn ook geleverd
[ afbeelding ]
Wat?quote:
Morguh Stigquote:
Dank je.quote:
Hier ook een superdun laagje welliswaarquote:
die slaapt inmiddels alweerquote:
Ja, die was druk met de race.quote:
Same. Om 0500 was alles wit. Hoewel de straat toen ook al minder was.quote:Op zondag 23 november 2025 08:09 schreef mschol het volgende:
vannochtend toen ik wakker was lag alles bedekt met een dun laagje sneeuw, inmiddels alleen nog daken en auto's
moet nog meer bij, 2 meter minstensquote:Op zondag 23 november 2025 08:17 schreef drakin het volgende:
Wat een rare natte sneeuw, het blijft liggen
Dat we dat ooit mogen mee maken hier in Nederlandquote:
en welk deel daarvan is mijn probleem?quote:Op zondag 23 november 2025 08:24 schreef mschol het volgende:
[..]
weet niet of mn baas daar echt blij van wordt als er 2 meter sneeuw ligt
Morgen 7 graden hier dus dan is alles wel weer wegquote:Op zondag 23 november 2025 08:24 schreef mschol het volgende:
vanavond weer kans op sneeuwbuien trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |