quote:Op donderdag 20 november 2025 11:49 schreef Louuuu_lou het volgende:
AM was gisterochtend nog zo hoopvol🙊😬
“Ik hoop dat hij echt mijn boek heeft gelezen (hij zei van wel) en dat hij er een positieve draai aan geeft”
>>> klonk inderdaad als een heeeeele positieve draai ja 😝
YouTube kanaal van Boos of op spotify/andere podcast app, daar heet de podcast radio boosquote:Op donderdag 20 november 2025 11:53 schreef Harper het volgende:
Geweldige titel!
Waar is Tim eigenlijk te luisteren vanmiddag?
Verbaas me er nog steeds over dat er mensen zijn die niet in zien dat ze dat allemaal zelf doet. Ze zorgt er helemaal zelf voor dat ze zich steeds minder veilig voelt.quote:Op donderdag 20 november 2025 12:00 schreef Gooischevrouw het volgende:
Ik ben misschien mosterd na de maaltijd, maar AM is nu wel héél naïef bezig, denk ik. Dat hele “Tim heeft mijn boek gelezen dus ik hoop dat hij er een positieve draai aan gaat geven” voelt echt alsof ze zichzelf iets wijsmaakt. Ze praat alles weer keurig haar straatje in zodra het over de veiligheid van de kinderen gaat.
Daarnaast vind ik die uitspraak “ik voel mezelf soms niet meer veilig” ook opvallend. Het komt bijna over alsof ze dat nu alvast benoemt, zodat ze er later op kan terugvallen als de kritiek verder oploopt.
Ja het is niet dat ze wordt gedwongen om dit te doen. Als ze zich echt zo onveilig voelt, stop je er toch mee.quote:Op donderdag 20 november 2025 12:06 schreef Donna het volgende:
[..]
Verbaas me er nog steeds over dat er mensen zijn die niet in zien dat ze dat allemaal zelf doet. Ze zorgt er helemaal zelf voor dat ze zich steeds minder veilig voelt.
Ja een handje popcorn zal het niet bij blijven, hopelijk.quote:Op donderdag 20 november 2025 12:08 schreef ZombieQueen het volgende:
Maar for fucks sake, ik heb vandaag een balansdag... dat gaat niet zo.
dan doe je dat maar morgen hahahaquote:Op donderdag 20 november 2025 12:08 schreef ZombieQueen het volgende:
Maar for fucks sake, ik heb vandaag een balansdag... dat gaat niet zo.
Dan ga ik in gestrekte draf naar de Poiesz.quote:Op donderdag 20 november 2025 12:09 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja een handje popcorn zal het niet bij blijven, hopelijk.
Gelukkig is 'mijn' popcorn nog 1+1 gratis bij de Poiesz. Volg me voor meer van dit soort tips.
Ja, ze werd voor het blok gezet en doet daardoor uitspraken die (terecht) tegen haar zullen worden gebruikt.quote:Op donderdag 20 november 2025 11:42 schreef DientjeF het volgende:
Verkeerde strategie van AM denk ik!
Als je maar blijft roepen dat het de schuld is van Tim, dan krijg je de bal teruggekaatst.
Dacht ze met haar uitspraken over haat hiermee weg te komen…
En totaal onvoorbereid moeten beginnen aan een gesprek met Tim, dat is voor een planner als AM desastreus.
Waarschijnlijk waar bla bla verhaaltjes die wij al jaren moeten aanhoren, de herhalingen…quote:Op donderdag 20 november 2025 12:20 schreef Flipflop12 het volgende:
Oh wow en bij zijn eigen insta van Tim staat: hoe een momfluencer openlijk toegeeft hoe ze haar kinderen uitbuit.
Oei oei, hij trapt dus niet in de verhaaltjes. Hoewel ze vooral zal hebben zitten zwammen van: ik deed het ooit heeeeel slecht enz maar nu denk ik er bewust over na.
Ja, en mooi hoe die zegt; moet ik hier nou instanties voor inschakelen?quote:Op donderdag 20 november 2025 12:20 schreef Flipflop12 het volgende:
Oh wow en bij zijn eigen insta van Tim staat: hoe een momfluencer openlijk toegeeft hoe ze haar kinderen uitbuit.
Oei oei, hij trapt dus niet in de verhaaltjes. Hoewel ze vooral zal hebben zitten zwammen van: ik deed het ooit heeeeel slecht enz maar nu denk ik er bewust over na.
Om alvast in de feeststemming te komen.quote:Op donderdag 20 november 2025 12:23 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Ik heb er zin in! Ga tussentijds de kerstboom opzetten haha …
Precies, de teaser is spannend maar ik denk dat het met een sisser aflooptquote:Op donderdag 20 november 2025 12:51 schreef Jenn1806 het volgende:
AM stopt niet door een podcast van Tim. Ze gaat gewoon weer blaten dat het zo belangrijk is om "respectvol in gesprek te gaan". Dat zij zo goed heeft nagedacht over alle risico's en het goed voelt hoe ze het nu doet. Vervolgens gaan alle volgmoekes nog even flink tekeer dat Tim haar heeft overvallen met het gesprek en dat ze het echt fantastisch doet als moeder.
Hetzelfde met "het stukje". We besteden aandacht aan het stukje relatie bv.quote:Op donderdag 20 november 2025 12:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik erger me bij AM echt zo enorm aan dat we gaan 'richting' en 'richting' de signeersessies moeten stempels mee.
🙈 wat dan? Pleur je ze halverwege de reis het raam uit? Ga je richting Assen om vervolgens weer om te keren?
#bestsellerauteur
Omg zie ik nu pas. Dit beloofd wat. Ik ga er ook klaar voor zitten, finally!!quote:Op donderdag 20 november 2025 13:34 schreef Livaes het volgende:
Het feit dat Annemarie zelf nog niets heeft gezegd over dat het om 4uur online komt en over de teaser zegt al wel veel over hoe ze zich erover voelt.
Ik ook🙂quote:Op donderdag 20 november 2025 13:19 schreef Harper het volgende:
Ik verwacht wel een verslag van ieder die kan luisteren!
Terwijl zij ook niet weet wat hij na het gesprek heeft gezegd.quote:Op donderdag 20 november 2025 13:34 schreef Livaes het volgende:
Het feit dat Annemarie zelf nog niets heeft gezegd over dat het om 4uur online komt en over de teaser zegt al wel veel over hoe ze zich erover voelt.
Ik zat al te hopen dat er zo een afspraak/speelwens is 😂quote:Op donderdag 20 november 2025 13:56 schreef ZombieQueen het volgende:
Kinderen gaan om 16:00 op de tablets zodat ik die podcast kan beluisteren. Ik zal notuleren.
Normaal mogen ze een half uur later op de tablet. Maar nood breekt wet.quote:Op donderdag 20 november 2025 14:00 schreef KeurigeKakatoe het volgende:
[..]
Ik zat al te hopen dat er zo een afspraak/speelwens is 😂
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |