abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219306461
Fijn dat de eetclub geslaagd was!

En Lucky hoe ging het de rest van de dag met de kroon?

En ook Candaasje: goed gedaan! Zelfzorg!
pi_219306518
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 22:32 schreef AnneX het volgende:
Fijn dat de eetclub geslaagd was!

En Lucky hoe ging het de rest van de dag met de kroon?

En ook Candaasje: goed gedaan! Zelfzorg!
Gaat prima, de eerste volle dag en nacht zonder pijn en pijnbestrijding :)
Spoilers!
pi_219306543
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 22:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Gaat prima, de eerste volle dag en nacht zonder pijn en pijnbestrijding :)
Beter!
pi_219306601
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 17:21 schreef Blues het volgende:
Echo rib liet ook niks geks/engste zien.
Overbelasting? Het is een raadsel.
Ik wacht t nu maar af, het is 'vanzelf' gekomen, ga dan ook maar vanzelf weg :W
Fijn nieuws van je rib en van G. Dat je beter kan ademen, snap ik heel goed!
pi_219306615
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 12:12 schreef Vanyel het volgende:
Ik las er gister dit over.
Ergens anders, maar dit was het eerste Google resultaat.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)g-artikel-12-bezwaar

Het ergste is dat ik niet eens verbaasd ben.
Wij hebben het binnen de familie aan de hand. Ik ben voor mijn gevoel tot het gaatje gegaan om politie en andere instanties in beweging te krijgen, maar het lukte gewoon niet. Onderduiken resteerde en dat is ook gebeurd. Ik was er goed ziek van.
  donderdag 20 november 2025 @ 23:26:04 #104
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_219306673
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 23:11 schreef Queller het volgende:

[..]
Wij hebben het binnen de familie aan de hand. Ik ben voor mijn gevoel tot het gaatje gegaan om politie en andere instanties in beweging te krijgen, maar het lukte gewoon niet. Onderduiken resteerde en dat is ook gebeurd. Ik was er goed ziek van.
-O-
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_219306704
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 23:11 schreef Queller het volgende:

[..]
Wij hebben het binnen de familie aan de hand. Ik ben voor mijn gevoel tot het gaatje gegaan om politie en andere instanties in beweging te krijgen, maar het lukte gewoon niet. Onderduiken resteerde en dat is ook gebeurd. Ik was er goed ziek van.
;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_219306723
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 23:11 schreef Queller het volgende:

[..]
Wij hebben het binnen de familie aan de hand. Ik ben voor mijn gevoel tot het gaatje gegaan om politie en andere instanties in beweging te krijgen, maar het lukte gewoon niet. Onderduiken resteerde en dat is ook gebeurd. Ik was er goed ziek van.
-O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_219306759
Ja, dat. Veilig Thuis, politie, gemeente, Raad voor de Hoe heet het tegenwoordig, wijkagent, Centrum voor Jeugd & gezin, Meld misdaad anoniem, huisarts. Ik heb ze allemaal gehad. Hoe vaak ik niet gehoord heb: "Wat een akelige situatie. Helaas kunnen we niets doen. Probeer het eens bij XXX." AVG, privacy, te weinig bewijs, sowieso niets kunnen. Paniekknop die niet werkte, OM dat het onderduikadres in het dossier zette, geheime nummer deelde. Er is in maanden werkelijk niets goed gegaan. De mate waarin alle betrokkenen langs elkaar heen werken is tenenkrommend. Ik ben niet vaker zo'n totaal disfunctionerend conglomeraat van instanties tegengekomen.

Ik lig zelden ergens wakker van (afgezien van door mijn bekende kwaal), maar hier heb ik wakker van gelegen. Nu is zijn aandacht wat meer op een ander gericht. Er zijn inmiddels 8 vrouwen (exen) die voor hun welzijn en dat van hun kinderen moeten vrezen, en één man die geen strobreed in de weg wordt gelegd en vrolijk door gaat naar de volgende.

Om te kotsen. Ik begrijp heel goed dat mensen soms zich niet kunnen bedwingen en het recht in eigen hand nemen.
  vrijdag 21 november 2025 @ 01:44:25 #108
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_219306923
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 00:08 schreef Queller het volgende:
Ja, dat. Veilig Thuis, politie, gemeente, Raad voor de Hoe heet het tegenwoordig, wijkagent, Centrum voor Jeugd & gezin, Meld misdaad anoniem, huisarts. Ik heb ze allemaal gehad. Hoe vaak ik niet gehoord heb: "Wat een akelige situatie. Helaas kunnen we niets doen. Probeer het eens bij XXX." AVG, privacy, te weinig bewijs, sowieso niets kunnen. Paniekknop die niet werkte, OM dat het onderduikadres in het dossier zette, geheime nummer deelde. Er is in maanden werkelijk niets goed gegaan. De mate waarin alle betrokkenen langs elkaar heen werken is tenenkrommend. Ik ben niet vaker zo'n totaal disfunctionerend conglomeraat van instanties tegengekomen.

Ik lig zelden ergens wakker van (afgezien van door mijn bekende kwaal), maar hier heb ik wakker van gelegen. Nu is zijn aandacht wat meer op een ander gericht. Er zijn inmiddels 8 vrouwen (exen) die voor hun welzijn en dat van hun kinderen moeten vrezen, en één man die geen strobreed in de weg wordt gelegd en vrolijk door gaat naar de volgende.

Om te kotsen. Ik begrijp heel goed dat mensen soms zich niet kunnen bedwingen en het recht in eigen hand nemen.
Het leest echt als een hele slechte horrorfilm/nachtmerrie. En echt, die instanties, por Dios... Je mag het niet hardop zeggen, maar ergens hoop je toch dat hij eens de verkeerde tegenkomt.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_219307169
Wat een ellende @Queller :o :'(

Inmiddels alweer 2 uur wakker. Snot overal, hoewel ik ineens even door beide neusgaten kan ademen nu (hoera!). Duurt vast niet lang. Over een half uur mag ik weer neusspray. Wel irritant, rechter neusgat zit denk ik een wondje, zat wat bloed aan mn corona teststokje (ook irritant want dan is ie niet meer bruikbaar dus nu heb ik een nieuw stokje moeten pakken en kan ik dus meteen een van mn testen niet meer gebruiken }:| ) en zoutneusspray doet ook beetje pijn. En gewone ook. En holtes vol en pijn, tanden pijn, keel beetje pijn. Stom. Oh, en ik liep gistermiddag langs de Lush en ik rook niks. Dat was een aparte gewaarwording :D naar niet onprettig, moet ik zeggen.

Goed, nu ga ik proberen te stoppen met mezelf zielig vinden. Ik heb de werkgroep die ik vanmiddag moet geven online gemaakt, want ik zie het zelf niet zitten om daarheen te moeten, en ik vind het ook niet echt een goed plan om hen allemaal aan te steken. Dus de announcement is een uur geleden gemaakt en geplaatst en wordt voor studenten vanaf 6:00 zichtbaar. Verder heb ik vanalles te doen maar geen afspraken en maar 1 ding wat écht vandaag moet, dus ik kijk wel wat lukt.

Oh, en Lidl heeft weer Langres en Epoisses. Die ik beide in elk geval gisteren nog goed proefde. Zo lekker :9 _O_
pi_219307268
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 23:11 schreef Queller het volgende:

[..]
Wij hebben het binnen de familie aan de hand. Ik ben voor mijn gevoel tot het gaatje gegaan om politie en andere instanties in beweging te krijgen, maar het lukte gewoon niet. Onderduiken resteerde en dat is ook gebeurd. Ik was er goed ziek van.
Wij hebben het met iets anders gehad, dat ze gewoon besloten dat het de moeite niet was om onderzoek te doen, waarna er dus uiteraard ook geen zaak was.
Wij waren er ook ziek van. Nog steeds, als ik eraan terugdenk.

Om te huilen is het.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219307283
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 00:08 schreef Queller het volgende:
Ja, dat. Veilig Thuis, politie, gemeente, Raad voor de Hoe heet het tegenwoordig, wijkagent, Centrum voor Jeugd & gezin, Meld misdaad anoniem, huisarts. Ik heb ze allemaal gehad. Hoe vaak ik niet gehoord heb: "Wat een akelige situatie. Helaas kunnen we niets doen. Probeer het eens bij XXX."
Heftig :'(

Arts van Veilig Thuis zei hier als de politie geen reden ziet om in te grijpen en xx ook niet, dan lijkt mij dat die reden er ook niet zal zijn. Vindt u het niet opmerkelijk dat alleen u denkt dat....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219307465
@Queller oh wat ongelooflijk slecht! en triest als je nergens gehoord wordt bij instanties, die er moeten zijn voor je.

Goeie dagplanning @vlindertje89

Hier ook wel een kladje vol *O* met todo vandaag.
Eens kijken wat het wordt.
pi_219307582
Jullie verhalen Q en V ;( Ik kan me die wanhoop nog herinneren van toen we met mijn psychiatrische vriendin aan het leuren waren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anyway. Ik ga vandaag met mijn schoonmoeder naar de kerstshow van de Intratuin. Het weinig zin maar ze vindt het leuk dus ik probeer niet te klagen. Ik ga ook even langs de Turkse winkel voor kruiden en langs de Makro, ook voor kruiden en hun opheffingsverkoop.

Verkoudheidsstatistieken:
3 dagen keelpijn, 1 nacht oorpijn. Het komt er aan *O*
Spoilers!
pi_219307632
@Vanyel :o jezus. :*
En Lucky en vriendin..

Wat gaat er toch een hoop mis soms, juist bij de instanties die zouden moeten optreden/handelen/helpen ;(
pi_219307660
Wel een mooi moment weer om het Schadefonds Geweldsmisdrijven te noemen. Omdat je er geld van kunt krijgen, maar ook (en misschien vooral) omdat je, als er sprake is van lichamelijk of psychisch letsel maar niet van een veroordeling, daar soms toch de erkenning krijgt die je van politie oid niet kreeg.
Kan meer doen dan je verwacht.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 21 november 2025 @ 09:01:37 #116
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219307720
Ik was dus helemaal klaar bij de fysio. Knie deed het weer.

Toen parkeerde er een of andere lambal zijn / haar auto letterlijk tegen de spiegel van de mijne aan (op de rijbaan), zonder redelijke kans op vlot weer opdagen, en moest ik dus door de auto naar mn voorstoel klimmen.
En verdraaide die knie weer.

Echt zo top.

Toen ik kon wegrijden heb ik even overwogen met de glashamer alle ramen te verwijderen als bedankje.
Toch maar niet gedaan.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_219307867
quote:
80s.gif Op vrijdag 21 november 2025 01:44 schreef flipsen het volgende:

[..]
Het leest echt als een hele slechte horrorfilm/nachtmerrie. En echt, die instanties, por Dios... Je mag het niet hardop zeggen, maar ergens hoop je toch dat hij eens de verkeerde tegenkomt.
Ik moet bekennen dat het nog erger is dan dat; die 'verkeerde' heeft zichzelf aangeboden. Of eigenlijk: twee verkeerden, los van elkaar. Ik heb een middag serieus overwogen om tegen de verkeerde te zeggen dat hij zijn gang maar moest gaan. Dat was het moment dat ik de huisarts heb gebeld. Opgebiecht in welke staat ik inmiddels was en beloofd dat ik het niet zou doen.

Dat iedereen het weet, alle instanties betrokken zijn en er he-le-maal niets gebeurt. Het leed, de terreur en het gevaar dag in dag uit doorgaan. Ze hadden heel prima als 'familiedrama' in de krant kunnen komen. Als je het hoort of lees in het nieuws, dan denk je makkelijk 'nou, dat zal toch wel meevallen'. Maar het is écht zo. Je bent aan de goden overgeleverd en de instanties houden alleen elkaar bezig.

Ik geloof overigens best dat elk individu met de beste bedoelingen zijn / haar stinkende best doet. Maar het systeem zo we dat in elkaar hebben gezet, werkt gewoon niet. Totaal niet.
pi_219307922
Tussendoor @Lucky_Strike Huh de Makro gaat dicht!?!?!?
Alle vestigingen?
pi_219307977
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2025 09:45 schreef AnneX het volgende:
Tussendoor @:Lucky_Strike Huh de Makro gaat dicht!?!?!?
Alle vestigingen?
Nee, alleen vestiging Dordrecht.
Spoilers!
pi_219308094
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 09:34 schreef Queller het volgende:

[..]
Ik moet bekennen dat het nog erger is dan dat; die 'verkeerde' heeft zichzelf aangeboden. Of eigenlijk: twee verkeerden, los van elkaar. Ik heb een middag serieus overwogen om tegen de verkeerde te zeggen dat hij zijn gang maar moest gaan. Dat was het moment dat ik de huisarts heb gebeld. Opgebiecht in welke staat ik inmiddels was en beloofd dat ik het niet zou doen.

Dat iedereen het weet, alle instanties betrokken zijn en er he-le-maal niets gebeurt. Het leed, de terreur en het gevaar dag in dag uit doorgaan. Ze hadden heel prima als 'familiedrama' in de krant kunnen komen. Als je het hoort of lees in het nieuws, dan denk je makkelijk 'nou, dat zal toch wel meevallen'. Maar het is écht zo. Je bent aan de goden overgeleverd en de instanties houden alleen elkaar bezig.

Ik geloof overigens best dat elk individu met de beste bedoelingen zijn / haar stinkende best doet. Maar het systeem zo we dat in elkaar hebben gezet, werkt gewoon niet. Totaal niet.
Het moet echt duidelijk zichtbaar en goed mis gaan, liefst met volle media verslaglegging wil er ingegrepen worden. Als je geluk hebt.

(Ik heb het gezien in de psychiatrische zorg bij goede vriend, maar ook veel in Waalwijk waar het dan op een gegeven moment zo uit de klauwen was gelopen dat we overhoop gestoken/gedrogeerd dieren probeerden te redden. En dan waren er zoveel signalen geweest- achteraf- die er op wezen dat het niet goed ging met de mensen. Maar pas na dit soort incidenten en krantenartikelen vol sensatie werd er echt ingegrepen)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 21 november 2025 @ 10:29:40 #121
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_219308189
Mogge. Inmiddels wat lekkers gehaald op de biomarkt :9
Zo ma en anderen helpen met kleding oom uitruimen en wegbrengen. Oom is inmiddels op Westerveld.
Nooit meer uit mn balkonraam turen en zien of hij thuis is. Of vanaf 8 hoog naar mn eigen balkon kijken.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_219308225
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 00:08 schreef Queller het volgende:
Ja, dat. Veilig Thuis, politie, gemeente, Raad voor de Hoe heet het tegenwoordig, wijkagent, Centrum voor Jeugd & gezin, Meld misdaad anoniem, huisarts. Ik heb ze allemaal gehad. Hoe vaak ik niet gehoord heb: "Wat een akelige situatie. Helaas kunnen we niets doen. Probeer het eens bij XXX." AVG, privacy, te weinig bewijs, sowieso niets kunnen. Paniekknop die niet werkte, OM dat het onderduikadres in het dossier zette, geheime nummer deelde. Er is in maanden werkelijk niets goed gegaan. De mate waarin alle betrokkenen langs elkaar heen werken is tenenkrommend. Ik ben niet vaker zo'n totaal disfunctionerend conglomeraat van instanties tegengekomen.

Ik lig zelden ergens wakker van (afgezien van door mijn bekende kwaal), maar hier heb ik wakker van gelegen. Nu is zijn aandacht wat meer op een ander gericht. Er zijn inmiddels 8 vrouwen (exen) die voor hun welzijn en dat van hun kinderen moeten vrezen, en één man die geen strobreed in de weg wordt gelegd en vrolijk door gaat naar de volgende.

Om te kotsen. Ik begrijp heel goed dat mensen soms zich niet kunnen bedwingen en het recht in eigen hand nemen.
Welkom in NL. Een van de weinige landen (zo niet de enige) waar hulpverlening in deze situaties zo versnipperd is. En dan krijg je dit.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_219308294
Mogge!

Wat een ellende is er toch in de wereld/nederland. Twee van de eetclubdames werken in het sociaal domein dus gisteren ging het hier ook over, zijdelings want wel ander deel.

Hulpverlening werkt ook zo idioot. Laatst een lijst gezien van Michele van Tongerloo (straatarts in Rotterdam) over een gezin dat 100 “hulpverleners” had die echt niet allemaal samenwerken/overleggen

@borisz -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_219308351
Wat een nare, kwalijke verhalen :X

Beterschap ziekerts 🤧😷

Boor :*

Wij zitten intussen met een grote Ziggostoring.
Alles dus via 4G van mobieltje.
Afkicken van gewoontes.

En ik las dat de overname door een Amerikaans bedrijf van Digid niet is tegen te houden, dat is echt serieus ook kwalijk |:( 😡


Verder, blijf vooral binnen vandaag mensen!!! Ik ga koken🤪🤪🤪
pi_219308386
Ik was aan de poets. Maar ondertussen luisterend naar pianomuziek, bedacht ik dat ik het nr wel wilde leren spelen. Dus ik probeer nu bladmuziek van Springtume / A letter te vinden.

Maar het is allemaal niet echt accuraat (nummer is ooit gecomponeerd door Yuki Nishimura maar is bekend geworden door Yiruma ) en ik kan de officiële publicatie dus niet vinden. De Youtube filmpjes die wel beter kloppend klinken... werken als een soort 'Guitar Hero' waarbij je wel de vingers op de toetsen zit en hippe kleurtjes, maar niet het notenschrift.

En ik ben ouderwets }:| :{w
pi_219308401
Bedankje voor @Lucky_Strike :*

Normaal smash ik mijn komkommers heel. Dan ligt het vruchtvlees door heel de keuken en als ik pech heb tegen het raam.
Door jou (w jubel laatst) vandaag eens gehalveerd en ontzaadlijst.
Heel andere ervaring ^O^
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator vrijdag 21 november 2025 @ 11:23:32 #127
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219308413
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2025 11:04 schreef Blues het volgende:
Wat een nare, kwalijke verhalen :X

Beterschap ziekerts 🤧😷

Boor :*

Wij zitten intussen met een grote Ziggostoring.
Alles dus via 4G van mobieltje.
Afkicken van gewoontes.

En ik las dat de overname door een Amerikaans bedrijf van Digid niet is tegen te houden, dat is echt serieus ook kwalijk |:( 😡


Verder, blijf vooral binnen vandaag mensen!!! Ik ga koken🤪🤪🤪
Als de overheid twee schilderijen kan kopen zodat ze niet los van elkaar komen te hangen kunnen ze die serverboer ook wel kopen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 21 november 2025 @ 11:23:57 #128
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_219308415
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2025 11:04 schreef Blues het volgende:
Wat een nare, kwalijke verhalen :X

Beterschap ziekerts 🤧😷

Boor :*

Wij zitten intussen met een grote Ziggostoring.
Alles dus via 4G van mobieltje.
Afkicken van gewoontes.

En ik las dat de overname door een Amerikaans bedrijf van Digid niet is tegen te houden, dat is echt serieus ook kwalijk |:( 😡


Verder, blijf vooral binnen vandaag mensen!!! Ik ga koken🤪🤪🤪
DigiD is geen eigendom van dat bedrijf. DigiD draait op de servers van dat bedrijf.

Eigendom is Logius, dat valt onder Binnenlandse zaken. Andere klanten van datzelfde bedrijf zijn ministerie van Justitie, maar gek genoeg hoor je daar minder mensen over.

Mooi dat er nu wat kenbaarheid aan gegeven wordt, maar er zitten meer Amerikaanse bedrijven die erg groot zijn, maar minder bekend, op elke denkbare plek binnen IT-infrastructuur.

Geen idee wat ze gaan doen. Misschien bij ons naar binnen fietsen, we hebben nog een behoorlijk datacentrum in eigen beheer. Maar voordat je over bent ben je jaren verder.
  Moderator vrijdag 21 november 2025 @ 11:24:23 #129
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219308418
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2025 11:18 schreef Vanyel het volgende:
Bedankje voor @:Lucky_strike :*

Normaal smash ik mijn komkommers heel. Dan ligt het vruchtvlees door heel de keuken en als ik pech heb tegen het raam.
Door jou (w jubel laatst) vandaag eens gehalveerd en ontzaadlijst.
Heel andere ervaring ^O^
Komkommers smashen, zaadlijsten
@fietsie wat zeg jij :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_219308471
:W
Sterkheidsbaas van alles.
pi_219308808
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2025 11:23 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
DigiD is geen eigendom van dat bedrijf. DigiD draait op de servers van dat bedrijf.

Eigendom is Logius, dat valt onder Binnenlandse zaken. Andere klanten van datzelfde bedrijf zijn ministerie van Justitie, maar gek genoeg hoor je daar minder mensen over.

Mooi dat er nu wat kenbaarheid aan gegeven wordt, maar er zitten meer Amerikaanse bedrijven die erg groot zijn, maar minder bekend, op elke denkbare plek binnen IT-infrastructuur.

Geen idee wat ze gaan doen. Misschien bij ons naar binnen fietsen, we hebben nog een behoorlijk datacentrum in eigen beheer. Maar voordat je over bent ben je jaren verder.
Dank voor verduidelijking.

Zorgen in de Tweede Kamer over Amerikaanse overname van DigiD-partner - https://nos.nl/l/2591322

Dit las ik, ging over Solvinity, een cloud bedrijf.
  vrijdag 21 november 2025 @ 12:16:54 #132
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219308814
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2025 11:24 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Komkommers smashen, zaadlijsten
@:fietsie wat zeg jij :+
Ananas fijnsnijden en er door.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_219308818
:X
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219308827
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 12:16 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ananas fijnsnijden en er door.
En dan meebakken op pizza *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator vrijdag 21 november 2025 @ 12:19:34 #135
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219308836
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 12:16 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ananas fijnsnijden en er door.
Of ananas geconsumeerd is maakt voor vanyel niet uit toch :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 21 november 2025 @ 12:19:46 #136
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219308837
Al heb ik sinds het zien 'Little Nicky' ananas wat minder hoog op de voedingsmiddelen prioriteit staan :P

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_219308849
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2025 12:19 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Of ananas geconsumeerd is maakt voor vanyel niet uit toch :+
:?
Als het gaat om smaak wordt alles zoeter van ananas vriend.
Als om opznkopse ananas dan is Vanyel daar niet van.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 21 november 2025 @ 12:24:56 #138
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219308892
'Liever te dik in de kist' is dus gelukt. Of komt dat wat ongevoelig over?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator vrijdag 21 november 2025 @ 12:47:27 #139
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219309051
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 12:24 schreef fietsie het volgende:
'Liever te dik in de kist' is dus gelukt. Of komt dat wat ongevoelig over?
Drommels
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 21 november 2025 @ 13:40:56 #140
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219309724
Z'n theatershow die binnenkort zou beginnen het de De Afterparty - beetje crue nu :+



Geen grote artiest, maar deed wel nuttige dingen met z'n bekendheid - oa veel voor taal- en leesvaardigheid dacht ik. Misschien weet @Isabeau dat
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 21 november 2025 @ 14:32:28 #141
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_219310117
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2025 07:03 schreef Vanyel het volgende:
Arts van Veilig Thuis zei hier als de politie geen reden ziet om in te grijpen en xx ook niet, dan lijkt mij dat die reden er ook niet zal zijn. Vindt u het niet opmerkelijk dat alleen u denkt dat....
Je meent toch niet dat ze dit echt zo gezegd hebben? Daar zakt toch je broek van af :?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  vrijdag 21 november 2025 @ 14:40:27 #142
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_219310169
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2025 12:18 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
En dan meebakken op pizza *O*
Na de vervelende berichten en ziekmeldingen hier, schoot ik gelukkig weer even in de lach :D

En nu snel verder, ik heb 36 uur in een etmaal nodig om alles voor elkaar te krijgen voordat ik mag gaan cruisen...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 21 november 2025 @ 14:44:37 #143
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_219310197
Wat kan een mens toch verzamelen... Oom is nog erger dan ik.
Een vuilniszak of 5 weg.
Goeie kleding naar de plek waar men het echt kan gebruiken. De rest is gewoon de textielbak in gegaan.
Verder is weg wat nu weg moet. De rest komt later wel.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_219310297
quote:
13s.gif Op vrijdag 21 november 2025 14:32 schreef flipsen het volgende:

[..]
Je meent toch niet dat ze dit echt zo gezegd hebben? Daar zakt toch je broek van af :?
:Y
Was een nogal wanhopig telefoontje van mij uit.
Ik ben normaal niet zo makkelijk stil te krijgen, maar hiervan was ik echt met stomheid geslagen. Zo stil dat ze vroeg of ik er nog was.
Ik word gewoon weer een beetje onpasselijk van de herinnering.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator vrijdag 21 november 2025 @ 15:06:29 #145
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219310314
Misschien moeten ze er nog maar een extra instantie aan toevoegen zodat daar naartoe kan worden gewezen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_219310713
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2025 15:02 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:Y
Was een nogal wanhopig telefoontje van mij uit.
Ik ben normaal niet zo makkelijk stil te krijgen, maar hiervan was ik echt met stomheid geslagen. Zo stil dat ze vroeg of ik er nog was.
Ik word gewoon weer een beetje onpasselijk van de herinnering.
Het is ook onpasselijk makend :(

Hoop :* voor hier, maar extra voor V :*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_219310964
Nog steeds ziggostoring en ook nog een paar uur stroomstoring erbovenop.
#klein leed.

Lekker de tijd om een enorm schattige kertsterkerstmanmetsnor te haken voor zus :D ~:)
Met een klassiek concert streamend via 4/5G en Bluetooth. O+
pi_219311060
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2025 15:02 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:Y
Was een nogal wanhopig telefoontje van mij uit.
Ik ben normaal niet zo makkelijk stil te krijgen, maar hiervan was ik echt met stomheid geslagen. Zo stil dat ze vroeg of ik er nog was.
Ik word gewoon weer een beetje onpasselijk van de herinnering.
Bah, ik kan het me helemaal voorstellen ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_219311131
Voorverwarmd laarsje, 200 ml, 500 watt, 1 minuut. Smullen maar :9
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219311143
Denk je thuisvakantie te hebben, toch nog druk. En duur.

Druk met koorzang. Duur met nieuwe tablet (gepland) en reparatie verwarmingsketel. Niet gepland. Maar als er dagelijks een paar liter water uitloopt is er iets aan de hand natuurlijk.

Paar telefoontjes verder zat ik een paar uur in de kou maar nu loopt hij weer als een zonnetje.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_219311149
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 november 2025 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Voorverwarmd laarsje, 200 ml, 500 watt, 1 minuut. Smullen maar :9
Told ya :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_219311153
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2025 17:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Told ya :P
Ik luister goed hea
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219311159
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 november 2025 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ik luister goed hea
Je hebt je momenten _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_219311217
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2025 17:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Je hebt je momenten _O-
:6
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219311219
Ooit een buurvrouw die haar kinderen om de meest onzinnige reden straften, en dan dingen deed als zelf de lift pakken maar zoon de trap, of kinderen buiten op de gallerij in de kou laten staan.

Gemeld bij veilig thuis. 'heeft u zelf al met mevrouw gesproken?'.

Die organisatie zou echt niet moeten bestaan.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_219311651
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_219311698
Emoe wordt struiswatervogel :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_219311892
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 november 2025 17:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ooit een buurvrouw die haar kinderen om de meest onzinnige reden straften, en dan dingen deed als zelf de lift pakken maar zoon de trap, of kinderen buiten op de gallerij in de kou laten staan.

Gemeld bij veilig thuis. 'heeft u zelf al met mevrouw gesproken?'.

Die organisatie zou echt niet moeten bestaan.
Paar keer de politie gebeld.

1 x kon ik net snel naar binnen moffelen langs een groepje, duidelijk onder invloed zijnde figuren die van alles riepen. Ik moest ook weer naar buiten, maar ze stonden er nog. Of ik zelf al gevraagd had of ze weg wilden gaan :')

1x omdat er echt om 2 uur 's nachts muziek klonk of er een festival gaande was. Als u niet kunt zeggen op welk huisnummer dit is kunnen wij er niets mee... Misschien kunt u even uit gaan zoeken waar het vandaan komt? "

1x omdat er al 2 uur een groep van 30 studenten onder m'n raam stond te brallen... "heeft u al gevraagd of ze weg willen gaan?"

JOE!

Instanties (in Rotterdam?) zijn echt de shit en werken voor de burger *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_219311898
Dit overigens in 15 jaar, ik heb geen hotline -O-

(Ik meld wel heel NSB alle studentenoverlast bij het meldpunt. Want ik HAAT studenten.)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_219312141
Wij hebben ook wel eens met de gedachten gespeeld om Veilig Thuis te bellen voor de situatie bij de buren. Maar zo te lezen heeft het sowieso geen nut.
pi_219312197
Las net een stuk in de krant waar een vrouw een gesprek met veilig thuis, de politie en haar partner had (na veel moeilijkheden) ze verbrak de relatie en hij heeft haar 3 dagen later om het leven gebracht -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_219312226
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 19:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Las net een stuk in de krant waar een vrouw een gesprek met veilig thuis, de politie en haar partner had (na veel moeilijkheden) ze verbrak de relatie en hij heeft haar 3 dagen later om het leven gebracht -O-
#nietallemannen
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator vrijdag 21 november 2025 @ 19:59:49 #163
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219312502
Ook als de vrouw de problemen veroorzaakt geven door die instanties geen thuis overigens. Ken twee gevallen waarbij kinderen sowieso geestelijk wel redelijk richting vernieling zijn geholpen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_219313421
Yep

We have far more in common than that which devides us..
pi_219313494
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2025 13:40 schreef derLudolf het volgende:
Z'n theatershow die binnenkort zou beginnen het de De Afterparty - beetje crue nu :+

[ afbeelding ]

Geen grote artiest, maar deed wel nuttige dingen met z'n bekendheid - oa veel voor taal- en leesvaardigheid dacht ik. Misschien weet @:Isabeau dat
Blijkbaar kan je woensdag afscheid van hem nemen in De Tamboer, bij de eh Afterparty. Hij was super blij met de theatertour, maar helaas. Goede vriend van een vriendin van me. Je zag hem overal bij evenementen in Hoogeveen. Heeft blijkbaar afgelopen week nog het Pietenhuis geopend (en speelde jarenlang de Sinterklaas van Hoogeveen!)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_219313516
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 november 2025 17:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ooit een buurvrouw die haar kinderen om de meest onzinnige reden straften, en dan dingen deed als zelf de lift pakken maar zoon de trap, of kinderen buiten op de gallerij in de kou laten staan.

Gemeld bij veilig thuis. 'heeft u zelf al met mevrouw gesproken?'.

Die organisatie zou echt niet moeten bestaan.
wow

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_219313588
Ik word en beetje verdrietig van al deze verhalen ;( wat een puinhoop..

Op een luchtigere noot..

Zijn er nog Black Friday (month :') ) shoppers hier? Zo ja, welke aankopen heb je gedaan?

Ik heb - net zoals vorig jaar - een matras besteld om uit te proberen. Vorig jaar probeerde ik er twee en waren ze het allebei echt niet voor me. De één kon ik niet wennen aan schuim, de andere was wel pocketveren maar keihard. Drie keer is scheepsrecht gelukkig, want deze ligt wél lekker O+ . En ik heb wat foto spullen gekocht. Ik heb op mn lijstje nog een broodrooster en een ovenrooster staan. Ik heb getwijfeld over een nieuwe telefoon, in maart heb ik mn huidige 4 jaar en hij krijgt nog maar tm juli security patches, en een opvolger van zelfde merk is behoorlijk in de aanbieding. Maar ik gok het erop dat er tegen die tijd een nieuwe versie uit is, en dat ik dan in okt/nov volgend jaar met black friday een goede deal kan regelen. Degene die ik nu op het oog had heeft nl tot maart 2029 security patches, dus dan zou ik daar ook niet langer dan 3.5 jaar mee kunnen doen. En hij werkt nu nog prima, dus nog een jaar mee lukt denk ik nog wel.
pi_219313616
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 22:02 schreef vlindertje89 het volgende:
Zijn er nog Black Friday (month :') ) shoppers hier? Zo ja, welke aankopen heb je gedaan?

Ik heb - net zoals vorig jaar - een matras besteld om uit te proberen. Vorig jaar probeerde ik er twee en waren ze het allemaal echt niet voor me. De één kon ik niet wennen aan schuim, de andere was wel pocketveren maar keihard. Drie keer is scheepsrecht gelukkig, want deze ligt wél lekker O+ . En ik heb wat foto spullen gekocht. Ik heb op mn lijstje nog een broodrooster en een ovenrooster staan. Ik heb getwijfeld over een nieuwe telefoon, in maart heb ik mn huidige 4 jaar en hij krijgt nog maar tm juli security patches, en een opvolger van zelfde merk is behoorlijk in de aanbieding. Maar ik gok het erop dat er tegen die tijd een nieuwe versie uit is, en dat ik dan in okt/nov volgend jaar met black friday een goede deal kan regelen. Degene die ik nu op het oog had heeft nl tot maart 2029 security patches, dus dan zou ik daar ook niet langer dan 3.5 jaar mee kunnen doen. En hij werkt nu nog prima, dus nog een jaar mee lukt denk ik nog wel.
Ik heb een nieuwe, kleinere Multicooker erbij gekocht. Zat er al naar te kijken toen die uitkwam een paar maanden geleden en toen begreep ik dat tijdens black Friday mogelijk een korting zou komen en dat klopte. Deze is qua inhoud wat kleiner, da’s prima maar vooral lager dus voor mij als kleintje makkelijker roeren ;)
Verder geen plannen want kattengrit is bij bol goedkoper dan blackfriday bij zooplus
We have far more in common than that which devides us..
pi_219313650
Fijne aankoop @Kaatje1!

Ik heb ook nog naar de ninja af300eu airfryer zitten kijken, maar die is groter op aanrecht dan wat ik nu heb een huidige werkt prima, heeft alleen 1 mand en niet 2 en dat lijkt me soms wel handig. Maar alleen daarvoor een nieuwe is ook niet per se nodig.

Ik kan trouwens niet rekenen, ik heb mn telefoon in maart 3 jaar, niet 4. Of dat maakt dat ik dan juist meer of minder geneigd ben de opvolger alsnog / inderdaad niet te kopen weet ik nog niet :+
pi_219314045
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 21:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]
wow

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat triest ook weer.
We have far more in common than that which devides us..
pi_219314208
Kinderen hebben soortgelijke ervaring met buren. Allerlei instanties zijn er mee bezig, lijkt los van elkaar. :{
  Moderator zaterdag 22 november 2025 @ 00:05:36 #172
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219314284
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2025 22:02 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik word en beetje verdrietig van al deze verhalen ;( wat een puinhoop..

Op een luchtigere noot..

Zijn er nog Black Friday (month :') ) shoppers hier? Zo ja, welke aankopen heb je gedaan?

Ik heb - net zoals vorig jaar - een matras besteld om uit te proberen. Vorig jaar probeerde ik er twee en waren ze het allebei echt niet voor me. De één kon ik niet wennen aan schuim, de andere was wel pocketveren maar keihard. Drie keer is scheepsrecht gelukkig, want deze ligt wél lekker O+ . En ik heb wat foto spullen gekocht. Ik heb op mn lijstje nog een broodrooster en een ovenrooster staan. Ik heb getwijfeld over een nieuwe telefoon, in maart heb ik mn huidige 4 jaar en hij krijgt nog maar tm juli security patches, en een opvolger van zelfde merk is behoorlijk in de aanbieding. Maar ik gok het erop dat er tegen die tijd een nieuwe versie uit is, en dat ik dan in okt/nov volgend jaar met black friday een goede deal kan regelen. Degene die ik nu op het oog had heeft nl tot maart 2029 security patches, dus dan zou ik daar ook niet langer dan 3.5 jaar mee kunnen doen. En hij werkt nu nog prima, dus nog een jaar mee lukt denk ik nog wel.
De coöperatie hier had vorig weekend 10% korting op alles. Grote zak aanmaakblokjes en kan Aspen gekocht :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 22 november 2025 @ 00:06:45 #173
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219314291
Wat voor fotospullen heb je gekocht?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_219314589
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 00:06 schreef derLudolf het volgende:
Wat voor fotospullen heb je gekocht?
256gb sd kaartje (ik had tot nu toe alleen 16gb en die zitten vol maar ik ben nog niet zover dat ik ze leeg wil halen haha), sd kaartlezer met usb en usb-c aansluiting, zonnekap voor mn 80-200 f2.8 en 18-300 f3.5-6.3 lenzen, een grote siliconen zonnekap om beter door glas heen te kunnen fotograferen zonder weerspiegeling, een blaasbalg met borstel opzetstuk en een tripod statief met geïntegreerde monopod.
pi_219315153
Goedemorgen!

Vandaag terug naar NL. Is het een beetje lekker weer daar :') ?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_219315263
Goedemorgen. Ik probeer de black friday deals een beetje te negeren. Tweakers had een Leukè prijsvergelijking van enkele weken na vóór en tijdens BFD en daar leek wel uit te komen dat het echt niet perse de beste deals zijn.

Wat ik wel altijd doe is me uitschrijven voor alle mails die ik krijg. Elk bedrijf dat ook maar mijn mail adres heeft stuurt nu spam dus dat is perfect om weer eens op te ruimen.
pi_219315316
Mogguh.

De R is hier duidelijk in de maand. Er was hier een kerstmarktje (helaas met heel slechte carnavalsnrs. Ik kreeg er geen echt kerstgevoel bij) en dat was gisteravond toch wel echt fris!

En hier liepen gisteravond de konijnen zelfs tegen elkaar te mopperen van de kou (en ook door wat langer hebben moeten wachten op hun biks. Dat is niet zo’n goede combinatie).

Vandaag demo in Utrecht. Zal mezelf maar extra warm inpakken. Brr.
pi_219315336
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2025 23:06 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh ja. De voorstelling klinkt echt fantastisch Queller, maar ook voor mij is Delft, zeker tot zo laat, dinsdag helaas niet haalbaar. Wat balen dat het er voor jou ook even niet in zit :* en super lief dat je ze hier aanbiedt! O+

@:Tele6 hoe is het met jouw verhuizing en met al dan niet helpen bij broertje etc?
Vandaag gaat hij over *G*

Hij en een vriend en ik gaan de hele dag sjouwen. B mag de resterende gesmolten stopcontacten gaan fixen. M'n ouders zijn er niet bij dus dat scheelt iig stress :D

Ik heb m'n ski-jas maar aan gedaan want de CV is nog steeds stuk. Ik weet niet of er al een datum is voor vervangen.

Zouden de vorige bewoners de stopcontacten gesmolten hebben door onverstandig gebruik van elektrische kacheltjes?
pi_219315347
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 08:11 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen. Ik probeer de black friday deals een beetje te negeren. Tweakers had een Leukè prijsvergelijking van enkele weken na vóór en tijdens BFD en daar leek wel uit te komen dat het echt niet perse de beste deals zijn.

Wat ik wel altijd doe is me uitschrijven voor alle mails die ik krijg. Elk bedrijf dat ook maar mijn mail adres heeft stuurt nu spam dus dat is perfect om weer eens op te ruimen.
Ik heb idd wel vergeleken, de spullen zaten al een tijd in mn mandje. Het matras was ¤112 goedkoper dan de maanden ervoor, het statief ¤6 goedkoper, geheugenkaartje ¤5 goedkoper, siliconen zonnekap ¤2 goedkoper, blaasbalg ¤1.5 goedkoper. En ik kreeg een extra ¤10 korting er bovenop met een code. Dus dat is toch mooi ¤24.50 bespaard op de foto bestelling en ¤136.5 in totaal tot nu toe :Y. En dit waren allemaal dus ook wel dingen die ik sowieso wilde hebben, maar wilde afwachten of ze met black friday aanbiedingen goedkoper zouden worden. Als je allemaal impuls aankopen gaat doen dan bespaar je natuurlijk niks haha.

Slim wel van het uitschrijven! Inderdaad handig moment :D

Ik lag van 1.20-5.25 wakker dit keer. Mocht eigenlijk pas 5.45 weer neusspray, maar toch 5.20 al genomen want die 20 min maken heus niet echt veel uit, en toen bijna meteen in slaap gevallen weer. Net even katten en buurkat eten gegeven en nu ga ik proberen nog even wat extra slaap te pakken :Z

[ Bericht 5% gewijzigd door vlindertje89 op 22-11-2025 08:40:56 ]
pi_219315359
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 10:29 schreef borisz het volgende:
Mogge. Inmiddels wat lekkers gehaald op de biomarkt :9
Zo ma en anderen helpen met kleding oom uitruimen en wegbrengen. Oom is inmiddels op Westerveld.
Nooit meer uit mn balkonraam turen en zien of hij thuis is. Of vanaf 8 hoog naar mn eigen balkon kijken.
;(
pi_219315365
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 08:11 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen. Ik probeer de black friday deals een beetje te negeren. Tweakers had een Leukè prijsvergelijking van enkele weken na vóór en tijdens BFD en daar leek wel uit te komen dat het echt niet perse de beste deals zijn.

Wat ik wel altijd doe is me uitschrijven voor alle mails die ik krijg. Elk bedrijf dat ook maar mijn mail adres heeft stuurt nu spam dus dat is perfect om weer eens op te ruimen.
Ik wilde iets kopen en zag in de winkel alhier dat alles 20% korting is vanwege Black Friday O+ Van 100 euro, nu voor 80. Dat scheelt toch weer mooi. Maar aangezien ik in de winkel volkomen genegeerd werd en niemand me groette ben ik na een tijd wachten maar weg gegaan. Merk en type onthouden. Online: 78 euro bij bol.com zonder verzendkosten, geen Black Friday deal 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 22 november 2025 @ 09:20:57 #182
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_219315599
Ik noteer altijd wel bewust de grotere dingen die ik in de weken voor black friday misschien wil kopen om te kijken of er korting komt.

Heb net nieuwe maatkussens voor de camper gekocht met 20% korting. Was 2 weken geleden 15%
En ik wacht nog op greenfriday van happy soaps voor shampoo en deo.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 november 2025 @ 09:22:06 #183
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_219315605
Wel een nieuwe Telstar shirt aangeschaft. Maar ja dat was zonder korting 🙃. Ik wilde het derde shirt hebben en die was tijdelijk uitverkocht.

Vandaag rondje Kralingse Plas met ma en Rotterdam in.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_219315642
Mogge!

Prima geslapen alleen wakker geworden met rugpijn dus waarschijnlijk verkeerd gelegen. Oefeningen helpen al een beetje maar ben zo blij dat ik geen verhuizende broer heb :D succes @Tele6

Voor black friday heb ik nog een paar dingen op mijn lijstje maar die moeten echt wel een leuke korting hebben, leuker dan ik nu zie.

T is hier prachtig zonnig weer @sigme alleen wat frisjes. Goede reis!
We have far more in common than that which devides us..
pi_219315651
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 09:20 schreef gcjoel het volgende:
Ik noteer altijd wel bewust de grotere dingen die ik in de weken voor black friday misschien wil kopen om te kijken of er korting komt.

Zo pak ik het ook aan.

Tot nu toe niets gekocht. Maar er moet eigenlijk nog wel een nieuwe contactgrill en combi magnetron komen.
pi_219315661
Overigens begin ik verkouden te worden en dat was zo niet de bedoeling -O-
Vanaf maandag heb ik die 3 daagse bieropleiding waarin het bier proeven nu net het belangrijkste onderdeel voor mij is :')
pi_219315690
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 november 2025 07:07 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!

Vandaag terug naar NL. Is het een beetje lekker weer daar :') ?
Zondag slecht ( regen 4o) en maandag (idem 7o) Woensdag Zonnig.
Liet je een briefje achter voor de inbrekers bij een nieuwe poging?

Goeie reis!

Geen black friday impuls aankopen tot nu toe. w/
pi_219315830
@sigme het is flink koud in NL. Had van mij nog wel wat langer weg mogen blijven.

Hier ook een beginnende verkoudheid. Niet zo gek aangezien ongeveer iedereen op kantoor en om mij heen verkouden lijkt.
pi_219315869
Mn gloednieuwe gereserveerde boek is er in de bieb *G*
De aanhouder wint, wist niet zeker of het wel zo werkte.

Nieuwe boeken die je wilt lezen meteen reserveren en voor een euro kan ik m dan lenen O+
We hebben al jaren een klein goedkoop abonnement (nog uit mijn scheidingstijd), mogen dan ook maar 3 boeken per keer lenen.
Prima, zo komen we nog eens in die leuke nieuw ontdekte bieb in Hlem Noord, voor mij een leuke fietstocht met doel omdat de onze in het dorp verbouwd wordt, en kleiner want er komt ook nog iets anders in het al kleine pand.
Wie weet blijven we wel lekker in Noord. Ze hebben daar ook een stekjes- en kleding ruil. En een tuin waar mensen in meehelpen uit de buurt.

Vervelend die verkoudheden hier! Dat is iets wat ik bijna nooit heb *tikt af

Succes @Tele6 met broertje verhuizenissen.
Wanneer ga jij?

Goeie thuisreis @sigme emoe en liefste

Oh enneh ik doe wél aan kerst dit jaar :Y (is voor zus ;) )
g noemt mij intussen de hakelaar :P
Blues in CRE / [Het grote haaktopic - #258] vlekbestendig

[ Bericht 3% gewijzigd door Blues op 22-11-2025 10:36:53 ]
pi_219316010
@Blues Je klinkt vrolijk en opgeruimd. 😘
pi_219316075
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 10:54 schreef AnneX het volgende:
@:Blues Je klinkt vrolijk en opgeruimd. 😘
Ja, voel me goed :) PHPD, maar hoofd is oké en redelijk opgeruimd. *skills weer bijeengeraapt
pi_219316137
quote:
Ook gelezen vanochtend. Strompelt verder door het huis nu
We have far more in common than that which devides us..
pi_219316143
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 11:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ook gelezen vanochtend. Strompelt verder door het huis nu
:{ :*
pi_219316235
quote:
Mijn rugpijn heeft wel een aanwijsbare oorzaak gelukkig :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoewel ik er op het moment geen pijn aan heb hoor :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219316288
Nou gaat lekker hier. Broertje heeft de kleinst mogelijke bus gehuurd dus we gaan waarschijnlijk minstens 4x heen en weer moeten ;( en alle meubels moeten de hele ikeahandleiding achterstevoren door, want anders past het niet ;(

En er ligt nog zoveel losse meuk die hij niet ingepakt heeft ;(
Sowieso zit de helft van de spullen niet in normale verhuisdozen maar in kleine doosjes, schoenendozen, tasjes :')

En alles is smerig :')
Hij is weken geleden gestopt z'n kamer schoon te maken want hij zou toch verhuizen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')