Gaat prima, de eerste volle dag en nacht zonder pijn en pijnbestrijdingquote:Op donderdag 20 november 2025 22:32 schreef AnneX het volgende:
Fijn dat de eetclub geslaagd was!
En Lucky hoe ging het de rest van de dag met de kroon?
En ook Candaasje: goed gedaan! Zelfzorg!
Beter!quote:Op donderdag 20 november 2025 22:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Gaat prima, de eerste volle dag en nacht zonder pijn en pijnbestrijding
Fijn nieuws van je rib en van G. Dat je beter kan ademen, snap ik heel goed!quote:Op donderdag 20 november 2025 17:21 schreef Blues het volgende:
Echo rib liet ook niks geks/engste zien.
Overbelasting? Het is een raadsel.
Ik wacht t nu maar af, het is 'vanzelf' gekomen, ga dan ook maar vanzelf weg
Wij hebben het binnen de familie aan de hand. Ik ben voor mijn gevoel tot het gaatje gegaan om politie en andere instanties in beweging te krijgen, maar het lukte gewoon niet. Onderduiken resteerde en dat is ook gebeurd. Ik was er goed ziek van.quote:Op donderdag 20 november 2025 12:12 schreef Vanyel het volgende:
Ik las er gister dit over.
Ergens anders, maar dit was het eerste Google resultaat.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)g-artikel-12-bezwaar
Het ergste is dat ik niet eens verbaasd ben.
quote:Op donderdag 20 november 2025 23:11 schreef Queller het volgende:
[..]
Wij hebben het binnen de familie aan de hand. Ik ben voor mijn gevoel tot het gaatje gegaan om politie en andere instanties in beweging te krijgen, maar het lukte gewoon niet. Onderduiken resteerde en dat is ook gebeurd. Ik was er goed ziek van.
quote:Op donderdag 20 november 2025 23:11 schreef Queller het volgende:
[..]
Wij hebben het binnen de familie aan de hand. Ik ben voor mijn gevoel tot het gaatje gegaan om politie en andere instanties in beweging te krijgen, maar het lukte gewoon niet. Onderduiken resteerde en dat is ook gebeurd. Ik was er goed ziek van.
quote:Op donderdag 20 november 2025 23:11 schreef Queller het volgende:
[..]
Wij hebben het binnen de familie aan de hand. Ik ben voor mijn gevoel tot het gaatje gegaan om politie en andere instanties in beweging te krijgen, maar het lukte gewoon niet. Onderduiken resteerde en dat is ook gebeurd. Ik was er goed ziek van.
Het leest echt als een hele slechte horrorfilm/nachtmerrie. En echt, die instanties, por Dios... Je mag het niet hardop zeggen, maar ergens hoop je toch dat hij eens de verkeerde tegenkomt.quote:Op vrijdag 21 november 2025 00:08 schreef Queller het volgende:
Ja, dat. Veilig Thuis, politie, gemeente, Raad voor de Hoe heet het tegenwoordig, wijkagent, Centrum voor Jeugd & gezin, Meld misdaad anoniem, huisarts. Ik heb ze allemaal gehad. Hoe vaak ik niet gehoord heb: "Wat een akelige situatie. Helaas kunnen we niets doen. Probeer het eens bij XXX." AVG, privacy, te weinig bewijs, sowieso niets kunnen. Paniekknop die niet werkte, OM dat het onderduikadres in het dossier zette, geheime nummer deelde. Er is in maanden werkelijk niets goed gegaan. De mate waarin alle betrokkenen langs elkaar heen werken is tenenkrommend. Ik ben niet vaker zo'n totaal disfunctionerend conglomeraat van instanties tegengekomen.
Ik lig zelden ergens wakker van (afgezien van door mijn bekende kwaal), maar hier heb ik wakker van gelegen. Nu is zijn aandacht wat meer op een ander gericht. Er zijn inmiddels 8 vrouwen (exen) die voor hun welzijn en dat van hun kinderen moeten vrezen, en één man die geen strobreed in de weg wordt gelegd en vrolijk door gaat naar de volgende.
Om te kotsen. Ik begrijp heel goed dat mensen soms zich niet kunnen bedwingen en het recht in eigen hand nemen.
Wij hebben het met iets anders gehad, dat ze gewoon besloten dat het de moeite niet was om onderzoek te doen, waarna er dus uiteraard ook geen zaak was.quote:Op donderdag 20 november 2025 23:11 schreef Queller het volgende:
[..]
Wij hebben het binnen de familie aan de hand. Ik ben voor mijn gevoel tot het gaatje gegaan om politie en andere instanties in beweging te krijgen, maar het lukte gewoon niet. Onderduiken resteerde en dat is ook gebeurd. Ik was er goed ziek van.
Heftigquote:Op vrijdag 21 november 2025 00:08 schreef Queller het volgende:
Ja, dat. Veilig Thuis, politie, gemeente, Raad voor de Hoe heet het tegenwoordig, wijkagent, Centrum voor Jeugd & gezin, Meld misdaad anoniem, huisarts. Ik heb ze allemaal gehad. Hoe vaak ik niet gehoord heb: "Wat een akelige situatie. Helaas kunnen we niets doen. Probeer het eens bij XXX."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway. Ik ga vandaag met mijn schoonmoeder naar de kerstshow van de Intratuin. Het weinig zin maar ze vindt het leuk dus ik probeer niet te klagen. Ik ga ook even langs de Turkse winkel voor kruiden en langs de Makro, ook voor kruiden en hun opheffingsverkoop.
Verkoudheidsstatistieken:
3 dagen keelpijn, 1 nacht oorpijn. Het komt er aan
Spoilers!
Ik moet bekennen dat het nog erger is dan dat; die 'verkeerde' heeft zichzelf aangeboden. Of eigenlijk: twee verkeerden, los van elkaar. Ik heb een middag serieus overwogen om tegen de verkeerde te zeggen dat hij zijn gang maar moest gaan. Dat was het moment dat ik de huisarts heb gebeld. Opgebiecht in welke staat ik inmiddels was en beloofd dat ik het niet zou doen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 01:44 schreef flipsen het volgende:
[..]
Het leest echt als een hele slechte horrorfilm/nachtmerrie. En echt, die instanties, por Dios... Je mag het niet hardop zeggen, maar ergens hoop je toch dat hij eens de verkeerde tegenkomt.
Nee, alleen vestiging Dordrecht.quote:Op vrijdag 21 november 2025 09:45 schreef AnneX het volgende:
Tussendoor @:Lucky_Strike Huh de Makro gaat dicht!?!?!?
Alle vestigingen?
Het moet echt duidelijk zichtbaar en goed mis gaan, liefst met volle media verslaglegging wil er ingegrepen worden. Als je geluk hebt.quote:Op vrijdag 21 november 2025 09:34 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat het nog erger is dan dat; die 'verkeerde' heeft zichzelf aangeboden. Of eigenlijk: twee verkeerden, los van elkaar. Ik heb een middag serieus overwogen om tegen de verkeerde te zeggen dat hij zijn gang maar moest gaan. Dat was het moment dat ik de huisarts heb gebeld. Opgebiecht in welke staat ik inmiddels was en beloofd dat ik het niet zou doen.
Dat iedereen het weet, alle instanties betrokken zijn en er he-le-maal niets gebeurt. Het leed, de terreur en het gevaar dag in dag uit doorgaan. Ze hadden heel prima als 'familiedrama' in de krant kunnen komen. Als je het hoort of lees in het nieuws, dan denk je makkelijk 'nou, dat zal toch wel meevallen'. Maar het is écht zo. Je bent aan de goden overgeleverd en de instanties houden alleen elkaar bezig.
Ik geloof overigens best dat elk individu met de beste bedoelingen zijn / haar stinkende best doet. Maar het systeem zo we dat in elkaar hebben gezet, werkt gewoon niet. Totaal niet.
Welkom in NL. Een van de weinige landen (zo niet de enige) waar hulpverlening in deze situaties zo versnipperd is. En dan krijg je dit.quote:Op vrijdag 21 november 2025 00:08 schreef Queller het volgende:
Ja, dat. Veilig Thuis, politie, gemeente, Raad voor de Hoe heet het tegenwoordig, wijkagent, Centrum voor Jeugd & gezin, Meld misdaad anoniem, huisarts. Ik heb ze allemaal gehad. Hoe vaak ik niet gehoord heb: "Wat een akelige situatie. Helaas kunnen we niets doen. Probeer het eens bij XXX." AVG, privacy, te weinig bewijs, sowieso niets kunnen. Paniekknop die niet werkte, OM dat het onderduikadres in het dossier zette, geheime nummer deelde. Er is in maanden werkelijk niets goed gegaan. De mate waarin alle betrokkenen langs elkaar heen werken is tenenkrommend. Ik ben niet vaker zo'n totaal disfunctionerend conglomeraat van instanties tegengekomen.
Ik lig zelden ergens wakker van (afgezien van door mijn bekende kwaal), maar hier heb ik wakker van gelegen. Nu is zijn aandacht wat meer op een ander gericht. Er zijn inmiddels 8 vrouwen (exen) die voor hun welzijn en dat van hun kinderen moeten vrezen, en één man die geen strobreed in de weg wordt gelegd en vrolijk door gaat naar de volgende.
Om te kotsen. Ik begrijp heel goed dat mensen soms zich niet kunnen bedwingen en het recht in eigen hand nemen.
Als de overheid twee schilderijen kan kopen zodat ze niet los van elkaar komen te hangen kunnen ze die serverboer ook wel kopen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 11:04 schreef Blues het volgende:
Wat een nare, kwalijke verhalen
Beterschap ziekerts 🤧😷
Boor![]()
Wij zitten intussen met een grote Ziggostoring.
Alles dus via 4G van mobieltje.
Afkicken van gewoontes.
En ik las dat de overname door een Amerikaans bedrijf van Digid niet is tegen te houden, dat is echt serieus ook kwalijk😡
Verder, blijf vooral binnen vandaag mensen!!! Ik ga koken🤪🤪🤪
DigiD is geen eigendom van dat bedrijf. DigiD draait op de servers van dat bedrijf.quote:Op vrijdag 21 november 2025 11:04 schreef Blues het volgende:
Wat een nare, kwalijke verhalen
Beterschap ziekerts 🤧😷
Boor![]()
Wij zitten intussen met een grote Ziggostoring.
Alles dus via 4G van mobieltje.
Afkicken van gewoontes.
En ik las dat de overname door een Amerikaans bedrijf van Digid niet is tegen te houden, dat is echt serieus ook kwalijk😡
Verder, blijf vooral binnen vandaag mensen!!! Ik ga koken🤪🤪🤪
Komkommers smashen, zaadlijstenquote:Op vrijdag 21 november 2025 11:18 schreef Vanyel het volgende:
Bedankje voor @:Lucky_strike![]()
Normaal smash ik mijn komkommers heel. Dan ligt het vruchtvlees door heel de keuken en als ik pech heb tegen het raam.
Door jou (w jubel laatst) vandaag eens gehalveerd en ontzaadlijst.
Heel andere ervaring
Dank voor verduidelijking.quote:Op vrijdag 21 november 2025 11:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
DigiD is geen eigendom van dat bedrijf. DigiD draait op de servers van dat bedrijf.
Eigendom is Logius, dat valt onder Binnenlandse zaken. Andere klanten van datzelfde bedrijf zijn ministerie van Justitie, maar gek genoeg hoor je daar minder mensen over.
Mooi dat er nu wat kenbaarheid aan gegeven wordt, maar er zitten meer Amerikaanse bedrijven die erg groot zijn, maar minder bekend, op elke denkbare plek binnen IT-infrastructuur.
Geen idee wat ze gaan doen. Misschien bij ons naar binnen fietsen, we hebben nog een behoorlijk datacentrum in eigen beheer. Maar voordat je over bent ben je jaren verder.
Ananas fijnsnijden en er door.quote:Op vrijdag 21 november 2025 11:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Komkommers smashen, zaadlijsten
@:fietsie wat zeg jij
En dan meebakken op pizzaquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Of ananas geconsumeerd is maakt voor vanyel niet uit toch
Drommelsquote:Op vrijdag 21 november 2025 12:24 schreef fietsie het volgende:
'Liever te dik in de kist' is dus gelukt. Of komt dat wat ongevoelig over?
Je meent toch niet dat ze dit echt zo gezegd hebben? Daar zakt toch je broek van afquote:Op vrijdag 21 november 2025 07:03 schreef Vanyel het volgende:
Arts van Veilig Thuis zei hier als de politie geen reden ziet om in te grijpen en xx ook niet, dan lijkt mij dat die reden er ook niet zal zijn. Vindt u het niet opmerkelijk dat alleen u denkt dat....
Na de vervelende berichten en ziekmeldingen hier, schoot ik gelukkig weer even in de lachquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:32 schreef flipsen het volgende:
[..]
Je meent toch niet dat ze dit echt zo gezegd hebben? Daar zakt toch je broek van af
Het is ook onpasselijk makendquote:Op vrijdag 21 november 2025 15:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Was een nogal wanhopig telefoontje van mij uit.
Ik ben normaal niet zo makkelijk stil te krijgen, maar hiervan was ik echt met stomheid geslagen. Zo stil dat ze vroeg of ik er nog was.
Ik word gewoon weer een beetje onpasselijk van de herinnering.
Bah, ik kan het me helemaal voorstellenquote:Op vrijdag 21 november 2025 15:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Was een nogal wanhopig telefoontje van mij uit.
Ik ben normaal niet zo makkelijk stil te krijgen, maar hiervan was ik echt met stomheid geslagen. Zo stil dat ze vroeg of ik er nog was.
Ik word gewoon weer een beetje onpasselijk van de herinnering.
Told yaquote:Op vrijdag 21 november 2025 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Voorverwarmd laarsje, 200 ml, 500 watt, 1 minuut. Smullen maar
Je hebt je momentenquote:
Paar keer de politie gebeld.quote:Op vrijdag 21 november 2025 17:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ooit een buurvrouw die haar kinderen om de meest onzinnige reden straften, en dan dingen deed als zelf de lift pakken maar zoon de trap, of kinderen buiten op de gallerij in de kou laten staan.
Gemeld bij veilig thuis. 'heeft u zelf al met mevrouw gesproken?'.
Die organisatie zou echt niet moeten bestaan.
#nietallemannenquote:Op vrijdag 21 november 2025 19:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Las net een stuk in de krant waar een vrouw een gesprek met veilig thuis, de politie en haar partner had (na veel moeilijkheden) ze verbrak de relatie en hij heeft haar 3 dagen later om het leven gebracht
Blijkbaar kan je woensdag afscheid van hem nemen in De Tamboer, bij de eh Afterparty. Hij was super blij met de theatertour, maar helaas. Goede vriend van een vriendin van me. Je zag hem overal bij evenementen in Hoogeveen. Heeft blijkbaar afgelopen week nog het Pietenhuis geopend (en speelde jarenlang de Sinterklaas van Hoogeveen!)quote:Op vrijdag 21 november 2025 13:40 schreef derLudolf het volgende:
Z'n theatershow die binnenkort zou beginnen het de De Afterparty - beetje crue nu![]()
[ afbeelding ]
Geen grote artiest, maar deed wel nuttige dingen met z'n bekendheid - oa veel voor taal- en leesvaardigheid dacht ik. Misschien weet @:Isabeau dat
wowquote:Op vrijdag 21 november 2025 17:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ooit een buurvrouw die haar kinderen om de meest onzinnige reden straften, en dan dingen deed als zelf de lift pakken maar zoon de trap, of kinderen buiten op de gallerij in de kou laten staan.
Gemeld bij veilig thuis. 'heeft u zelf al met mevrouw gesproken?'.
Die organisatie zou echt niet moeten bestaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik heb een nieuwe, kleinere Multicooker erbij gekocht. Zat er al naar te kijken toen die uitkwam een paar maanden geleden en toen begreep ik dat tijdens black Friday mogelijk een korting zou komen en dat klopte. Deze is qua inhoud wat kleiner, da’s prima maar vooral lager dus voor mij als kleintje makkelijker roerenquote:Op vrijdag 21 november 2025 22:02 schreef vlindertje89 het volgende:
Zijn er nog Black Friday (month) shoppers hier? Zo ja, welke aankopen heb je gedaan?
Ik heb - net zoals vorig jaar - een matras besteld om uit te proberen. Vorig jaar probeerde ik er twee en waren ze het allemaal echt niet voor me. De één kon ik niet wennen aan schuim, de andere was wel pocketveren maar keihard. Drie keer is scheepsrecht gelukkig, want deze ligt wél lekker. En ik heb wat foto spullen gekocht. Ik heb op mn lijstje nog een broodrooster en een ovenrooster staan. Ik heb getwijfeld over een nieuwe telefoon, in maart heb ik mn huidige 4 jaar en hij krijgt nog maar tm juli security patches, en een opvolger van zelfde merk is behoorlijk in de aanbieding. Maar ik gok het erop dat er tegen die tijd een nieuwe versie uit is, en dat ik dan in okt/nov volgend jaar met black friday een goede deal kan regelen. Degene die ik nu op het oog had heeft nl tot maart 2029 security patches, dus dan zou ik daar ook niet langer dan 3.5 jaar mee kunnen doen. En hij werkt nu nog prima, dus nog een jaar mee lukt denk ik nog wel.
quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
wowWat triest ook weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
De coöperatie hier had vorig weekend 10% korting op alles. Grote zak aanmaakblokjes en kan Aspen gekochtquote:Op vrijdag 21 november 2025 22:02 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik word en beetje verdrietig van al deze verhalenwat een puinhoop..
Op een luchtigere noot..
Zijn er nog Black Friday (month) shoppers hier? Zo ja, welke aankopen heb je gedaan?
Ik heb - net zoals vorig jaar - een matras besteld om uit te proberen. Vorig jaar probeerde ik er twee en waren ze het allebei echt niet voor me. De één kon ik niet wennen aan schuim, de andere was wel pocketveren maar keihard. Drie keer is scheepsrecht gelukkig, want deze ligt wél lekker. En ik heb wat foto spullen gekocht. Ik heb op mn lijstje nog een broodrooster en een ovenrooster staan. Ik heb getwijfeld over een nieuwe telefoon, in maart heb ik mn huidige 4 jaar en hij krijgt nog maar tm juli security patches, en een opvolger van zelfde merk is behoorlijk in de aanbieding. Maar ik gok het erop dat er tegen die tijd een nieuwe versie uit is, en dat ik dan in okt/nov volgend jaar met black friday een goede deal kan regelen. Degene die ik nu op het oog had heeft nl tot maart 2029 security patches, dus dan zou ik daar ook niet langer dan 3.5 jaar mee kunnen doen. En hij werkt nu nog prima, dus nog een jaar mee lukt denk ik nog wel.
256gb sd kaartje (ik had tot nu toe alleen 16gb en die zitten vol maar ik ben nog niet zover dat ik ze leeg wil halen haha), sd kaartlezer met usb en usb-c aansluiting, zonnekap voor mn 80-200 f2.8 en 18-300 f3.5-6.3 lenzen, een grote siliconen zonnekap om beter door glas heen te kunnen fotograferen zonder weerspiegeling, een blaasbalg met borstel opzetstuk en een tripod statief met geïntegreerde monopod.quote:Op zaterdag 22 november 2025 00:06 schreef derLudolf het volgende:
Wat voor fotospullen heb je gekocht?
Vandaag gaat hij overquote:Op woensdag 19 november 2025 23:06 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh ja. De voorstelling klinkt echt fantastisch Queller, maar ook voor mij is Delft, zeker tot zo laat, dinsdag helaas niet haalbaar. Wat balen dat het er voor jou ook even niet in ziten super lief dat je ze hier aanbiedt!
@:Tele6 hoe is het met jouw verhuizing en met al dan niet helpen bij broertje etc?
Ik heb idd wel vergeleken, de spullen zaten al een tijd in mn mandje. Het matras was ¤112 goedkoper dan de maanden ervoor, het statief ¤6 goedkoper, geheugenkaartje ¤5 goedkoper, siliconen zonnekap ¤2 goedkoper, blaasbalg ¤1.5 goedkoper. En ik kreeg een extra ¤10 korting er bovenop met een code. Dus dat is toch mooi ¤24.50 bespaard op de foto bestelling en ¤136.5 in totaal tot nu toequote:Op zaterdag 22 november 2025 08:11 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen. Ik probeer de black friday deals een beetje te negeren. Tweakers had een Leukè prijsvergelijking van enkele weken na vóór en tijdens BFD en daar leek wel uit te komen dat het echt niet perse de beste deals zijn.
Wat ik wel altijd doe is me uitschrijven voor alle mails die ik krijg. Elk bedrijf dat ook maar mijn mail adres heeft stuurt nu spam dus dat is perfect om weer eens op te ruimen.
quote:Op vrijdag 21 november 2025 10:29 schreef borisz het volgende:
Mogge. Inmiddels wat lekkers gehaald op de biomarkt
Zo ma en anderen helpen met kleding oom uitruimen en wegbrengen. Oom is inmiddels op Westerveld.
Nooit meer uit mn balkonraam turen en zien of hij thuis is. Of vanaf 8 hoog naar mn eigen balkon kijken.
Ik wilde iets kopen en zag in de winkel alhier dat alles 20% korting is vanwege Black Fridayquote:Op zaterdag 22 november 2025 08:11 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen. Ik probeer de black friday deals een beetje te negeren. Tweakers had een Leukè prijsvergelijking van enkele weken na vóór en tijdens BFD en daar leek wel uit te komen dat het echt niet perse de beste deals zijn.
Wat ik wel altijd doe is me uitschrijven voor alle mails die ik krijg. Elk bedrijf dat ook maar mijn mail adres heeft stuurt nu spam dus dat is perfect om weer eens op te ruimen.
Zo pak ik het ook aan.quote:Op zaterdag 22 november 2025 09:20 schreef gcjoel het volgende:
Ik noteer altijd wel bewust de grotere dingen die ik in de weken voor black friday misschien wil kopen om te kijken of er korting komt.
Zondag slecht ( regen 4o) en maandag (idem 7o) Woensdag Zonnig.quote:Op zaterdag 22 november 2025 07:07 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag terug naar NL. Is het een beetje lekker weer daar?
Ja, voel me goedquote:Op zaterdag 22 november 2025 10:54 schreef AnneX het volgende:
@:Blues Je klinkt vrolijk en opgeruimd. 😘
Ook gelezen vanochtend. Strompelt verder door het huis nuquote:Op zaterdag 22 november 2025 11:18 schreef Blues het volgende:
Koekoek voor mensen met rugklachten *wijst op zichzelf
quote:Op zaterdag 22 november 2025 11:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ook gelezen vanochtend. Strompelt verder door het huis nu
Mijn rugpijn heeft wel een aanwijsbare oorzaak gelukkigquote:Op zaterdag 22 november 2025 11:18 schreef Blues het volgende:
Koekoek voor mensen met rugklachten *wijst op zichzelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoewel ik er op het moment geen pijn aan heb hoor
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |