Hier heeft AI zelfs moeite met een sinterklaasgedicht dus ik ben niet verbaasd.quote:Op donderdag 20 november 2025 11:22 schreef fietsie het volgende:
Stomme AI.
Stelt vraag aan AI over 2 producten (A, B) die relatie hebben met mijn werk: Advies: Kies A
Stelt dezelfde vraag, maar voegt er een 3e product aan toe (letters blijven (A, B en C komt er bij): Kies B
Stelt vraag waarom wanneer je C toevoegt de keuze verandert: Heeeel verhaal over waarom B zo geweldig is.
Las net stukje in het AD over een schermutseling op de boot in Rotterdam met Mona Keizerquote:Op donderdag 20 november 2025 11:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Wij weten nu wie de nieuwe teamleiders gaan worden, ken ze beiden niet dus benieuwd
Ja gelezen. Zou fijn zijn wanneer ze snel ophoepeltquote:Op donderdag 20 november 2025 11:40 schreef Blues het volgende:
[..]
Las net stukje in het AD over een schermutseling op de boot in Rotterdam met Mona Keizer![]()
Gelezen?
https://archive.ph/5GOGD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na telefoontje waar we 2 weken op moesten wachten is er weer wat kilootjes ballast van ons afgevallen. Alsof je weer beter diep kan ademhalen.
Ik had afgelopen maand daar een pittige e-learning over.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zo. Vandaag maar eens horen wat we allemaal doen tegen kindermishandeling
Symposium. Schurkt tegen mijn werk aan dus andere crowd dan normaal aanwezig. Ik ken niemand /remi
Moet ik ook nog gaan netwerken
quote:Op donderdag 20 november 2025 12:05 schreef Blues het volgende:
g heeft net deze medische update naar fam/belangstellenden gestuurd.Jeetje wat een update weer. Echt heel fijn nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na telefoontje waar we 2 weken op moesten wachten is er weer wat kilootjes ballast van ons afgevallen. Alsof je weer beter diep kan ademhalen.
Spoilers!
Ik ben maandag geweest en het probleem is toen opgelost. Maar ik heb daarna nog behoorlijke napijn gehad. Uiteindelijk heb ik van vrijdag- tot en met dinsdagnacht veel wakkergelegen maar afgelopen nacht heb ik gewoon doorgeslapenquote:Op donderdag 20 november 2025 11:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Ai kiespijn @Lucky_Strike Kan je wel snel naar de tandarts?
Of de AI vindt de Principle of Restricted Choice hier van toepassingquote:Op donderdag 20 november 2025 11:22 schreef fietsie het volgende:
Stomme AI.
Stelt vraag aan AI over 2 producten (A, B) die relatie hebben met mijn werk: Advies: Kies A
Stelt dezelfde vraag, maar voegt er een 3e product aan toe (letters blijven (A, B en C komt er bij): Kies B
Stelt vraag waarom wanneer je C toevoegt de keuze verandert: Heeeel verhaal over waarom B zo geweldig is.
quote:Op donderdag 20 november 2025 12:12 schreef Vanyel het volgende:
Ik las er gister dit over.
Ergens anders, maar dit was het eerste Google resultaat.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)g-artikel-12-bezwaar
Het ergste is dat ik niet eens verbaasd ben.
Wat een klotezooi is het ook he. En voor ons op maatschappelijk is er straks dus gewoon een lege VVS als mensen op onze radar komen. Ook lekker praktisch. Dit gaat op alle mogelijke manieren zo veel meer geld kosten en ellende opleveren. Het is echt pure kwaadaardigheid waaruit dit voorkomtquote:Op donderdag 20 november 2025 12:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Wij gaan door met asiel maar vanaf 1 december mogen wij van het ministerie geen nieuwe gezinshereniging meer doen, gelukkig (is net besloten) mogen we wel de lopende nog begeleiden. Voor de nieuwe is een helpdesk met 10 medewerkers die engels en Nederlands spreken![]()
Maar onze locatie blijft, wij hebben ruim 850 bewoners, maar daar zullen ook mensen van een aantal locaties in de omgeving naar toe moeten. We gaan terug van aanwezigheid op 350 naar 70 locaties.
Vandaar ook de digitale spreekuren, voor mensen die digitaal iets vaardiger zijn
Wij zijn nu bang dat er een soort cowboys komen die voor veel geld de gezinsherenigingsaanvraag gaan aanbieden zodat de mensen nog meer in de problemen komen, dat was ook met taallessen/inburgeringscursussen
Voor asielzoekers én statushouders kunnen we ook wel wat betekenen, wij zijn een noodopvang dus woont er van alles.
Ja, helemaal leeg. Daarom wilde ik van de week eigenlijk het liefst alle documenten van een knul scannen en opslaan. Maar hem mochten we eerder al niet helpen (toch gedaan). En zelf kunnen ze VVS ook niet vullen en IND ook niet, dan kom je uit bij het zeer onduidelijke MijnIndquote:Op donderdag 20 november 2025 13:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat een klotezooi is het ook he. En voor ons op maatschappelijk is er straks dus gewoon een lege VVS als mensen op onze radar komen. Ook lekker praktisch. Dit gaat op alle mogelijke manieren zo veel meer geld kosten en ellende opleveren. Het is echt pure kwaadaardigheid waaruit dit voorkomt
Dit wordt een grote puinhoop. En dan hebben de asielzoekers het weer gedaan natuurlijk. Want dat leidt zo lekker af van de echte veroorzakers.quote:Op donderdag 20 november 2025 12:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Wij gaan door met asiel maar vanaf 1 december mogen wij van het ministerie geen nieuwe gezinshereniging meer doen, gelukkig (is net besloten) mogen we wel de lopende nog begeleiden. Voor de nieuwe is een helpdesk met 10 medewerkers die engels en Nederlands spreken![]()
Maar onze locatie blijft, wij hebben ruim 850 bewoners, maar daar zullen ook mensen van een aantal locaties in de omgeving naar toe moeten. We gaan terug van aanwezigheid op 350 naar 70 locaties.
Vandaar ook de digitale spreekuren, voor mensen die digitaal iets vaardiger zijn
Wij zijn nu bang dat er een soort cowboys komen die voor veel geld de gezinsherenigingsaanvraag gaan aanbieden zodat de mensen nog meer in de problemen komen, dat was ook met taallessen/inburgeringscursussen
Voor asielzoekers én statushouders kunnen we ook wel wat betekenen, wij zijn een noodopvang dus woont er van alles.
Nou, ik ben inmiddels wel op het punt aangekomen dat ik een dozijn mensen hier wel een paar vervelende jaren toewens.quote:Op donderdag 20 november 2025 13:31 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dit wordt een grote puinhoop. En dan hebben de asielzoekers het weer gedaan natuurlijk. Want dat leidt zo lekker af van de echte veroorzakers.
Je zou soms mensen toewensen dat ze zelf in een oorlog terechtkomen en alles verliezen. Dat doe je niet, want dat is onmenselijk. Maar al die egocentrische lui vol haat en zelfmedelijden maken we wel wat bitter en droef.
Ik ook nietquote:Op donderdag 20 november 2025 12:12 schreef Vanyel het volgende:
Ik las er gister dit over.
Ergens anders, maar dit was het eerste Google resultaat.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)g-artikel-12-bezwaar
Het ergste is dat ik niet eens verbaasd ben.
Heb ik ook alleen klootzakkige ervaringen mee.quote:Op donderdag 20 november 2025 16:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ook Veilig Thuis staat er niet bij iedereen goed op.
Eigenlijk fijn dat er niets te zien is, want dan denk aan iets echt niet fijn, maar duidelijk was wel zo prettig geweestquote:Op donderdag 20 november 2025 17:21 schreef Blues het volgende:
Echo rib liet ook niks geks/engste zien.
Overbelasting? Het is een raadsel.
Ik wacht t nu maar af, het is 'vanzelf' gekomen, ga dan ook maar vanzelf weg
Overbelasting mss van NiBquote:Op donderdag 20 november 2025 17:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Eigenlijk fijn dat er niets te zien is, want dan denk aan iets echt niet fijn, maar duidelijk was wel zo prettig geweest
quote:Op donderdag 20 november 2025 16:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb ik ook alleen klootzakkige ervaringen mee.
En hier is niet eens sprake van huiselijk geweld.
quote:Op donderdag 20 november 2025 17:21 schreef Blues het volgende:
Echo rib liet ook niks geks/engste zien.
Overbelasting? Het is een raadsel.
Ik wacht t nu maar af, het is 'vanzelf' gekomen, ga dan ook maar vanzelf weg
Emoe kan nu ook een gans/loopeend zijn in je ooghoekquote:Op donderdag 20 november 2025 18:27 schreef sigme het volgende:
voor iedereen met migraine, kiespijn, opgezette klieren, snotneuzen, buikpijn van de politiek en een aai voor gewoon iedereen.
Ik ben vanochtend op emoe-jacht geweest. Ik zie wel vaak een emoe in een ooghoek, maar er eentje schieten valt niet mee.
[ afbeelding ]
Ik zou je oprecht een keer naar de mijne willen sleuren. De minkukels die jou er zo negatief over hebben gemaakt verdienen een beroepsverbod.quote:
Of een (zilver)reiger…quote:Op donderdag 20 november 2025 18:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Emoe kan nu ook een gans/loopeend zijn in je ooghoek
Das lief en met mn mensendieck heb ik het getroffen hoorquote:Op donderdag 20 november 2025 19:10 schreef Vanyel het volgende:
Ik zou je oprecht een keer naar de mijne willen sleuren. De minkukels die jou er zo negatief over hebben gemaakt verdienen een beroepsverbod.
Ja, dit!quote:Op donderdag 20 november 2025 19:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zou je oprecht een keer naar de mijne willen sleuren. De minkukels die jou er zo negatief over hebben gemaakt verdienen een beroepsverbod.
Ja, dit!quote:Op donderdag 20 november 2025 20:24 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, dit!
Ik ga voor een diagnose aan iets wat wss met spieren te maken heeft juist naar een fysio, die weet daar veel meer van dan huisarts. Maar ik snap dat in geval van slechte ervaringen je dat niet wil.
Gaat prima, de eerste volle dag en nacht zonder pijn en pijnbestrijdingquote:Op donderdag 20 november 2025 22:32 schreef AnneX het volgende:
Fijn dat de eetclub geslaagd was!
En Lucky hoe ging het de rest van de dag met de kroon?
En ook Candaasje: goed gedaan! Zelfzorg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |