Ik ook nietquote:Op donderdag 20 november 2025 12:12 schreef Vanyel het volgende:
Ik las er gister dit over.
Ergens anders, maar dit was het eerste Google resultaat.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)g-artikel-12-bezwaar
Het ergste is dat ik niet eens verbaasd ben.
Heb ik ook alleen klootzakkige ervaringen mee.quote:Op donderdag 20 november 2025 16:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ook Veilig Thuis staat er niet bij iedereen goed op.
Eigenlijk fijn dat er niets te zien is, want dan denk aan iets echt niet fijn, maar duidelijk was wel zo prettig geweestquote:Op donderdag 20 november 2025 17:21 schreef Blues het volgende:
Echo rib liet ook niks geks/engste zien.
Overbelasting? Het is een raadsel.
Ik wacht t nu maar af, het is 'vanzelf' gekomen, ga dan ook maar vanzelf weg
Overbelasting mss van NiBquote:Op donderdag 20 november 2025 17:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Eigenlijk fijn dat er niets te zien is, want dan denk aan iets echt niet fijn, maar duidelijk was wel zo prettig geweest
quote:Op donderdag 20 november 2025 16:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb ik ook alleen klootzakkige ervaringen mee.
En hier is niet eens sprake van huiselijk geweld.
quote:Op donderdag 20 november 2025 17:21 schreef Blues het volgende:
Echo rib liet ook niks geks/engste zien.
Overbelasting? Het is een raadsel.
Ik wacht t nu maar af, het is 'vanzelf' gekomen, ga dan ook maar vanzelf weg
Emoe kan nu ook een gans/loopeend zijn in je ooghoekquote:Op donderdag 20 november 2025 18:27 schreef sigme het volgende:
voor iedereen met migraine, kiespijn, opgezette klieren, snotneuzen, buikpijn van de politiek en een aai voor gewoon iedereen.
Ik ben vanochtend op emoe-jacht geweest. Ik zie wel vaak een emoe in een ooghoek, maar er eentje schieten valt niet mee.
[ afbeelding ]
Ik zou je oprecht een keer naar de mijne willen sleuren. De minkukels die jou er zo negatief over hebben gemaakt verdienen een beroepsverbod.quote:
Of een (zilver)reiger…quote:Op donderdag 20 november 2025 18:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Emoe kan nu ook een gans/loopeend zijn in je ooghoek
Das lief en met mn mensendieck heb ik het getroffen hoorquote:Op donderdag 20 november 2025 19:10 schreef Vanyel het volgende:
Ik zou je oprecht een keer naar de mijne willen sleuren. De minkukels die jou er zo negatief over hebben gemaakt verdienen een beroepsverbod.
Ja, dit!quote:Op donderdag 20 november 2025 19:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zou je oprecht een keer naar de mijne willen sleuren. De minkukels die jou er zo negatief over hebben gemaakt verdienen een beroepsverbod.
Ja, dit!quote:Op donderdag 20 november 2025 20:24 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, dit!
Ik ga voor een diagnose aan iets wat wss met spieren te maken heeft juist naar een fysio, die weet daar veel meer van dan huisarts. Maar ik snap dat in geval van slechte ervaringen je dat niet wil.
Gaat prima, de eerste volle dag en nacht zonder pijn en pijnbestrijdingquote:Op donderdag 20 november 2025 22:32 schreef AnneX het volgende:
Fijn dat de eetclub geslaagd was!
En Lucky hoe ging het de rest van de dag met de kroon?
En ook Candaasje: goed gedaan! Zelfzorg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |