abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219303600
Ach wat een beperktheid van geest bij sommige / vele mensen in Den Haag en omstreken. (En ook velen op fok, zag ik van de week).

Affijn, met het nieuwe speeltje gespeeld: https://www.tefal.nl/spaaractie-jumbo dankzij zegels via fhf. Dat is weer positief.
Crosspost: AnneX in CUL / Het grote Baktopic (voor bakfoto's, -vragen en -tips) #40
@Lucky_Strike
pi_219303910
We have far more in common than that which devides us..
pi_219304150
quote:
😢
pi_219304162
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 12:12 schreef Vanyel het volgende:
Ik las er gister dit over.
Ergens anders, maar dit was het eerste Google resultaat.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)g-artikel-12-bezwaar

Het ergste is dat ik niet eens verbaasd ben.
Ik ook niet :{ Terwijl cijfers over kindermishandeling variëren tussen de 3% en 25(!)%….

Tijdens de lunch trof ik wel leuke mensen. En dit was idd de mopper. Ook Veilig Thuis staat er niet bij iedereen goed op. Verder de worsteling bij leraren en hulpverleners waar wet- en regelgeving stopt en eigen verantwoordelijkheid (nemen) en kunnen leven met je geweten start.

Na de lunch twee workshops. Ik wist al dat ik er weinig mee zou kunnen.
Care-free is een mooie app waarmee je in gesprek kunt gaan met kinderen of kinderen zelf kunt laten rommelen. Uit nieuwsgierigheid en wellicht vindt iemand daar herkenning en een route naar hulp vragen.

Daarna ‘over de streep’. Stellingen waren niet echt op mijn werk van toepassing, groep was groot waardoor je elkaar niet kon verstaan. En ‘alles wat hier gezegd wordt is veilig’. Ik keek eens rond in de grote, open theaterfoyer waar een verdieping hoger een andere groep het hoorbaar gezellig zat te hebben en haalde eens mijn schouders op. Ben halverwege weggegaan.

Nu voor het eerst in acht dagen een avond thuis O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_219304200
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 16:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ook Veilig Thuis staat er niet bij iedereen goed op.
Heb ik ook alleen klootzakkige ervaringen mee.
En hier is niet eens sprake van huiselijk geweld.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219304384
Echo rib liet ook niks geks/engste zien.
Overbelasting? Het is een raadsel.
Ik wacht t nu maar af, het is 'vanzelf' gekomen, ga dan ook maar vanzelf weg :W
  Moderator / Redactie Sport donderdag 20 november 2025 @ 17:27:20 #82
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_219304411
Weekend. Moei. Klieren :{ . Toko :9.
Rustig aan. Alleen ma en Telstar op de planning staan.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_219304432
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 17:21 schreef Blues het volgende:
Eigenlijk fijn dat er niets te zien is, want dan denk aan iets echt niet fijn, maar duidelijk was wel zo prettig geweest
pi_219304567
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 17:31 schreef Kaatje1 het volgende:

Eigenlijk fijn dat er niets te zien is, want dan denk aan iets echt niet fijn, maar duidelijk was wel zo prettig geweest
Overbelasting mss van NiB ;) Zou kunnen!
Verder gaat t steeds beter in mn hoofd O+
pi_219304720
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 16:43 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Heb ik ook alleen klootzakkige ervaringen mee.
En hier is niet eens sprake van huiselijk geweld.
:( :{ :*
pi_219304746
:* voor iedereen met migraine, kiespijn, opgezette klieren, snotneuzen, buikpijn van de politiek en een aai voor gewoon iedereen.

Ik ben vanochtend op emoe-jacht geweest. Ik zie wel vaak een emoe in een ooghoek, maar er eentje schieten valt niet mee.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_219304773
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 17:21 schreef Blues het volgende:
*O* F *O* Y *O* S *O* I *O* O *O*
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

*)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219304870
quote:
7s.gif Op donderdag 20 november 2025 18:27 schreef sigme het volgende:
:* voor iedereen met migraine, kiespijn, opgezette klieren, snotneuzen, buikpijn van de politiek en een aai voor gewoon iedereen.

Ik ben vanochtend op emoe-jacht geweest. Ik zie wel vaak een emoe in een ooghoek, maar er eentje schieten valt niet mee.
[ afbeelding ]
Emoe kan nu ook een gans/loopeend zijn in je ooghoek :D
pi_219304876
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 18:32 schreef Vanyel het volgende:

[..]
*O* F *O* Y *O* S *O* I *O* O *O*
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

*)
:W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W

8-)
pi_219304975
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 18:53 schreef Blues het volgende:

[..]
:W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W

8-)
Ik zou je oprecht een keer naar de mijne willen sleuren. De minkukels die jou er zo negatief over hebben gemaakt verdienen een beroepsverbod.
  donderdag 20 november 2025 @ 19:22:53 #91
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_219305114
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 18:52 schreef Blues het volgende:

[..]
Emoe kan nu ook een gans/loopeend zijn in je ooghoek :D
Of een (zilver)reiger…
pi_219305665
Ik dacht dat de NPO een nieuwe NL serie had met/over als NL in oorlog raakt of als er een ramp gebeurt of iets? Ik kan het alleen compleet niet terug vinden. Iemand?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_219305739
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 19:10 schreef Vanyel het volgende:

Ik zou je oprecht een keer naar de mijne willen sleuren. De minkukels die jou er zo negatief over hebben gemaakt verdienen een beroepsverbod.
Das lief en met mn mensendieck heb ik het getroffen hoor :) Maar je moet toch eerst een diagnose hebben voor je naar een fysio gaat want zomaar in het wilde weg een pijnlijke rib gaat behandelen/oefeningen ga ik echt niet doen bij een fysio. Daar heb ik gewoon slechte ervaringen mee idd.:)
pi_219305742
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 19:10 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ja, dit!

Ik ga voor een diagnose aan iets wat wss met spieren te maken heeft juist naar een fysio, die weet daar veel meer van dan huisarts. Maar ik snap dat in geval van slechte ervaringen je dat niet wil.

Verder hoi! :W ik had om 9u meeting, daarna gewerkt, toen 2u in bad gelegen en vanuit bad mails bijgewerkt en bijeenkomst van middag voorbereid, daarheen, kwart voor zes thuis. Gegeten en nog even uurtje gewerkt. Mn hoofd zit vol snot en ik mag pas vlak voor slapen volgende dosis rechts (en die zit meest vol), en ik heb al drie keer zout water gespoeld sinds ik thuis ben. Nog even volhouden dus. En hopen dat ik dan wel goed slaap en ik morgen weer kiplekker ben (:') ) . Morgen ochtend thuis opstarten, da's fijn. Rond lunch naar uni, werkgroep geven en weer naar huis. Ik ben deze snotzooi nu al zat :(

[ Bericht 25% gewijzigd door vlindertje89 op 20-11-2025 20:30:09 ]
pi_219305918
Ik heb vandaag mijn kruidenverzameling gereorganiseerd. Dat moest al maanden maar het is zo veel werk dat ik het iedere keer te lang uitstel.

Maar alles is weer gevuld, ik heb een lijst van dingen die ik aan moet vullen. Ik heb zelfs mixen voor dukkah, garam massala, kerrie madras, baharat, kibbeling en Mexicaanse kruiden gemaakt. Ik bedenk alleen nu dat ik de cajunmix ben vergeten, dat is dan weer jammer.
Spoilers!
pi_219306092
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 20:24 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ja, dit!

Ik ga voor een diagnose aan iets wat wss met spieren te maken heeft juist naar een fysio, die weet daar veel meer van dan huisarts. Maar ik snap dat in geval van slechte ervaringen je dat niet wil.
Ja, dit!
pi_219306332
:W Hoi, de eetclubdames zijn weg, alles werd zeer gewaardeerd. De dame die wel erwtensoep eet maarver niet heel dol op is schepte 3x op. Voorgerecht (bladerdeeg met peer, brie en pijnboompitten uit de oven) bleek ook heel lekker uit te pakken en het zelf gemaakte bosvruchten ijs was ook heerlijk.
Nu de puinhoop in de keuken opruimen.

Vlak voordat ze kwamen was ik nog even heel erg beroerd, stond op het punt af te bellen maar dat heeft gelukkig niet doorgezet.

Voor spieren en pezen ga ik ook meestal naar de fysio, de huisarts stuurt me daar ook naar door. Fysio stuurt wanneer hij het nodig acht mij via de huisarts naar de röntgen (ze zitten in hetzelfde gebouw)
pi_219306333
Lief hoor, maar ik gaaaaanie willllllnie :)
pi_219306461
Fijn dat de eetclub geslaagd was!

En Lucky hoe ging het de rest van de dag met de kroon?

En ook Candaasje: goed gedaan! Zelfzorg!
pi_219306518
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 22:32 schreef AnneX het volgende:
Fijn dat de eetclub geslaagd was!

En Lucky hoe ging het de rest van de dag met de kroon?

En ook Candaasje: goed gedaan! Zelfzorg!
Gaat prima, de eerste volle dag en nacht zonder pijn en pijnbestrijding :)
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')