abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 november 2025 @ 19:22:53 #91
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_219305114
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 18:52 schreef Blues het volgende:

[..]
Emoe kan nu ook een gans/loopeend zijn in je ooghoek :D
Of een (zilver)reiger…
pi_219305665
Ik dacht dat de NPO een nieuwe NL serie had met/over als NL in oorlog raakt of als er een ramp gebeurt of iets? Ik kan het alleen compleet niet terug vinden. Iemand?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_219305739
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 19:10 schreef Vanyel het volgende:

Ik zou je oprecht een keer naar de mijne willen sleuren. De minkukels die jou er zo negatief over hebben gemaakt verdienen een beroepsverbod.
Das lief en met mn mensendieck heb ik het getroffen hoor :) Maar je moet toch eerst een diagnose hebben voor je naar een fysio gaat want zomaar in het wilde weg een pijnlijke rib gaat behandelen/oefeningen ga ik echt niet doen bij een fysio. Daar heb ik gewoon slechte ervaringen mee idd.:)
pi_219305742
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 19:10 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik zou je oprecht een keer naar de mijne willen sleuren. De minkukels die jou er zo negatief over hebben gemaakt verdienen een beroepsverbod.
Ja, dit!

Ik ga voor een diagnose aan iets wat wss met spieren te maken heeft juist naar een fysio, die weet daar veel meer van dan huisarts. Maar ik snap dat in geval van slechte ervaringen je dat niet wil.

Verder hoi! :W ik had om 9u meeting, daarna gewerkt, toen 2u in bad gelegen en vanuit bad mails bijgewerkt en bijeenkomst van middag voorbereid, daarheen, kwart voor zes thuis. Gegeten en nog even uurtje gewerkt. Mn hoofd zit vol snot en ik mag pas vlak voor slapen volgende dosis rechts (en die zit meest vol), en ik heb al drie keer zout water gespoeld sinds ik thuis ben. Nog even volhouden dus. En hopen dat ik dan wel goed slaap en ik morgen weer kiplekker ben (:') ) . Morgen ochtend thuis opstarten, da's fijn. Rond lunch naar uni, werkgroep geven en weer naar huis. Ik ben deze snotzooi nu al zat :(

[ Bericht 25% gewijzigd door vlindertje89 op 20-11-2025 20:30:09 ]
pi_219305918
Ik heb vandaag mijn kruidenverzameling gereorganiseerd. Dat moest al maanden maar het is zo veel werk dat ik het iedere keer te lang uitstel.

Maar alles is weer gevuld, ik heb een lijst van dingen die ik aan moet vullen. Ik heb zelfs mixen voor dukkah, garam massala, kerrie madras, baharat, kibbeling en Mexicaanse kruiden gemaakt. Ik bedenk alleen nu dat ik de cajunmix ben vergeten, dat is dan weer jammer.
Spoilers!
pi_219306092
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 20:24 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ja, dit!

Ik ga voor een diagnose aan iets wat wss met spieren te maken heeft juist naar een fysio, die weet daar veel meer van dan huisarts. Maar ik snap dat in geval van slechte ervaringen je dat niet wil.
Ja, dit!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219306332
:W Hoi, de eetclubdames zijn weg, alles werd zeer gewaardeerd. De dame die wel erwtensoep eet maarver niet heel dol op is schepte 3x op. Voorgerecht (bladerdeeg met peer, brie en pijnboompitten uit de oven) bleek ook heel lekker uit te pakken en het zelf gemaakte bosvruchten ijs was ook heerlijk.
Nu de puinhoop in de keuken opruimen.

Vlak voordat ze kwamen was ik nog even heel erg beroerd, stond op het punt af te bellen maar dat heeft gelukkig niet doorgezet.

Voor spieren en pezen ga ik ook meestal naar de fysio, de huisarts stuurt me daar ook naar door. Fysio stuurt wanneer hij het nodig acht mij via de huisarts naar de röntgen (ze zitten in hetzelfde gebouw)
We have far more in common than that which devides us..
pi_219306333
Lief hoor, maar ik gaaaaanie willllllnie :)
pi_219306461
Fijn dat de eetclub geslaagd was!

En Lucky hoe ging het de rest van de dag met de kroon?

En ook Candaasje: goed gedaan! Zelfzorg!
pi_219306518
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 22:32 schreef AnneX het volgende:
Fijn dat de eetclub geslaagd was!

En Lucky hoe ging het de rest van de dag met de kroon?

En ook Candaasje: goed gedaan! Zelfzorg!
Gaat prima, de eerste volle dag en nacht zonder pijn en pijnbestrijding :)
Spoilers!
pi_219306543
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 22:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Gaat prima, de eerste volle dag en nacht zonder pijn en pijnbestrijding :)
Beter!
pi_219306601
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 17:21 schreef Blues het volgende:
Echo rib liet ook niks geks/engste zien.
Overbelasting? Het is een raadsel.
Ik wacht t nu maar af, het is 'vanzelf' gekomen, ga dan ook maar vanzelf weg :W
Fijn nieuws van je rib en van G. Dat je beter kan ademen, snap ik heel goed!
pi_219306615
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 12:12 schreef Vanyel het volgende:
Ik las er gister dit over.
Ergens anders, maar dit was het eerste Google resultaat.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)g-artikel-12-bezwaar

Het ergste is dat ik niet eens verbaasd ben.
Wij hebben het binnen de familie aan de hand. Ik ben voor mijn gevoel tot het gaatje gegaan om politie en andere instanties in beweging te krijgen, maar het lukte gewoon niet. Onderduiken resteerde en dat is ook gebeurd. Ik was er goed ziek van.
  donderdag 20 november 2025 @ 23:26:04 #104
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_219306673
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 23:11 schreef Queller het volgende:

[..]
Wij hebben het binnen de familie aan de hand. Ik ben voor mijn gevoel tot het gaatje gegaan om politie en andere instanties in beweging te krijgen, maar het lukte gewoon niet. Onderduiken resteerde en dat is ook gebeurd. Ik was er goed ziek van.
-O-
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_219306704
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 23:11 schreef Queller het volgende:

[..]
Wij hebben het binnen de familie aan de hand. Ik ben voor mijn gevoel tot het gaatje gegaan om politie en andere instanties in beweging te krijgen, maar het lukte gewoon niet. Onderduiken resteerde en dat is ook gebeurd. Ik was er goed ziek van.
;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_219306723
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 23:11 schreef Queller het volgende:

[..]
Wij hebben het binnen de familie aan de hand. Ik ben voor mijn gevoel tot het gaatje gegaan om politie en andere instanties in beweging te krijgen, maar het lukte gewoon niet. Onderduiken resteerde en dat is ook gebeurd. Ik was er goed ziek van.
-O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_219306759
Ja, dat. Veilig Thuis, politie, gemeente, Raad voor de Hoe heet het tegenwoordig, wijkagent, Centrum voor Jeugd & gezin, Meld misdaad anoniem, huisarts. Ik heb ze allemaal gehad. Hoe vaak ik niet gehoord heb: "Wat een akelige situatie. Helaas kunnen we niets doen. Probeer het eens bij XXX." AVG, privacy, te weinig bewijs, sowieso niets kunnen. Paniekknop die niet werkte, OM dat het onderduikadres in het dossier zette, geheime nummer deelde. Er is in maanden werkelijk niets goed gegaan. De mate waarin alle betrokkenen langs elkaar heen werken is tenenkrommend. Ik ben niet vaker zo'n totaal disfunctionerend conglomeraat van instanties tegengekomen.

Ik lig zelden ergens wakker van (afgezien van door mijn bekende kwaal), maar hier heb ik wakker van gelegen. Nu is zijn aandacht wat meer op een ander gericht. Er zijn inmiddels 8 vrouwen (exen) die voor hun welzijn en dat van hun kinderen moeten vrezen, en één man die geen strobreed in de weg wordt gelegd en vrolijk door gaat naar de volgende.

Om te kotsen. Ik begrijp heel goed dat mensen soms zich niet kunnen bedwingen en het recht in eigen hand nemen.
  vrijdag 21 november 2025 @ 01:44:25 #108
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_219306923
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 00:08 schreef Queller het volgende:
Ja, dat. Veilig Thuis, politie, gemeente, Raad voor de Hoe heet het tegenwoordig, wijkagent, Centrum voor Jeugd & gezin, Meld misdaad anoniem, huisarts. Ik heb ze allemaal gehad. Hoe vaak ik niet gehoord heb: "Wat een akelige situatie. Helaas kunnen we niets doen. Probeer het eens bij XXX." AVG, privacy, te weinig bewijs, sowieso niets kunnen. Paniekknop die niet werkte, OM dat het onderduikadres in het dossier zette, geheime nummer deelde. Er is in maanden werkelijk niets goed gegaan. De mate waarin alle betrokkenen langs elkaar heen werken is tenenkrommend. Ik ben niet vaker zo'n totaal disfunctionerend conglomeraat van instanties tegengekomen.

Ik lig zelden ergens wakker van (afgezien van door mijn bekende kwaal), maar hier heb ik wakker van gelegen. Nu is zijn aandacht wat meer op een ander gericht. Er zijn inmiddels 8 vrouwen (exen) die voor hun welzijn en dat van hun kinderen moeten vrezen, en één man die geen strobreed in de weg wordt gelegd en vrolijk door gaat naar de volgende.

Om te kotsen. Ik begrijp heel goed dat mensen soms zich niet kunnen bedwingen en het recht in eigen hand nemen.
Het leest echt als een hele slechte horrorfilm/nachtmerrie. En echt, die instanties, por Dios... Je mag het niet hardop zeggen, maar ergens hoop je toch dat hij eens de verkeerde tegenkomt.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_219307169
Wat een ellende @Queller :o :'(

Inmiddels alweer 2 uur wakker. Snot overal, hoewel ik ineens even door beide neusgaten kan ademen nu (hoera!). Duurt vast niet lang. Over een half uur mag ik weer neusspray. Wel irritant, rechter neusgat zit denk ik een wondje, zat wat bloed aan mn corona teststokje (ook irritant want dan is ie niet meer bruikbaar dus nu heb ik een nieuw stokje moeten pakken en kan ik dus meteen een van mn testen niet meer gebruiken }:| ) en zoutneusspray doet ook beetje pijn. En gewone ook. En holtes vol en pijn, tanden pijn, keel beetje pijn. Stom. Oh, en ik liep gistermiddag langs de Lush en ik rook niks. Dat was een aparte gewaarwording :D naar niet onprettig, moet ik zeggen.

Goed, nu ga ik proberen te stoppen met mezelf zielig vinden. Ik heb de werkgroep die ik vanmiddag moet geven online gemaakt, want ik zie het zelf niet zitten om daarheen te moeten, en ik vind het ook niet echt een goed plan om hen allemaal aan te steken. Dus de announcement is een uur geleden gemaakt en geplaatst en wordt voor studenten vanaf 6:00 zichtbaar. Verder heb ik vanalles te doen maar geen afspraken en maar 1 ding wat écht vandaag moet, dus ik kijk wel wat lukt.

Oh, en Lidl heeft weer Langres en Epoisses. Die ik beide in elk geval gisteren nog goed proefde. Zo lekker :9 _O_
pi_219307268
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 23:11 schreef Queller het volgende:

[..]
Wij hebben het binnen de familie aan de hand. Ik ben voor mijn gevoel tot het gaatje gegaan om politie en andere instanties in beweging te krijgen, maar het lukte gewoon niet. Onderduiken resteerde en dat is ook gebeurd. Ik was er goed ziek van.
Wij hebben het met iets anders gehad, dat ze gewoon besloten dat het de moeite niet was om onderzoek te doen, waarna er dus uiteraard ook geen zaak was.
Wij waren er ook ziek van. Nog steeds, als ik eraan terugdenk.

Om te huilen is het.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219307283
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 00:08 schreef Queller het volgende:
Ja, dat. Veilig Thuis, politie, gemeente, Raad voor de Hoe heet het tegenwoordig, wijkagent, Centrum voor Jeugd & gezin, Meld misdaad anoniem, huisarts. Ik heb ze allemaal gehad. Hoe vaak ik niet gehoord heb: "Wat een akelige situatie. Helaas kunnen we niets doen. Probeer het eens bij XXX."
Heftig :'(

Arts van Veilig Thuis zei hier als de politie geen reden ziet om in te grijpen en xx ook niet, dan lijkt mij dat die reden er ook niet zal zijn. Vindt u het niet opmerkelijk dat alleen u denkt dat....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219307465
@Queller oh wat ongelooflijk slecht! en triest als je nergens gehoord wordt bij instanties, die er moeten zijn voor je.

Goeie dagplanning @vlindertje89

Hier ook wel een kladje vol *O* met todo vandaag.
Eens kijken wat het wordt.
pi_219307582
Jullie verhalen Q en V ;( Ik kan me die wanhoop nog herinneren van toen we met mijn psychiatrische vriendin aan het leuren waren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anyway. Ik ga vandaag met mijn schoonmoeder naar de kerstshow van de Intratuin. Het weinig zin maar ze vindt het leuk dus ik probeer niet te klagen. Ik ga ook even langs de Turkse winkel voor kruiden en langs de Makro, ook voor kruiden en hun opheffingsverkoop.

Verkoudheidsstatistieken:
3 dagen keelpijn, 1 nacht oorpijn. Het komt er aan *O*
Spoilers!
pi_219307632
@Vanyel :o jezus. :*
En Lucky en vriendin..

Wat gaat er toch een hoop mis soms, juist bij de instanties die zouden moeten optreden/handelen/helpen ;(
pi_219307660
Wel een mooi moment weer om het Schadefonds Geweldsmisdrijven te noemen. Omdat je er geld van kunt krijgen, maar ook (en misschien vooral) omdat je, als er sprake is van lichamelijk of psychisch letsel maar niet van een veroordeling, daar soms toch de erkenning krijgt die je van politie oid niet kreeg.
Kan meer doen dan je verwacht.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 21 november 2025 @ 09:01:37 #116
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219307720
Ik was dus helemaal klaar bij de fysio. Knie deed het weer.

Toen parkeerde er een of andere lambal zijn / haar auto letterlijk tegen de spiegel van de mijne aan (op de rijbaan), zonder redelijke kans op vlot weer opdagen, en moest ik dus door de auto naar mn voorstoel klimmen.
En verdraaide die knie weer.

Echt zo top.

Toen ik kon wegrijden heb ik even overwogen met de glashamer alle ramen te verwijderen als bedankje.
Toch maar niet gedaan.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_219307867
quote:
80s.gif Op vrijdag 21 november 2025 01:44 schreef flipsen het volgende:

[..]
Het leest echt als een hele slechte horrorfilm/nachtmerrie. En echt, die instanties, por Dios... Je mag het niet hardop zeggen, maar ergens hoop je toch dat hij eens de verkeerde tegenkomt.
Ik moet bekennen dat het nog erger is dan dat; die 'verkeerde' heeft zichzelf aangeboden. Of eigenlijk: twee verkeerden, los van elkaar. Ik heb een middag serieus overwogen om tegen de verkeerde te zeggen dat hij zijn gang maar moest gaan. Dat was het moment dat ik de huisarts heb gebeld. Opgebiecht in welke staat ik inmiddels was en beloofd dat ik het niet zou doen.

Dat iedereen het weet, alle instanties betrokken zijn en er he-le-maal niets gebeurt. Het leed, de terreur en het gevaar dag in dag uit doorgaan. Ze hadden heel prima als 'familiedrama' in de krant kunnen komen. Als je het hoort of lees in het nieuws, dan denk je makkelijk 'nou, dat zal toch wel meevallen'. Maar het is écht zo. Je bent aan de goden overgeleverd en de instanties houden alleen elkaar bezig.

Ik geloof overigens best dat elk individu met de beste bedoelingen zijn / haar stinkende best doet. Maar het systeem zo we dat in elkaar hebben gezet, werkt gewoon niet. Totaal niet.
pi_219307922
Tussendoor @Lucky_Strike Huh de Makro gaat dicht!?!?!?
Alle vestigingen?
pi_219307977
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2025 09:45 schreef AnneX het volgende:
Tussendoor @:Lucky_Strike Huh de Makro gaat dicht!?!?!?
Alle vestigingen?
Nee, alleen vestiging Dordrecht.
Spoilers!
pi_219308094
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 09:34 schreef Queller het volgende:

[..]
Ik moet bekennen dat het nog erger is dan dat; die 'verkeerde' heeft zichzelf aangeboden. Of eigenlijk: twee verkeerden, los van elkaar. Ik heb een middag serieus overwogen om tegen de verkeerde te zeggen dat hij zijn gang maar moest gaan. Dat was het moment dat ik de huisarts heb gebeld. Opgebiecht in welke staat ik inmiddels was en beloofd dat ik het niet zou doen.

Dat iedereen het weet, alle instanties betrokken zijn en er he-le-maal niets gebeurt. Het leed, de terreur en het gevaar dag in dag uit doorgaan. Ze hadden heel prima als 'familiedrama' in de krant kunnen komen. Als je het hoort of lees in het nieuws, dan denk je makkelijk 'nou, dat zal toch wel meevallen'. Maar het is écht zo. Je bent aan de goden overgeleverd en de instanties houden alleen elkaar bezig.

Ik geloof overigens best dat elk individu met de beste bedoelingen zijn / haar stinkende best doet. Maar het systeem zo we dat in elkaar hebben gezet, werkt gewoon niet. Totaal niet.
Het moet echt duidelijk zichtbaar en goed mis gaan, liefst met volle media verslaglegging wil er ingegrepen worden. Als je geluk hebt.

(Ik heb het gezien in de psychiatrische zorg bij goede vriend, maar ook veel in Waalwijk waar het dan op een gegeven moment zo uit de klauwen was gelopen dat we overhoop gestoken/gedrogeerd dieren probeerden te redden. En dan waren er zoveel signalen geweest- achteraf- die er op wezen dat het niet goed ging met de mensen. Maar pas na dit soort incidenten en krantenartikelen vol sensatie werd er echt ingegrepen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')