Of een (zilver)reiger…quote:Op donderdag 20 november 2025 18:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Emoe kan nu ook een gans/loopeend zijn in je ooghoek
Das lief en met mn mensendieck heb ik het getroffen hoorquote:Op donderdag 20 november 2025 19:10 schreef Vanyel het volgende:
Ik zou je oprecht een keer naar de mijne willen sleuren. De minkukels die jou er zo negatief over hebben gemaakt verdienen een beroepsverbod.
Ja, dit!quote:Op donderdag 20 november 2025 19:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zou je oprecht een keer naar de mijne willen sleuren. De minkukels die jou er zo negatief over hebben gemaakt verdienen een beroepsverbod.
Ja, dit!quote:Op donderdag 20 november 2025 20:24 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, dit!
Ik ga voor een diagnose aan iets wat wss met spieren te maken heeft juist naar een fysio, die weet daar veel meer van dan huisarts. Maar ik snap dat in geval van slechte ervaringen je dat niet wil.
Gaat prima, de eerste volle dag en nacht zonder pijn en pijnbestrijdingquote:Op donderdag 20 november 2025 22:32 schreef AnneX het volgende:
Fijn dat de eetclub geslaagd was!
En Lucky hoe ging het de rest van de dag met de kroon?
En ook Candaasje: goed gedaan! Zelfzorg!
Beter!quote:Op donderdag 20 november 2025 22:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Gaat prima, de eerste volle dag en nacht zonder pijn en pijnbestrijding
Fijn nieuws van je rib en van G. Dat je beter kan ademen, snap ik heel goed!quote:Op donderdag 20 november 2025 17:21 schreef Blues het volgende:
Echo rib liet ook niks geks/engste zien.
Overbelasting? Het is een raadsel.
Ik wacht t nu maar af, het is 'vanzelf' gekomen, ga dan ook maar vanzelf weg
Wij hebben het binnen de familie aan de hand. Ik ben voor mijn gevoel tot het gaatje gegaan om politie en andere instanties in beweging te krijgen, maar het lukte gewoon niet. Onderduiken resteerde en dat is ook gebeurd. Ik was er goed ziek van.quote:Op donderdag 20 november 2025 12:12 schreef Vanyel het volgende:
Ik las er gister dit over.
Ergens anders, maar dit was het eerste Google resultaat.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)g-artikel-12-bezwaar
Het ergste is dat ik niet eens verbaasd ben.
quote:Op donderdag 20 november 2025 23:11 schreef Queller het volgende:
[..]
Wij hebben het binnen de familie aan de hand. Ik ben voor mijn gevoel tot het gaatje gegaan om politie en andere instanties in beweging te krijgen, maar het lukte gewoon niet. Onderduiken resteerde en dat is ook gebeurd. Ik was er goed ziek van.
[..]
Wij hebben het binnen de familie aan de hand. Ik ben voor mijn gevoel tot het gaatje gegaan om politie en andere instanties in beweging te krijgen, maar het lukte gewoon niet. Onderduiken resteerde en dat is ook gebeurd. Ik was er goed ziek van.
[..]
Het leest echt als een hele slechte horrorfilm/nachtmerrie. En echt, die instanties, por Dios... Je mag het niet hardop zeggen, maar ergens hoop je toch dat hij eens de verkeerde tegenkomt.quote:Op vrijdag 21 november 2025 00:08 schreef Queller het volgende:
Ja, dat. Veilig Thuis, politie, gemeente, Raad voor de Hoe heet het tegenwoordig, wijkagent, Centrum voor Jeugd & gezin, Meld misdaad anoniem, huisarts. Ik heb ze allemaal gehad. Hoe vaak ik niet gehoord heb: "Wat een akelige situatie. Helaas kunnen we niets doen. Probeer het eens bij XXX." AVG, privacy, te weinig bewijs, sowieso niets kunnen. Paniekknop die niet werkte, OM dat het onderduikadres in het dossier zette, geheime nummer deelde. Er is in maanden werkelijk niets goed gegaan. De mate waarin alle betrokkenen langs elkaar heen werken is tenenkrommend. Ik ben niet vaker zo'n totaal disfunctionerend conglomeraat van instanties tegengekomen.
Ik lig zelden ergens wakker van (afgezien van door mijn bekende kwaal), maar hier heb ik wakker van gelegen. Nu is zijn aandacht wat meer op een ander gericht. Er zijn inmiddels 8 vrouwen (exen) die voor hun welzijn en dat van hun kinderen moeten vrezen, en één man die geen strobreed in de weg wordt gelegd en vrolijk door gaat naar de volgende.
Om te kotsen. Ik begrijp heel goed dat mensen soms zich niet kunnen bedwingen en het recht in eigen hand nemen.
Wij hebben het met iets anders gehad, dat ze gewoon besloten dat het de moeite niet was om onderzoek te doen, waarna er dus uiteraard ook geen zaak was.quote:Op donderdag 20 november 2025 23:11 schreef Queller het volgende:
[..]
Heftigquote:Op vrijdag 21 november 2025 00:08 schreef Queller het volgende:
Ja, dat. Veilig Thuis, politie, gemeente, Raad voor de Hoe heet het tegenwoordig, wijkagent, Centrum voor Jeugd & gezin, Meld misdaad anoniem, huisarts. Ik heb ze allemaal gehad. Hoe vaak ik niet gehoord heb: "Wat een akelige situatie. Helaas kunnen we niets doen. Probeer het eens bij XXX."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway. Ik ga vandaag met mijn schoonmoeder naar de kerstshow van de Intratuin. Het weinig zin maar ze vindt het leuk dus ik probeer niet te klagen. Ik ga ook even langs de Turkse winkel voor kruiden en langs de Makro, ook voor kruiden en hun opheffingsverkoop.
Verkoudheidsstatistieken:
3 dagen keelpijn, 1 nacht oorpijn. Het komt er aan
Spoilers!
Ik moet bekennen dat het nog erger is dan dat; die 'verkeerde' heeft zichzelf aangeboden. Of eigenlijk: twee verkeerden, los van elkaar. Ik heb een middag serieus overwogen om tegen de verkeerde te zeggen dat hij zijn gang maar moest gaan. Dat was het moment dat ik de huisarts heb gebeld. Opgebiecht in welke staat ik inmiddels was en beloofd dat ik het niet zou doen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 01:44 schreef flipsen het volgende:
[..]
Het leest echt als een hele slechte horrorfilm/nachtmerrie. En echt, die instanties, por Dios... Je mag het niet hardop zeggen, maar ergens hoop je toch dat hij eens de verkeerde tegenkomt.
Nee, alleen vestiging Dordrecht.quote:Op vrijdag 21 november 2025 09:45 schreef AnneX het volgende:
Tussendoor @:Lucky_Strike Huh de Makro gaat dicht!?!?!?
Alle vestigingen?
Het moet echt duidelijk zichtbaar en goed mis gaan, liefst met volle media verslaglegging wil er ingegrepen worden. Als je geluk hebt.quote:Op vrijdag 21 november 2025 09:34 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat het nog erger is dan dat; die 'verkeerde' heeft zichzelf aangeboden. Of eigenlijk: twee verkeerden, los van elkaar. Ik heb een middag serieus overwogen om tegen de verkeerde te zeggen dat hij zijn gang maar moest gaan. Dat was het moment dat ik de huisarts heb gebeld. Opgebiecht in welke staat ik inmiddels was en beloofd dat ik het niet zou doen.
Dat iedereen het weet, alle instanties betrokken zijn en er he-le-maal niets gebeurt. Het leed, de terreur en het gevaar dag in dag uit doorgaan. Ze hadden heel prima als 'familiedrama' in de krant kunnen komen. Als je het hoort of lees in het nieuws, dan denk je makkelijk 'nou, dat zal toch wel meevallen'. Maar het is écht zo. Je bent aan de goden overgeleverd en de instanties houden alleen elkaar bezig.
Ik geloof overigens best dat elk individu met de beste bedoelingen zijn / haar stinkende best doet. Maar het systeem zo we dat in elkaar hebben gezet, werkt gewoon niet. Totaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |