De Advocado’s jawelquote:Op woensdag 19 november 2025 15:26 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Hier mag ook wel een nieuwe versie van gemaakt worden:
Bekijk deze YouTube-video
Nieuw-Caledonië bijvoorbeeld!quote:Op woensdag 19 november 2025 13:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, ze zijn al zo vaak op tv geweest. Geef een ander land eens wat meer aandacht!
Het is wel pijnlijk dat elk land met een link naar Nederland zich kwalificeert, of bijna kwalificeert (Curaçao, Kaapverdië, Suriname)... behalve verreweg het grootste land met de meeste middelen, Indonesië. Je moet bijna je best doen om je niet te kwalificeren maar Patrick Kluivert is het gelukt.quote:Op woensdag 19 november 2025 06:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Leuk voor Curaçao.![]()
Jammer voor Suriname.
Wat is behalve dat er een paar spelers in NL spelen de link van NL met Kaapverdië?quote:Op woensdag 19 november 2025 22:34 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is wel pijnlijk dat elk land met een link naar Nederland zich kwalificeert, of bijna kwalificeert (Curaçao, Kaapverdië, Suriname)... behalve verreweg het grootste land met de meeste middelen, Indonesië. Je moet bijna je best doen om je niet te kwalificeren maar Patrick Kluivert is het gelukt.
quote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 20 november 2025 07:39 schreef Koen66 het volgende:
[ afbeelding ]
Een taart voor het topic
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 20 november 2025 07:39 schreef Koen66 het volgende:
[ afbeelding ]
Een taart voor het topic
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 20 november 2025 07:39 schreef Koen66 het volgende:
[ afbeelding ]
Een taart voor het topic
Er zitten 6 geboren Rotterdammers in de Kaapverdische selectie...quote:Op woensdag 19 november 2025 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat is behalve dat er een paar spelers in NL spelen de link van NL met Kaapverdië?
Hoeren neuken nooit meer werken!!quote:Op donderdag 20 november 2025 12:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ga feesten in Amsterdam.
De lol is wel van de 39 af, ik ben vandaag eindelijk 40 gewordenquote:Op donderdag 20 november 2025 12:37 schreef Strani het volgende:
@:koen66 gefeliciteerd met alwéér je 39e verjaardag!
quote:Op donderdag 20 november 2025 12:37 schreef Strani het volgende:
@:koen66 gefeliciteerd met alwéér je 39e verjaardag!
Thanksquote:
Javaantjes zijn lekkerquote:Op woensdag 19 november 2025 18:34 schreef H_T het volgende:
Ik eet vanavond rijst met kip, groente en oestersaus. Nu nog kiezen of ik daar als garnering de javaantjes bij doe die ik net heb gekocht (om te proberen), krokante uitjes of beide
Ja, die heb ik ook gezien. Stonden we vlak bij elkaar in de rij misschien?quote:Op donderdag 20 november 2025 18:32 schreef NailQueen het volgende:
De telegraaf stond voor ons interviews te houden dus misschien dat ik op tv kom
Er stonden alleen vrouwen in glitterjurkjes voor mijquote:Op donderdag 20 november 2025 18:56 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook gezien. Stonden we vlak bij elkaar in de rij misschien?
En achter je?quote:Op donderdag 20 november 2025 19:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Er stonden alleen vrouwen in glitterjurkjes voor mij
Ik stond alleen in mijn glitterjumpsuit en pantyquote:Op donderdag 20 november 2025 19:13 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja logisch weet je hoe koud het is. Ik had ook een dikke jas aan.
Ben jij die met de grote oranjehoed op?quote:Op donderdag 20 november 2025 19:13 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja logisch weet je hoe koud het is. Ik had ook een dikke jas aan.
Je bedoelt die twee in de zaal neem ik aan?quote:Op donderdag 20 november 2025 19:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ben jij die met de grote oranjehoed op?
Wij zitten onopvallend in het glitterquote:Op donderdag 20 november 2025 19:28 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Je bedoelt die twee in de zaal neem ik aan?
Nee, ik zit veilig onopvallend op de tweede ring
quote:Op donderdag 20 november 2025 15:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wilders vice-voorzitter van de tweede kamer
Omdat Bosma te neutraal is geworden en Wilders wil stoken.quote:
Thanksquote:Op donderdag 20 november 2025 22:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Omdat Bosma te neutraal is geworden en Wilders wil stoken.
En nog gefeliciteerd!!
Drommels, drommelsquote:Op vrijdag 21 november 2025 11:55 schreef Hamlapjes het volgende:
Er blijft ons ook niets bespaard dit jaar, he?
Paul van Gorcum, de baron uit Bassie en Adriaan de Efteling, op 91-jarige leeftijd overleden
Ik verwacht het niet. Er speelt wat AVROTROS betreft wel meer dan alleen het stemmen, als ik hun eerdere statements lees.quote:Op vrijdag 21 november 2025 09:44 schreef egeltje1985 het volgende:
https://www.ad.nl/show/st(...)n-promotie~a7e63d20/
Gaat Nederland toch meedoen hierdoor? Wat denken jullie?
quote:Op vrijdag 21 november 2025 11:55 schreef Hamlapjes het volgende:
Paul van Gorcum, de baron uit Bassie en Adriaan de Efteling, op 91-jarige leeftijd overleden
Ok, die had ik niet direct aan zien komenquote:Op vrijdag 21 november 2025 12:12 schreef Hamlapjes het volgende:
René Karst is ook maar gaan hemelen
Daar zitten wel veel punten bij die goed zijn voor het festival. Maar het zou eigenlijk niet genoeg moeten zijn om het AvroTros standpunt te doen veranderen. Vooral omdat de EBU de stemming over de deelname van Israël met deze regels wil gaan annuleren.quote:Op vrijdag 21 november 2025 09:44 schreef egeltje1985 het volgende:
https://www.ad.nl/show/st(...)n-promotie~a7e63d20/
Gaat Nederland toch meedoen hierdoor? Wat denken jullie?
Avrotros is compleet doorgeslagen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar zitten wel veel punten bij die goed zijn voor het festival. Maar het zou eigenlijk niet genoeg moeten zijn om het AvroTros standpunt te doen veranderen. Vooral omdat de EBU de stemming over de deelname van Israël met deze regels wil gaan annuleren.
Hij maakte gelukkig nog tot op hoge leeftijd een vitale indruk.quote:Op vrijdag 21 november 2025 11:55 schreef Hamlapjes het volgende:
Oh dat is even schrikken. Hij is al jaren een bekendheid in Groningen en Drenthe. Nog voor hij landelijk doorbrak met Liever de dik in de kist.quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:12 schreef Hamlapjes het volgende:
René Karst is ook maar gaan hemelen
En ook nog een jeugdsentiment gaat verlorenquote:Op vrijdag 21 november 2025 11:55 schreef Hamlapjes het volgende:
Gewoon 1.quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:27 schreef Strani het volgende:
Ik vind 10 stemmen per stemmethode nog steeds veel te veel.
Dat is de enige juiste methode, ja. Per telefoonnummer, ongeacht de stemmethode.quote:
Waarin?quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:21 schreef RipCity het volgende:
[..]
Avrotros is compleet doorgeslagen.
Er moet wel veel geld verdiend worden he...quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:27 schreef Strani het volgende:
Ik vind 10 stemmen per stemmethode nog steeds veel te veel.
Eens. Idem voor grote sportevenementen. Die worden steeds duurder waardoor bijna alleen maar landen veel oliegeld dat nog kunnen betalen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:38 schreef Strani het volgende:
Of we kunnen ook een beetje stoppen met het ESF altijd maar massaler te maken met enorme podia en shows. Dan heb je ook niet zo veel geld nodig.
Ja precies. En ik vraag me echt af of die hele show nou echt een meerwaarde heeft voor de meeste kijkers thuis.quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Idem voor grote sportevenementen. Die worden steeds duurder waardoor bijna alleen maar landen veel oliegeld dat nog kunnen betalen.
Ja zoals het WK in Amerika volgend jaar.quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:42 schreef Redefine het volgende:
Lekker sportswashen en entertainmentwashen voor de dubieuze regimes...
Pyroquote:Op vrijdag 21 november 2025 12:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies. En ik vraag me echt af of die hele show nou echt een meerwaarde heeft voor de meeste kijkers thuis.
Nou, meteen maar vragen hier: Vinden jullie het belangrijk dat het ESF een high-tech podium heeft en lichtshows en vuurwerk en alles?
Maar er moet toch ergens een sweet spot zijn. In de vroege jaren 2000 was het allemaal nog niet zo extreem maar vond men het ESF blijkbaar toch leuk. Het is ook net wat je gewend bent.quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Pyro![]()
Heel eerlijk, ook al is het een songfestival, ik vind het totale plaatje wel belangrijk. De complete act. Als ik moet kijken naar 26 artiesten die op een Tros Muziekfeest op het plein-podium staan, word ik daar niet warm van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |