Javaantjes zijn lekkerquote:Op woensdag 19 november 2025 18:34 schreef H_T het volgende:
Ik eet vanavond rijst met kip, groente en oestersaus. Nu nog kiezen of ik daar als garnering de javaantjes bij doe die ik net heb gekocht (om te proberen), krokante uitjes of beide
Ja, die heb ik ook gezien. Stonden we vlak bij elkaar in de rij misschien?quote:Op donderdag 20 november 2025 18:32 schreef NailQueen het volgende:
De telegraaf stond voor ons interviews te houden dus misschien dat ik op tv kom
Er stonden alleen vrouwen in glitterjurkjes voor mijquote:Op donderdag 20 november 2025 18:56 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook gezien. Stonden we vlak bij elkaar in de rij misschien?
En achter je?quote:Op donderdag 20 november 2025 19:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Er stonden alleen vrouwen in glitterjurkjes voor mij
Ik stond alleen in mijn glitterjumpsuit en pantyquote:Op donderdag 20 november 2025 19:13 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja logisch weet je hoe koud het is. Ik had ook een dikke jas aan.
Ben jij die met de grote oranjehoed op?quote:Op donderdag 20 november 2025 19:13 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja logisch weet je hoe koud het is. Ik had ook een dikke jas aan.
Je bedoelt die twee in de zaal neem ik aan?quote:Op donderdag 20 november 2025 19:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ben jij die met de grote oranjehoed op?
Wij zitten onopvallend in het glitterquote:Op donderdag 20 november 2025 19:28 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Je bedoelt die twee in de zaal neem ik aan?
Nee, ik zit veilig onopvallend op de tweede ring
quote:Op donderdag 20 november 2025 15:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wilders vice-voorzitter van de tweede kamer
Omdat Bosma te neutraal is geworden en Wilders wil stoken.quote:
Thanksquote:Op donderdag 20 november 2025 22:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Omdat Bosma te neutraal is geworden en Wilders wil stoken.
En nog gefeliciteerd!!
Drommels, drommelsquote:Op vrijdag 21 november 2025 11:55 schreef Hamlapjes het volgende:
Er blijft ons ook niets bespaard dit jaar, he?
Paul van Gorcum, de baron uit Bassie en Adriaan de Efteling, op 91-jarige leeftijd overleden
Ik verwacht het niet. Er speelt wat AVROTROS betreft wel meer dan alleen het stemmen, als ik hun eerdere statements lees.quote:Op vrijdag 21 november 2025 09:44 schreef egeltje1985 het volgende:
https://www.ad.nl/show/st(...)n-promotie~a7e63d20/
Gaat Nederland toch meedoen hierdoor? Wat denken jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |