https://dit.eo.nl/artikel/wierd-duk-verlaat-dit-is-de-weekquote:Een van onze vaste gasten, Ronit Palache, gaf vooraf aan geen voorstander te zijn van de uitnodiging aan Wierd Duk, vanwege haar bezwaren tegen zijn werkwijze. Zij meldde dat zij dit in de uitzending zou benoemen. De redactie heeft Wierd Duk vantevoren laten weten dat Ronit Palache kritiek had op zijn werkwijze en dat tijdens de uitzending ook naar voren zou brengen.
Tijd om wat Chinezen op te pakken en uit te zetten dus.quote:
Ja die is er al een tijdje.quote:Op woensdag 10 december 2025 18:43 schreef phpmystyle het volgende:
Wtf?
Is dit een alternatief FOK! opgericht door oud pol leden?
https://polcafe.nl/
Waarom dat dan?quote:
Omdat ze het daar fijner vinden, denk ik. Ik lees er niet mee, maar weet dat het al een aantal jaar bestaat. Misschien zijn de analyses diepgravender. Ik weet het niet.quote:Op woensdag 10 december 2025 18:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom dat dan?
Boze ex FOK!kers die in een bubble willen?
Ik heb zojuist geregistreerd. Maar mijn account moet nog geconfirmeerd worden. Dat duurt al 30 minuten..quote:Op woensdag 10 december 2025 19:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Omdat ze het daar fijner vinden, denk ik. Ik lees er niet mee, maar weet dat het al een aantal jaar bestaat. Misschien zijn de analyses diepgravender. Ik weet het niet.
Je kunt ook op beiden posten, natuurlijk. Je bent een vrij mens en zulks.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb zojuist geregistreerd. Maar mijn account moet nog geconfirmeerd worden. Dat duurt al 30 minuten..
Daarna maar eens meeposten.
Ik gok dat ik er binnen 14 posts af lig. Vermoedelijk willen ze gewoon een exclusieve bubbel.
Lees vooral veel gekibbel en verwijzing naar artikelen waar ze ingewikkelde materie behandelen. De users daar die ken ik nog wel van hier.
Heeft Remlof dat opgezet?
Het is niet mijn kopje thee.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Je kunt ook op beiden posten, natuurlijk. Je bent een vrij mens en zulks.
Ik zie ze niet als concurrent ofzo.
Alleen maar fijn dat er nog fora bestaan, want het lijkt allemaal wel wat terug te lopen.
Dat weet ik niet. Wel zijn er een aantal mensen van POL heen gegaan.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is niet mijn kopje thee.
Ik zie Remlof, Friek, Gsbrdr, pompomp, whis, duke, en nog vele andere zure mensen.
Maar wordt'm niet. Krijg mijn account niet bevestigd..
Maar is dat opgezet door remlof?
Ik zag ook al dat er vrij weinig meer werd gepost. Het was daar ook wel grossieren in zelfgenoegzaamheid en borstklopperij.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:41 schreef Akathisia het volgende:
Het is er nagenoeg dood omdat ze door de eensgezindheid niks boeiends hoeven te bedenken. Botte messen in een la.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |