Hé bet, leuk dat je langskomt.quote:Op maandag 16 maart 2026 13:34 schreef betyar het volgende:
Wat is dit hier voor een drek geworden zeg.
Misschien als je wat constructiefs bijdraagt?quote:
Hij heeft z'n eigen echoput waar die komt. Zijn er nog een paar van.quote:Op zondag 29 maart 2026 23:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien als je wat constructiefs bijdraagt?
Van die oudgedienden die even langsvliegen en de boel onderschijten, wordt het iig zeker niet beter.
Ik kwam toevallig even checken en zag alleen jouw linkdumps, ik ben al blij dat ik al jaren een veel betere plek heb om over politiek te discussiëren.quote:Op zondag 29 maart 2026 23:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien als je wat constructiefs bijdraagt?
Van die oudgedienden die even langsvliegen en de boel onderschijten, wordt het iig zeker niet beter.
Haha wat fijn dat je me de les komt lezen, oude zeurkous. Veel plezier elders!quote:Op maandag 30 maart 2026 00:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kwam toevallig even checken en zag alleen jouw linkdumps, ik ben al blij dat ik al jaren een veel betere plek heb om over politiek te discussiëren.
Protip: als je links naar nieuwsberichten post in een slowchat zet er dan op z'n minst je eigen mening over dat item bij.
https://www.omroepzeeland.nl/amp/nieuws/18321159/veerse-held-valerius-valt-van-voetstuk-componist-van-het-wilhelmus-betrokken-bij-slavenhandel-dikke-vinger-in-de-papquote:'Fan van de West-Indische Compagnie'
Het rapport is geschreven door Dienke Hondius. Samen met Blom, conservator van het Zeeuws Archief, onderzocht ze een document dat gaat over de oprichting van de Zeeuwse West-Indische Compagnie. De WIC is verantwoordelijk voor het verschepen van 300.000 slaven. Tot hun verbazing zagen ze de 'sierlijke handtekening' van Valerius onder het document staan. "Hij had een hele dikke vinger in de pap als het gaat om de slavenvaart", vertelt Blom terwijl hij naar het standbeeld staart.
"Daar staat hij een beetje godvruchtig en vroom te zijn", zegt hij cynisch. Inmiddels weet hij beter. Er zat ook een donkere kant aan 'de Veerse zoon' Valerius. Nadat de handtekening werd ontdekt, is Blom de teksten van de liederen van Valerius langsgegaan. Wat blijkt? Daarin wordt de WIC bejubeld. "Je kunt echt zeggen dat hij een 'fan' was van de WIC", concludeert hij.
Liegt ze niet iets? Ze vertelt niet dat Donald een hele nauwe vriend was van Epstein.quote:Ik ben nooit bevriend geweest met Epstein. Donald (Trump, red.) en ik werden af en toe uitgenodigd voor dezelfde feesten als Epstein, aangezien het in New York City en Palm Beach gebruikelijk is dat sociale kringen elkaar overlappen”, klinkt het. "
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |