Volgens mij zoekt Agema nog naar een nieuwe baan. Die ziet er ook zeker nog wel een heel stuk beter uit dan een geit.quote:
gisterenmiddag 19 jan 33.000 x ondertekendquote:Op maandag 19 januari 2026 23:35 schreef Bluesdude het volgende:
https://actie.degoedezaak.org/petitions/boycot-het-trump-wk-in-de-vs-1
Petitie: Boycot het Trump-WK in de VS
De maker van deze petitie schreef in VN
BNR: Agema keert niet terug in Tweede Kamer: ‘Lijkt me fantastisch om burgemeester te worden’quote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:54 schreef probeer het volgende:
[..]
Volgens mij zoekt Agema nog naar een nieuwe baan. Die ziet er ook zeker nog wel een heel stuk beter uit dan een geit.
Ik vermoed een SGP 'ert.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wie is deze man, iemand enig idee
[ afbeelding ]
Bas van der Vlies natuurlijkquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wie is deze man, iemand enig idee
[ afbeelding ]
Ze leven op de pof ja omdat iedereen in dollars moet lenen. Dat gaat ooit eens fout. For sure om Macron maar eens te citeren.quote:
Het rommelt nu toch al een tijdje binnen de CCP, de interne macht van Xi lijkt niet meer zo vanzelfsprekend. Deze generaal is gewoon er eentje uit zijn eigen clan en zo zijn er de afgelopen maanden vele hoge militairen uit Xi's clan ontslagen.quote:Op zondag 25 januari 2026 18:48 schreef Perrin het volgende:
En ondertussen in China:
[ x ]
vertaling: Xi meent dat deze topgeneraal zijn gezag heeft ondermijnd
In een autocratie kun je tenslotte niemand vertrouwen. Altijd achterdochtig en paranoïde, iedereen kan bezig zijn tegen je samen te spannen.quote:Op zondag 25 januari 2026 18:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het rommelt nu toch al een tijdje binnen de CCP, de interne macht van Xi lijkt niet meer zo vanzelfsprekend. Deze generaal is gewoon er eentje uit zijn eigen clan en zo zijn er de afgelopen maanden vele hoge militairen uit Xi's clan ontslagen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |