Vind het altijd wel knap dat dat land nog steeds niet helemaal is omgevallen. Er zal wel een grote informele, zwarte economie zijn waar het land op drijft.quote:
Was paar weken terug in Istanbul. Goed te doen met die lage koers van de Turkse lira.quote:
Niks aan de hand, het is immers geen Somaliër.quote:
https://www.vpro.nl/ovt/a(...)-safaris-in-sarajevoquote:Nieuwe verdenkingen van morbide sniper-safari’s in Sarajevo
In België en Oostenrijk is deze week het onderzoek geopend naar mensen die begin jaren ‘90 meededen aan zogenoemde sniper-safari’s. Daarbij zouden rijke westerse toeristen enorme geldbedragen hebben betaald aan Bosnische Serviërs om op onschuldige burgers te schieten gedurende de belegering van Sarajevo. Een gruwelijk gerucht dat al lange tijd rondging, maar nu in meerdere Europese landen daadwerkelijk onderzocht wordt. Eerder dit jaar zijn er in Italië al strafrechtelijke onderzoeken gestart.
Om dit toe te lichten is Balkandeskundige en journalist Marjolein Koster te gast.
Hier is niet duidelijk wat nu oorzaak en gevolg is.quote:
Ik denk niet dat je nostra een plezier doet met een pilsje.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:57 schreef xpompompomx het volgende:
[modbreak]
Beste menson / POLbezoekers. Met het oog op de komende vrijmibo en de hoge temperaturen, moet mij iets van het hart.
Het zal de vaste bezoeker van dit subforum vast niet ontgaan zijn dat @:Klopkoek en @:nostra zo enorm gezellig met elkaar kunnen keuvelen. Daarom leek het mij een goed idee als beide heren eens samen een lekker koud pilsje gaan drinken. Daarna kunnen ze dan een lekker broodje dönër halen om vervolgens de hele nacht door te halen tot ze samen aan het synchrokotsen zijn.
Het eerste rondje is van mij![/modbreak]
Wat denken jullie?
[poll=9936]
Breezer dan.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je nostra een plezier doet met een pilsje.
0.0 mag ookquote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:00 schreef nostra het volgende:
In de basis een goed plan, al mis je een stukje essentiële achtergrond inzake het bier.
Deal. Dat is tegenwoordig ook prima te zuipen.quote:
Oh, met een enkele VVDer kan dat best.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:36 schreef Cyan9 het volgende:
Hoop dan wel op een leuke plottwist, dat ze al jaren vrienden blijken te zijn ofzo.
Neem je er ook eentje voor hun. Of twee.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:45 schreef xpompompomx het volgende:
(Geen AI)
Ik ga vanavond lekker wel bier drinken. Helaas zonder @:Klopkoek en zonder @:nostra
Hier was dat:quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:01 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Oh, met een enkele VVDer kan dat best.
Ik hoorde laatst zo een VONer en VVDer die bij BNR letterlijk zei "met Wierd Duk ben ik het eigenlijk altijd oneens".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |