Hearsay. Meerdere bronnen.quote:Op zondag 16 november 2025 16:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij een 'stiekemerd' is?
Ja, daar heb je wel een heel belangrijk punt. Dat is hij dan zeker. Absoluut. Klaver is een stiekemerd, kan niet missen.quote:
Je snapt dat de term "hearsay" wordt gebruikt voor onaantoonbare geruchten waar niemand verder iets mee kan, of denk je echt dat dit een sterk argument is?quote:
Van der Lee ook: https://www.nd.nl/varia/v(...)kamervoorzitterschapquote:Op zondag 16 november 2025 16:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Bosma officieel kandidaat voor het voorzitterschap.
Allemaal onderdeel van Het Grote Rechtse Complot.quote:Op zondag 16 november 2025 14:21 schreef Klopkoek het volgende:
Het zou mooi zijn als dat hele corrupte VVD media netwerk eens ontmanteld kan worden. Minder dominant.
De dominante opinie en agendavormende positie van WNL in de NPO, met een beperkt aantal leden als achterban, is best wel kwestieus.
Toen Sijthoff afgelopen juli gevraagd werd naar het feestje waar Stem voor Stabiliteit werd gelanceerd.quote:Ondernemer Willem Sijthoff wil niet reageren, omdat het volgens hem om „een privépartijtje” ging.
Hebben ze na-geaapt van Amerika. Zo een heel ecosysteem optuigen.quote:Op zondag 16 november 2025 17:16 schreef nostra het volgende:
[..]
Allemaal onderdeel van Het Grote Rechtse Complot.
Wie zitten er allemaal in dat complot dan?quote:Op zondag 16 november 2025 17:21 schreef Klopkoek het volgende:
Hebben ze na-geaapt van Amerika. Zo een heel ecosysteem optuigen.
Gaat nergens anders over terwijl ik hier aan de rand van R'dam geen last ervaar terwijl zij in de provincie wonen. Natuurlijk hebben we hier migranten, maar geen last van. Ik vind het wel leuk als cosmopoliet.quote:Op zondag 16 november 2025 17:21 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hebben ze na-geaapt van Amerika. Zo een heel ecosysteem optuigen.
Elke dag angst zaaien over asielzoekers. Dat is WNL.
Volgens mij gaat het De Mol alleen maar om de kijkcijfers. Hoe meer ophef, hoe beter. Wel zielig dat Derksen en co zich voor die sneue vertoning telkens laten inzetten. Echt intens sneu vind ik die gasten. Totaal geen maatschappelijk verantwoordelijkheidsgevoel.quote:Op zondag 16 november 2025 17:23 schreef nostra het volgende:
[..]
Wie zitten er allemaal in dat complot dan?
Genau, dus weinig complotmatigs aan. Simpelweg de grootste vraag naar en terecht, hoewel Derksen inmiddels wel over datum is.quote:Op zondag 16 november 2025 17:27 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Volgens mij gaat het De Mol alleen maar om de kijkcijfers.
Het hele ding met netwerken is dat er meestal geen duidelijke demarcatielijn valt te trekken. Dat snap je ook wel.quote:Op zondag 16 november 2025 17:23 schreef nostra het volgende:
[..]
Wie zitten er allemaal in dat complot dan?
Ja joh, al dat conservatieve en misogyne gebral bij VI en Nieuws van de Dag vind jij de rechts-progressief "terecht". Tuurlijk.quote:Op zondag 16 november 2025 17:29 schreef nostra het volgende:
[..]
Genau, dus weinig complotmatigs aan. Simpelweg de grootste vraag naar en terecht, hoewel Derksen inmiddels wel over datum is.
De Mol was ooit ook donateur van Rita Verdonk. Toen ze nog bij de VVD zat en daarna ook als zelfstandige.quote:Op zondag 16 november 2025 17:27 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het De Mol alleen maar om de kijkcijfers.
Dus het complot is dat een paar rechtse clubjes samenwerken of hebben gewerkt?quote:Op zondag 16 november 2025 17:30 schreef Klopkoek het volgende:
De verbanden tussen Telegraaf, WNL, SBS6, RTL, AVRO, TROS, Powned en de VVD gaan ver terug. Letterlijk allemaal hebben ze iets met het Telegraafconcern te maken (voor het geval je het niet weet: De Telegraaf was ook betrokken bij de oprichting van de VVD).
In de begindagen van WNL werden de contracten kennelijk getekend in het SBS6 gebouw; de autocueteksten geschreven door De Telegraaf.
En je kan in Rotterdam de hele wereld aan eten krijgen. Surinaams, Japans, Vietnamees, Koreaans, Chinees (Kantonees, Sichuanees), Ethiopisch, Indiaas, Eritrees, Syrisch, enzovoort.quote:Op zondag 16 november 2025 17:24 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Gaat nergens anders over terwijl ik hier aan de rand van R'dam geen last ervaar terwijl zij in de provincie wonen. Natuurlijk hebben we hier migranten, maar geen last van. Ik vind het wel leuk als cosmopoliet.
Nou ja, je kunt natuurlijk een beetje lacherig doen over complotten enzo. Toch is het niet zo gek om te bedenken dat er allerlei mensen in allerlei organisaties op verschillende niveau's hun invloed uitoefenen voor zover ze kunnen om mogelijk te maken wat ze willen.quote:Op zondag 16 november 2025 17:36 schreef nostra het volgende:
[..]
Dus het complot is dat een paar rechtse clubjes samenwerken of hebben gewerkt?
Het van de VS gekopieerde principe van een ecosysteem en terugbrengen van de verzuiling is 'het complot'.quote:Op zondag 16 november 2025 17:36 schreef nostra het volgende:
[..]
Dus het complot is dat een paar rechtse clubjes samenwerken of hebben gewerkt?
Ik kijk het nooit. Ik beperk me tot De Smaakmakers, Vullings & De Rooy, Haagse Zaken en soms Buitenhof. Vind ik meer dan zat om een beetje op de hoogte te blijven.quote:Op zondag 16 november 2025 17:36 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De Mol was ooit ook donateur van Rita Verdonk. Toen ze nog bij de VVD zat en daarna ook als zelfstandige.
Dat het financieel moet kloppen, natuurlijk. Het is relatief goedkoop om te maken en niet elke demografische groep kijkt even frequent naar televisie.
Dat klopt, maar dan moet je dan aantonen. Dat continue gejank over een groot rechts complot dat Nederland overspoelt met rechts-conservatieve meningen en daarmee de mening van het volk vergiftigt wordt wat vermoeiend. En een goed complot komt niet uit.quote:Op zondag 16 november 2025 17:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt natuurlijk een beetje lacherig doen over complotten enzo. Toch is het niet zo gek om te bedenken dat er allerlei mensen in allerlei organisaties op verschillende niveau's hun invloed uitoefenen voor zover ze kunnen om mogelijk te maken wat ze willen.
Dit hele gedoe met Wijers heeft toch ook een heel naar bijsmaakje, bijvoorbeeld.
En dit inderdaad.quote:Op zondag 16 november 2025 17:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En je kan in Rotterdam de hele wereld aan eten krijgen. Surinaams, Japans, Vietnamees, Koreaans, Chinees (Kantonees, Sichuanees), Ethiopisch, Indiaas, Eritrees, Syrisch, enzovoort.
Juist bij een klein land als Nederland is dat risico veel groter aanwezig dan in bijvoorbeeld de Verenigde Staten, waar alles manipuleren en controleren toch echt veel lastiger valt af te dwingen.quote:Op zondag 16 november 2025 17:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt natuurlijk een beetje lacherig doen over complotten enzo. Toch is het niet zo gek om te bedenken dat er allerlei mensen in allerlei organisaties op verschillende niveau's hun invloed uitoefenen voor zover ze kunnen om mogelijk te maken wat ze willen.
Dit hele gedoe met Wijers heeft toch ook een heel naar bijsmaakje, bijvoorbeeld.
Het is wel waar, en het is aantoonbaar dominant.quote:Op zondag 16 november 2025 17:41 schreef nostra het volgende:
Dat continue gejank over een groot rechts complot dat Nederland overspoelt met rechts-conservatieve meningen en daarmee de mening van het volk vergiftigt wordt wat vermoeiend.
Ja echt vet "toevallig" dat uitspraken en berichten van Wijers bij twee kranten belandt precies tijdens zo'n precair moment in het proces. Zit vast geen bedoeling achterquote:Op zondag 16 november 2025 17:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En nogmaals, NRC had het een tijdje terug uit gezocht. Van de top 30 duiders op televisie was er slechts één links.quote:Op zondag 16 november 2025 17:41 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dan moet je dan aantonen. Dat continue gejank over een groot rechts complot dat Nederland overspoelt met rechts-conservatieve meningen en daarmee de mening van het volk vergiftigt wordt wat vermoeiend. En een goed complot komt niet uit.
Het NRC zat toch ook in het complot? Maar nu zijn ze opeens weer een betrouwbare bron. Verwarrend allemaal.quote:Op zondag 16 november 2025 17:58 schreef Klopkoek het volgende:
En nogmaals, NRC had het een tijdje terug uit gezocht. Van de top 30 duiders op televisie was er slechts één links.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |