Even mezelf geknepen, dat ik dit nog mag meemakenquote:Op zondag 16 november 2025 17:27 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3m5qwlykves2h
[ afbeelding ]
![]()
Trump's trouwste webcare heeft een POL-ban naar het schijnt. Elders op het forum worden wel alle zeilen bijgezet op het moment.quote:Op zondag 16 november 2025 14:58 schreef Dutch_view het volgende:
Het is wel een beetje stil van Trump Webcare's kant hier op POL.
Zijn er geen mededelingen omtrent de post van Trump richting Massie?
Ik dacht ook dat het hele gedoe om Epstein waarschijnlijk weinig nieuws zou brengen en het een afleiding was, maar hij doet er wel echt heel moeilijk over.quote:Op zondag 16 november 2025 19:24 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Het Epstein-schandaal vond ik nooit zo interessant; er duiken altijd meteen complottheorieën op in de discussie en dan ben ik mijn interesse kwijt. Maar dit gedrag van Trump is wel echt verdacht, zelfs voor zijn doen, en heeft nu dus toch mijn aandacht. Zou het dan toch…?
quote:Op zaterdag 15 november 2025 14:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik zou er niet raar van op kijken als MTG binnenkort weer de dezelfde MAGA-bitch wordt die ze was.
De bromanche tussen Trump en Musk leek ook over.
Hij maakt zichzelf verdacht.quote:Op zondag 16 november 2025 20:03 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het hele gedoe om Epstein waarschijnlijk weinig nieuws zou brengen en het een afleiding was, maar hij doet er wel echt heel moeilijk over.
Thiel is toch wel de grootste lijpo met de meeste invloed. Een geniepig sujet!quote:Op zondag 16 november 2025 19:10 schreef Perrin het volgende:
Dat mensen keer op keer in de spelletjes van miljardairs trappen.
[ x ]
Ik niet. Ze blijft een grifter wappie en ging alleen tegen Trump in toen haar eigen familie er last van begon te krijgen.quote:Op zondag 16 november 2025 18:34 schreef Dutch_view het volgende:
Laten we kijken hoe consistent haar kritiek blijft het komende jaar tot de tussentijdse verkiezingen.
Maar goed, ik geef haar een kans.
Ben benieuwd hoe de maga-webcare dit nu gaat proberen te spinnenquote:
Kan me niet voorstellen dat het dan waar is dat er foto’s zijn van tieners op de schoot bij Trump.quote:
Inclusief het voor Trump belastende materiaal?quote:
Met een tweede MRI in redelijk korte tijd kan het dat Trump op zn einde loopt. Als men de files geleidelijk vrijgeeft is mogelijk nog tactisch kruisbaar met zijn medisch 'unfit' verklaren of zijn overlijden.quote:
Ik vraag me af of Bessent het gewoon niet snapt, het hem niet boeit want het is wat Trump wil of dat dit 8d schaken is. Bessent staat wel redelijk bovenaan het rijtje met zijn domme opmerkingen laatste tijd.quote:Op maandag 17 november 2025 00:36 schreef Kijkertje het volgende:
Hoe verzint hij het.
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3m5qz5wahkb2m
[ afbeelding ]
More on that in two weeks?quote:Op maandag 17 november 2025 07:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe de maga-webcare dit nu gaat proberen te spinnen
Bregman zegt anders niks dat niet waar is, inclusief diverse dingen die ik ook op dit forum heb gezegd, toen dat nog echt voor vrijheid van meningsuiting was en de waarheid over bepaalde mensen gezegd mocht worden.quote:
volgens mij kan dit 2 dingen betekenen.quote:
quote:Op maandag 17 november 2025 09:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Bregman zegt anders niks dat niet waar is, inclusief diverse dingen die ik ook op dit forum heb gezegd, toen dat nog echt voor vrijheid van meningsuiting was en de waarheid over bepaalde mensen gezegd mocht worden.
Laten we hopen dat de BBC niet de memo van Danny in hun bezit heeft. Monster wordt het nieuwe demoniseren in 2026. U leest het hier voor het eerst!quote:Volgens aanwezigen bij de eerste lezing, met de werktitel Een tijd van monsters, spaarde Bregman de Amerikaanse president niet. Hij zou duidelijk hebben gemaakt dat Trump volgens hem een van de ‘monsters’ van deze tijd is. Ook noemde hij Nigel Farage en techmiljardairs als Elon Musk ‘een beetje fashy’ (fascistisch-georiënteerd).
Bregman trok parallellen met de jaren dertig en stelde dat de huidige politieke spanningen in de VS overeenkomsten vertonen met de pre-fascistische dynamiek uit die periode. Een aanwezige meldt dat er gejuich klonk toen Bregman waarschuwde dat de wereld ‘op de rand van neo-fascisme’ staat en pleitte voor een morele campagne ‘zoals die tegen de slavernij’.
Binnen de BBC wordt volgens Britse media besproken of sommige passages moeten worden aangepast om verdere escalatie te voorkomen, al benadrukt de omroep dat Reith-lezingen traditioneel de visie van de spreker weergeven.
En ondertussen lopen de Proud Boys, Giuliani en co. vrij rond in de VS... Als je echt zo bang bent voor de beeldvorming rond jouw rol bij dat staatsgreepje is dit allemaal niet erg handig.quote:In Washington is de verontwaardiging groot. Steven Cheung, communicatiedirecteur van het Witte Huis, noemt Bregman een ‘doorgedraaid anti-Trump-individu’. Volgens hem is het ‘geen verrassing’ dat de BBC iemand met zo’n uitgesproken anti-Trump-profiel heeft ingehuurd, omdat de omroep volgens hem al vaker Trumps woorden zou hebben gemanipuleerd.
Trump kondigde onlangs aan de BBC te willen aanklagen voor één tot vijf miljard dollar. Dat heeft alles te maken met eerdere uitzendingen waarin zijn toespraken rond de gebeurtenissen van 6 januari 2021 zo waren gemonteerd dat het leek alsof hij opriep tot geweld. De BBC bood excuses aan, maar weigerde schadevergoeding. Newsnight had eerder een soortgelijke montage gemaakt.
https://www.nu.nl/verkiez(...)iles-te-stemmen.htmlquote:De Amerikaanse president Donald Trump lijkt zich te hebben bedacht over de openbaarmaking van de zogenoemde Epstein-files. Hij roept Republikeinen in het Huis van Afgevaardigden op voor het vrijgeven van de documenten te stemmen.
"Ze moeten stemmen voor het vrijgeven van de Epstein-documenten, omdat we niets te verbergen hebben", schreef Trump zondagavond (lokale tijd) op Truth Social.
Het lijkt erop dat er al veel Republikeinen van plan waren om voor het vrijgeven van de documenten te stemmen. Wellicht wil hij dit voor zodat hij later kan zeggen dat hij altijd al gewild had dat die documenten naar buiten zouden komen.quote:Op maandag 17 november 2025 10:51 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/verkiez(...)iles-te-stemmen.html
Ik vertrouw niet die plotse ommekeer naar openheid van Trump.
We zullen wel volledig zwart gelakte pagina's te zien krijgen wat voor hem en zijn maga-webcare voldoende bewijs is van zijn vermeende onschuldigheid.quote:Op maandag 17 november 2025 10:51 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/verkiez(...)iles-te-stemmen.html
Ik vertrouw niet die plotse ommekeer naar openheid van Trump.
quote:
Uit de gereleaste versie wordt straks duidelijk dat Trump een FBI-infiltrant was om Epstein te ontmaskeren. Een held eigenlijk.quote:Op maandag 17 november 2025 10:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
We zullen wel volledig zwart gelakte pagina's te zien krijgen wat voor hem en zijn maga-webcare voldoende bewijs is van zijn vermeende onschuldigheid.
Hoeveel FBI-agenten waren er eerder dit jaar al wel niet bezig geweest om zijn naam uit de dossiers te halen?
Er zal zich net een lage drukgebied ontwikkelen voor de kust van Venezuela.quote:Op maandag 17 november 2025 13:20 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Precies het type dat je iedere seconde van de dag beschikking wilt geven over nuclear laumch codes...
Ik mag toch aannemen dat de codes, en bijbehorende rode knop, ervoor zorgen dat er een confetti kanon afgaat in de woestijn van Nevada en dat ze Trump dan een filmpje van een test op Bikini laten zien...net zoals in zijn eerste termijn...quote:Op maandag 17 november 2025 13:20 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Precies het type dat je iedere seconde van de dag beschikking wilt geven over nuclear laumch codes...
Dit comment daar vat het wel goed samen:quote:Op maandag 17 november 2025 17:17 schreef GarlandBriggs het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3m5qzsysvq22p
Totally NOT a bluehaired, noseringed, lesbian dragqueen migrant
MS13 wordt door Antifa gefund door middel van inkomsten uit windmolens. Comey heeft de subliminal messaging die uit windmolens komt ontwikkeld. Die subliminal messaging laat mensen denken dat Trump in de Epstein files staat, wat natuurlijk niet zo is. Als hij er wel in staat is het later door radical left democrats aan toegevoegd.quote:Op maandag 17 november 2025 14:32 schreef Vis1980 het volgende:
De daders in het vrijgegeven document, worden met een sharpie beschreven:
- Comey
- Antifa
- Windmolens
- MS13
- Totally not Trump
Plus de mogelijkheid dat er documenten niet vrijgegeven worden wegens nog lopende onderzoeken.quote:Op maandag 17 november 2025 10:15 schreef koemleit het volgende:
[..]
volgens mij kan dit 2 dingen betekenen.
1. er is genoeg gesjoemeld dat de belastende dingen mbt tot Trump zijn weggemoffeld.
2. Trump weet dat ie de stemming niet meer kan tegenhouden, dus doet ie nu net alsof het vanuit hem komt. De problemen die daaruit voort komen dat ziet ie "over 2 weken" wel weer.
Ditt zou wel eens een van de addertjes van Trump kunnen zijn. Publicaties blokkeren met als smoes dat men eerst democrats moeten onderzoeken/.quote:Op maandag 17 november 2025 17:57 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Plus de mogelijkheid dat er documenten niet vrijgegeven worden wegens nog lopende onderzoeken.
Daar trapt toch geen hond meer in. Dit blijft voor Trump als een boemerang terugkomen en zolang er rondom hem een zweem van betrokkenheid hangt dan blijven vijanden dit vuurtje maar oppoken.quote:Op maandag 17 november 2025 20:42 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ditt zou wel eens een van de addertjes van Trump kunnen zijn. Publicaties blokkeren met als smoes dat men eerst democrats moeten onderzoeken/.
Een volgend addertje kan zijn de Senaat waar republikeinen publicatiemoties niet aannemen. Zou dit een plan zijn van wannabeedictator ?
Hoe kom je erbij? Zelfs in Nederland op Fok! gelooft het grootste deel niet dat Trump iets fout kan hebben gedaan.quote:Op maandag 17 november 2025 20:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Daar trapt toch geen hond meer in. Dit blijft voor Trump als een boemerang terugkomen en zolang er rondom hem een zweem van betrokkenheid hangt dan blijven vijanden dit vuurtje maar oppoken.
Dus zelfs al wordt dit nooit openbaar. Bijna iedereen denkt nu wel dat er iets niet pluis is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |