Even mezelf geknepen, dat ik dit nog mag meemakenquote:Op zondag 16 november 2025 17:27 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3m5qwlykves2h
[ afbeelding ]
![]()
Trump's trouwste webcare heeft een POL-ban naar het schijnt. Elders op het forum worden wel alle zeilen bijgezet op het moment.quote:Op zondag 16 november 2025 14:58 schreef Dutch_view het volgende:
Het is wel een beetje stil van Trump Webcare's kant hier op POL.
Zijn er geen mededelingen omtrent de post van Trump richting Massie?
Ik dacht ook dat het hele gedoe om Epstein waarschijnlijk weinig nieuws zou brengen en het een afleiding was, maar hij doet er wel echt heel moeilijk over.quote:Op zondag 16 november 2025 19:24 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Het Epstein-schandaal vond ik nooit zo interessant; er duiken altijd meteen complottheorieën op in de discussie en dan ben ik mijn interesse kwijt. Maar dit gedrag van Trump is wel echt verdacht, zelfs voor zijn doen, en heeft nu dus toch mijn aandacht. Zou het dan toch…?
quote:Op zaterdag 15 november 2025 14:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik zou er niet raar van op kijken als MTG binnenkort weer de dezelfde MAGA-bitch wordt die ze was.
De bromanche tussen Trump en Musk leek ook over.
Hij maakt zichzelf verdacht.quote:Op zondag 16 november 2025 20:03 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het hele gedoe om Epstein waarschijnlijk weinig nieuws zou brengen en het een afleiding was, maar hij doet er wel echt heel moeilijk over.
Thiel is toch wel de grootste lijpo met de meeste invloed. Een geniepig sujet!quote:Op zondag 16 november 2025 19:10 schreef Perrin het volgende:
Dat mensen keer op keer in de spelletjes van miljardairs trappen.
[ x ]
Ik niet. Ze blijft een grifter wappie en ging alleen tegen Trump in toen haar eigen familie er last van begon te krijgen.quote:Op zondag 16 november 2025 18:34 schreef Dutch_view het volgende:
Laten we kijken hoe consistent haar kritiek blijft het komende jaar tot de tussentijdse verkiezingen.
Maar goed, ik geef haar een kans.
Ben benieuwd hoe de maga-webcare dit nu gaat proberen te spinnenquote:
Kan me niet voorstellen dat het dan waar is dat er foto’s zijn van tieners op de schoot bij Trump.quote:
Inclusief het voor Trump belastende materiaal?quote:
Met een tweede MRI in redelijk korte tijd kan het dat Trump op zn einde loopt. Als men de files geleidelijk vrijgeeft is mogelijk nog tactisch kruisbaar met zijn medisch 'unfit' verklaren of zijn overlijden.quote:
Ik vraag me af of Bessent het gewoon niet snapt, het hem niet boeit want het is wat Trump wil of dat dit 8d schaken is. Bessent staat wel redelijk bovenaan het rijtje met zijn domme opmerkingen laatste tijd.quote:Op maandag 17 november 2025 00:36 schreef Kijkertje het volgende:
Hoe verzint hij het.
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3m5qz5wahkb2m
[ afbeelding ]
More on that in two weeks?quote:Op maandag 17 november 2025 07:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe de maga-webcare dit nu gaat proberen te spinnen
Bregman zegt anders niks dat niet waar is, inclusief diverse dingen die ik ook op dit forum heb gezegd, toen dat nog echt voor vrijheid van meningsuiting was en de waarheid over bepaalde mensen gezegd mocht worden.quote:
volgens mij kan dit 2 dingen betekenen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |