Nog afgezien van het feit dat je niet kunt stoppen met Joods zijn. Je bent Joods als je moeder Joods is/was.quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit is wel interessant, wist helemaal niet dat Trump hierover ging.
Het lijkt wel een kaartenhuis momenteel. Het kan best nog lelijke kat in het nauw worden bij Maga. Maar als het einde van Maga een beetje soepel gaat, dan zijn we al een heel stuk verderquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:04 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Wat in de actual fuck. Een Joods congreslid, "he became a Palestinian"
Weten we ook gelijk weer wat Trump, Vance en consorten vinden van Palestijnen.
Ik dacht dat MAGA altijd zei dat geweld en dreigementen altijd van links kwamen. Hoe snel en hard MAGA draait tegen MTG past niet helemaal in dat beeld.quote:Op zondag 16 november 2025 03:32 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3m5p6guauok2z
[ afbeelding ]
Precies. Leopards wouldn't eat MY face.quote:Op zondag 16 november 2025 07:18 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik dacht dat MAGA altijd zei dat geweld en dreigementen altijd van links kwamen. Hoe snel en hard MAGA draait tegen MTG past niet helemaal in dat beeld.
Ja, en waar velen al lang wisten wat een walgelijke kerel Trump is wekt deze post van hem van links tot rechts én MAGA weerzin op: Trump appalls MAGA as he targets GOP rebel Massie over re-marrying 16 months after losing wife of 31 years: 'Below the belt'.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jezus, dit is ook echt zélfs voor Trump wel ongelooflijk diep zakken zeg, wow.
Tjaaa.... het verbaal geweld van Trump is het aanzetten van zijn trouwe fans tot.... verbaal geweld en soms wordt het fysiek geweld...quote:Rep. Marjorie Taylor Greene
@RepMTG
I am now being contacted by private security firms with warnings for my safety as a hot bed of threats against me are being fueled and egged on by the most powerful man in the world.
The man I supported and helped get elected.
Aggressive rhetoric attacking me has historically led to death threats and multiple convictions of men who were radicalized by the same type rhetoric being directed at me right now.
This time by the President of the United States.
As a woman I take threats from men seriously.
I now have a small understanding of the fear and pressure the women, who are victims of Jeffrey Epstein and his cabal, must feel.
As a Republican, who overwhelmingly votes for President Trump‘s bills and agenda, his aggression against me which also fuels the venomous nature of his radical internet trolls (many of whom are paid), this is completely shocking to everyone.
Het fysiek geweld door Trump indirect aangezet:quote:Op zondag 16 november 2025 12:08 schreef Bluesdude het volgende:
https://x.com/RepMTG/status/1989735360524345421
[..]
Tjaaa.... het verbaal geweld van Trump is het aanzetten van zijn trouwe fans tot.... verbaal geweld en soms wordt het fysiek geweld...
#ETTDquote:Op zondag 16 november 2025 09:46 schreef Hallojo het volgende:
Uiteindelijk is iedereen slachtoffer van Trump, sommigen hebben het alleen nog niet door.
Maar Jan 6 was compleet vreedzaam hoor.quote:Op zondag 16 november 2025 12:19 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het fysiek geweld door Trump indirect aangezet:
https://www.cbsnews.com/m(...)earance-nov-12-2025/
Ik vind MTG maar een mafklapper en dit is wel echt peak leopard eating my face, maar dit soort bedreigingen kunnen gewoon echt nietquote:Op zondag 16 november 2025 12:08 schreef Bluesdude het volgende:
https://x.com/RepMTG/status/1989735360524345421
[..]
Tjaaa.... het verbaal geweld van Trump is het aanzetten van zijn trouwe fans tot.... verbaal geweld en soms wordt het fysiek geweld...
Vanavond is de briefing pas.quote:Op zondag 16 november 2025 14:58 schreef Dutch_view het volgende:
Het is wel een beetje stil van Trump Webcare's kant hier op POL.
Zijn er geen mededelingen omtrent de post van Trump richting Massie?
Nee saai is het zeker niet met MAGAquote:Op zondag 16 november 2025 15:35 schreef GarlandBriggs het volgende:
Eerlijk is eerlijk...als je me een halfjaar geleden had gezegd dat ik positief hoofdknikkend zou kijken naar clips van Massie, Rand Paul en MTG...dan had ik je zonder twijfel voor gek versleten
we zijn Fetterman daarentegen wel kwijtgeraakt aan de cultus
Dat is natuurlijk de grootste grap. Hij wint de verkiezingen door te wijzen op de vermeende corruptie en onbetrouwbaarheid van anderen en doet er zelf nog een paar fikse scheppen bovenop. En niet eens een poging om dat te verbergen ook nog.quote:Op zondag 16 november 2025 16:34 schreef Vis1980 het volgende:
Het probleem vóór Trump zou zijn dat de overheid niet te vertrouwen is, ik heb niet het idee dat deze termijn het vertrouwen in de overheid laat toenemen.
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3m5qwlykves2hquote:Op zondag 16 november 2025 15:35 schreef GarlandBriggs het volgende:
Eerlijk is eerlijk...als je me een halfjaar geleden had gezegd dat ik positief hoofdknikkend zou kijken naar clips van Massie, Rand Paul en MTG...dan had ik je zonder twijfel voor gek versleten
we zijn Fetterman daarentegen wel kwijtgeraakt aan de cultus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |