Je sluit die burgers niet uit, wat een gelul.quote:Op vrijdag 14 november 2025 13:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee die burgers moet je overtuigen dat niet meer te doen. Dat doe je niet door ze uit te sluiten.
En volgens mij lees je niet wat ik zeg. Ik zeg nergens dat het met de PVV moet. Maar als het meerendeel van de burgers op het midden en op rechts stemt vind ik dat je als eerste naar een rechtse coalitie moet kijken en dat ook serieus moet bekijken.
[..]
Iedereen die stemt weet ook dat er consessies gedaan gaan/moeten worden of je moet 76 zetels halen. Voor elke partij ligt dat belang ergens anders. Als ik nu CDA stem vanwege het feit dat ik meer kerncentrales wil en ze flikkeren dat overboord dan voel ik me bestolen en zal ik de komende keer daar niet meer op stemmen.
Nogmaals: de meerderheid van nederland heeft op het midden en op rechts gestemd. Dan is het logisch dat je eerst naar een centrum rechtse coalitie gaat kijken en trek je daar maar enkele weken vooruit. Als het niet met de PVV kan, dan kijk je naar VVD/JA/FVD/SGP etc maar je moet de burger in elk geval het gevoel geven dat er serieus onderhandeld is. Anders bereik je die mensen niet en dan moet je in jip en janneke taal uitleggen waarom iets wel of niet lukt.
quote:INFORMATEUR HANS WIJERS STAPT OP
Dat waren twee geweldige dagen
https://www.geenstijl.nl/5186841/informateur-hans-wijers-stapt-op
Appje was zeker niet fatsoenlijk.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:04 schreef OmniRocket het volgende:
Waarom neemt het vertrouwen in de politiek toch af.....
Heb zo een donkerbruin vermoeden dat er bepaalde bewoordingen voor Dilan gebezigd zijn. 🐱quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:11 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Appje was zeker niet fatsoenlijk.
Tja, zoiets past natuurlijk niet bij een partij als D66.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:13 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Heb zo een donkerbruin vermoeden dat er bepaalde bewoordingen voor Dilan gebezigd zijn. 🐱
Door 'de heer' Wijers.
Waarschijnlijk terwijl hij weer onder invloed van alcohol was.
Onafhankelijk is niet hetzelfde als dat mensen geen mening hebben.quote:Op vrijdag 14 november 2025 13:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Follow the money onafhankelijk is, weer een instituut aan gruzelementen.
Hoezoquote:Op vrijdag 14 november 2025 14:09 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Goh, Niet Dilan maar Erik Smit is dus de leugenaar.
Kwalijke misogynie. En dit is de club dat altijd zo moralistisch over vrouwenhaat tekeer gaat.quote:De D66-prominent reageerde positief, getuige de app. Hij schreef dat hij mee wil doen als óók GroenLinks-PvdA, onder leiding van Frans Timmermans, erbij wordt betrokken. „We moeten juist de deur openzetten naar Timmermans, dan doe ik mee. We moeten hem naar het centrum trekken en ook die feeks van de VVD”, schrijft Wijers in de app. Met de laatste omschrijving doelde hij op VVD-leider Dilan Yesilgöz.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)gen-van-nrc-a4912685
Een reeele fraudeverdenking is nog wel wat anders dan iemand een feeks noemen in een appje, maar ok.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:08 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Allemaal tuig wat D66 naar voren schuift. D66 kan nu in 1 adem genoemd worden met de PVV en Gom van Strien waar ze de PVV toendertijd zo met vuur van betichtten
Ik verwacht dat een journalist dat privé houdt.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:20 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Onafhankelijk is niet hetzelfde als dat mensen geen mening hebben.
Klopt maar het resultaat is hetzelfde.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:25 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Een reeele fraudeverdenking is nog wel wat anders dan iemand een feeks noemen in een appje, maar ok.
Ik heb de PVV nog nooit openlijk gehoord over het steunen of aanmoedigen van fraude.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:25 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Een reeele fraudeverdenking is nog wel wat anders dan iemand een feeks noemen in een appje, maar ok.
Ik heb D66 ook nooit openlijk gehoord over het steunen of aanmoedigen van iemand een feeks noemen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:31 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ik heb de PVV nog nooit openlijk gehoord over het steunen of aanmoedigen van fraude.
Wanneer een D66 prominent -toch de partij die zich inzet tegen vrouwenhaat- een vrouwelijke VVD bewindspersoon een heks noemt is dat toch een kwalijke zaak die veelzeggend is over de omgangsvormen binnen de partij en achter de coulissen.
Vermoeiend inderdaad. Links, rechts of ertussen: het is alleen maar rodekontengedrag en geneuzel.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:37 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat een ongelooflijke kleuterspeelzaal is politiek Den Haag geworden.
Loopt die zaak nog? Aangezien Van Strien nog steeds senator is er blijkbaar nog geen uitspraak?quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik heb D66 ook nooit openlijk gehoord over het steunen of aanmoedigen van iemand een feeks noemen.
Begrijpelijk dat hij weg is daarmee, maar alsnog wel van een andere orde imho dan een reeele fraudeverdenking.
Ik denk dat ze daar nog leuker met elkaar omgaanquote:Op vrijdag 14 november 2025 14:37 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat een ongelooflijke kleuterspeelzaal is politiek Den Haag geworden.
Oh het is niet openlijk. Dan is het niet erg.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik heb D66 ook nooit openlijk gehoord over het steunen of aanmoedigen van iemand een feeks noemen.
Begrijpelijk dat hij weg is daarmee, maar alsnog wel van een andere orde imho dan een reeele fraudeverdenking.
Huh? Ik herhaal wat DeVerzamelaar zei, maar dan over wat Weijers deed.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:43 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Oh het is niet openlijk. Dan is het niet erg.
Ik ben benieuwd wat Kaag ervan vindt dat ze in haar clubje vrouwen voor feeks uitmaken.
Ik weet niet. Kennelijk heeft hij zich volgens een rechter eind 2024 wel schuldig gemaakt, maar meer kon ik er niet over vinden: https://www.rtl.nl/nieuws(...)doorsluizen-aandelenquote:Op vrijdag 14 november 2025 14:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Loopt die zaak nog? Aangezien Van Strien nog steeds senator is er blijkbaar nog geen uitspraak?
Ja, verder dan dat kwam ik ook niet, wordt vervolgd lijkt me.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:47 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik weet niet. Kennelijk heeft hij zich volgens een rechter eind 2024 wel schuldig gemaakt, maar meer kon ik er niet over vinden: https://www.rtl.nl/nieuws(...)doorsluizen-aandelen
Kennelijk is het bon ton bij D66 om intern zo te praten over Yeşilgöz.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:52 schreef Dutchguy het volgende:
Volgens de NOS stond er in het appje "We moeten juist de deur openzetten naar Timmermans, dan doe ik mee. We moeten hem naar het centrum trekken en ook die feeks van de VVD".
Als dit waar is had Wijers nooit genoemd moeten worden als informateur.
Ja, beetje vooringenomen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:52 schreef Dutchguy het volgende:
Volgens de NOS stond er in het appje "We moeten juist de deur openzetten naar Timmermans, dan doe ik mee. We moeten hem naar het centrum trekken en ook die feeks van de VVD".
Kleuters zijn vaak ook nog wat eerlijker.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:40 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar nog leuker met elkaar omgaan
Naast dat het asociaal is is het ook nog eens totaal niet neutraal tav zijn werkzaamheden.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:52 schreef Dutchguy het volgende:
Kom je er nog even op terug meneer de betweter?quote:Op vrijdag 14 november 2025 12:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Misschien even goed lezen wat hij gezegd heeft voor je er zo een domrechts + wappie-commentaar uitgooit
Dit was niet intern in D66 toch?quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Kennelijk is het bon ton bij D66 om intern zo te praten over Yeşilgöz.
Want hij werd alsnog als informateur voorgedragen.
Koren op de molen voor de mensen die D66 een elitaire partij vinden.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:58 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dit was niet intern in D66 toch?
Niet dat het me heel erg zou verbazen op zich, maar het lijkt me sterk als het anders gelekt was.
Dat zijn ze toch ook. De leider gaat naar Hockey met z'n gay vriendje in Den Haagquote:Op vrijdag 14 november 2025 15:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Koren op de molen voor de mensen die D66 een elitaire partij vinden.
Lijkt me uit een appgroep komen. Maar ik heb geen idee wie er allemaal nog meer in zat.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:58 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dit was niet intern in D66 toch?
Niet dat het me heel erg zou verbazen op zich, maar het lijkt me sterk als het anders gelekt was.
Dat zal me een rotzorg zijn, dat is hun privé leven.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:03 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat zijn ze toch ook. De leider gaat naar Hockey met z'n gay vriendje in Den Haag
Elitairquote:Op vrijdag 14 november 2025 15:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat zal me een rotzorg zijn, dat is hun privé leven.
Nee ik heb het over politieke standpunten en uitlatingen. Al lopen die lui elk weekend uitgedost in een balzaal te dansen, dat doet er niet toe.quote:
Feeks is een neerbuigende manier voor achterlijke vrouw, heks, slang.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Kennelijk is het bon ton bij D66 om intern zo te praten over Yeşilgöz.
Want hij werd alsnog als informateur voorgedragen.
Wel een goed besluit om alleen verder te gaan met Buma als informateur.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:07 schreef William_Papadin het volgende:
D66 weet het weer eens grandioos te verneuken.
Denk dat ze een goede moderator nodig hebben bij D66.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Feeks is een neerbuigende manier voor achterlijke vrouw, heks, slang.
Denigrerende manier om een vrouw uit te schelden.
Als je hulp nodig hebt mag je mij als recensie opgevenquote:Op vrijdag 14 november 2025 15:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Denk dat ze een goede moderator nodig hebben bij D66.
quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt mag je mij als recensie opgeven![]()
De blauwen van D66 zullen deze man in ieder geval eventjes op strafbankje moeten zetten.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Denk dat ze een goede moderator nodig hebben bij D66.
Waar zijn álle progressievelingen die moord en brand schreeuwden toen Kaag een heks werd genoemd nu? Tis errug stil hiero. Ik had toch wel verwacht dat er een demo wordt georganiseerd nu tegen Wijers.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Aardige kans dat het een groep ondernemers was die campagne voerden voor een kabinet CDA/D66/VVD.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Lijkt me uit een appgroep komen. Maar ik heb geen idee wie er allemaal nog meer in zat.
Hij was als informateur natuurlijk wel het uithangbord van D66.
Vind het jammer. Ook voor het aanzien van de formatie. Want dat gaat keer op keer niet goed.
En: Een club van ondernemers gaat campagne voeren voor een kabinet van VVD, CDA en D66 – dus zonder PVV of GroenLinks-PvdA van NRC afgelopen zomer.quote:Volgens NRC gaat het om een appje aan onder anderen mediaondernemer Willem Sijthoff, die een campagne voor een bepaald kabinet startte in aanloop naar de verkiezingen.
Dat lijkt me een prima beschrijving van Yesilgöz.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit was naar het zich doet aanzien niet een intern D66 appje.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:31 schreef Alpha0 het volgende:
Kijk zo rollen we bij D66, schone schijn ophouden voor de buitenwereld, maar in werkelijkheid doortrapte ratten.![]()
Nieuwe verkiezingen
Ik had de illusie al opgegeven dat D66's verbazing en woede omtrent Kaag een Heks noemen was gestoeld op hoge morele normen en oprechtheid.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:12 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Waar zijn álle progressievelingen die moord en brand schreeuwden toen Kaag een heks werd genoemd nu? Tis errug stil hiero. Ik had toch wel verwacht dat er een demo wordt georganiseerd nu tegen Wijers.
Die maakt het geen ruk uit. De perikelen van Pechtold en zijn minnares waren ze ook snel vergeten en de vele meldingen een aantal jaar later van grensoverschrijdend gedrag binnen de partij is ook snel toegedekt. Dit soort gedrag en taalgebruik is blijkbaar al minstens 10 jaar normaal binnen delen van de partij.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:43 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Oh het is niet openlijk. Dan is het niet erg.
Ik ben benieuwd wat Kaag ervan vindt dat ze in haar clubje vrouwen voor feeks uitmaken.
GOM is weer TRENDINGquote:Op vrijdag 14 november 2025 15:21 schreef RamboDirk het volgende:
WIJ ZIJN NIET BANG WANT BUMA IS ERBIJ BUMA IS ERBIJ
Vroeger deden de verkenners en informateurs dat gratis, het was immers een grote eer. Dit jaar nog heeft de politiek geregeld dat een informateur nu hetzelfde verdiend als een minister, zo'n 17000 per maand, verkenner krijgt nog steeds niets. Iets van 1000 euro dus voor 1,5 dag.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:39 schreef Toine51 het volgende:
Wat zou hij voor die ene dag werken gevangen hebben?
Net als toen Wilders Kaag een heks noemde, ook zo'n kinderachtig gedoe daarna....quote:
Net zo sneu inderdaadquote:Op vrijdag 14 november 2025 16:18 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Net als toen Wilders Kaag een heks noemde, ook zo'n kinderachtig gedoe daarna....
Oh, wacht, D66...
Ik zeg altijd dat mijn leven net een sprookje is. Als ik thuis kom zit er een heks op de bank :-)quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb zo de indruk dat er nog wel meer was. Dat die man gewoon allerlei uitlatingen over Yeşilgöz gedaan heeft waardoor ie totaal niet houdbaar meer is.quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:56 schreef Nebelwerfer het volgende:
Het scheelt dat het een prive appje betrof.
Wel vind ik dat je als politicus van tegenwoordig moet weten dat gelekte appjes ed je kunnen gaan achtervolgen. Beter hou je bepaalde uitingen voor jezelf.
Wel terecht dat ie opstapt, een informateur daar hoort niet teveel aan te kleven.
rode wijn eerderquote:Op vrijdag 14 november 2025 17:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb zo de indruk dat er nog wel meer was. Dat die man gewoon allerlei uitlatingen over Yeşilgöz gedaan heeft waardoor ie totaal niet houdbaar meer is.
De ene dag kwam NRC met die uitspraken op dat podium (die niet gerectificeerd zijn, dus die staan nog).
De volgende dag kwamen ze met dit appje.
Als hij niet opgestapt was, wellicht morgen weer wat nieuws? Het lijkt namelijk wel een rode draad bij Wijers te zijn.
Zelfs als het niet was uitgelekt hoor je op die positie voldoende besef van integriteit te hebben en te beseffen dat als je zo vooringenomen bent ten aanzien van bepaalde hoofdrolspelers je gewoon moet weigeren.quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:56 schreef Nebelwerfer het volgende:
Wel vind ik dat je als politicus van tegenwoordig moet weten dat gelekte appjes ed je kunnen gaan achtervolgen. Beter hou je bepaalde uitingen voor jezelf.
Wel terecht dat ie opstapt, een informateur daar hoort niet teveel aan te kleven.
Wel zwaar kut (had hoofddoekmeisje van gl-PvdA ook) dat alles maar gelekt wordt. Niet erg netjes.quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:56 schreef Nebelwerfer het volgende:
Als je appt dat Wilfred Genee een mongool is, dan zit je aan tafel met 2 anderen die dat helemaal met je eens zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wel zwaar kut (had hoofddoekmeisje van gl-PvdA ook) dat alles maar gelekt wordt. Niet erg netjes.
Ik heb geen/weinig verstand van strafrecht. Maar kan dit allemaal zo maar?
Als ik iemand app dat ik Wilfred Genee een mongool vind, hoop ik niet dat iemand dat openbaar maakt als ik bijvoorbeeld aan tafel kom bij VI of solliciteer.
Ik zit mij ineens te bedenken. Straks word ik ooit bekende Nederlander en openbaart FOK! dit account![]()
Das waar. Maar straks is het tzt week van mensen met een beperking oid. Sowieso weet ik niet hoe over 8 jaar de tijdsgeest erbij hangt. Grappen nu, kunnen over 11 jaar anders worden uitgelegd.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je appt dat Wilfred Genee een mongool is, dan zit je aan tafel met 2 anderen die dat helemaal met je eens zijn.
Welnee, je kan iemand best een feeks vinden maar er professioneel mee samenwerken. Anders hou ik geen collega meer over.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zelfs als het niet was uitgelekt hoor je op die positie voldoende besef van integriteit te hebben en te beseffen dat als je zo vooringenomen bent ten aanzien van bepaalde hoofdrolspelers je gewoon moet weigeren.
Kennelijk is Weijers niet integer. En dat is wat we de afgelopen dagen geleerd hebben.
Oliedom.
Ja. Dat zien wel wel aan die tweets van Nanninga. Van tien jaar geleden.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Das waar. Maar straks is het tzt week van mensen met een beperking oid. Sowieso weet ik niet hoe over 8 jaar de tijdsgeest erbij hangt. Grappen nu, kunnen over 11 jaar anders worden uitgelegd.
Ja maar die waren toen al openbaar.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Dat zien wel wel aan die tweets van Nanninga. Van tien jaar geleden.
Je mag toch gewoon grappen maken als je zelf in die groep zit? Zou me er niet al te veel zorgen over maken.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Das waar. Maar straks is het tzt week van mensen met een beperking oid. Sowieso weet ik niet hoe over 8 jaar de tijdsgeest erbij hangt. Grappen nu, kunnen over 11 jaar anders worden uitgelegd.
Mwa tot op zekere hoogte hoort het er wel bij natuurlijk. Hij is nu eenmaal lid van een partij. Het zou me niets verbazen als er een hoop opmerkingen vallen achter gesloten deuren.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zelfs als het niet was uitgelekt hoor je op die positie voldoende besef van integriteit te hebben en te beseffen dat als je zo vooringenomen bent ten aanzien van bepaalde hoofdrolspelers je gewoon moet weigeren.
Kennelijk is Weijers niet integer. En dat is wat we de afgelopen dagen geleerd hebben.
Oliedom.
En Dilan roept natuurlijk ook wel dingen over zich af. Niet altijd sjiek, maar wel menselijk.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Welnee, je kan iemand best een feeks vinden maar er professioneel mee samenwerken. Anders hou ik geen collega meer over.
Die dingen van Wijers waren zaken die hooguit een maand of zo oud waren.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja maar die waren toen al openbaar.
Stel je voor dat jou of mijn account ineens openbaar wordt? Die nicky Pauw-Verweij had hier ook een account dacht ik.
Ik zou als ik jou was een andere werkomgeving zoeken...quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Welnee, je kan iemand best een feeks vinden maar er professioneel mee samenwerken. Anders hou ik geen collega meer over.
Volgens onze zeer liberale D66 luitjes op dit forum allemaal geen enkel probleem, totdat het Kaag betreft. Dan is alles opeens wel een probleem. Het feit dat geen enkele D66 fan hier komt uitleggen dat Wijers verkeerd zat zegt ook wel genoeg. D66 de elitaire regentenpartij zoals we ze kennen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Oliedom.
Donder. Nu doe je mij denken aan een userquote:Op vrijdag 14 november 2025 17:49 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Volgens onze zeer liberale D66 luitjes op dit forum allemaal geen enkel probleem, totdat het Kaag betreft. Dan is alles opeens wel een probleem. Het feit dat geen enkele D66 fan hier komt uitleggen dat Wijers verkeerd zat zegt ook wel genoeg. D66 de elitaire regentenpartij zoals we ze kennen.
Zou ik met mijn account wegkomen in het openbaar?quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Die dingen van Wijers waren zaken die hooguit een maand of zo oud waren.
En daar kon die zich al weinig van herinneren. Kun je nagaan als het uitspraken van 10 jaar geleden waren.
Beter ga je op anoniem.
Jij bent zelf zo elitair dat je jouw interpretatie van de verkiezingsuitslag verheft tot "wat De Burgers willen".quote:Op vrijdag 14 november 2025 13:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heb je weer zo'n elitair en over het paard getild figuur die over bruinhemden begint...
*gaap*
Ik denk dat ze me elders ook niet moeten, hoor.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was een andere werkomgeving zoeken...
Verschil met kaag was dat die publiekelijk voor heks werd uitgemaakt.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:49 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Volgens onze zeer liberale D66 luitjes op dit forum allemaal geen enkel probleem, totdat het Kaag betreft. Dan is alles opeens wel een probleem. Het feit dat geen enkele D66 fan hier komt uitleggen dat Wijers verkeerd zat zegt ook wel genoeg. D66 de elitaire regentenpartij zoals we ze kennen.
Links laat zich wel weer kennen. Grappig genoeg juist de vrouwenkantquote:Op vrijdag 14 november 2025 15:13 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Dat lijkt me een prima beschrijving van Yesilgöz.
Maar als "onpartijdig" informateur is het niet handig om gezegd te hebben, nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |