Een reeele fraudeverdenking is nog wel wat anders dan iemand een feeks noemen in een appje, maar ok.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:08 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Allemaal tuig wat D66 naar voren schuift. D66 kan nu in 1 adem genoemd worden met de PVV en Gom van Strien waar ze de PVV toendertijd zo met vuur van betichtten
Ik verwacht dat een journalist dat privé houdt.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:20 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Onafhankelijk is niet hetzelfde als dat mensen geen mening hebben.
Klopt maar het resultaat is hetzelfde.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:25 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Een reeele fraudeverdenking is nog wel wat anders dan iemand een feeks noemen in een appje, maar ok.
Ik heb de PVV nog nooit openlijk gehoord over het steunen of aanmoedigen van fraude.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:25 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Een reeele fraudeverdenking is nog wel wat anders dan iemand een feeks noemen in een appje, maar ok.
Ik heb D66 ook nooit openlijk gehoord over het steunen of aanmoedigen van iemand een feeks noemen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:31 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ik heb de PVV nog nooit openlijk gehoord over het steunen of aanmoedigen van fraude.
Wanneer een D66 prominent -toch de partij die zich inzet tegen vrouwenhaat- een vrouwelijke VVD bewindspersoon een heks noemt is dat toch een kwalijke zaak die veelzeggend is over de omgangsvormen binnen de partij en achter de coulissen.
Vermoeiend inderdaad. Links, rechts of ertussen: het is alleen maar rodekontengedrag en geneuzel.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:37 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat een ongelooflijke kleuterspeelzaal is politiek Den Haag geworden.
Loopt die zaak nog? Aangezien Van Strien nog steeds senator is er blijkbaar nog geen uitspraak?quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik heb D66 ook nooit openlijk gehoord over het steunen of aanmoedigen van iemand een feeks noemen.
Begrijpelijk dat hij weg is daarmee, maar alsnog wel van een andere orde imho dan een reeele fraudeverdenking.
Ik denk dat ze daar nog leuker met elkaar omgaanquote:Op vrijdag 14 november 2025 14:37 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat een ongelooflijke kleuterspeelzaal is politiek Den Haag geworden.
Oh het is niet openlijk. Dan is het niet erg.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik heb D66 ook nooit openlijk gehoord over het steunen of aanmoedigen van iemand een feeks noemen.
Begrijpelijk dat hij weg is daarmee, maar alsnog wel van een andere orde imho dan een reeele fraudeverdenking.
Huh? Ik herhaal wat DeVerzamelaar zei, maar dan over wat Weijers deed.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:43 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Oh het is niet openlijk. Dan is het niet erg.
Ik ben benieuwd wat Kaag ervan vindt dat ze in haar clubje vrouwen voor feeks uitmaken.
Ik weet niet. Kennelijk heeft hij zich volgens een rechter eind 2024 wel schuldig gemaakt, maar meer kon ik er niet over vinden: https://www.rtl.nl/nieuws(...)doorsluizen-aandelenquote:Op vrijdag 14 november 2025 14:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Loopt die zaak nog? Aangezien Van Strien nog steeds senator is er blijkbaar nog geen uitspraak?
Ja, verder dan dat kwam ik ook niet, wordt vervolgd lijkt me.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:47 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik weet niet. Kennelijk heeft hij zich volgens een rechter eind 2024 wel schuldig gemaakt, maar meer kon ik er niet over vinden: https://www.rtl.nl/nieuws(...)doorsluizen-aandelen
Kennelijk is het bon ton bij D66 om intern zo te praten over Yeşilgöz.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:52 schreef Dutchguy het volgende:
Volgens de NOS stond er in het appje "We moeten juist de deur openzetten naar Timmermans, dan doe ik mee. We moeten hem naar het centrum trekken en ook die feeks van de VVD".
Als dit waar is had Wijers nooit genoemd moeten worden als informateur.
Ja, beetje vooringenomen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:52 schreef Dutchguy het volgende:
Volgens de NOS stond er in het appje "We moeten juist de deur openzetten naar Timmermans, dan doe ik mee. We moeten hem naar het centrum trekken en ook die feeks van de VVD".
Kleuters zijn vaak ook nog wat eerlijker.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:40 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar nog leuker met elkaar omgaan
Naast dat het asociaal is is het ook nog eens totaal niet neutraal tav zijn werkzaamheden.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:52 schreef Dutchguy het volgende:
Kom je er nog even op terug meneer de betweter?quote:Op vrijdag 14 november 2025 12:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Misschien even goed lezen wat hij gezegd heeft voor je er zo een domrechts + wappie-commentaar uitgooit
Dit was niet intern in D66 toch?quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Kennelijk is het bon ton bij D66 om intern zo te praten over Yeşilgöz.
Want hij werd alsnog als informateur voorgedragen.
Koren op de molen voor de mensen die D66 een elitaire partij vinden.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:58 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dit was niet intern in D66 toch?
Niet dat het me heel erg zou verbazen op zich, maar het lijkt me sterk als het anders gelekt was.
Dat zijn ze toch ook. De leider gaat naar Hockey met z'n gay vriendje in Den Haagquote:Op vrijdag 14 november 2025 15:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Koren op de molen voor de mensen die D66 een elitaire partij vinden.
Lijkt me uit een appgroep komen. Maar ik heb geen idee wie er allemaal nog meer in zat.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:58 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dit was niet intern in D66 toch?
Niet dat het me heel erg zou verbazen op zich, maar het lijkt me sterk als het anders gelekt was.
Dat zal me een rotzorg zijn, dat is hun privé leven.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:03 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat zijn ze toch ook. De leider gaat naar Hockey met z'n gay vriendje in Den Haag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |