Elitairquote:Op vrijdag 14 november 2025 15:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat zal me een rotzorg zijn, dat is hun privé leven.
Nee ik heb het over politieke standpunten en uitlatingen. Al lopen die lui elk weekend uitgedost in een balzaal te dansen, dat doet er niet toe.quote:
Feeks is een neerbuigende manier voor achterlijke vrouw, heks, slang.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Kennelijk is het bon ton bij D66 om intern zo te praten over Yeşilgöz.
Want hij werd alsnog als informateur voorgedragen.
Wel een goed besluit om alleen verder te gaan met Buma als informateur.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:07 schreef William_Papadin het volgende:
D66 weet het weer eens grandioos te verneuken.
Denk dat ze een goede moderator nodig hebben bij D66.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Feeks is een neerbuigende manier voor achterlijke vrouw, heks, slang.
Denigrerende manier om een vrouw uit te schelden.
Als je hulp nodig hebt mag je mij als recensie opgevenquote:Op vrijdag 14 november 2025 15:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Denk dat ze een goede moderator nodig hebben bij D66.
quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt mag je mij als recensie opgeven![]()
De blauwen van D66 zullen deze man in ieder geval eventjes op strafbankje moeten zetten.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Denk dat ze een goede moderator nodig hebben bij D66.
Waar zijn álle progressievelingen die moord en brand schreeuwden toen Kaag een heks werd genoemd nu? Tis errug stil hiero. Ik had toch wel verwacht dat er een demo wordt georganiseerd nu tegen Wijers.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Aardige kans dat het een groep ondernemers was die campagne voerden voor een kabinet CDA/D66/VVD.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Lijkt me uit een appgroep komen. Maar ik heb geen idee wie er allemaal nog meer in zat.
Hij was als informateur natuurlijk wel het uithangbord van D66.
Vind het jammer. Ook voor het aanzien van de formatie. Want dat gaat keer op keer niet goed.
En: Een club van ondernemers gaat campagne voeren voor een kabinet van VVD, CDA en D66 – dus zonder PVV of GroenLinks-PvdA van NRC afgelopen zomer.quote:Volgens NRC gaat het om een appje aan onder anderen mediaondernemer Willem Sijthoff, die een campagne voor een bepaald kabinet startte in aanloop naar de verkiezingen.
Dat lijkt me een prima beschrijving van Yesilgöz.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit was naar het zich doet aanzien niet een intern D66 appje.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:31 schreef Alpha0 het volgende:
Kijk zo rollen we bij D66, schone schijn ophouden voor de buitenwereld, maar in werkelijkheid doortrapte ratten.![]()
Nieuwe verkiezingen
Ik had de illusie al opgegeven dat D66's verbazing en woede omtrent Kaag een Heks noemen was gestoeld op hoge morele normen en oprechtheid.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:12 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Waar zijn álle progressievelingen die moord en brand schreeuwden toen Kaag een heks werd genoemd nu? Tis errug stil hiero. Ik had toch wel verwacht dat er een demo wordt georganiseerd nu tegen Wijers.
Die maakt het geen ruk uit. De perikelen van Pechtold en zijn minnares waren ze ook snel vergeten en de vele meldingen een aantal jaar later van grensoverschrijdend gedrag binnen de partij is ook snel toegedekt. Dit soort gedrag en taalgebruik is blijkbaar al minstens 10 jaar normaal binnen delen van de partij.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:43 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Oh het is niet openlijk. Dan is het niet erg.
Ik ben benieuwd wat Kaag ervan vindt dat ze in haar clubje vrouwen voor feeks uitmaken.
GOM is weer TRENDINGquote:Op vrijdag 14 november 2025 15:21 schreef RamboDirk het volgende:
WIJ ZIJN NIET BANG WANT BUMA IS ERBIJ BUMA IS ERBIJ
Vroeger deden de verkenners en informateurs dat gratis, het was immers een grote eer. Dit jaar nog heeft de politiek geregeld dat een informateur nu hetzelfde verdiend als een minister, zo'n 17000 per maand, verkenner krijgt nog steeds niets. Iets van 1000 euro dus voor 1,5 dag.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:39 schreef Toine51 het volgende:
Wat zou hij voor die ene dag werken gevangen hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |