Je sluit die burgers niet uit, wat een gelul.quote:Op vrijdag 14 november 2025 13:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee die burgers moet je overtuigen dat niet meer te doen. Dat doe je niet door ze uit te sluiten.
En volgens mij lees je niet wat ik zeg. Ik zeg nergens dat het met de PVV moet. Maar als het meerendeel van de burgers op het midden en op rechts stemt vind ik dat je als eerste naar een rechtse coalitie moet kijken en dat ook serieus moet bekijken.
[..]
Iedereen die stemt weet ook dat er consessies gedaan gaan/moeten worden of je moet 76 zetels halen. Voor elke partij ligt dat belang ergens anders. Als ik nu CDA stem vanwege het feit dat ik meer kerncentrales wil en ze flikkeren dat overboord dan voel ik me bestolen en zal ik de komende keer daar niet meer op stemmen.
Nogmaals: de meerderheid van nederland heeft op het midden en op rechts gestemd. Dan is het logisch dat je eerst naar een centrum rechtse coalitie gaat kijken en trek je daar maar enkele weken vooruit. Als het niet met de PVV kan, dan kijk je naar VVD/JA/FVD/SGP etc maar je moet de burger in elk geval het gevoel geven dat er serieus onderhandeld is. Anders bereik je die mensen niet en dan moet je in jip en janneke taal uitleggen waarom iets wel of niet lukt.
quote:INFORMATEUR HANS WIJERS STAPT OP
Dat waren twee geweldige dagen
https://www.geenstijl.nl/5186841/informateur-hans-wijers-stapt-op
Appje was zeker niet fatsoenlijk.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:04 schreef OmniRocket het volgende:
Waarom neemt het vertrouwen in de politiek toch af.....
Heb zo een donkerbruin vermoeden dat er bepaalde bewoordingen voor Dilan gebezigd zijn. 🐱quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:11 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Appje was zeker niet fatsoenlijk.
Tja, zoiets past natuurlijk niet bij een partij als D66.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:13 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Heb zo een donkerbruin vermoeden dat er bepaalde bewoordingen voor Dilan gebezigd zijn. 🐱
Door 'de heer' Wijers.
Waarschijnlijk terwijl hij weer onder invloed van alcohol was.
Onafhankelijk is niet hetzelfde als dat mensen geen mening hebben.quote:Op vrijdag 14 november 2025 13:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Follow the money onafhankelijk is, weer een instituut aan gruzelementen.
Hoezoquote:Op vrijdag 14 november 2025 14:09 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Goh, Niet Dilan maar Erik Smit is dus de leugenaar.
Kwalijke misogynie. En dit is de club dat altijd zo moralistisch over vrouwenhaat tekeer gaat.quote:De D66-prominent reageerde positief, getuige de app. Hij schreef dat hij mee wil doen als óók GroenLinks-PvdA, onder leiding van Frans Timmermans, erbij wordt betrokken. „We moeten juist de deur openzetten naar Timmermans, dan doe ik mee. We moeten hem naar het centrum trekken en ook die feeks van de VVD”, schrijft Wijers in de app. Met de laatste omschrijving doelde hij op VVD-leider Dilan Yesilgöz.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)gen-van-nrc-a4912685
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |