Leuk dat je het vraagt! Het was hard werken, maar hij respecteert mijn grens beter dan ikzelf dus ben erg blij met hem.quote:Op donderdag 13 november 2025 17:39 schreef AnneX het volgende:
Hé @:Tuindier Ook nog: hoe was de PT? Viel het mee?
Dat klinkt hoopvolquote:Op donderdag 13 november 2025 18:54 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt! Het was hard werken, maar hij respecteert mijn grens beter dan ikzelf dus ben erg blij met hem.
Nog nooit gehad. Wel nieuwsgierig.quote:
Smaakt eerlijk gezegd een stuk beter dan het eruitziet.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nog nooit gehad. Wel nieuwsgierig.
Soort soep met karnemelk, gort, rozijnen en rookworst en watextra'squote:Op donderdag 13 november 2025 18:57 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Wat is het? Te lui om te googelen.
Dat heeft de Nederlandsche keuken wel vakerquote:Op donderdag 13 november 2025 18:58 schreef Mikeytt het volgende:
Smaakt eerlijk gezegd een stuk beter dan het eruitziet.
ik ben nog steeds op "zoek" naar de nederlandse keuken.. ik eindig toch meestal wel in indonesie.. en das dan toch een beetje ... ehmm ..quote:Op donderdag 13 november 2025 18:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat heeft de Nederlandsche keuken wel vaker
quote:Op donderdag 13 november 2025 19:05 schreef z80 het volgende:
Nieuwe combi magnetron staat op zijn plaats. Weer een Sharp. Iets dieper en iets hoger dan de oude. En een paar kilo lichter.
En deze heeft geen klok. Dus is het nu aarde donder in de keuken.
Knijpkat neerleggen?quote:Op donderdag 13 november 2025 19:05 schreef z80 het volgende:
Nieuwe combi magnetron staat op zijn plaats. Weer een Sharp. Iets dieper en iets hoger dan de oude. En een paar kilo lichter.
En deze heeft geen klok. Dus is het nu aarde donder in de keuken.
Jawel. Maar in de ochtend brand dat lampje nog niet.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2025 19:19 schreef sigme het volgende:
Nu een onverlaat onze stroom gejat heeft gebruik ik inderdaad m’n knijpkat.
Zeg, weet je wel zeker dat Mooitje mee is met julliequote:Op donderdag 13 november 2025 19:19 schreef sigme het volgende:
Nu een onverlaat onze stroom gejat heeft gebruik ik inderdaad m’n knijpkat. En wat batterijtjes gekocht; van die kleine lampjes met bewegingssensor zijn heel handig voor zo’n situatie als de jouwe, @:z80
En we hebben kaarsen gekocht. De olielamp bleek stuk, stom onding. Bleek na aankoop lek en nu ook nog niet meer te vullen want dopje lam.
😂quote:Op donderdag 13 november 2025 20:15 schreef flipsen het volgende:
[..]
Zeg, weet je wel zeker dat Mooitje mee is met jullie
https://www.nu.nl/321497/(...)nten-in-katwijk.html
quote:Op donderdag 13 november 2025 20:15 schreef AnneX het volgende:
Onlangs ging het over hagelslag extrapuur. Welk merk moest dat zijn dan?
Wel/ niet van ah?
Die hebben +/- 28 soorten hagelslag![]()
OK. Dank. Eigenlijk had ik begrepen, dat die het niét moest zijn?!quote:
Op zich gaat het goed met mij, maar ik heb het de laatste tijd wat druk.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, het schoot me regelmatig te binnen de laatste tijd maar steeds als ik hier niet was. Hoe zou het met @:madmaster zijn?
quote:Op donderdag 13 november 2025 20:15 schreef flipsen het volgende:
[..]
Zeg, weet je wel zeker dat Mooitje mee is met jullie
https://www.nu.nl/321497/(...)nten-in-katwijk.html
Was echt op haar toen ze in Beste Zangers zatquote:
Ik vind deze niet zo, maar dit is de enige extra puur die ik ken.quote:Op donderdag 13 november 2025 20:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
OK. Dank. Eigenlijk had ik begrepen, dat die het niét moest zijn?!
Van Gwn bij de spar vind ik ook lekker. Kwam ook ooit als beste uit een test.
Je moet ook deze hebbenquote:Op donderdag 13 november 2025 20:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind deze niet zo, maar dit is de enige extra puur die ik ken.
Ik vind de gewone puur van de Ruijter het lekkerste.
Ik wil eigenlijk geen producten van De Ruijter kopen. Als het echt niet anders kan, ga ik overstag. Maar ik wacht nog heel even de feestdagenfolders van de diverse supermarkten afquote:Op donderdag 13 november 2025 20:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
OK. Dank. Eigenlijk had ik begrepen, dat die het niét moest zijn?!
Van Gwn bij de spar vind ik ook lekker. Kwam ook ooit als beste uit een test.
Intens puur ipv extra puur dus.quote:Op donderdag 13 november 2025 20:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je moet ook deze hebben
De Ruijter Specials hagelslag intens puur #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi493642
Hierbij staat de cacao als eerste in de ingrediëntenlijst ipv de suiker.
En hij hakt nu twee stukjes van een maandsalaris aan Pecorino en Parmesanquote:Op donderdag 13 november 2025 20:46 schreef fietsie het volgende:
Ik zit naar een chef uit Florence te kijken die varkenswangdobbelsteentjes aan het snijden is.
Voor een carbonara.
Ik probeer zo veel mogelijk Amerikaanse producten te vervangen door Europese. De Ruijter (en Venz ook) is tegenwoordig van Kraft Heinz.quote:Op donderdag 13 november 2025 20:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat is er tegen op de Ruijter? Heb me er nooit in verdiept maar geloof ook niet dat ik ooit hagelslag heb gekocht
Dit zou verboden moeten worden. Eerst ons helemaal afhankelijk maken en dan de keutel intrekkenquote:Op donderdag 13 november 2025 20:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Weten jullie nog die hele rare toestand met iemand die 100 jaar geleden een live uitzending gijzelde? Van het nieuws ofzo? En dat dat bleek te gaan om de balken op zn breedbeeld tv ofzo? En dat je er daarna nooit meer iets van hoorde?
Ik ben echt in staat om dat te herhalen maar dan om wraak te nemen voor online uitzendingen die niet online staan wanneer ze online moeten staan
Let goed op jezelf en fijne vakantie! En eenmaal uitgedoken kom je gewoon hier vaker hoi zeggenquote:Op donderdag 13 november 2025 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op zich gaat het goed met mij, maar ik heb het de laatste tijd wat druk.
Mijn werkdagen zijn regelmatig lang en de avonden daardoor (te) kort, waarbij ik dan probeer om zo min mogelijk weer achter een beeldscherm te kruipen.
En dus ben ik ook minder op Fok! te vinden en post ik minimaal.
Binnenkort vertrekken we weer voor een paar weken naar Curaçao om daar even bij te komen van de hectiek en even relaxed 'onder te duiken'… 🤿
Euh…even over nadenken…prijzig!quote:Op donderdag 13 november 2025 20:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je moet ook deze hebben
De Ruijter Specials hagelslag intens puur #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi493642
Hierbij staat de cacao als eerste in de ingrediëntenlijst ipv de suiker.
Hoezo niet de Ruijter dan?quote:Op donderdag 13 november 2025 20:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk geen producten van De Ruijter kopen. Als het echt niet anders kan, ga ik overstag. Maar ik wacht nog heel even de feestdagenfolders van de diverse supermarkten af
quote:Op donderdag 13 november 2025 21:03 schreef AnneX het volgende:
Hoezo niet de Ruijter dan? OK. Moest nog verder lezen…
Ik heb vanmiddag onder een pak Venz puur gelegen en dat was best prettig!quote:Op donderdag 13 november 2025 20:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik probeer zo veel mogelijk Amerikaanse producten te vervangen door Europese. De Ruijter (en Venz ook) is tegenwoordig van Kraft Heinz.
Is dat een behandelmethode voor lusteloosheid ?quote:Op donderdag 13 november 2025 21:05 schreef Queller het volgende:
[..]
[..]
Ik heb vanmiddag onder een pak Venz puur gelegen en dat was best prettig!
Stond het pak in het bovenkastje?quote:Op donderdag 13 november 2025 21:05 schreef Queller het volgende:
[..]
[..]
Ik heb vanmiddag onder een pak Venz puur gelegen en dat was best prettig!
quote:Op donderdag 13 november 2025 20:46 schreef fietsie het volgende:
Ik zit naar een chef uit Florence te kijken die varkenswangdobbelsteentjes aan het snijden is.
Voor een carbonara.
Luisteren is Chinees nowadaysquote:Op donderdag 13 november 2025 21:07 schreef borisz het volgende:
Waarom kunnen mensen niet luisteren?5x dezelfde vraag in vijf varianten met hetzelfde antwoord.
Afijn we hebben als VVE besloten dat het voorschot voor gas omhoog moet. Want oa nieuw contract die wat minder gunstig is dan de ouwe.
Weekend.
Morgen olifantjes kijken
Het flilmpje erna was een 'dronken lieden pasta' met olie, knoflook en pepertjes...quote:
Zeker weten! Ik had thuis alleen nog cafeinevrije koffiecups. Dus dat was vanmorgen wel een dingetje bij het wakker worden. Mijn hoop was op de voorraad op kantoor. Wat denk je? Juist...Toen heb ik op een gegeven moment het pak hagelslag maar ondersteboven gehouden. Knapte ervan opquote:Op donderdag 13 november 2025 21:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is dat een behandelmethode voor lusteloosheid ?
Indirect betalen we mee door wat grootverbruikers. Bestuur doet alles wat kan, maar weer een subvraag over hetzelfdequote:Op donderdag 13 november 2025 21:20 schreef Blues het volgende:
[..]
Luisteren is Chinees nowadays
Je olifantjes![]()
Zonder nodeloze ingrediënten.quote:Op donderdag 13 november 2025 20:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk geen producten van De Ruijter kopen. Als het echt niet anders kan, ga ik overstag. Maar ik wacht nog heel even de feestdagenfolders van de diverse supermarkten af
Deze heeft 52%. Scheelt nogal.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Euh…even over nadenken…prijzig!
Gwn is ¤ 2,99 voor 400 gram. En ook goed van pure smaak.
De ingrediënten lijst is inderdaad om op te letten.
Gwn heeft 32% cacao. En per 100 gram 15% suiker.
Op zaterdag vroegah. Versch wit tijgerbrood. Roomboter en dan hagelslag.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Deze heeft 52%. Scheelt nogal.
Ik vind het het waard, maar eet niet zo vaak hagel.
Wel jammer dat hij zulke keuzes maakt, maar wellicht heb je bij 1 ding ook wel de spijker op de kop: een persoon die je na staat, ook nog eens 'oudere zus', heeft een andere sociale band dan die vrienden.quote:Op donderdag 13 november 2025 22:17 schreef Tele6 het volgende:
Ik was vanavond sporten. Had er echt zin in, want afgelopen maand heb ik 3x training gegeven en had ik nog 0x een training kunnen volgen. Dus werd wel weer tijd.
Natuurlijk nog niet echt hersteld van m'n wedstrijd van zaterdag dus het ging eigenlijk voor geen meter
En vervolgens komt broertje met dat hij morgenavond een watch party geeft van het dating tv-programma waar hij deze zomer aan meegedaan had, maar ik mag niet komen omdat hij vond dat ik van de zomer niet enthousiast/geïnteresseerd genoeg was toen hij het vertelde. Vanavond was de derde keer dat ik hem vroeg "je zei dat je in de herfst uitgezonden zou worden, wanneer kom je nou eigenlijk op tv" dus niet geïnteresseerd genoeg mijn hoela.
Natuurlijk ben ik wel goed genoeg om zijn stink schimmelhuis te schrobben maar niet om met hem en de vrienden van de sportclub mee te kijken haar hoe hij afgewezen wordt door een of andere dame op tv.
Kan iemand even zeggen dat ik me aanstel. Ik had natuurlijk wel kunnen weten dat hij de watch party met vrienden zou doen en niet met z'n oudere zus. Het zou alleen maar gênant zijn als ik erbij zou zijn.
En die vrienden van de sportclub, wat zijn vrienden eigenlijk. Broertje zei "je kon met Pinksteren niet mee op weekendje weg dus je hoort er ook eigenlijk niet bij" misschien heb ik inderdaad te veel dingen afgezegd. Bruiloft van twee van hen was ik op uitgenodigd maar viel op precies dezelfde dag als bruiloft van jeugdvriendin, dus ik heb alleen een kaartje en een cadeau kunnen geven. En verder was iedereen er wel
Maar boeien. Ik ga toch verhuizen en dan leer ik daar wel nieuwe mensen kennen of zo.
Ja en bedankt hequote:Op donderdag 13 november 2025 22:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Op zaterdag vroegah. Versch wit tijgerbrood. Roomboter en dan hagelslag.
Hagelslag en tijgerbollenquote:Op donderdag 13 november 2025 23:00 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ja en bedankt hezin in hagelslag en tijgerbrood nu. Fuck, en nu ook in tijgernootjes
![]()
![]()
Die heb ik gelezen, was best wel een eye-opener af en toequote:
Aan het werkquote:Op donderdag 13 november 2025 23:00 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ja en bedankt hezin in hagelslag en tijgerbrood nu. Fuck, en nu ook in tijgernootjes
![]()
![]()
Holy shit, verkopen ze dat nog steeds in NL? Jeugdsentimentquote:Op donderdag 13 november 2025 23:02 schreef Vanyel het volgende:
Maïsbrood met kokosbrood in het tosti-ijzer![]()
Boos thuiskomen wanneer mijn moeder dat op mijn brood deedquote:Op donderdag 13 november 2025 23:18 schreef flipsen het volgende:
[..]
Holy shit, verkopen ze dat nog steeds in NL? Jeugdsentiment
Over 2 weken komt moeders hier...quote:Op donderdag 13 november 2025 23:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Aan het werk![]()
https://zomaakjehetzelf.nl/hagelslag-maken/
https://rutgerbakt.nl/bro(...)bollen-maken-recept/
Gat-ver-damme!quote:Op donderdag 13 november 2025 23:02 schreef Vanyel het volgende:
Maïsbrood met kokosbrood in het tosti-ijzer![]()
Oh ja hier ook. Ga nú op zoek!quote:Op donderdag 13 november 2025 23:18 schreef flipsen het volgende:
[..]
Holy shit, verkopen ze dat nog steeds in NL? Jeugdsentiment
Wat een kleutergedrag.quote:Op donderdag 13 november 2025 22:17 schreef Tele6 het volgende:
maar ik mag niet komen omdat hij vond dat ik van de zomer niet enthousiast/geïnteresseerd genoeg was toen hij het vertelde.
Jezus Tele, natuurlijk stel je je niet aanquote:Op donderdag 13 november 2025 22:17 schreef Tele6 het volgende:
Ik was vanavond sporten. Had er echt zin in, want afgelopen maand heb ik 3x training gegeven en had ik nog 0x een training kunnen volgen. Dus werd wel weer tijd.
Natuurlijk nog niet echt hersteld van m'n wedstrijd van zaterdag dus het ging eigenlijk voor geen meter
En vervolgens komt broertje met dat hij morgenavond een watch party geeft van het dating tv-programma waar hij deze zomer aan meegedaan had, maar ik mag niet komen omdat hij vond dat ik van de zomer niet enthousiast/geïnteresseerd genoeg was toen hij het vertelde. Vanavond was de derde keer dat ik hem vroeg "je zei dat je in de herfst uitgezonden zou worden, wanneer kom je nou eigenlijk op tv" dus niet geïnteresseerd genoeg mijn hoela.
Natuurlijk ben ik wel goed genoeg om zijn stink schimmelhuis te schrobben maar niet om met hem en de vrienden van de sportclub mee te kijken haar hoe hij afgewezen wordt door een of andere dame op tv.
Kan iemand even zeggen dat ik me aanstel. Ik had natuurlijk wel kunnen weten dat hij de watch party met vrienden zou doen en niet met z'n oudere zus. Het zou alleen maar gênant zijn als ik erbij zou zijn.
En die vrienden van de sportclub, wat zijn vrienden eigenlijk. Broertje zei "je kon met Pinksteren niet mee op weekendje weg dus je hoort er ook eigenlijk niet bij" misschien heb ik inderdaad te veel dingen afgezegd. Bruiloft van twee van hen was ik op uitgenodigd maar viel op precies dezelfde dag als bruiloft van jeugdvriendin, dus ik heb alleen een kaartje en een cadeau kunnen geven. En verder was iedereen er wel
Maar boeien. Ik ga toch verhuizen en dan leer ik daar wel nieuwe mensen kennen of zo.
Ja dit. En wat Vlindertje zegt ook.quote:
ja de Picnic vanavondquote:Op vrijdag 14 november 2025 09:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja dit. En wat Vlindertje zegt ook.
Sterkte Fles. Dat klinkt als een flinke val. Komt er iemand eten en een paracetamolletje brengen?
Oh die verhuizing ook nog ja. Nou dan was ik er gauw klaar mee eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 14 november 2025 09:33 schreef Candaasje het volgende:
Wat vlinder zegt @Tele6 . Waarom voel jij je nog zo verplicht zoveel tijd maar ook energie te steken in zijn verhuizing, terwijl hij zich als een ondankbaar en verwend jong gedraagt?
Verwaand?quote:Op vrijdag 14 november 2025 09:33 schreef Candaasje het volgende:
Wat vlinder zegt @:Tele6 . Waarom voel jij je nog zo verplicht zoveel tijd maar ook energie te steken in zijn verhuizing, terwijl hij zich als een ondankbaar en verwend jong gedraagt?
(In het Engels hebben ze daar het mooie woord entitled voor. Ik kan even niet op de Nederlandse variant komen…)
Oef, dat klinkt naar Fles. Hopelijk weer letterlijk snel op de been!
Recht op eisen. Volgens mij hebben we hier geen Nederlands woord voor. Misschien dat @Morgane89 het weet?quote:
Wat derLudolf zegtquote:Op vrijdag 14 november 2025 10:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Recht op eisen. Volgens mij hebben we hier geen Nederlands woord voor. Misschien dat @:morgane89 het weet?
Mja, das toch meer ik vind mezelf fantastisch etc en minder ik heb recht op vanalles, niet?quote:
quote:
Ik vind ‘verwaand’ toch niet lekker klikken met ‘entiteld’, eerlijk gezegd. Strikt genomen betekent het ‘gerechtigd’, maar ook dat dekt niet echt de lading.quote:ver·waand (bijvoeglijk naamwoord; vergrotende trap: verwaander; overtreffende trap: verwaandst; zelfstandig naamwoord: verwaandheid)
➊ ingebeeld, hoogmoedig, te veel met zichzelf ingenomen
▼ betekenisverwante termen
synoniem(en): aanmatigend, arrogant, hautain, hooghartig, hoogmoedig, hovaardig, ingebeeld, kwasterig, kwastig, met het hoofd in de nek, op hoge toon, opgeblazen, pedant, trots, uit de hoogte, verwaten, waanwijs, zelfgenoegzaam, zelfingenomen, zelfvoldaan
hyponiem(en): elitair, nuffig, omhooggevallen, opschepperig, over het paard getild, pretentieus
▼ voorbeelden
een verwaand nest
een arrogant meisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |