quote:
Op donderdag 13 november 2025 22:17 schreef Tele6 het volgende:Ik was vanavond sporten. Had er echt zin in, want afgelopen maand heb ik 3x training gegeven en had ik nog 0x een training kunnen volgen. Dus werd wel weer tijd.
Natuurlijk nog niet echt hersteld van m'n wedstrijd van zaterdag dus het ging eigenlijk voor geen meter

En vervolgens komt broertje met dat hij morgenavond een watch party geeft van het dating tv-programma waar hij deze zomer aan meegedaan had, maar ik mag niet komen omdat hij vond dat ik van de zomer niet enthousiast/geīnteresseerd genoeg was toen hij het vertelde. Vanavond was de derde keer dat ik hem vroeg "je zei dat je in de herfst uitgezonden zou worden, wanneer kom je nou eigenlijk op tv" dus niet geīnteresseerd genoeg mijn hoela.

Natuurlijk ben ik wel goed genoeg om zijn stink schimmelhuis te schrobben maar niet om met hem en de vrienden van de sportclub mee te kijken haar hoe hij afgewezen wordt door een of andere dame op tv.

Kan iemand even zeggen dat ik me aanstel. Ik had natuurlijk wel kunnen weten dat hij de watch party met vrienden zou doen en niet met z'n
oudere zus. Het zou alleen maar gęnant zijn als ik erbij zou zijn.
En die vrienden van de sportclub, wat zijn vrienden eigenlijk. Broertje zei "je kon met Pinksteren niet mee op weekendje weg dus je hoort er ook eigenlijk niet bij" misschien heb ik inderdaad te veel dingen afgezegd. Bruiloft van twee van hen was ik op uitgenodigd maar viel op precies dezelfde dag als bruiloft van jeugdvriendin, dus ik heb alleen een kaartje en een cadeau kunnen geven. En verder was iedereen er wel
Maar boeien. Ik ga toch verhuizen en dan leer ik daar wel nieuwe mensen kennen of zo.
Jezus Tele, natuurlijk stel je je niet aan

. Als hij nou gewoon had gezegd, ik vind het gęnant om dit te kijken met mn oudere zus, prima. Dat had je wss ook jammer gevonden, maar dat was in elk geval duidelijk en eerlijk geweest dan.
Maar je mag niet komen want je was tig maanden geleden niet enthousiast genoeg ondanks dat je erna meerdere keren ernaar gevraagd hebt? Nadat je ook nog eens allerlei dingen voor hem staat te doen samen met B in zn bouwval? Ik zou echt pislink zijn (en dat ben ik zeer zelden) en de neiging hebben om te zeggen dat jullie niet meer komen helpen in zn huis omdat hij niet enthousiast genoeg was over jullie hulp

. Net zo kinderachtig als je het op die manier zegt, maar even serieus, als iemand je zo behandelt ga je toch niet meer allerlei belangrijke tijdrovende klussen voor diegene staan doen als je je ook op je eigen verhuizing kan richten?
En je hoort er eigenlijk toch niet bij omdat je twee keer ergens niet was? Sowieso, sinds wanneer is het aan broertje om dat voor de hele groep te beslissen.. misschien zei hij dat alleen maar als extra "overtuiging" voor waarom hij jou niet bij dat kijken wilde hebben, en is dat dus ook helemaal niet hoe zij daar zelf over denken. En zo niet: weet je ook weer dat je die twee keer de juiste keuze hebt gemaakt over waar/bij wie je prioriteiten liggen

. Ik ben echt plaatsvervangend boos
Ik heb een groepje van drie oudhuisgenoten uit mn studentenhuis waarmee we nog steeds regelmatig contact hebben en elkaar zien, al dan niet met een deel van het groepje als het niet lukt een datum met zn allen te vinden. En ik ben echt wel regelmatige degene geweest die er niet bij was, om goede of minder goede redenen, ook als we eindelijk een datum met zn allen hadden en ik dan toch vrij kortdag nog afzei, en heb bv veel verjaardagsfeestjes van ze gemist omdat ik daar niet heen durfde. Geen haar op hun hoofd die zou zeggen dat ik er toch eigenlijk niet bij hoor omdat ik er regelmatig niet bij was. Dat zijn geen vrienden hoor. Mis je niks aan. Maak maar betere na je verhuizing!