Indirect betalen we mee door wat grootverbruikers. Bestuur doet alles wat kan, maar weer een subvraag over hetzelfdequote:Op donderdag 13 november 2025 21:20 schreef Blues het volgende:
[..]
Luisteren is Chinees nowadays
Je olifantjes![]()
Zonder nodeloze ingrediënten.quote:Op donderdag 13 november 2025 20:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk geen producten van De Ruijter kopen. Als het echt niet anders kan, ga ik overstag. Maar ik wacht nog heel even de feestdagenfolders van de diverse supermarkten af
Deze heeft 52%. Scheelt nogal.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Euh…even over nadenken…prijzig!
Gwn is ¤ 2,99 voor 400 gram. En ook goed van pure smaak.
De ingrediënten lijst is inderdaad om op te letten.
Gwn heeft 32% cacao. En per 100 gram 15% suiker.
Op zaterdag vroegah. Versch wit tijgerbrood. Roomboter en dan hagelslag.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Deze heeft 52%. Scheelt nogal.
Ik vind het het waard, maar eet niet zo vaak hagel.
Wel jammer dat hij zulke keuzes maakt, maar wellicht heb je bij 1 ding ook wel de spijker op de kop: een persoon die je na staat, ook nog eens 'oudere zus', heeft een andere sociale band dan die vrienden.quote:Op donderdag 13 november 2025 22:17 schreef Tele6 het volgende:
Ik was vanavond sporten. Had er echt zin in, want afgelopen maand heb ik 3x training gegeven en had ik nog 0x een training kunnen volgen. Dus werd wel weer tijd.
Natuurlijk nog niet echt hersteld van m'n wedstrijd van zaterdag dus het ging eigenlijk voor geen meter
En vervolgens komt broertje met dat hij morgenavond een watch party geeft van het dating tv-programma waar hij deze zomer aan meegedaan had, maar ik mag niet komen omdat hij vond dat ik van de zomer niet enthousiast/geïnteresseerd genoeg was toen hij het vertelde. Vanavond was de derde keer dat ik hem vroeg "je zei dat je in de herfst uitgezonden zou worden, wanneer kom je nou eigenlijk op tv" dus niet geïnteresseerd genoeg mijn hoela.
Natuurlijk ben ik wel goed genoeg om zijn stink schimmelhuis te schrobben maar niet om met hem en de vrienden van de sportclub mee te kijken haar hoe hij afgewezen wordt door een of andere dame op tv.
Kan iemand even zeggen dat ik me aanstel. Ik had natuurlijk wel kunnen weten dat hij de watch party met vrienden zou doen en niet met z'n oudere zus. Het zou alleen maar gênant zijn als ik erbij zou zijn.
En die vrienden van de sportclub, wat zijn vrienden eigenlijk. Broertje zei "je kon met Pinksteren niet mee op weekendje weg dus je hoort er ook eigenlijk niet bij" misschien heb ik inderdaad te veel dingen afgezegd. Bruiloft van twee van hen was ik op uitgenodigd maar viel op precies dezelfde dag als bruiloft van jeugdvriendin, dus ik heb alleen een kaartje en een cadeau kunnen geven. En verder was iedereen er wel
Maar boeien. Ik ga toch verhuizen en dan leer ik daar wel nieuwe mensen kennen of zo.
Ja en bedankt hequote:Op donderdag 13 november 2025 22:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Op zaterdag vroegah. Versch wit tijgerbrood. Roomboter en dan hagelslag.
Hagelslag en tijgerbollenquote:Op donderdag 13 november 2025 23:00 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ja en bedankt hezin in hagelslag en tijgerbrood nu. Fuck, en nu ook in tijgernootjes
![]()
![]()
Die heb ik gelezen, was best wel een eye-opener af en toequote:
Aan het werkquote:Op donderdag 13 november 2025 23:00 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ja en bedankt hezin in hagelslag en tijgerbrood nu. Fuck, en nu ook in tijgernootjes
![]()
![]()
Holy shit, verkopen ze dat nog steeds in NL? Jeugdsentimentquote:Op donderdag 13 november 2025 23:02 schreef Vanyel het volgende:
Maïsbrood met kokosbrood in het tosti-ijzer![]()
Boos thuiskomen wanneer mijn moeder dat op mijn brood deedquote:Op donderdag 13 november 2025 23:18 schreef flipsen het volgende:
[..]
Holy shit, verkopen ze dat nog steeds in NL? Jeugdsentiment
Over 2 weken komt moeders hier...quote:Op donderdag 13 november 2025 23:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Aan het werk![]()
https://zomaakjehetzelf.nl/hagelslag-maken/
https://rutgerbakt.nl/bro(...)bollen-maken-recept/
Gat-ver-damme!quote:Op donderdag 13 november 2025 23:02 schreef Vanyel het volgende:
Maïsbrood met kokosbrood in het tosti-ijzer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |